בגדתי והוא לא סולח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגדתי והוא לא סולח
    אבודה
    22/11/2014

    עשיתי טעות... אני נשואה עם שני ילדים, הכרתי מישהו והכל התחיל עם התכתבויות בנייד, לא חשבתי שזה יתגלגל ואיכשהו זה התגלגל למגע אינטימי אך לא לסקס. בעלי עלה על זה ועזב את הבית, כבר חודש. הוא לא יודע אם יכול להמשיך לחיות איתי. אני מרגישה אבודה, אני אוהבת אותו בכל ליבי ולא יודעת איך הגעתי למצב הזה. הלב שלי שבור, אני לא מתפקדת. ולא אכפת לו ממני בכלל. הוא לא מראה שום סימני געגוע או רגש. התחלנו טיפול זוגי אבל הוא כל הזמן אומר שהוא לא יכול לסלוח. אני ככ בטוחה שיכול להיות בינינו טוב יותר, מעדתי ואני באמת כל כולי רוצה לתקן, לשנות, לעשות לו טוב. הוא לא מאמין לי לכלום, גם לא לזה שאני אוהבת אותו. עד עכשיו הייתי די לבד עם הילדים והוא בא מדי פעם, השבוע התחלנו מעין הסדר ראייה, שקשה לי מאוד. הילדים הולכים לדירונת קטנה שיש לו והלב שלי נקרע. איך אוכל לגרום לו להאמין לי? אני לא מוכנה לוותר עליו. אני מודעת לכך שטעיתי אבל יודעת בכל כוחי שלעולם לא אטעה כך שוב... רע לי, אני לא מסוגלת לקום בבוקר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגדתי והוא לא סולח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבודה -

    בני
    22/11/2014

    היי

    לא באת לעולם כדי לעשות טוב לבעלך...את אמורה לעשות טוב קודם כל לעצמך! אח"כ לבעלך וכמובן עליכם להשקיע מידי יום שגם לזוגיות שלכם יהיה טוב!

    תבדקי מה? מה היה חסר במערכת היחסים שלך עם בעלך שגרם למעידה שלך (יעזור לך לקום בבוקר...).

    אוקי - את רוצה לתקן אבל איפה הפרטנר... הפרטנר פגוע ובצדק, מהדברים שכתבת אני מבין שהוא מנסה וגם מצליח לשבור אותך? אתם לא יכולים להרשות לעצמכם את התענוג הזה!

    אז למרות שלא קל לסלוח על בגידה משום שבעלך יצטרך לעבור ולהבין כמה דברים שיעזרו לו למצא קודם כל מקום לסליחה בתוכו! ורק אז הוא יהיה משוחרר לסלוח גם לך...

    אבל הלו? כולנו בני אדם כולנו עשויים מאותם חומרים של צרכים יצרים ותשוקה וקורה שטועים ובאמת על טעויות משלמים! (אני לא בעד...למקרה ששאלת.) אולם מכאן ועד לברוח מהבעיה ולהיעדר "חודש" מהבית?

    נכון, לא פשוט לשקם אמון שנפגע, אני שמח בשבילכם שהתחלתם טיפול, ומזהיר אותך מראש אל תצפי לזבנג וגמרנו שיקום אמון שנפגע לוקח המון זמן, יש אומרים שתמיד זה יהיה ברקע תמיד. אבל מצד שני לא הייתי רוצה לחיות את שארית חיי בתחושה שאני חייב את חיי למישהו בגלל ש...זה מתאים לילדים בגן ולא לאנשים בוגרים.

    בקיצור – תארגני את עצמך תרימי את הראש תסתכלי לבעיה בעיניים ותאמרי לו – יקירי עשיתי טעות נוראה ואני מוכנה לשלם את המחיר אבל אל תנסה לשבור אותי כי אז תהייה לך אישה שבורה...זה מה שאתה רוצה?

    ככל שתתרפסי לפניו כך הוא ירגיש יותר עליונות עלייך זה פועל נגדך כבומרנג, ובסופו של דבר מונע מכם לשקם את הקשר.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוווהווווווו

    אני
    22/11/2014

    מגיע לךךךךךך בוגדנית מסריחה אחת.
    עכשיו תהיי גרושה ממורמרת שכתוב על המצח שלה בוגדת !!
    מגיע לךךךךך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות..

    דני
    23/11/2014

    שלום לך,
    אין מה לעשות , הטעות נעשתה מכאן את צריכה לראות איך משקמים את היחסים בינכם.
    האגו של בעלך נפגע וקשה מאוד מאוד לקום מפגיעה כזאת. מה ציפית בדיוק שיעשה אחרי שגילה את בגידתך? שיעבור על זה לסדר היום?! תני לזמן לעשות את שלו, תשקיעי, תעשי כל מה שאת יכולה בכדי להחזיר לו את האמון בך. תלכי אליו לדירה לבדך, תנסי להגיע איתו לאינטימיות שאולי דרכה משהו אצלו יתרכך. עצה קטנה לי אליך אך תכנסי לפרטים אינטימיים מהקשר שהיה לך! גם אם ישאלו על ידי בעלך השאלות תנסי בכך כוחך לעדן את הדברים אחרת זה ילווה אתכם שנים על גבי שנים.
    אם את באמת אוהבת אותו כל כך המלחמה עליו שווה את המאמץ!
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה

    Dona
    24/11/2014

    ועכשיו, אחרי גילוי הבגידה, את החוליה החלשה. אבל אפשר לנסות לתקן. את צריכה להיות מודעת לזה שגם אם תחזרו היחסים אף פעם לא יהיו כמו שהיו לפני זה. כי גם כשהיחסים חוזרים למסלולם, עניין הבגידה יצוץ ברגעי מתח, במריבות, (גם אם במקרה הטוב לא על פני השטח. אבל זה תמיד יהיה ברקע).
    את צריכה המון המון סבלנות, כי הפצעיו עוד טריים ולא צפוי שיתרפאו כל כך מהר. הוא צריך להתגבר על הכעסים והתסכול וחוסר האמון שלו. זה לא דבר קל, אבל הוא מנסה. וזה שמוכן ללכת ליעוץ (למרות טענתו שאינו יכול לסלוח) זה סימן מעודד.
    תקפידי להמשיך ביעוץ. אל תספרי פרטים מהקשר (למרות שכנראה יחקור), אבל עשי זאת בצורה שלא יחשוד שמסתירה משהו ממנו ושומרת על האינטימיות שבקשר לעצמך. חזרי והדגישי את העובדה שלא היה מגע מיני ביניכם, ותגידי שכנראה גם אם לא היה מגלה לא היית מגיעה לזה כי ההבדל בין לפנטז לבין לבצע במציאות - גדול. דברי איך הרגשת עם עצמך, מה הרגשת שחסר בקשר הזוגי שלכם, (אבל לא בהגזמה כדי שירגיש שיש באפשרותו לשפר). בקיצור, כל דבר שיכול למזער נזקים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלתי הפיך

    גבר
    29/11/2014

    אני רוצה לומר לך בתור גבר שעשית מעשה קשה ובלתי נסלח , רוב הגברים לא יכולים לקבל ולהכיל את זה שמישהוא סליחה על הביטוי זיין את האישה שלו ובטח ובטח שזאת האמא של הילדים שלו סורי זאת פגיעה אנושה אני מייעץ לך להמשיך הלאה ולא לפתח ציפיות . רק תתפללו שמישהוא בכלל יסתכל עליך במיוחד שאת עם ילדים כי ידוע שלדברים קשה לגדל ילדים שהם לא שלו סתם טיפ אלא אם כן הוא גרוש פלוס שלוש ארבע שזה מצב די מחורבן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגדתי והוא לא סולח

    אנונימי
    12/12/2014

    צר לי לשמוע אך בגידה היא מכה אנושה במיוחד לגברים , ר לי לומר לך שאחוז נורא קטנטן של גברים מצליחים לסלוח כי מרגע הגילוי את הפכת להיות מישהיא טמאה פשוט זונה שפתחה רגלים לגבר זר וידוע ששום גבר שפוי לא יחיה בזוגיות עם זונה . אני מאד מקווה שבאמת הוא ימצא את הכוחות לסלוח ושתצליחו לשקם את הנישואין שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו