לא רוצה להתגרש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא רוצה להתגרש
    One Love
    04/08/2014

    שלום ,
    אני נשוי 14 שנה -לאישתי אלו נישואים שניים ,ויש לה 2 ולנו 2
    הזוגיות שלנו כל הזמן הייתה על רכבת הרים .. כאשר אני מתאמץ לגרום לאישתי להיות קשובה אליי לילדים ולבית/משפחה והיא הייתה עסוקה ברומו שלעולם .. וזה כל הזמן החמיר.. כך שהיא "חולה"/עייפה וכו' - בו בזמן שהיא עסוקה בתקשורת עם העולם "החיצון" פייס וטלפון בקיצור לא איתנו .. וטענות אלו היו גם מופנות אליה בעיקר וגם מהילדים כולם . ברובו של הזמן תפקדתי כאב וכאם בהתנהלות הבית . וכיום אחרי שהמריבות החמירו למצב של ריחוק פיזי וריגשי היה "פיצוץ גדול" שבו התחלנו תהליך גירושים כביכול ביוזמתי - אבל זה היה בניסיון נואש להעיר אותה !!! אך היא עיקשת להתגרש "ולא רוצה בכלל לחיות איתך" ואמרה גם "אתה אנסת אותי נפשית"
    אני המום מהמצב כי הייתי מאחורי כל החיים ועשיתי הכל למענה אבל הכל !!
    והמשכתי איתה למרות שבגדה בי , כי אני אוהב אותה והיא חשובה לי כאדם וכן היא אמא של ילדיי - וערכית המשפחה היא כל עולמי !!
    אנא התייחסו וייעצו לי תודה
    OneLove :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא רוצה להתגרש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלחתי לך מייל

    One Love
    05/08/2014

    שלחתי לך מייל אשמח אם תעני ותיעני לבקשתי
    אני זקוק לאוזן קשבת לשתף ושמוע את הקול של הצד השני
    מה שתיארתי זהו רק תמצית של המצב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז איך אתה מסביר את

    OneLove
    06/08/2014

    שהיא ב 3 חודש האחרונים לפני העזיבה שלי היא הייתה אומרת מידי כמה ימים :
    "אני לא מתאימה להיות אמא .. זה לא אתה זה אני -קח אותם ולך "
    והייתי מרגיע אותה - (הייתה אלימות פיזית ומילולית בינה לבין בנותיה הגדולות)
    ופעם אחת כשעניתי - אני באמת אלך אם זה מה שאת רוצה - ותגובתה היתה
    "אם אתה תלך - שאתה העוגן האחרון שלי בחיים " אתה תמצא אותי פה על כדורים...
    (התאבדות למי שלא הבין - והיה כבר ניסיון כזה!) וכן אמרה
    "הנה אתה כמו כולם בחיים שלי שוויתרו עליי ואתה מצטרף לרשימה "
    אז אני לא מבין את ההפוך - אני לא רופא /פסיכולוג /פסיכיאטר
    למותר לציין שהיא צרכה כ 4 שנים תרופות אנטי דיכאוניות מסוג רסיטל וואבן ציפרלקס (אני לא ידעתי עד לאחרונה שזו תקופה כל כך ארוכה ) ורק עכשיו אני מחבר ... אולי מחלות נפשיות הן תורשתיות ? איני יודע ? (האמא של סכיזופרנית)
    אז התמונה קצת יותר ברורה
    אני ממש מרגיש רע!!! שאני חושף כל כך הרבה דברים ,אבל התמונה היא לא חד ערכית והתגובות לאורך החיים היו ממש בלתי צפויות וגם היום...

    לסיום
    בכל מקרה - לאישתי היקרה -כן אני גם טעיתי בדרך (והרבה) אבל אני אוהב אותך וגם בבחירה הכואבת הזו !!!- והעיקר שסוף סוף יהיה לך טוב
    מקווה שהצעד הזה באמת יביא אושר ונחת לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירושים

    דני
    05/08/2014

    שלום לך.
    על מה בדיוק אתה נלחם? היא בגדה בך ולא רוצה אותך.. תתקדם..תתגרש תימצא אישה שתדע להעריך ולאהוב אותך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייתכן שאתה נמצא בנוחיות שלך?

    הסובל
    06/08/2014

    היא אמרה לך דברים כל כך קשים..היא רצתה להיתאבד ייתכן שהיא מדברת מתוך מחלה נפשית ולא מתוך ההיגיון, האם היא מאובחנת?

    אתה מבחינתך צריך לעשות הכל בשביל להיות מאושר ולהמשיך לחיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו