חבר שלי בגד בי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חבר שלי בגד בי
    רותם
    17/12/2014

    שלום, בחצי שנה האחרונה אני בזוגיות עם גבר שהייתי בטוחה שהוא האחד שלי. הקשר שלנו לא היה אינטנסיבי בגלל המרחק הפיזי. עם זאת היינו נפגשים פעם פעמיים בשבוע. לפני שבוע גיליתי שהוא בוגד. הגילוי היה נוראי וכואב, הבחורה עמה בגד שלחה לי התכתבויות שלהם. הוא מתנצל ואומר שאני אהבת חייו. הוא טוען שזה נבע משיעמום והיא הייתה בגדר של זונה. יש לציין שאיני מחסירה ממנו דבר לא בתחום הפיזי ולא ברגשי. האם ניתן לסלוח על דבר שכזה? האם האמון יכול לחזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבר שלי בגד בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה בשלב הזה-בעייתית

    Dona
    17/12/2014

    אם בשלב מאוחר יותר אפשר להאשים את השגרה/החיכוכים/התסכולים הנצברים הרי שלא כך בשלב ההיכרות הראשון של ההתאהבות/הריגוש/הפרפרים. ואם הוא מרגיש גם בתקופה הזאת שיעמום בחברתך, סימן שזאת לא הבחירה הנכונה עבורך (אם הרצון שלך באהבה ובזוגיות מונוגמית). ואגב, גם להתגונן באמירות משפילות כמו שהוא עושה (שהיא ״זונה״) מצביע על אדם שפל וחסר כבוד שלא ימנע גם בעתיד (לכשיזדמן לו) לבגוד בך. גילית בתחילת יחסיכם את פרצופו האמיתי-אל תתכחשי לעובדות ודעי בפני מה את עומדת. את יכולה להמשיך ביחסים ולצפות לבגידות חוזרות. או להפרד למרות הכאב. הבחירה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו