גירושין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירושין
    ג'וני
    08/09/2014

    שלום,
    לפני כשנה אשתי החליטה שהיא טסה לעבוד בחו"ל ל 3 חודשים על מנת לממן לעצמה את הלימודים , לאחר כ 3 חודשים דיברנו והיא אמרה לי שהיא קיבלה הצעת ניהול לשנה , לאחר שהתעקשתי שתחזור לארץ אמרה לי " אין לי למה לחזור , ושכדאי שנעשה הפסקה".
    במשך 5 חודשים הייתי הפוך , שבור ,"חגגתי" , וניסיתי להבין מה אני מרגיש ובסוף לאחר הערות כגון " אין לך רגשות" , " אתה מכונה" הכרתי בחורה מהממת שהפנימיות והחיצוניות שלה הם תמיד מה שחיפשתי.
    כיום לאחר חצי שנה שאני עם זוגתי החדשה ואשתי שעדיין בחו"ל העניינים ממשיכים להסתבך...
    אשתי נפרדה מ"חבר" שהיה איתה בחו"ל והיה "רק כדי להעביר את הזמן" , ופתאום נזכרה שאני גבר מדהים ואהבת חייה , מה שהיא לא יודעת זה שיש לי מישהי חדשה ושבימים הקרובים אני הולך לדבר איתה ולדרוש ממנה גירושין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיפור שלך מרתק.

    נועה
    10/09/2014

    1.הסיפור שלך מרתק, פעם למטה פעם למעלה.

    2.איני יודעת מה מצבך המשפטי , - אם היא תוכיח שאתה בוגד בה, עם בת זוגך העכשוית

    3.איני יודעת מה מצבה המשפטי, איני יודעת האם יש לך הוכחה שהיא בגדה בך, עם אותו חבר בחו"ל.

    4. האם אתה בטוח שמספיקה לך ההכרות של חצי שנה עם החברה שאתה עמה עכשיו. אולי אתה רוצה בה, יותר משיקולי נקמה.

    בדוק בעצמך את כל הנתונים שכתבתי לך.
    ועשה מה שתהיה בטוח שטובתך, אל תהיה פזיז בהחלטותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי רק עצה אחת: תיפרדו בהסכמה

    Dona
    10/09/2014

    תיפרדו בהסכמה וברוח טובה. עזוב בצד את כל כאב הלב, העלבון, הכעסים.
    הם לא יעזרו לכם. תיפרדו מהר ובצורה מכובדת ותמשיכו כל אחד בחייו.
    והיות ואין ילדים בתמונה (נכון?), זה הרבה יותר פשוט.
    ולגבי היחסים עם החברה: אתה אחרי מערכת יחסים כושלת, אז קח את הזמן.
    כי לוקח זמן להתאושש (גם אם אינך מודע לזה), אחרי נישואין כושלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו