אשתי חזרה לאחר שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשתי חזרה לאחר שנה
    אני
    29/10/2014

    שלום,
    אשתי החליטה לפני כשנה שהיא טסה לעבוד בחו"ל ל 3 חודשים , לאחר ה 3 חודשים היא קיבלה הצעת ניהול והחליטה שהיא נשארת לשנה כשההחלטה שלה מלווה בבקשה שלה להפסקה.(היה לה מישהו שם)
    היום לאחר שנה , היא חזרה לארץ ומבקשת ממני שאתן לה הזדמנות שניה .
    לפני כ 7 חודשים הכרתי מישהי מדהימה ואנחנו יחד ובמקביל פתחתי תביעת גירושין.
    אשתי לא מפסיקה לנסות שנחזור בטענה שהיא השתנתה... הדבר קצת משפיע עלי וגורם לי להתערר.
    אני מנסה להצמד לקו שפעם בוגדת תמיד בוגדת(היה גם סיפור דומה עם מישהו בארץ).
    מבולבל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשתי חזרה לאחר שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני -

    בני
    29/10/2014

    היי

    מבולבל ובצדק!

    כשאשתך מקבלת החלטה על דעת עצמה לעשות מה שבא לה מבלי להתחשב יותר מידיי מה יקרה לך או לזוגיות שלכם זה אומר עליה כמה דברים לא מחמיאים במיוחד, אבל תתפלא...זה אומר גם עליך כמה דברים...
    תשאל את עצמך איך זה קורה? מה עשיתם לא נכון שהיא מחליטה ככה פתאום לצאת לבדה למסע אל הלא נודע...(או לנודע?!)

    תשחזר את השיחה ההיא - איך הגבת להחלטה שלה? מה היא הבינה ממך?
    ואם אנחנו בקצב...אז תשאל את עצמך כעת > איך היית עונה לה היום לו היא הייתה מבקשת/מחליטה לטוס לחו"ל ל-3 חודשים!?

    עזוב אותך מסיסמאות פעם בוגדת תמיד בוגדת וכו' השאלה איננה האם היא השתנתה אלא האם אתה! השתנת???

    תעשה סדר אצלך והכל יסתדר מאיליו - באחריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישה בוגדת..

    דני
    03/11/2014

    שלום לך,

    תגיד אתה רציני?! בשאלות שלך.. אישתך חיה עם גבר אחר ואתה כאן בארץ מחכה לה כמו טמבל, הקשר שלה שם עלה על שרטון, אתה מוצא מישהי שאתה אוהב וטוב לך איתה , הגברת חוזרת מחול ומבקשת צ'אנס חוזר?? עד מתי עד הפעם הבאה שתבגוד בך?! המכה שתחטוף בפעם השניה תהיה הרבה יותר כואבת תאמין לי, המשכת הלאה מצאת אהבה חדשה לך על זה לפני שתישאר קרח מכאן ומכאן..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ להתגרש

    אני
    05/11/2014

    לפני כמה ימים פגשתי את אשתי ,אחרי חודש שאני מנפנף אותה בהצעת העורך דין שלי. ראיתי אשה שהפכה להיות צל של עצמה , מרוסקת נפשית.
    היא התחננה אלי שאם נסיים אז שנגמור יפה בלי עורכי דין ונגשר בנינו כמו פעם.
    כשראיתי אותה הבנתי שאני עדיין אוהב אותה , והבנתי שכל הלחץ מגירושין נבע חברתי...
    החלטתי לעצור כרגע את התהליך להתרחק טיפה מהכל ולהתחיל טיפול פסיכולוגי.
    הבנתי שיש סיכוי שאם אמהר אתחרט על זה כל חיי
    ועדיין מבולבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני -

    בני
    05/11/2014

    היי אתה...

    החלטה נבונה לקחת ידידי -

    לא משנה מה יקרה לכם בעתיד, תמיד עדיף וכדאי לפעול מהראש מתוך שיקול דעת וראייה לטווח הארוך, בכל זאת מדובר כאן על אשתך! וכוולנו בני אדם עם רגשות וצרכים אנושיים, ולא ניתן להעלים ולהתכחש כאילו כלום,

    תבדוק עם עצמך בעזרת המטפל האם האהבה שאתה מדבר עליה היא נטו אהבה או שהיא בעצם רחמים עליה ועליכם, ופחד מלעשות שינוי...

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתמול נפרדתי מחברתי

    אני
    21/11/2014

    שלום ותודה על התגובות.
    לאחר שבועיים שחזרתי להורים החלטתי לדבר עם חברתי ולהסביר לה את מה שעובר עלי .
    הסברתי שאני מבולבל ונמצא בסטרס נוראי , וכרגע לא רואה את עצמי חוזר לגור איתה ולכן מרגיש לנכון לשחרר אותה כדאי לא להשאיר אותה באוויר.
    הבנתי שאני מאד אוהב אותה, בהמשך השבוע קיבלתי ממנה את ההודעות הנ"ל:
    - כל מה שקורה לי עכשיו בקריירה זה בזכותך!
    - גרמת לי להאמין בעצמי!
    - אוהבת אותך עד כאב
    - כל כך מפחדת לאבד אותך
    - אתה מושלם בשבילי
    - לא התפשרתי כי ידעתי שאתה בדרך אליי
    - אתה כל מה שחיפשתי עד היום

    הלוואי והייתי בא ממקום נקי , הלוואי ויכולתי להשאר כי היא מושלמת בעייני , אבל חייב קודם להבין מה אני מרגיש לאשתי.
    נשבר לי הלב כשאמרה שהיא מאשימה את עצמה כי היא לא היתה מספיק טובה בשבילי ולא הצליחה להכיל אותי.

    בכל מקרה גם אם אפרד מאשתי לא אחזור כבר , לא מגיע לה לחיות בחוסר בטחון , מגיע לה להיות מאושרת.

    האם תהיה לי תחושת החמצה? אכזבה? הזמן יגיד את שלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות

    דני
    23/11/2014

    שוב שלום לך,

    אתה עושה את טעות חייך ובעתיד תשלם על כך ביוקר!
    אישתך בגדה בך, הגבר שאיתו בגדה בך זרק אותה קיבינימט ואתה כרגע הכרית הנוחה לשים עליה את הראש.
    מנגד יש אישה שאוהבת אותך ורוצה בך בכל מאודה, לדעתי זאת טעות קשה שאתה עושה אבל גם יכול להבין אותך ומאיפה היא באה.

    לדעתי וזו רק דעתי מי שבגדה בך פעם אחת תבגוד בך שוב! זה רק עניין של זמן.

    בכל מקרה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי הגיע הזמן לשחרר

    אני
    14/12/2014

    שלום,
    אז נפרדתי מחברתי , כבר שבועיים אנחנו לא בקשר, וזה בסדר.
    הבעיה היא שניסיתי לתת צאנס לי ולאשתי והיא לא מצליחה להשתחרר מחברתי... אנחנו רבים בלי סוף , אני מרגיש ממש שחזרתי אחורה.
    אני כבר לא יודע אם אני אוהב אותה יותר ומתחיל לחשוב שעדיף לי להיות לבד.
    מצחיק איך שכל האשמה שבסיפור הסתובבה כלפי , קבענו טיפול זוגי שמרגיש לי מיותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיותר

    דני
    16/12/2014

    שלום לך,
    ייעצנו לך מזמן שזה לא יעבוד..אישתך כנראה מצאה לה כבר פרטנר בגלל זה היא הופכת את הגלגל כלפיך..,תעשה מעשה ותחזור למי שבאמת אוהבת אותך וזו חברתך!
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו