בגידה כואבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה כואבת
    אלמונית
    18/11/2014

    לפני חודשיים גיליתי שבעלי מצוטט עם מישהי עורכת דין לענייני משפחה...ברבות הימים התבהר שהחל ביניהם רומן של חודש לערך כשלדבריהם הייתה רק נשיקה...הוא התאהב בה והיא בו....לטענתם הם כבר לא בקשר...בעלי טוען ששיחשחתי ביניהם...הם הרבה פעמים מחוברים ביחד בוואטסאפ...לפי השיחות ששמעתי ביניהם הם מאוהבים והיא די לחצה שיסיים איתי את הקשר ושאלה אותו מימה הוא חושש...הוא אמר שיש לו כאן את המוכר והידוע והוא הולך אל הלא נודע...יש לנו שלושה ילדים...תינוק בן פחות משנה...ביום שכביכול טען שזרקה אותו הוא עזב את הבית...לאחר מכן טס לשלושה שבועות לחול והשבוע נמצא באילת...הוא לא רוצה לשקם וללכת לטיפול ודי נעול....אומר שיש לו מקום לישון ולא לוקח את הילדים אלא בא לבית להיות איתם...לא רוצה שישנו אצלט וכשמביא לי כסף אומר שלא אתרגל...כל הזמן מקניט....הילדים מאוד פגועים מהמצב של חוסר יחס תמידי ממנו...והגדול גם יודע שיש לו אישה אחרת שדא היא גרושה פלוס ילד.
    אני אובדת עצות.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה כואבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אלמונית
    18/11/2014

    בנוסף הוא מאשים אותי שבגד בגללי.שלא היה לו טוב שחי במשטר ובביקורתיות מתמדת...אנחנו ביחד כבר עשור...סיפר לבחורה שחי בשקר כבר שנתיים...רק שאני תמיד עמדתי שם לצידו...כנראה היו עוד נשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקס

    אלמונית
    18/11/2014

    וסקס לא היה חסר...תמיד הייתה תשוקה ביננו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלמונית -

    בני
    20/11/2014

    היי

    אני מבין שאת אובדת עצות אבל אל תאבדי את הראש!

    סיפרת הרבה על בעלך ועל הקושי של הילדים, ואיפה את בסיפור...מה את רוצה לעשות בנידון?

    אל תיבהלי מכך שהוא מאשים אותך הוא מנסה להצדיק את הבגידה ולברוח מאחריות
    אם הוא לא מוכן ללכת לייעוץ את יכולה ללכת לבד ולקבל כלים כיצד להתמודד עם הטלטלה שהמשפחה שלך עוברת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעול

    אלמונית
    25/11/2014

    הוא ממש נעול....ומאשים אותו בכל....ואני מרגישה אבודה נורא...התקפי דכאון בכי צער....אומר שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור...שעכשיו חופשי...אף אחת לא מתקשרת אליו עשרות פעמים...לא משפיטה אותו...לא צועקת עליו....מה אפשר לעשות בכדי להתגבר על כל זה? אני מרגישה שחיי נגמרו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלמונית -

    בני
    26/11/2014

    היי
    אל ייאוש!
    חייך לא נגמרו...להיפך!


    יש לך הזדמנות כעת לאסוף את עצמך ולהתחיל לדאוג לעתידך איתו או בלעדיו, אם ירצה לחזור מה טוב, ואם יבחר להיות חופשי כהגדרתו אז אין לך אפשרות לשנות את דעתו ולכן חבל שתבזבזי אנרגיה שלילית שפוגעת... קודם כל בך.

    מה אפשר לעשות כדי להגבר על כל זה?

    א. סליחה אבל מישהו חייב לנער אותך כדי שתביני שאסור לך להמשיך את ההתרפסות כלפיו, והגיע הזמן להרים את הראש!
    ב. את חייבת להפסיק להתבכיין ולצאת מהדיכאון שאת כופה על עצמך...
    ג. אני אשאל אותך > מה את "עוד" מוכנה לעשות חוץ מלבכות?
    ד. מה עשית בקשר לדברים שכתבו לך?

    בתקווה שתקבלי את הדברים ברוח טובה וכרצון כנה ואמיתי לדחוף אותך לעשות מעשים ופעולות שיעזרו לך לצאת מהמשבר הנוכחי בריאה וחזקה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו