שיתוף אישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוף אישי
    ענת
    05/10/2014

    ברצוני לשתף/להתייעץ עימכם ומעניין דעתכם המקצועית. זו פעם שניה שקורה כשאני עומדת ומדברת עם חברתי בחצר אולם האירועים, שקועה איתה בדיבור, לפתע אני מרגישה כאילו מישהו התנגש בי מאחור , כשהסתובבתי ראיתי את חבר של בעלי, גם לא ביקש סליחה אלא חייך ואמר שלום, ומרוב שהייתי בתדהמה שיחתי אותה כאילו לא קרה כלום כי חשבתי אולי באמת זה בלי כוונה וכששאלתי אותו: "מה נשמע"? הוא לא ענה אלא היה שקוע בפלאפון שלו. מייד התרחקתי ממנו. א. מדוע לא ענה לי כששאלתי אותו "מה נשמע"? ומדוע מתנגש בי וזה כבר פעם שנייה?? אני מתרחקת ממנו, אך הוא בא לי בהפתעה כזאת וכל פעם מנצל זאת שאני שקועה בדיבור עם חברה. חשבתי, שאם זה יקרה שוב, פשוט להביך אותו ולדבר בטון קצת תקיף ולומר: "מה קרה"????? פשוט לחפש דרך להביך אותו, ומעולם לא הייתי בסיטואציה שכזאת. מה דעתכם על הנ"ל??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוף אישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתרחקי ממנו. נקודה.

    נועה
    05/10/2014

    בקיצור הוא גם ניסה כאילו להתחיל איתך משהו בצורה טיפשית. וגם הוא טיפש בתגובותיו, אז לטובתך תתרחקי ממנו וזהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו