מערכת יחסים-פרק ב'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מערכת יחסים-פרק ב'
    לירון
    26/08/2014

    שלום

    אני פרודה כרגע בדרך להיות גרושה בת 41 + 3 ילדים.
    יש לי התלבטות שאני קצת מתביישת לתאר אותה אבל בכל זאת.
    במידה והילדים כולם ישארו אצלי,מה הם הסיכויים שלי למצוא זוגיות חדשה בתור גרושה עם ילדים? נראה לי שקלושים לא?
    מי ירצה להכניס את עצמו לברוך הזה?
    הבנתי שהאופציות הריאליסטיות העומדות בפניי זה לפתח מערכת יחסים עם גבר מבוגר מאוד מימני בן 55 משהו כזה....
    מעולם לא יצאתי עם מישהו מבוגר מימני ואני לא רוצה להתחיל עכשו
    אני אישה מאוד מטופחת ניראית הרבה יותר צעירה לגילי,חטובה מאוד ולא נראה לי לעניין להתרועע עם "סבא" מצטערת על השפה הישירה....
    כמו כן,איך אני יכולה לדעת בוודאות שמי שרוצה אותי אכן רציני בקשר אליי?
    הרי זהו שוק בשר אחד גדול בחוץ ואני הייתי הרבה זמן מחוץ למשחק...
    אני יודעת שישנה מן סטיגמה כזאת על נשים גרושות שהן טרף קל
    הן סך הכל מחפשות זוגיות יציבה ומשענת מישהו להתרפק עליו ושיאהב אותן
    האם זה הרבה לבקש???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מערכת יחסים-פרק ב'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדרת הגדרה קולעת למצבך. כנסי!

    נועה
    27/08/2014

    למרות שזה די מעציב הגדרת היטב את מצבך.
    וראשית לטובתך בתהליך הגירושין גם מבחינה משפטית לא כדאי לך להתחיל קשר לפני שתתגרשי רישמית.
    כשאת שואלת שאלה כמו ששאלת, הרי צפוי שהרבה גברים יציעו את עצמם, אבל מנסיון מר של הרבה בנות בגילך תשאלי אותם, הבחורים היום הרבה מהם לא רצינים, וגם אם הם מבטיחים ומספרים סיפורים, רובם לא רציניים, לאהבה וזוגיות קבועה ומחייבת כפי שאת מחפשת.
    אז כלל ראשון אל תסכימי לאף אחד אם הוא עדיין לא גרוש רשמית ומעשית. ואת שאר הכללים תשאלי את חברותיך שנפלו בפח ההבטחות, ללא קשר למציאות, בקיצור שהיא חכמה ותבדקי היטב היטב לפני שאת מתחילה כל סוג של קשר.
    כמובן שיש גם בחורים רצינים ואמיתיים, אבל את צריכה לנהוג מאוד בפקחות ובחכמה כדי למצוא אותם. בהצלחה.
    מספיק סבלת, ולא מגיע לך לסבול פעם שניה, אז תהיא חכמה מאוד בהתנהלותך פקחי אלף עינים לפני שאת מתחילה האהבה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקאת סיום פרק א? קחי פסק זמן

    Dona
    27/08/2014

    קחי לך פסק זמן לעצמך ואל תמהרי להכנס לפרק ב׳ עד שתתאוששי מפרק א׳ (ופרידה אחרי נישואין ארוכים זאת טראומה גם אם אינך מרגישה בזה).
    צאי, תבלי, תתמכי בילדיך (זאת טראומה גם עבורם גם אם הם בוגרים), תהדקי את היחסים איתם, תכירי אנשים באמת ורק אחרי זה תחשבי לחפש מישהו לפרק ב׳.
    אנשים שמחפשים פרק ב׳ בחיים אינם שמחים במיוחד ל״נדוניה״ של 3 ילדים. הרי צריך ליצור גם איתם קשר טוב ולא תמיד זה קל אחרי גירושי ההורים (שלא לדבר שיש גם את האספקט הכלכלי לפעמים). אז צודקת שקשה יותר למצוא זוגיות. (אגב, גם גבר שמגדל את ילדיו יחשב כפחות אטרקטיבי מאחד שילדיו גדלים אצל גרושתו). אבל היי, יש לך את הילדים שלך שזה אושר בפני עצמו (אני מקווה). לכל גיל יש את היתרונות והחסרונות שלו אך הגי עצמו אינו הדבר הכי חשוב. חשובה ההתאמה (מכל הבחינות), והתזמון. הכוונה באיזה שלב בחיים נמצאים (מבחינת קריירה/הקמת משפחה/הולדת ילדים). תנסי להיות פתוחה יותר לגבי הגיל. חבל להרוס סיכוי לזוגיות טובה ומספקת רק בגלל גיל (מבוגר או צעיר יותר ממה שקבעת לעצמך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבא

    דני
    03/09/2014

    שלום רב לך,

    הגעת למסקנות מוגזמות ולא ברור ממי קיבלת את האינפורמציה הלקויה שבמידה ותתגרשי תצטרכי לחיות ולהכיר "סבא"..

    זה אינדיבידואלי, אם כפי שאת מתארת שאת אישה נאה ומטופחת ולא מזניחה את עצמך אין סיבה לחשוב בנגטיביות שכזו.

    ב"שוק הבשר" שאת מתארת נימצאים לא מעט גברים אכותיים המחפשים בדיוק כמוך זוגיות טובה ויציבה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודקת

    גבר
    29/11/2014

    נכון לא סתם יש סטיגמה על גרושות שהן ידועות בתור ״ חמות ״ כלומר נטו בשביל סקס ולא מעבר כי בינינו ידוע שלגברים יש קושי עצום בלגדל צאצאים שהם לא מדמם . אז עשי הכל על מנת חא להתגרש ושיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו