פרק ב - בגידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרק ב - בגידה
    העין שבשמיים
    23/04/2015

    שלום,

    אני גבר בן 36 גרוש+2 ויצאתי ב-3 האחרונות עם גרושה+2 בת 41. ( 5 שנים גדולה ממני)
    הזוגיות הייתה מדהימה, הרבה אהבה וחיבור שלא ניתן לתאר במילים.
    הכרתי את ילדיה היטב והיא את ילדיי. הכרתי את משפחתה היטב והיא את משפחתי.
    לאחר כשנה של זוגיות ניסינו לבצע מהלך של מגורים משותפים אך לדאבוני לא ראינו עין ובעין בעיקר בנושאים כלכליים ובגיבוש הסכם ממון/חיים משותפים ( היא רצתה שיתוף על נושאים רווחיים עבורה ואילו אני רציתי הפרדה רכושית מוחלטת מתוך רצון להיות איתה בלבד).
    הנושא של מעבר מגורים משותפים נעזב מתוך פחד לאבד אחד את השני אך אצלי הענן הזה יצר המון תסכול, כעס ומרירות כלפיה על אף שבכל פעם שנפגשנו הכול היה "מושלם".
    בחודש האחרון התסכול והמרירות מזה שהקשר "תקוע" נכנסתי לאפליקציית היכרויות והכרתי בחורה שעימה נפגשתי 4 פעמים ( ללא מגע פיזי או אינטימיות כלל למרות שהיה באפשרותי).
    תוך כדי ( לפני שבועיים) הבחורה "עלתה" על התרמית שלי ויצרה קשר עם בת זוגתי ושטחה בפניה את כל האמת על מה שהיה כולל שליחת כל מסרוני הוואטצאפ ששלחתי לה ( "סקסית", "מתגעגע" וכו' מילים כמובן ריקות מתוכן מצידי)
    כמובן שהתנצלתי והבעתי חרטה עמוקה וכנה על כל מה שעשיתי, הסברתי לבת זוגתי מהיכן הכול נבע, הודתי במעשיי ( אמנם לאחר יום שלקח לי לעכל את המצב) והסברתי שברצוני לשקם את הקשר ואפילו ללכת לטיפול זוגי.
    אני אדם מאוד נאמן וזוגי וזו הפעם הראשונה שביצעתי בגידה בחיי למרות שנקרו בפניי מספר לא קטן של הזדמנויות לחטוא.
    כעת בת זוגתי מאוד מרוחקת, חושבת שבגדתי בה במהלך כל ה-3 שנים, אנו מדברים בטלפון לעיתים רחוקות, נפגשים כפעם בשבוע וכל הזמן מתעסקים בבגידה. היא מאוד מבולבלת ולא יודעת אם תוכל לסלוח לי או אם ברצונה לשקם את הקשר בכלל.
    שאלותיי הן כאלו:
    1. אני מאוד מעוניין לשקם את הזוגיות עם בת זוגתי אבל רק אם הקשר יתקדם ויעבור לכדי מגורים משותפים. האם לדעתכם ניתן לאחר שהרסתי את האמון כליל?
    2. מה עליי לעשות כדי לשקם את האמון שנהרס וכדי לשקם את הקשר?
    3. האם ניתן יהיה בכלל לבצע עם בת זוגתי מעבר למגורים משותפים ? היא טוענת שזה גם היה רצונה ומשאלת לב שלה.
    4. למיטב ידיעתי משפחתה ומכריה יודעים על הבגידה שביצעתי ושונאים אותי. האם יש בכלל לקשר כזה סיכוי להתקיים אם נשקם אותה כשמשפחתה שונאת אותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרק ב - בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללח

    חנית
    23/04/2015

    בוקר טוב
    אני בחורה שעברתי בגידה בגידה מאוד כואבת יש לי רק דבר אחד להגיד לך אמון נבנה במשך שנים להרוס אותו לוקח בדיוק דקה
    אני עד היום לא מאמינה בבן זוגי שאגב שוב בגד
    אם אתה נאמן חובת ההוכחה היא עליך
    תתחיל לבנות את האמון
    קנה לה פרחים
    כתוב לה כול מיני סטוטסים הודעות
    קנה למה משהו סקסי תראה לה כמה אתה חושק בה
    פנק אותה תעלה אותה למעלה למעלה תאמין לי היא תתרכך בסופו של דבר אם היא אוהבת אותך היא תסלח
    בהצלחה הלוואי עלי גבר נאמןןןן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    עין בשמיים
    23/04/2015

    ניסיתי כבר שבועיים לדבר איתה, להגיד לה כמה אני אוהב אותה וכמה אני מצטער.
    פרחים שלחתי, הודעות היא לא מוכנה לקבל כי זה מזכיר לה את הבחורה האחרת.
    מה עוד ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לל

    חנית
    23/04/2015

    אולי יועץ נישואים או שאכלת אותה בגדול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם ניסית בכל דרך אפשרית

    מאור
    23/04/2015

    הגיע הזמן להתחיל להרפות.
    לסגת מעט, להגיד ברוך שאתה מבין ושאתה תהיה שם בשבילה תחכה שתרגע.
    עם זאת תבטיח לה שקיפות, תשתף אותה מיוזמתך על דברים שאתה עושה או היכן אתה. תנסה להיות חבר מבלי לצפות לדבר ועם זאת לשדר ״אם לא את, אז אף אחת״
    תקוה שהזמן יעשה את שלי והיא תתרכך.
    כל זאת בתנאי כמובן שהיא רוצה להמשיך וכל השאר מסביב בר תיקון ויש רגש.
    אחרת זה רק הקש ששבר את גב הגמל לקשר שנועד היה להיגמר מזה זמן מה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    העין שבשמיים
    24/04/2015

    אני לא ממש מצליח להבין ממנה מה היא רוצה ולדעתי גם היא לא מבינה מה היא רוצה.
    היא עונה לטלפונים שלי ולהודעות סמס, נפגשה איתי מספר פעמים ולא שוללת על הסף.
    האם לקחת צעד אחד אחורה או להמשיך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה 2

    העין שבשמיים
    24/04/2015

    בנוסף היא אתמול הביעה נכונות ללכת לטיפול זוגי אך ורק כדי "לשמוע ולהבין" ולא מעבר.
    ניסיתי ל"סחוט" שתחליף גישה שאנחנו זוג ומחויבים לתהליך אך ללא הועיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב אתם נעים במעגל כרגע זה ברור.

    מאור
    24/04/2015

    נכנסתם לסיחרור מסויים ויהיה לה קשה לצאת ממנו.
    בזהירות אני אגיד שאולי אולי וגם יתכן באופן בלתי מודע היא נהנית מהמצב הקיים בו אתה מקרקר סביבה ומחזר המון.
    יש מצב שלא תוותר על הסיטואציה החדשה כל כך מהר ותיתן לך להזיע.
    בתכלס גם די מגיע לך אבל זה עניין אחר.
    בכל מקרה לדעתי אתה צריך להרפות.
    יקרה אחד מהשניים או שניהם:
    היא תרגע תנוח מהלחץ והמחשבות ואולי אפילו מעט תחסר לה. אתה שם כלללל הזמן וזה גם נותן תחושה של ״הוא אצלי בכיס״ וגם מיאוס מסויים.
    אולי גם כשתתחיל להתעלם קצת היא תתחיל לחשוש שוויתרת סופית ואולי אפילו אתה בקשר עם האחרת (תתפלא כמה כוח יש לדמיון) ותתחיל לרחרח מה קורה שם.
    בכל מקרה הכל בכבוד והבנה ומבלי לפגוע בה יותר ממה שכבר עשית.
    קח את הדרך לאט ובסבלנות ואל תלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרק ב - בגידה - תגובה

    יששכר רוטרי
    24/04/2015

    שלום לך,
    אני מבין מזדהה ואמפטי עם הבעיה שלך ובעיקר עם רצונך לפתור את הבעיה.
    בת זוגך רואה במעשה שלך בגידה בה, אין כמעט סיכוי שהיא תאמין לך, ובפרט שאתה שואף למגורים משותפים, בעוד היא אינה מאמינה לך...
    יש שיגידו שאין כאן בגידה, כי לפי דבריך לא היו יחסי מין... אלא בעיקר התכתבויות. אך לידיעתך, לו היית מקיים יחסי מין עם זונה, שברור שאין שם השקעה רגשית, יתכן שבת הזוג שלך (כנראה) הייתה רואה זאת כמעידה יותר מאשר כבגידה.
    לידיעתך אצל מרבית הנשים הבגידה הרגשית קשה יותר מהבגידה הגופנית.
    זאת ועוד לדבריך היא חושבת שבגדת בה כל ה-3 שנים. מכאן אתה מבין את דרגת אי האמון בך.
    לא נראה לי שתוכל לפתור את בעייתך בעצמך...כי היא אינה מאמינה לך!!!
    אני סבור שלמטפל זוגי היא תאמין, כי אני מניסיוני רואה דברים שאתם לא יכולים לראות, בעיקר בת הזוג. אשמח לעזור לכם.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו