בגידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה
    אניטה
    20/04/2014

    שלום לכולם
    אני גרושה+2 ובן זוגי מזה 3 שנים גם. לפני כחודש גיליתי שניהל מערכת יחסים טלפונית עם מישהי שהכיר בפייס.
    כשניסיתי להתעמת-ברח. מאז אנחנו במשבר. אני מתמודדת עם בגידה והוא מוכן למכור את נשמתו כדי להחזיר את האמון שלי. אני גם מבינה במבט אחורה שהנאמנות שלו לא הייתה מוחלטת לאורך כל הקשר. הוא עזב בת זוג בגללי, היה בקשר הדוק ולא מתאים עם רגושתו ועם אקסיות אחרות, המון נשים פנויות בפייס שאין לו שום קשר אליהן בחיים ולא ראה אותן מעולם ונבחרו לפי מין וסטטוס לרשימת החברים שלו. בתול המשבר עצמו הוא ניסה ליצור קשר עם עוד נשים זרות בפייס וצצו פתאום ידידות מהעבר הרחוק. אני חרדה ומבולבלת. הוא רוצה שנלך ליעוץ זוגי אבל אנחנו אפילו לא חיים יחד! אנחנו אוהבים מאוד וסובלים מאוד כרגע. אני משתפת אותו בכל מה שעובר עליי והוא סבלני מאוד. לשנינו כואב. הצילו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חח

    דן
    20/04/2014

    תעיפי אותו יפוסטמה כמה דפוקה את יכולה להיות הוא בוגד סדרתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפוס חוזר

    אניטה
    28/04/2014

    תודה על התגובה
    את חושבת שדפוס כזה הוא משהו שנצטרך להתמודד איתו כל החיים גם לאחר טיפול או שאלו דברים שמטפלים בהם באופן חד פעמי ושוכחים מהם וחיים בשקט??
    אנחנו מאוד אוהבים וקשורים אחד לשניה אבל התחושה שלי היא שאם אשאר בקשר הדפוס יצוף כל כמה זמן ואצטרך להתמודד עם זה שוב ושוב. אני מתלבטת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו