זקוקה מאוד לעצתכם!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה מאוד לעצתכם!
    רוית
    26/12/2014

    היי אני בת 33 אני נשואה אך פרודה מבעלי כבר הרבה זמן.אני ובעלי התחתנו שהיינו ממש מאוהבים והתחתנו אחרי שנה וחצי של הכרות.בפנים לא הייתי בטוחה שהוא מתאים לי מאה אחוז אך האהבה ניצחה והרצון להתמסד.היחסים ביננו היו בדר ואז נולדה לנו התינוקת ומאז איך אומרים,גילית את הפרצוף האמיתי של בעלי.יש לציין שהיה לי קצת קשה להסתגל למצב החדש ובעלי הקשה עליי והרגשתי שהוא לא תומך וכל הזמן נגדי עד שכבר פחדתי להיות לידו ,הרגשתי שאני לא מרצה אותו והוא לא אותי והיינו חייבים להיפרד.לא רציתי עוד להתגרש כי חשבתי שדברים קרו כי ילדתי ואולי ישתנו אך בנתיים המשכתי במצב הזה.ולימים הכרתי בחור מדהים לגמרי במקרה.הגבר הכי טוב והכי מתאים לי עלי אדמות,אך לצערי גם נשוי עם ילדה.לא יודעת איך זה קרה אבל המשיכה ביננו צצה מהר ומהר מאוד נהיינו ברומן... הזמן כ=עבר ואנחנו כבר שנתיים יחד,מאוהבים אוהבים מעל הגג.הבעיה תמיד הייתה שאני אדם מוסרי וגם הוא ולי תמיד היה קשה להסתיר את הקשר,תמיד גם כואב לי עליי עליו על אשתו ועל המצב המתסכל הזה.הייתי נפרדת ממנו גג ל3 ימים שנינו היינו שבורים וחוזרים..בכינו יחד על המצב .. לא יודעים מה יהיה..לו לא רע לו בבית גם לא טוב לו אבל יש לו ילדה קטנה שקשורה אליו והוא פוחד לנטוש אותה.אני לא רואה את זה כנטישה אני רואה את זה בגידה בכל מי שקשור.הוא אוהב אותי מאוד אני יודעת וגם הוא לא יכול בלעדיי.בפרידה האחרונה הוא אמר לי שאני אתגרש גם.. ולמה אני לא מתגרשת.העניין הוא שאני פוחדת שרק אני רוצה את זה ורק אני אתגרש בסוף. ומה יהיה אז?אני מוכנה עכשיו להתגרש למענו אני לא מבינה למה הוא חי חיי שקר כאלה.זה נוראי בעיניי.השאלה שלי מה לעשות...אני לא רוצה לגרום לו להתגרש בכוח מצד שני אני אוהבת אותו ולא את בעלי ורוצה להלחם עליו.אבל אם הוא לא מוכן להתגרש למה אני חושבת על צעדים כאלה עבורו?תגידו לי מה לעשות!הבעיה היא שאנחנו באמת לא יכולים אחד בלי השנייה.אחרת הייתי מוותרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה מאוד לעצתכם!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עושה רושם שקשה לך לקבל החלטות.

    Dona
    28/12/2014

    אחרת היית מחליטה מה רוצה לעשות עם חייך ולא היית חייה כפרודה.
    צעד ראשון זה שתחליטי מה את רוצה מהזוגיות (החוקית) שלך. אם חושבת שהזוגיות הזאת הגיעה לסיומה-תלכו לרבנות ותיפרדו חוקית. ואין לזה שום קשר לחבר שלך. אינך מתגרשת ״בגללו״, את מתגרשת בגללך, בגלל שהזוגיות הזאת לא טובה לך, בגלל שאינך אוהבת את בעלך.
    קחי בחשבון שהקשר שמנהלת עם גבר נשוי יכול לא להתפתח בכוון הרצוי. כמו שאת רואה כשמדובר בקבלת החלטה קשה (גירושין), הוא מקבל רגליים קרות (אגב, כמו רוב הגברים). יתכן (בעצם סביר להניח) שהוא לא יעזוב את אשתו ולא רק בגלל הילד. הרי מה יכול להיות טוב יותר לגבר מאישה קטנה וילדים בבית שנותנים לו את הגב והבטחון ומאהבת מסעירה בחוץ? למה שירצה לשנות את זה? האהבה היא גדולה ועצומה כל עוד היא אהבה גנובה. ולכשתהפוך לחוקית היא יכולה להתמוסס בשגרה. אז אל תצפי להרבה מכוונו.
    קחי את עצמך בידיים. תחליטי מה רוצה לעשות עם חייך ואל תתני לאחרים ולנסיבות לנהל את חייך כי טוב (לך), לא יצא מזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דונה את מה זה צודקת!!!!!!

    לירי
    28/12/2014

    אני כבר שנים בזוגיות כפולה...שום גבר לא עוזב את אישתו.בדוק....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צר לי לאכזב

    ערן
    30/12/2014

    אך בסביבה שלי אני מכיר 3 גברים שעזבו את נשותיהם עבור אהבות חדשות. זה קורה ולא מעט. אני דווקא מכיר נשים שמסרבות לעזוב את בעליהן....מקרוב.
    בקיצור, כל מקרה לגופו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאהב

    דני
    31/12/2014

    שלום לך,
    לא קראתי את שאר התגובות אבל אני להבדיל מאחרים אכתוב לך מניסיון אישי..
    הייתי נשוי והתאהבתי במישהי רווקה..אהבה אין סופית..מדהימה...חיבור ורגש שלא קיים..ביקשה שאתגרש למענה..התהליך לקח מעט זמן...אבל לה לא הייתה סבלנות..חזרה לאקס שלה(לא מתוך אהבה לפחות ככה טענה)...היום אני גרוש(למענה) היא נשואה..עם שני ילדים..אנחנו בקשר כבר 11!!! שנים...והיא עדיין שם...
    אנחנו "מאוד" אוהבים..היא עדיין שם..
    תביני את מה שניתן להבין מהסיפור האישי שלי...למרות שאני באופן אישי עדיין לא התייאשתי...
    מה שבטוח אם הוא אוהב אותך,שקודם יתגרש ויראה שבאמת עושה מעשה ולא נותן לך לפרק משפחה לחינם..
    קל זה לא...פשוט בטח שלא..
    בקיצור ההחלטה קשה ורק שלך..
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דני

    רוית
    31/12/2014

    יש לך ילדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאהב..

    דני
    04/01/2015

    היי,

    כן,יש לי שלושה ילדים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דני, שאלה

    ערן
    03/01/2015

    מאחד שהבין שהמאהבת לא תעזוב בשבילואם יעזוב בשבילה (היום אני כבר לא לוקל אותה בחשבון במידה וזה יראה)- איך לא מתייאשים?? אתה עדיין מצפה לצעד הזה שלה? והיא לא בעניין\ בעניין לסירוגין?
    סתם, פשוט הייתי כמעט באותה הסיטואציה ומסקרן אותי, אם זה בסדר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאהבת..

    דני
    04/01/2015

    שלום רב,

    אנחנו עדיין "בקשר" ואני אולי פתי אבל עדיין מאמין שהיא תעשה מעשה ותתגרש..
    אנחנו עדיין "בקשר" רגשי בלבד...
    לא פעם חתכתי כשראיתי/הבנתי שזה לא מוביל לשום מקום..וכל פעם חוזר חלילה..

    השבועות הקרובים יהיו מבחן אמיתי לאן זה הולך וכמובן שאעדכן כאן..

    בהצלחה לכל מי שמאמין באהבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמין באהבה....

    ערן
    04/01/2015

    ככה זה. העולם מתחלק לאילו שמאמינים בזה ולאלו שפחות...
    זה גם קשור לחלוקה לפרקטיים יותר ולאלה שפחות...
    הלוואי שהלא חוקית שלי הייתה מאמינה יותר באהבה ופחות בפרקטיות...(-:

    איך כתב אחד מכותבי השירים שאני אוהב:

    Once you hold the hand of love,.. it's all surmountable

    בהצלחה שיהיה לך. תעדכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות של שרלילה

    אני
    31/12/2014

    ההתנהגות שלך היא בושה לך בתור אימא וכמובן שבתור אישה.
    שפן עלוב
    את בטח יודעת שהוא לא יתגרש ואת תמשיכי להיות ממורמרת חסרת חיים הנושאת את השם בוגדת עלובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאני המיואש

    סיון
    02/01/2015

    מה נסגר איתך בן-אדם?????
    כל תגובה שאתה כותב מכלילה מילים מעליבות !
    אין ביכולת שלך לכתוב תגובה שבה היו מילים
    שמסבירות את עמדתך/ טענותיך מבלי שתרד
    בפורום הזה על נשים אשר נמצאות במצב רגשי עדיין.
    מה קרה, גבר, בגדו בך אז אתה יורד על נשים כנקמה?
    תתמודד את מצבך הנפשי, ותחסוך מאיתנו את
    השטויות שאתה כותב .
    בור ועם הארץ!!!!
    ( סיימתי בהעלבה איך ההרגשה? -טיפש)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו