בהריון עם 2 ילדים וחושבת להתגרש...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהריון עם 2 ילדים וחושבת להתגרש...
    רונה
    30/08/2014

    אני בת 38, אם ל 2 ילדים מדהימים ועכשיו בחודש השני להריון. לפני כחודש, עוד לפני שידעתי שאני בהריון, ביקשתי מבעלי לעזוב את הבית מתסכול וייאוש מזוגית מעייפת שתסכלת ומרוקנת אותי כל הזמן. הוא הקשיב לי ועזב בטענה שהוא מבין אותי ודואג לא לפגוע בי.
    אני מצידי עכשיו קצת בהלם. חלמתי וחשבתי שהפרידה תגרום לו להבין ולעשות אחרת, להשתנות, לנסות להבין אותי יותר ולשמור על המשפחה. אבל לא. הוא לוקח את הזמן..
    כבר היינו פעמיים בחיים בטיפול זוגי והנה אנחנו כאן. אז קשה לי להאמין ולתלות תקוות בטיפול.
    אני מאמינה בתוך תוכי שאני באמת צריכה להיפרד ממנו. העובדה שהוא לא נלחם ומוותר מחזקת אותי עוד יותר.
    השאלה היא ההריון. אני רוצה את הילד. אני כבר בת 38 ואולי זו ההזדמנות האחרונה שלי ללדת ולהביא עוד ילד לעולם, אך אם זה הוגן כלפיו? אני יודעת שאהיה אמא טובה ואדאג לו כלכלית. אבל זה נוגד את האידיליה המשפחתית אליה הוא אמור להגיע....
    האם זה יפגע בסיכוי שלי לבנות זוגיות חדשה? הרי מה ההבדל גרשה+ 2 לגרושה +3? מלבד העובדה שבשנתיים הקרובות אהיה מרותקת למטרנה והנקה ולא אוכל להתעסק בעצמי...
    איך מקבלים החלטה כזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במצבך כרגע זה לא הזמן לגירושין

    נועה
    02/09/2014

    לעצם שאלתך האם למצוא אהבה חדשה כשאת +2 או +3, איני חושבת שזה כל כך משנה, בכל מקרה זוגיות רצינית קשה למצוא גם כשאת +2, אז שיהיה לך הריון ולידה בכייף, ואל תחשבי על הקושי שלך מהבחינה של הלידה השלישית.
    מה שכן, במצבך בהריון, וגם לא הסברת מדוע כל כך דחוף לך להתגרש, ההגיון שעכשיו זה לא הזמן לגירושין.
    מי יודע אולי הלידה החדשה תביא שמחה חדשה לזוגיות שלכם.
    ובנתיים תתעלי מעל עצמך ותנסי להחזיר את בעלך לזרעותייך באהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה מיום ליום אבל לא הכל תלוי בי

    רונה
    03/09/2014

    היי תודה על התגובה.הצלחת לעודד אותי. הלכנו לייעוץ זוגי ויתכן שנתחיל טיפול ארוך טווח בניסיונות אחרונים לעבוד על הקשר. אני מנסה להביא את עצמי לשם וזה קשה לי מאטוד חסרת אמונה מוטיבציה או אהבה אליו אבל אולי זו הזדמנות שלי לעבוד על הקשר בפעם האחרונה בכדי לדעת שעשעיתי את כל מה שאפשר. בעלי לא ממהר לחזור הביתה. מבחינתו ללכת לטיפול ולהישאר פרודים וזה קורע אותי.
    הפרידה גורמת לשתינו להבין שעם כל הקושי הזה - לא בטוח שלהיות יחד זה יותר קל.
    אני מפחדת שלא אצליח לסלוח לו ועוד יותר מפחדת עכשיו שזה יגמר וישפיע על החלטה שלי לגבי ההריון. מנסה להיות חזקה ולהאמין שיהיה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את גיבורה, שיהיה בהצלחה

    נועה
    03/09/2014

    כל הכבוד והערכה לך שאת עובדת על הזוגיות.
    תנסי להבין את בעלך ולעזור לו לרדת המהעץ שטיפס עליו, למרות שאת בודאי הצודקת, אבל כפי שאומר הפתגם עדיף שתהיה חכם ובסוף תרוויח מאשר תהיה צודק ובסוף תפסיד.

    נכון שזה קשה, כי את הצודקת, אבל אחרי גירושים בדרך כלל יותר קשה, בפרט לך כאמא, ושאת גם בהריון.
    כמובן שלפעמים אין ברירה וצריך להתגרש.
    אבל במצבך את חייבת לטובתך ולטובת ילדיך להבליג, לוותר, להתגבר, ולנסות להחזיר את האהבה.
    אולי אולי אחרי שבזכותך ובגללך תחזור האהבה את תהיא מאושרת ושלווה.
    תדעי תמיד שגם הדרך קשה, האושר שמחכה בסוף שווה אותה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תודה, אשמח לייעץ לכולם.

    נועה
    14/09/2014

    תודה על המחמאה.
    איני מחפשת תמורה, גם לא של מחמאה.
    ובשמחה אשמח ליעץ לכולם עדיף לבנות, ועדיף כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו