מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוק נואשות לעזרה חלק ב'דניאל19/02/2015
תמיד עשה לה עצוב שרע לי. תמיד אמרה שהיא לא עשתה את זה בכוונה ושזה פשוט קרה ,ושמגיעה לי מישהי יותר טובה ממנה.
זה לא ניחם אותי במיוחד. במחינתי הקשר איתה זה לא עוד קשר רגיל שנגמר. 8 שנים איתה, זה כאילו גדלנו ביחד והתעצבתי איתה לאדם שאני היום. זה מרגיש כמו לאבד חלק מעצמי.
אני נאלץ לציין שזאת לא הפעם הראשונה שמשהו דומה לזה קורה. בממוצע כל 2-3 היה לנו משבר גדול בקשר.
בדרך כלל היה מעורב גם גבר אחר בתמונה. לי לא היתה מישהי אחרת בכל התקופה שלנו יחד.
אבל תמיד נלחמתי עליה והיא חזרה אלי והיה לנו טוב. עד המשבר הבא.
הפעם זה היה באמת כואב כי בשלושת השנים שגרנו יחד לא היו משברים רציניים (למעט כל מיני ריבים לפעמים). וכמובן שבדיוק התחתנו אז בכלל לא ציפיתי לשום דבר רע.
ניסינו ללכת לטיפול זוגי אבל זה לא אבד. המטפלת צידדה בי בגלוי שזה גרם לאשתי לאבד את החשק להמשיך. היא הרגישה ששופטים אותה.
לפני כמה ימים די אילצתי אותה לנתק את הקשר עם המאהב. ניתוק מוחלט בכל הדרכים האפשריות. הסברתי לה שבשביל שזה יעבוד בינינו חייבים לנתק את הצלע השלישית מהמציאות שלנו.
היא הסכימה ועשתה זאת. וכשזה בוצע שאלתי אותה בכנות מה זה גורם לה להרגיש. פספוס? הקלה? בילבול?
ואז היא נשברה והזילה כמה דמעות. אמרה שהיא אוהבת אותו. כאן הבנתי שהכל די אבוד ולא יעזור כלום...
מצד אחד הצעד המתבקש הוא ללכת לרבנות ולהתגרש ולעבור דירה לבד ולחלק חסכונות ורכוש והכל.
אבל מצד שני אני עדיין אוהב אותה ויש בי חלק שמוכן לסלוח על הכל, העיקר שהיא תואהב אותי ותבטיח שבחיים דבר כזה לא יקרה יותר.
המציאות של להתגרש ממנה ולהתנתק לתוך בדידות בבית אחר, זר ומנוכר, היא בלתי נסבלת.
כל התקופה הזאת הדיכאון אוכל אותי ואני מתקשה לתפקד ביום יום.
באמת שלא יודע איך להמשיך מכאן...
אני מיואש ומתוסכל ואין בי את הרצון והכוחות והאומץ לסיים את זה. ומצד שני גם היא לא בדיוק לוקחת יוזמה ועושה משהו קונקרטי.
איך לעזעזל ממשיכים מכאן ואיך אפשר להקל על המצב?!
אהיה אסיר תודה לכל עזרה או טיפ או עצה שתוכלו להציע... אני על הסף כאן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל
סיון20/02/2015כל עוד אין לכם ילדים
ועם כל הקושי בדבר, ויש קושי!
תעזוב את הבית/ הקשר/ את האישה.
מניסיוני האישי וגם אני נפרדתי מבחור שלאחר הפרידה
ההיתי בטוחה שלעולם לא אתאהב יותר
שזהו, מבחינתי אין עוד גברים בעולם.
הזמן עשה את שלו, והכרתי בחור מדהים....
שההתאמה בנינו כל כך גדולה
שאפילו הוויכוחים הקטנים שהיו לי עם הבחור הראשון
לא קיימים בנינו.
עם כל הקושי תעשה את הצעד שכרגע נראה לך גדול
ותזכיר לעצמך שאם זה קרה
כמראה שיש משהו יותר טוב בדרך
אם תאמין זה יבוא
עם כל אהבה אליה
יש בחורה יותר טובה ממנה
ובשביל למצוא אותה
אתה צריך לצאת מהקשר הזה
לפני שהקשר יהרוס אותך, ותשאר ממורמר
אתה עוד צעיר, החיים לפניך
אם תעיז- תשיג!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוק נואשות לעזרה חלק ב' - תגובה
יששכר רוטרי25/02/2015הי דניאל,
אמנה את כל הטעויות שעשית ברצונך להחזיר אותה אליך, אגב כל המאוהבים (נשים וגברים) עושים בערך את אותן השגיאות כאשר אהובן/תם בוגד/ת בהם ורוצה לנטוש....
עליה אני לא רוצה לדבר כי אני לא יודע את מניעיה להתאהב באחר. אבל ברור לי שאותך היא כבר מזמן לא אוהבת.
הטעויות:
1. היא רוצה לעזוב, התאהבה בזר, לומר לה: "זכותך ללכת/להיפרד/להתגרש."...
עם כל הכאב שלך,יש סיכוי נמוך שהיא היתה רואה אותך בזוית שונה.
2.הטיפול היה אכן לא מתאים, כי במקרה כזה מוצע טיפול זוגי של כל אחד לחוד עם מטלות הדדיות, אז ברור שזה לא עבד,
3.העובדה שהמטפלת צידדה בך בגלוי, זו היתה שגיאה גסה מצידה, אז מה הפלא שאשתך התקוממה וביטלה, כי הרגישה ששופטים אשה מאוהבת....
4. לגבי העתיד- עליך ללמוד איך נוהגים במשברים מסוג זה, כי נראה לי (סליחה), שאתה מביא על עצמך את הסיטואציה המביכה/קשה הזאת.
הצעות:
1. עליך להיפגש עם נשים אחרות בגלוי, עוד תופתע מההתנהגות שלה.
2.עליך ללמוד להיות מאופק (אני יודע שזה קשה), את זה היא תעריך.
3. עליך להיפרד ממנה ובמהירות, עם כל הכאב שזה יסב לך.
רוטרי יששכר
מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנדב את אשתי לזרים- כחלק מהנאה
ניסיון להיכנס להריון ופגיעה בזוגיות
מחיקת התכתבות בוואטסאפ של בת זוג עם חבר לעבודה
מנותקת כבר שנים לגמרי מהבעל וחוששת מביצוע הליכים
אני צריך תשובה לשאלה
מעוניינת בעצה, מחשבות על גירושין
השלכות בגידות בחיי הנישואין
בן הזוג בגד בי עם גרושתו
מרוסקת לאחר תהליך גירושין
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

