תקועה שנים בקשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקועה שנים בקשר
    גרושה
    14/05/2015

    שלום הכרתי מישהו בעבודה והקשר נמשך 4 שנים
    הייתי נשואה התגרשתי
    הוא עדיין נשוי
    לא יודעת מה לעשות כבר
    יש אהבה דאגה יש הכול .אכפתיות , הקשבה עזרה.
    אבל לי מתחיל להימאס הקשר הזה , הקשר האסור הסודי הזה.
    הכול בפנים צועק תפסיקי עם הקשר הזה
    אבל אני לא יכולה אני אוהבת כול כך
    פוחדת לשחרר
    וגם שמנסה הוא לא עוזב לא נותן לי ללכת ואני מצליחה להתנתק כמה ימים ואז שוב חוזרת .
    הוא גר בפירוד מאשתו בתוך הבית אבל עדיין אין שום תהליך של גירושין ביניהם .
    אומר שמתאים לו המצב כרגע לא רוצה לעשות גלים.
    לא מבטיח כלום
    אבל אני מחכה . ביקש שאהיה סבלנית ואחכה.
    אני יודעת כמה אני טיפשה
    אני יודעת שאני צריכה לעזוב אבל לא מצליחה להתנתק ממנו .
    מה עושים?
    מה עושים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקועה שנים בקשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרושה -

    בני
    14/05/2015

    היי

    כן את צודקת!
    אנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות אולם בכל זאת לא מצליחים לבצע, תופעה ידועה ומוכרת מדיאטות, החלפת מקצוע, שינוי מקום מגורים. ועוד ועוד.

    מה עושים...מה עושים?

    בדיוק בשביל זה המציאו את "החברות" אני מאמין שיש לך חברה אחת לפחות שאת יכולה לבקש ממנה עזרה. שתעזור לך לצאת. לצאת ממנו. לצאת איתה. לצאת ולחפש גבר שיהיה כל כולו למענך. גבר שלא מבטיח ולא מטייח אלא מקיים.

    אם אין לך חברה טובה שמוכנה לעשות עבורך את העבודה, קחי כמה שיחות עם איש מקצוע. שיעשה לך סדר בראש. ייתן לך כלים כיצד לנתק את הקשר ולהתחיל במקביל קשר חדש שיגרום לך לסיפוק ואושר.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יקרה כלום!

    מאור
    14/05/2015

    את תמשיכי איתו.
    הוא ישאר נשוי.
    אחת לזמן מה תריבו על זה.
    אחכ תהיה רגיעה ויהיו ימים נחמדים.
    וכן הלאה...
    אם למדתי משהו מצפיה במצבים האלה זה שכל זמן שאחד המרכיבים במשוואה לא משתנה הכל ימשיך כמו שהוא כשברקע קיטורים ומריבות וים של תסכול.
    את הרי בתוכך יודעת שזה לא משנה מה נגיד, מה נכתוב.
    את לא תלכי הוא לא יתגרש. הרי את יודעת מה נכון לך לעשות ואת לא מצליחה.
    את לא רואה את עצמך בלעדיו והוא... מה רע לו? אישה פלוס מאהבת.
    בנוסף יש לי תחושה מאןד חזקה שבבית לא נורא כל כך כמו שהוא מתאר.
    רומן עם נשוי אם כבר (ולא שאני תומך) מתאים יותר לנשואה ולצורך השלמות ולא במקום זוגיות אמית.
    את די תקועה
    עם זאת אולי אולי אם יום אחד יופיע בחייך מישהו נחמד וראוי, תני לו צ׳אנס.
    הוא הסיכוי היחיד שלך להתנתק מהנשוי שלך.
    רק אהבה מעמעמת אהבה וכל זמן שאת לבד את בכיס שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רומן

    דני
    20/05/2015

    שלום לך,

    את חיה בסרט! הוא לא יעזוב את הבית ומבטיח הבטחות שווא..את מבזבזת את זמנך..נכון שזה קשה אבל את חייבת להיפרד! אם הוא באמת אוהב ורוצה הוא יעשה מעשה, והיה ולא תביני לבד שההבטחות שלו לא מחזיקות מים..

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו