נישואין הסוף ורומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נישואין הסוף ורומן
    אחת
    30/09/2014

    אנחנו זוג נשוי עם ילדה קטנה שעבר משבר לפני שנה ומאז לא מצליחים לצאת ממנו. ניסינו מאז טיפול זוגי ,המטפל ויתר עלינו ואין בינינו אינטימיות כבר שנה (נשיקות קלות על השפתיים פעם ב...)המצב כ"כ גרוע שדיברתי איתו ושאלתי אותו אם אין לו צרכים, להיות נאהב ולאהוב. דיברתי איתו על גירושין ,על פרידה כמעט על כל האפשרויוך אך הוא אינו מסוגל להחליט.כל הזמן דוחה. אהבנו כמו באגדות והוא ויתר עלי לפני שנה על כמעט שטות ומאז התהפך עולמי כאילו הוא בגד בי והפך לדמות אחרת משהכרתי.
    לא מזמן יצאתי עם מישהו ,שאני מדברת תקופה ונוצר מתח עצום בינינו ולמרות שעשה רושם מקסים, די התאכזבתי ממנו וגרם לי להבין שהמצב בחוץ לא משהו. הייתי חייבת ליצור אינטימיות איתו כדי להשיב את הכוחות שלי כי הגעתי למצב שאני באפיסת כוחות והרגשה שאיבדתי את הנשיות שלי. זה עזר לזמן מה אבל נשארה תחושה של ריקנות כי שוב מדובר במישהו שאני לא רואה עתיד רומנטי איתו והסקס איתו לא היה יותר טוב עם בעלי (בעלי אהב לענג אותי
    הסקס הוא לא העניין אלא ההרגשה שחסרה לי אהבה ,אינטימיות והערכה. בינתיים לא נתקלתי בזה בחוץ ולא נראה לי שמבעלי אם כי מאז שהתרחקתי בגלל הרומן הקטן, הוא מתעניין בי יותר אבל עדיין הצלקת עמוקה וקשה לי לדמיין אותנו בסיטואציה אינטימית. להתגרש כרגע זה לא ממש עומד על הפרק מסיבות כלכליות ,נוחות של גידול הילדה ומצבי האישי והבריאותי. לא יודעת מה לעשות אני ממש אבודה. נראה כי אני תולה תקוות בלהכיר מישהו שאוכל להתאהב בו וידחוף אותי לעשות צעד זה או שברגע שזה יקרה בעלי יתהפך ויחזור להיות אותו אדם שהכרתי לפני המשבר.
    nה עושים איך ממשיכים מפה ?היינו אצל אחד המטפלים הכי נחשבים בארץ והוא אמר לנו בסופו של דבר שהוא לא רואה עתיד והוא מוותר עלינו. אני בחיים לא חשבתי שאגיע למצב כזה עם בחיר ליבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נישואין הסוף ורומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחת -

    בני
    30/09/2014

    היי

    מהדברים שכתבת נראה שאין ביניכם קשר זוגי כלל ועדיין את רושמת שהוא היה בחיר ליבך...את מבינה שמה שהיה בעבר כבר לא יהיה בעתיד וככל הנראה גם המטפל שלכם הבין שהעבר אין,

    השאלה היא אם את רואה את עתידך איתו?
    והאם את/אתם מוכנים לעבוד קשה כדי להצית את האהבה מחדש?

    כי מה שהיה נעלם ואיננו וחבל בכלל לנסות להחזיר או לדמיין לשחזר...

    את כן! יכולה לצאת למסע מחודש של עבודה קשה עם סבלנות רבה וליווי מקצועי שייתן לך כלים לצאת מהמשבר שעברתם ולבדוק אם יש בכם את הרצון והיכולת ליצור עתיד משותף.

    אם תרצי עזרה ראשונה השאירי מייל ונתקדם משם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאתה אדיוט בני

    אני
    30/09/2014

    במקום לנסות לזיין אותה דרך מייל שאתה מבקשה ממנה בדרכים ערמומיות
    נסה לתת לה פה את העזרה הראשונית עליה אתה מדבר.

    כמה כבר נפלו בלשון הערמומית שלך?!

    תתבייש לך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צאי לדרך חדשה

    נועה
    01/10/2014

    כשאת כותבת כך "נראה כי אני תולה תקוות בלהכיר מישהו שאוכל להתאהב בו וידחוף אותי לעשות צעד זה ".
    אז נראה שבמוקדם או במאוחר יגמרו הנישואין.
    אשאלה רק האם במשבר הזה.
    או במשבר הבא, או בזה שאחריו.
    ואת גם כותבת שמטפל מהטובים בארץ הרים ידים והתיאש מלנסות לגשר ביניכם
    ואת זזה אמר המטפל כנראה אחרי היכרות מעמיקה עם מצבכם.
    וגם איני יודעת במצבך האם לא תבגדי שוב, וזה עלול להזיק לך מכמה בחינות וגם בהליך הגירושין
    אז אולי במקום לחכות לגירושין שנים, ולבזבז בנתיים הון על יעוץ חסר סיכוי לטווח ארוך, תעשי זאת בהקדם
    תתגרשי ותצאי לדרך חדשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התשובות ידועות והאמת נמצאת לפנים

    האמת הכואבת
    27/10/2014

    מה חשבת לעצמך שעשית את מה שעשית, את מרגישה בודדה לבד מוזנחת.
    תתגרשי אפילו על הנייר ואז תרשי לעצמך לבדוק את המיניות שלך.
    עכשיו רוצה או לא "את אסורה לבעלך ולבועלך" .
    חבל על הילדה וחבל עליך ,שבחרת את הדרך הכי נוראה לפתור את מצבך, לא פותרים בעיה ע"י יצירת בעיה יותר חמורה.
    למרות כל הקושי צריך לעשות את הדבר הנכון,לספר לו (לא משנה מה את חושבת שהוא יגיב) .
    שלב ראשון - וידוי מלא עמוק ואמיתי לו לחברה לכתוב , העיקר להוציא.
    שלב שני- חרטה לעשות הכל כדי להרעות חרטה ולא למשך תקופה כל יום מחדש.
    שלב שלישי- השלמה את משלימה ומבינה כי עשית טעות ומצליחה לסלוח לעצמך.
    הדרך היחידה שלכם להיות ביחד היא פשוט לא לחיות כבעל ואישה .
    השלבים הם הדרך שלך לתקן את חומרת המעשה בתקווה שהיחיד יפגע ממעשיך זו את
    ולא משפחתך.
    מאחל לך בהצלחה זו דרך קשה וארוכה , אחרת היא לא הייתה עובדת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רומן..

    דני
    03/11/2014

    שלום לך,

    בניגוד לעצות אחרות הפעם אני חושב שרק רומן עם גבר אחר יחזיר לך את המיניות,היציבות, והנשיות שאבדה לך.
    לפעמים רומן שומר על מערכת הנישואים ומציל אותה כמה שזה עצוב לכתוב..
    כל זה נכתב מהסיבה שאין בכוונתך להתגרש מכל מיני סיבות שצויינו אחרת זה מה שאני הייתי מציע לך..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו