בעיה גדולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה גדולה
    שיראל
    19/08/2014

    בגדתי בבעלי עם האקס שלי, לא יודעת מה לעשות... לספר לו או לא? ואמנם לא שכבנו, רק התנשקנו אבל עדיין אני מרגישה רע עם זה, זה קרה בתקופה מאוד לא טובה בזוגיות שלנו... והרגשתי שאני מתגעגעת לאקס שלי אז החלטתי ליצור איתו קשר, אני עדיין מתגעגעת אליו ולא יודעת מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה גדולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם הוא לא יודע-אל תספרי.

    Dona
    19/08/2014

    תרגעי ותתחילי לחשוב בצורה רציונלית. (לא קל אך אפשרי).מבינה שיש לך ייסורי מצפון אך שום טובה לא תצמח לך מהווידוי (חוץ מהקלה רגעית של ייסורי המצפון). זה רק יעורר את החשדנות מצד בעלך (ובצדק), ויעמיק את הקרע הקיים.
    אם נישואיך חשובים לך, במקום לספר, תטפלי בבעיות שבזוגיות. (לבדכם או עם עזרה מקצועית). ותנתקי כל קשר עם האקס. לגמרי .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התגובה שלפני של Dona מאוד נכונה.

    נועה
    20/08/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשקול דווקא כן לספר

    אני
    20/08/2014

    לסודות והסתרות יש תכונה מוזרה בסוף בסוף בדרך לא דרך גם אם את חושבת שאין כל סיכוי שבעולם, הם מתגלים!

    אולי מישהו ראה? אולי ה-X התוודה בפני מישהו שיספר את זה אח"כ לבעלך? אז מתחילה מהומת עולם שאף אחד לא יודע את תוצאותה.

    לוידוי מתוך בחירה יש גם ייתרונות:

    1) את עושה את זה באווירה הנכונה בעיתוי הראוי.
    2) יש שעושים זאת בסביבה מבוקרת בפיקוח של איש מקצוע.
    3) עדיף שישמע זאת מהמקור ולא דרך צד שלישי שיוסיף פרשנות ו"פלפל" משלו.
    4) אם הוידוי יבוא מיוזמתך בעלך לאחר שירגע ויתחיל לחשוב מהראש יעריך את הכנות
    שלך ויהיה בטוח יותר שזה בא ממקום של חרטה אמיתית.

    תראי פישלת את הגלגל לא ניתן להחזיר אחורה ואת מצטערת על כך, עכשיו חשוב לראות איך יוצאים מזה במינימום נזק. אם זה אכן נגמר רק בנשיקה ולא במגע מיני אני מניח שבעלך יסלח במיוחד אם תבינו ביחד מהיכן זה הגיע.

    במערכת הזוגית אסור שנושא הנאמנות לבן הזוג יבוא מתןך שכר או עונש על התנהגות טובה או רעה, רוצה לומר טוב לי אני נאמנה, רע לי אני בוגדת. הצורך לבגוד הנו החלטה שלך שנבע ממערכת השיקולים המוסרית (אולי הסקרנות) שלך בלבד, לבעלך אין חלק בזה, ברור לך שיש עוד מליון אפשרויות לתמרן ולפתור בעיות וחילוקי דיעות גם ללא בגידה.

    תעמידי את עצמך במקום בעלך אם זה היה הפוך לא היית רוצה, מעריכה יותר שהוא יתוודה מיוזמתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו