זקוק נואשות לעזרה חלק א'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוק נואשות לעזרה חלק א'
    דניאל
    19/02/2015

    קוראים לי דניאל. בן 26. יש לי בעיה קשה וכולי תקווה שמישהו כאן יידע לכוון אותי איך להתמודד.
    הסיפור ארוך וכואב אבל אשתדל לקצר.
    אני ואשתי נשואים כ-3 חודשים, ולפני זה יצאנו כ-8 שנים. בעצם מהתיכון. מתוכם 3 שנים אחרונות גרנו ביחד.
    אנחנו הראשונים אחד של השניה בכל מה שקשור לסקס ומערכות יחסים ארוכות.
    היתה לנו חתונה מהסרטים והינו מאושרים. אבל...
    זמן קצר לאחר החתונה נשלחתי לחו"ל מטעם העבודה לכמה שבועות וכשחזרתי אשתי הפילה עליי פצצה.
    היא התוודתה שהיא פיתחה רגשות והתאהבה בבחור מהלימודים שלה ושהיא רוצה להתגרש.
    לא היה ביניהם משהו מיני, אלא ברמה הריגשית. היו להם כמה וכמה מפגשים והם התאהבו אבל לא הגיעו לקטע של הסקס.
    מיותר לציין כמה מזועזע ופגוע הרגשתי וכמובן שהיה לנו לילה לבן סוער של צעקות וויכוחים ואפילו נסיון התאבדות (של שנינו).
    מפה לשם נרגענו ודיברנו גלויות לגבי המון דברים.
    היא אמרה לי דברים שאת חלקם שמעתי בפעם הראשונה,
    שהנושא של הסקס תמיד היה מודחק מבחינתה ולמרות שתמיד הגיעה לאורגזמה היא לא באמת נהנתה מחיי המין שלנו, מכאן גם אפשר להבין למה הכמות היתה תמיד כ"כ קטנה.אני תמיד רוצה, והיא בקושי.
    בנוסף היא אמרה שאני, זה כל מה שהיא מכירה, ואולי יש מישהו אחר שיכול לגרום לה להיות יותר מאושרת.
    שאולי היא מפספסת משהו יותר טוב בחוץ. שהיא התגעגעה לתחושת ההתאהבות ולפרפרים בבטן של תחילת קשר. שהיא חנוקה מהקשר הארוך איתי ומרגישה שמיצתה אותו. והשיגרה חונקת אותה. ושהיא פחות נמשכת אלי.
    אני עדיין אוהב אותה ונמשך אליה מאוד. תמיד אנשים קינאו בנו שאנחנו זוג עמיד כבר שנים. והמשפחות אוהבות של שנינו.
    הבנתי ממנה שהיא גם אוהבת אותי, אבל לא כמו שהיתי רוצה. פשוט איכפת לה ממני והיא דואגת לי. ושאנחנו החברים הכי טובים. אפילו כשקדחתי מחום לפני כמה ימים היא טיפלה בי במסירות. אבל בתור בני זוג, היא מרגישה שזה כבר לא מה שהיה פעם.

    המחשבה לאבד אותה שיתקה אותי ולא יכולתי להשלים עם זה. איך לסיים קשר של 8+ שנים?! איך לספר הכל להורים וחברים ואיך להמשיך הלאה בחיי!?
    החלטתי שלאבד אותה יהיה יותר כואב מאשר להשלים עם העובדה שהיא בגדה בי.
    רציתי לשקם את זה ולא לזרוק הכל לפח. אז התחלתי להלחם עליה. אבל בכל הכוח. מתנות ופינוקים וטיולים ודייטים ומסג'ים ומה לא.
    רציתי שהיא תתאהב בי כמו פעם. אפילו כתבתי לה שיר כמו בתחילת הקשר שהינו תיכוניסטים.
    ככה נגררנו איזה חודש- חודשיים. היו ימים אופטימיים שנדמה שהכל עוד יחזור לקדמותו, והיו ימים אחרים ששוב נראה הכל אבוד.
    ובנתיים בין לבין היא שמרה על קשר עם המאהב שלה. לפעמים בגלוי תוך שהיא משתפת אותי ולפעמים בסתר ואני נאלץ לגלות זאת בכאב לב.
    היא טענה שמוכנה לתת לנו הזדמנות אבל שאני אצטרך להיות סבלני איתה עד שהיא תשכח אותו. וזה מה שעשיתי במשך תקופה ארוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק נואשות לעזרה חלק א'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל היקר

    אני
    19/02/2015

    אכן סיפור קשה, מבין השורות אנא מצטייר כבחור רגיש ואכפתי, האמת חלומה של כל אישה.

    מה שקרה לכם הוא מקרה די נפוץ שקורה אצל זוגות רבים שהיו "הראשונים האחד של השני". ישנם כאלו שמוכנים להשלים עם המחשבה כי בן זוגם יהיה היחיד שלהם כל ימי חייהם אך ישנם כאלו כמו אישתך כאלו שככל הנראה ולמרבה הצער לא.

    קודם כל תבין שאתה אינך אשם בדבר בסיטואציה שנוצרה, ההחלטה לבגוד ולקיים קשר מיני מחוץ למסגרת נתקבלה אצל אשתך ללא קשר איזה סוג בן זוג היית, אתה יכול היית להיות "מלאך" אבל אישתך בכל זאת מרגישה שהיא רוצה לחוות גם גבר אחר/נוסף.

    ישנם נשים שאצלם החסר הוא רק "מיני" כלומר הם רוצות לקיים מגע מיני עם גבר אחר רק כדי לחוות איך זה. לנשים אלו (כמובן לפני שמגיעה הבגידה) ובהסכמת בן הזוג הייתי ממליץ ללכת לאיזה נער ליווי חתיך ויפיפה להיזדיין איתו ולהוריד את הנושא מסדר היום הנפשי. אך ישנם מנגד נשים שאינם יכולות לקיים קשר מיני ללא רגשות כלפי האובייקט והם נגררות לבגידה. הם מפתחות קודם כל את הקשר הרגשי עם הגבר הזר ואח"כ מגיע גם הקשר המיני. לעיתים זה מסתיים תוך זמן קצר יחסית לאחר שהיא מבינה את הפרנציפ ולעיתים לא, בדומה למקרה שלך.

    תראה במקרה הזה אין פתרונות קלים אלא רק פתרונות קשים, במיוחד על רקע העובדה שטיפול זוגי לא צלח. מאחר שאשתך טרם הפנימה שבסוף החדש והמרגש יהפוך לשגרה ולכן כל הנסיונות שלך לחזר אחריה רק יגרמו לה להתרחק יותר ויותר.

    אתה ומיוזמתך צריך ליצור נתק, הנתק הזה לא חייב להיות כרגע גירושים כדת וכדין ויכול להיות גם פרידה, אבל פרידה ארוכה ומוחלטת, לא לשאול אחד את השני איך הוא מרגיש וכמה רע הפרידה צריכה להיות מ ו ח ל ט ת . אישתך חייבת לחוש כיצד נראים החיים שלה בלעדיך.

    האמת שקל להציע אך הרבה הרבה יותר לממש וקיים כאן גם סיכון. מכאן יכולים להתפתח שתי אפשרויות:

    האחד, שיתברר שאישתך מצאה את הנפש התאומה שלה ביקום בדמות המאהב והם יחיו לנצח באושר ובעושר, במקרה זה איך אומרים "אכלת אותה".

    השני, שאשתך תבין שבסוף המרגש הופך לשגרה וברגע שהמאהב לא יסגור את דלת השרותים, ישאיר את התחתונים בסלון ויפליץ ויתקע גרפסים לידה בעצם הקסם יפוג והחלום שלה יגיע לשברו ואז תבקש לחזור אליך.

    עם כל הכאב שלך והפחד מבדידות, נתתה לך מספיק צ'אנסים (אולי יותר מידי) לנתק את הקשרים עם המאהב, נסיונות נוספים יהפכו אותך למרבה הצער לפתטי ואף אישה לא רוצה בסופו של יום בן זוג סמרטוט.

    אני מאחל לך שבסוף הדברים הקשים האלו יסתדרו אצלכם על הצד החיובי שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו