חוסר אמון ופחדים מצד הבן זוג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אמון ופחדים מצד הבן זוג
    שיר
    28/09/2014

    היי, אני יוצאת עם בחור כ-4 שנים. אני צמחונית כבר 12 שנים והוא לא. לפני כחודש נכנס לי מין ג'וק לראש שזה יפריע לי כשנגור ביחד אם הוא לא יהיה צמחוני, ואמרתי לו את זה, לאחר מכן הג'וק הזה נעלם והחלטתי שזה כבר לא מפריע לי רק שהוא לקח טת זה נורא קשה ולקח את זה לכיוון פרידה. מאז שזה קרה הוא כל הזמן רואה סרטונים בראש בהם אני זורקת אותו כשאנחנו נשואים ולוקחת איתי את הילדים, ניסיתי להסביר לו שזה סתם ג'וק שנכנס לי לראש ונעלם ושהוא האחד שלי ואני רוצה להתחתן איתו אבל זה לא הועיל, הסרטונים שרצים לו בראש שלפיו הם ממש מדוייקים לא מרפים ממנו, אני לא רוצה להיפרד ולא רוצה שנתחרט על זה עוד כמה שנים. איך אפשר להחזיר לו את האמון בי ובקשר? כי מבחינת אהבה הוא אוהב אותי נורא, רק פוחד שאפגע בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסבירי לו בשיחה נעימה

    נועה
    02/10/2014

    את יכולה להזמין את החבר שלך לשיחה נעימה למשל באיזה גינה או בבית קפה, אבל תכיני היטב היטב את השיחה ואת כל מה שאת רוצה להסביר, ובהגיון תאמרי לו את כל מה שאת יכולה לומר הגיונית למה זה לא יפגע בו!.
    ולמה את משוכנעת שיהיה לו! טוב איתך.
    ותגמרי את השיחה בצורה רומנטית שהרגש ואהבה גם ידלק לו.
    כמו כן את יכולה להסביר לו את הכל דרך מישהו שלישי חכם /חכמה הנאמן עליו! וגם צריך שזה יהיה מישהו או מישהי שאת סומכת על תיווך שלה למשל ידידה של שניכם או שאת חברה למשל של דודה שלו שתסביר לו וכדו', ואת כל מה שאת רוצה לומר תעבירי דרכם.
    יש בהחלט סיכוי גדול שתצליחי להחזיר את האהבה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לשתיכם על המענה המהיר

    שיר
    02/10/2014

    ניסיתי לדבר איתו ולהסביר לו את המצב שמה שהוא רואה זו לא המציאות ואני אוהבת אותו מאוד ושהוא כמובן האחד שלי, אבל זה לא עזר. רק גרם לו להסתגר יותר ולהכריז על פסק זמן של כחודש, שלאחריו הוא מוכן לנסות לצאת שוב ולבדוק את המצב. אני פוחדת שאני לא אצליח להחזיר את האמון שלו ווהאהבה שלו כלפיי. כרגע אנחנו בנתק מוחלט, ואני יוצאת מדעתי. יכול להיו שהוא כבר לא אוהב אותי ומתעגעג? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו