בגידה מתמשכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה מתמשכת
    יערה
    05/05/2014

    שלום רב,
    אני נשואה 23 שנה, מאז ומתמיד בעלי היה אוהב נשים הוא בן 52, לפני 6 שנים תפסתי אותו בבגידה עם בחורה רוסיה נשואה בת 32, היה פיצוץ והבטיח להתיישר.
    הפרדוקס הוא שמאז התחלתי להימשך לבעלי עוד יותר ולהרגיש שאני בעצם אוהבת אותו.
    לפני הבגידה לא חשתי כך.
    אולם מאז מידי פעם אני חשה בחשאיות סביבו למשל: מוחק מיילים, היסטוריה, לא עונה לטלפון (אציין שהוא עצמאי , בעמדה פננסית טובה מאוד וודיי פנוי בבקרים ), מחובר לנייד מגיע הביתה באמצע היום ומתרחץ וכו' וכו'.

    הבעיה הכי הכי קשה שלי שאני מאוד אוהבת אותו ומקנאה מאוד, ועקב זה אני לא רוצה להתגרש ממנו.

    אני חיה בסיוט מתמשך, בחרדת נטישה, מושפלת, הבטחון העצמי שלי התחתית.
    בזמן האחרון אני חשה שהריחוק וההסתרות שלו עלו מדרגה, אחרי שאני הולכת לישון הוא מסמס וכו' וכו'.
    לשאלותיי הוא אומר שאני מדמיינת ומכחיש.
    יש פה בגידה מצדו זה בטוח (יש לי עוד הרבה סימנים)
    רק בשבתות אנו ביחד (אפילו ביחסי מין אני מרגישה שהוא עושה לי טובה - רק כדי לסמן V) יש לי הרגשה חזקה שהוא בקשר עם נשואה.

    כבר ניסיתי לאיים מס' פעמים שאתגרש והוא התיישר לשבועיים ושוב חזר ל"עיסוקיו".
    מה שקורה בפועל שאני כל הזמן מסוייגת ממנו חצי ברוגז, לא יכולה להתנהג באופן רגיל כאילו שהעסקים כרגיל.
    אני חוששת לעשות פעולה דרסטית כמו לצאת מהבית לתקופה מחשש שיתכן שהוא אפילו יחוש יותר בנוח בבגידותיו וזה לא ישרת את המטרה שלי.
    הוא אומר לי שהוא אוהב אותי ולכן הוא לא עוזב אותי.
    בגידותיו בי כנראה לצורך הוכחת גבריות, שיעמום (די פנוי), להעלת האגו וכו'.
    אציין שאני מאוד מטופחת ונראת ממש טוב.
    אשמח לעצות .
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה מתמשכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה מתמשכת - תגובה

    יששכר רוטרי
    05/05/2014

    שלום לך יערה,
    אני בהחלט מזדהה עם הסבל שאת סובלת בעתיו של בעלך.....
    .הרשי לי לתקן דבר מה בהקשר לפרדוקס.... אין כל פרדוקס בכך שאת מרגישה לפתע משיכה ורגשות יתר כלפיו.....מרכז המין נמצא בהיפותלמוס שבמוח, שם נמצאים המשיכה המינית האהבה, הקנאה וכו . ברגע שאת מקנאה לו, את מוצפת בכל הרגשות שמניתי. הכל מציף אותך כמו צונמי. על כן זה אינו פרדוקס.
    ברור שהוא מכחיש כי הוא מרגיש חזק ויודע שאת לא תפרקי את החבילה.
    אני מציע לך את ההצעה הבאה: "הבה נלך למטפל זוגי, אם יש לך בעיית שעמום בחברתי, או יש לך צורך לעלות את האגו, אני אבין ואסלח".....אם יסכים או אז הבעיה פתורה ב60%.
    אם לא יסכים, אז את מבינה מה זה אומר.....ואז יש לך שתי אפשרויות:
    הראשונה - לבוא בגפך ואני אנחה אותך לשבות את ליבו מחדש, אני יודע איך עושים זאת (את טוענת שאת מאוד מטופחת, נראית ממש טוב (זה יכול רק לעזור).
    השנייה - היפרדות הוגנת, כך שלא העו"ד המוצלח מבין השניים, ירושש אתכם מכספכם והוא יתעשר על חשבונכם.
    רוטרי יששכר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עושה רושם שחושיך אינם משקרים

    Dona
    05/05/2014

    ויששכר כמובן צודק בזה שאין כל סתירה בין זה שבגד והימשכותך אליו מחדש.
    (״אם מישהי אחרת שווה, רוצה אותו אז הוא שווה״, ״אני אוכיח לו שאני שווה יותר
    מההיא שהוא בגד בי איתה״. ויש עוד כמובן). אלו דווקא תגובות מאוד מוכרות וצפויות.
    את נמצאת במקום בעייתי מזוגיות שלך. וגם אם יסכים ללכת לטיפול זוגי, זה לא אומר
    שעושה זאת מתוך כוונה שרוצה לתקן משהו. ולמה שיתקן? הוא מבחינתו הכל מושלם.
    יש לו אישה אוהבת וחיים נוחים שאינו רוצה לזעזועים ומאהבת שמספקת את הריגוש
    שמחפש (ולא אכנס לסיבות שזקוק לריגוש אבל בגדול את צודקת: ליטוף לאגו, מגע
    של בשר טרי, סקרנות, שגרה, שיעמום. ותזכרי שזה לא בגללך. זה בגללו).
    אז את יכולה לגרור אותו לטיפול זוגי (אם ירצה). אבל יותר חשוב מזה זה להתחיל
    לדאוג לעצמך. להתרגל לחיות עם שרידים של אהבה (שכנראה הייתה), ו/או להתכונן
    ל״יום שאחרי״. מבחינה כלכלית (תתיעצי עם מומחה), ומבחינה רגשית (אם מרגישה
    צורך את יכולה לפנות לבד לטיפול כדי לברר לעצמך מה ואיך רוצה את חייך).
    אגב, מה שהבגידה שלו עשתה לך (אוהבת/נמשכת/מקנא) , גם בגידה שלך יכולה
    לעשות לו (שפתאום יראה/יזכר באיכויות שלך). אבל אם תמצאי לך מאהב חשוב שלא
    תעשי זאת כדי ״להוכיח לו״ אלה שתהני מהקשר בעצמך. זה יקל עליך לקבל את
    התנהלותו וישקם את נשיותך הפגועה (תמיד יש פגיעה), ואם יגלה? טוב, אז יגלה.
    אבל אז תוכלו לדבר מעמדה שווה ולא תרגישי שהוא עושה לך טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו