קושי להתמודד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי להתמודד
    לימור
    16/04/2015

    שלום לכם, אני בת 38 גרושה עם ילד כבן .5 עברתי גירושים כשבני היה קטן מאוד והוא בקשר אוהב וחזר עם אביו.
    הכרתי גבר לפני כ-3 שנים שלא אגזים אם אומר שהיה היה חלומה של כל אישה: מבין, מפנק, מאהב מושלם, רגיש ואוהב לתת, בשלן מדהים אוהב להיות בתא משפחתי ועוד ועוד. בקיצר היה לנו קשר זוגי מעולה- תקשורת מעולה. הייתי מאוהבת בן עד השמים והוא בי, בנוסף הוא היה כאבא נפלא לבני- הקשר ביניהם היה אמיץ וחזר (עד שבני קרא לו אבא שאול). עברנו לגור ביחד אחרי שנה והקמנו משפחה קטנה והיו לנו חלומות לעתיד על ילד משותף בית וחתונה- ועשינו את כל הצעדים לכך.
    לפני חודש וחצי הוא החליט לעזוב את הבית בהתפעה גמורה בלי לתת הסברים אמיתיים (הוא נתן תירוצים שלא מספקים הרס של כל הזוגיות שבנינו) הוא השאיר אותי מאוד מבולבלת וכאובה כי לא הבנתי מה עשיתי שגבר שאהב אותי כל כך מפרק מה שבנינו בלי סיבה נראית לעין. כל אותו זמן לאחר הפרידה הוא המשיך לתת בקשר בהודעות לשאול על הילד ולשאול לשלומי ושיחות כלליות ויותר לעומק. הרגשתי שהוא לא סגור על עצמו ואולי צריך זמן לברר מה הוא מרגיש ולארגן את מחשבותיו והחלטתי לתת לו זמן זה. במסגרת הזמן הזה ניפגשנו פעם אחת ודיברתי לעומק על מה שאני מרגישה, בכיתי הרבה והוא הרגיע אותי וחיבר אותי, ומפה לשם קיימנו יחסים אינטימים. באותו ערב גיליתי בדרך לא דרך שהוא הכיר מישהי כשבועיים לפני הפרידה ויש לו מישהי שהוא בקשר אינטימי איתה. גילוי זה שבר אותי, ריסק אותי ומוטט אותי נפשית. הסתובבתי כמו צל שבור בעבודה, ובקושי הצלחתי לטפל בבני, שראה אותי בוכה (והוא עצמו גם עובר תהליך קשה של פרידה מהאבא שאהב).
    לפני כשבוע הוא חזר לחיי והתחיל לפר לי שהוא מרגיש רייקנות ובדידות עצומה, קשה לו והוא מרגיש שהוא בבועה, הוא בורח מהמציאות על ידי היחסים האינטימים איתה (טען שאינו אוהב אותה וזה רק לסקס או ריבאונד). חשוב להגיד שהוא לא ביקש לחזור לזוגיות שלנו ורק ביקש מעין עזרה. ואני מתוך אהבתי הגדולה והחמלה שחשתי רציתי לעזור לו, עד כמה שזה נשמע מעוות היה לנו סופשבוע ארוך שבו דיברנו לעומק על דברים מהילדות מהעבר, ליבנו דברים, הוא סיפר לי על המאהבת ומה הוא מרגיש. וגם קיימנו יחסים אינטימים. חשוב לציין שהוא הלך אליה ביום חמישי (הוא הפך אותי למעין מאהבת שלו), ואני לא ידעתי מה להרגיש כבר (למה הוא איתי? הוא אוהב אותי?) ביום ראשון הזה הוא החליט לסיים את יחסיו עם המאהבת הצעירה וביקש ממני עזרה. אמרתי לו מה לכתוב ולהגיד אך הוא עשה זאת בצורה מעוותת ובסוף יצא שהיא נפרדה ממנו בלי רצון. (מעין סוג מריבה ראשונה שלהם). בערב אנחנו נפגשנו ודיברנו עלינו, על העתיד שלנו ואיך נשקם את הקשר ביננו. הרגשתי בעננים ממש, הייתי מאוהבת בו בטירוף ורציתי אותי בחזרה בכל מחיר. אך ככל שעולים לפסגה ככה הנפילה קשה, בערב חיפשתי אותו והוא לא ענה לי, וחששתי שהוא אצלה. הוא התקשר אליי וזעם וכאב וטען שהורדתי אותו למטה ונמאס לו ועוד המשך בהודעה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי להתמודד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    לימור
    16/04/2015

    אני בעקבות ההודעה שלו הייתי מש שבורה,וההתעלמות שלו וחוס ההבנה מהכאב שלי, ירדתי לשפל המדרגה ורק רציתי למות. כתבתי לו הודעה שאני כואבת, בעצם ביקשתי עזרה, מעין קריאה לעזרה והוא התעלם ממנה. לאחר כן הבנתי שבערב הוא נפגש איתה ורק סיפר לי שהוא בבית.
    גילוי זה ניפץ לי את כל התקווה והחלטתי לסיים את היחסים ההרסנים האלה.
    אני מרגישה שהוא לא ראה אותי במשך כל התקופה הזו, לא הרגיש את כאבי, לא היה לו חמלה אליי והגינות בסיסית לבנאדם שבצוקה, ומעין כבוד לאישה שאהבת וגידלת איתה ילד ובנית משפחה ובית. לא הכרתי את הבנאדם הזה.
    אני יודעת שמצבי קשה (ואני מנסה ללכת לטיפול פסיכולוגי, רק לצערי רשימות ההמתנה ארוכות)
    אני לא יודעת מה לעשות, איך לעזור לעצמי, איך להתמודד, אני כבר לא מאמינה שאהב אותי פעם, אני כבר לא יודעת איך הגעתי למצב הזה (אני בחורה אמידה עם קריירה מכובדת).
    אני ממש בהתלבטות לכתוב לו מכתב פתוח ובו להגיד את הכול.
    אני לא יכולה ככה להתנתק בלי להגיד לו מה הוא עשה כמה הוא הכאיב.
    שולחת לכם תמונה עם ההודעה האחרונה שכתבתי לו והתגובה היבשה שלו יום למחרת.
    אשמח לעצה.
    לימור


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    יששכר רוטרי
    16/04/2015

    שלום לימור,
    יתכן את זקוקה לטיפול פסיכולוגי, אך לפני כן את צריכה לדעת כיצד להתמודד עם בן זוג נוטש, כי את זה אינך יודעת!! ואת עושה את כל השגיאות האפשריות.
    כפי שאת מתנהגת אתו לא נראה לי שהוא יחזור, השפלה עצמית אינה הדרך המתאימה. ישנן דרכים אחרות שעובדות על המוח הגברי, שאם תנהגי באופן המתאים, נראה לי שלפחות הוא ישקול את האופציה לחזור אליך.
    אשמח לעזור לך.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לימור
    16/04/2015

    שלום יששכר,
    לחלוטין אני השפלתי את עצמי, והגעתי למצב מאוד נמוך נפשית מבחינתי.
    אין לי שום רצון לחזור אליו- אוי זה לא היה ברור מההודעה.
    אני נפרדתי ממנו סופית וביקשתי שלא יצור קשר איתי בכלל.
    העניין מבחינתי- איך להתמודד מעכשיו?
    האם מה שהיה ביננו היה אמיתי או לא?
    איך הוא הביא אותי למצב כזה נמוך, אישה שטען שהוא אוהב?
    עולות לי הרבה מחשבות על הטעויות ואיך אוכל להמשיך מעכשיו? ואין לי תשובה.

    תודה
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    יששכר רוטרי
    17/04/2015

    היי לימור,
    עכשיו זה נשמע הרבה יותר טוב...
    מה שחשוב לך עכשיו:
    *האם זה היה אמתי - טענותיו על אהבתו אליך? ואם לא, אז איך להתמודד?
    * איך תוכלי להמשיך מעכשיו והלאה? לא רק עם בני זוג אחרים, אלא... ובעיקר עם עצמך, ועם תחושת ההשפלה..
    * לך כנראה אין תשובות לשאלותיך, אבל לי יש!!!

    רוטרי יששכר -מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה איתך

    סיון
    18/04/2015

    אני בת 33 נשואה + 3
    גם אני פיתחתי רגשות כלפי בחור שלא ממש מתייחס אלי
    ״למזלי״ עדיין לא שכבנו
    אבל כבר אמרתי לו שאני אוהבת אותו
    והוא שתק, כאילו זה מובן לו...
    נכון שיש הבדל משמעותי בסיפור שלי ושלך
    אך יש משהו משותף שהוא
    חוסר יחס מבחור ששנינו מוכנות לעשות הרבה בשבילו
    ומצידו זה מובן מאליו
    הוא קר ולא יודע להביע אהבה, לא מתעניין במשך שנים
    ואז רוצה שאספר לו כמה אני רוצה אותו... ועוד בקשות....
    מה שעשיתי בשבילו לא עשיתי בשביל בעלי
    זה כואב, קשה, לוקח את כל היום במחשבות עליו
    אבל כשאני בעבודה מוקפת אנשים
    אני לא חושבת עליו
    פתאום הזמן עובר והוא כאילו לא חלק מחיי.
    תגידי לעצמך את מה שאני אומרת לעצמי
    ״אני בחורה יפה, חכמה, עצמאית, מלאת חיים, חייכנית, ושהחיים יפים ״
    תצמדי לאנשים שעושים לך טוב
    תחליטי שמהיום כשהוא שולח הודעה תעני בכמה שפחות מילים
    אני מבטיחה לך שהגלגל יסתובב
    מבטיחה שהוא עוד ירצה אותך ואת לא תרצי
    תאמצי את הגישה שלי
    זה עובד כל פעם מחדש
    אם יש לך שאלות או שסתם תרצי לדבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון משפט

    סיון
    18/04/2015

    לא מתעניין במשך ימים לא שנים כפי שנכתב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו