מזונות ומדור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזונות ומדור
    טלי
    04/10/2014

    שלום רב
    אנחנו גרושים כבר שנתיים עד לפני חודש 2 הילדים גרו עם האבא, החודש אחד הילדים עבר לגור איתי עם אמא והבת נשארה אצל האבא, האם מגיע לי מזונות ומדור
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזונות ומדור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצופה

    גבר
    29/11/2014

    מגיע לך זין לא מדור ולא מזונות ! ומה עם השנתיים שהילדים היו אצל האבא לא מגיע לו מזונות ומדור ? חתיכת טינופת נצלנית הלוואי ותישארי לבד גרושה ממורמרת ושדברים ינצלו אותך למטרות סקס בלבד כי ידוע שהגרושות חמות חח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירי, קבל עצה ידידותית....

    Dona
    29/11/2014

    התסכולים והכעסים לא בריאים לך, תטפל בהם ואל תוציא אותם על אנשים שאין לך שום קשר איתם.
    ועוד דבר קטן: תחליף חתימה. לא כל זכר ראוי להקרא גבר. ואתה, בדברים שאמרת ובצורה שאמרת לא הרוחות את התואר ״גבר״.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה

    גבר
    30/11/2014

    דונה או מדונה או איך שלא קוראים לך אני נשואי פלוס שלושה ומאושר אבל כשאני רואה את העוול שנגרם לגברים אני מתמלא בכאב , אתן רוצות שוויון בהכל ואומרות שהדת מפלה נשים , אך כשזה נוגע לגרושים אתן נצמדות להלכה היהודית שעל הגבר לשאת בכל העול של הילדים והכי מגוחך ובלתי הגיוני בעליל גם כשהילדים גדלים אצל האבא הוא אמור לשאת בכל הנטל וגם מחויב בשיא החוצפה לשלם מזונות לאשה . זה מה שנקרא ״ הרצחתה וגם ירשתה ״ אתן הנשים פשוט צבועות ורוצות שוויון איפה שזה בא לטובתכם . ושימי לב שרוב הצעירים הגברים היום גם אים אין להם המון נכסים פשוט עושים הסכם ממון כי ידוע שהחוק פשוט אונס את הגברים בגירושין . דרך אגב אם האישה היתה צריכה לשלם את המזונות והמדור , ולצאת מהבית ובמקביל להשתתף בכול מה שקשור להוצאות אחרות של הילדים אז תאמיני לי שפתאום הן לא רוצות להתגרש אלא הגבר יקח יוזמה כי האישה תדע שיש לה המון להפסיד . לא פלא שתשעים אחוז מהנשים יוזמות גירושין כי הן יודעות שבחסות החוק אפשר לאנוס את הגבר ולא אני ממש לא גבר מתוסכל אלא יותר מציאותי כמו שאת בתור אישה שומעת על אלימות נגד נשים ואונס נגד נשים וכואב לך בתור אישה שנשים עוברות דברים כאלה איומים וזה נקרא הזדהות . ושיהיה לך יום מקסים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנצלותך מתקבלת

    Dona
    03/12/2014

    לצורת התגובה אין שום קשר להזדהות עם צד זה או אחר אלה לתרבות הדיבור שרצוי להקפיד עליה גם בווירטואליה (למרות ההגנה שהאנונימיות מספקת).
    ולידיעתך, הטחת עלבונות ומילות גנאי (בציבור הנשים בכלל ובפתחת הפוסט בפרט), רק יוצרות אנטגוניזם וחוסר רצון להתייחס לדבריך. אז אם תרצה שאנשים יתייחסו לדבריך בצורה עניינית (אני לא התייחסתי כלל לתוכן דבריך אלה לאופן שבו התבטאת), תנסה להתנסח בצורה תרבותית יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו