חושב על להתגרש..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חושב על להתגרש..
    אלמוני
    04/06/2015

    התחתנתי עם אישתי לפני 3 חודשים. אנחנו בקשר 7 שנים.
    וכבר אני חושש שעשיתי טעות - יש לי מחשבות על להתגרש...
    אנחנו כבר הרבה מאוד זמן בקושי עושים סקס (פעם בשלושה חודשים במקרה הטוב)
    זוהי בעיה של משיכה. היא בחורה שמנה. אמנם יפה, אבל שמנה.. ואני רזה.
    אני לא יכול להתכחש לזה שהמראה החיצוני חשוב לי..אני כל הזמן מתמלא במחשבות "יכולתי להיות עכשיו עם בחורה שיותר מתאימה לי ומושכת אותי"...

    כבר דיברנו הרבה פעמים על לעשות דיאטה..בעבר היא הייתה נעלבת, מתווכחת ולא מסכימה.. היום אנחנו יותר יכולים לדבר על זה אבל עדיין זה נושא רגיש שלעיתים גורם לה לבכות...
    עניין הדיאטה הזה אף פעם לא מצליח. ניסיתי ללכת איתה למכון כושר באופן קבוע, אבל זה לא נמשך לאורך זמן..
    אני מרגיש שהיא לא רוצה להתאמץ יותר מדי, מעדיפה לוותר כשקשה והיא נוטה לאכול אוכל משמין כמו המבורגרים, סנדוויצ'ים וחטיפים..
    היא אוהבת לאכול, ולא שמה לעצמה גבולות...
    אני חושש מה יקרה אחרי שהיא תהיה בהיריון ועוד יותר תרשה לעצמה לאכול כמה שהיא רוצה.
    זה מתסכל אותי..

    אני מרגיש רע כשאני כותב את כל הדברים האלה עליה, אבל זאת המציאות. אני בן 30 וכל החיים לפני..
    אולי אני צריך לחתוך, כי אני מכיר אותה וקשה לי מאוד להאמין שהיא תרצה להשקיע ולהרזות..במיוחד אחרי שהיא תלד..
    אז המשיכה המינית פשוט לא תחזור כנראה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חושב על להתגרש..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושב על להתגרש.. - תגובה

    יששכר רוטרי
    04/06/2015

    לאלמוני,
    אני בהחלט מכיר את התופעה, וכל מה שכתבת בהחלט יכול להתגשם....כי אם המשיכה המינית לא תחזור אתם באמת בבעיה.
    מאידך אני מאמין שהיא לא השמינה כל כך ב 3 החודשים שאתם נשואים....מדוע בטרם נשואים לא הערת לה על כך? הרי כבר ראית ונוכחת והבנת שזה לא יעבוד...מדוע נזכרת לאחר החתונה? ולפניך תהליך מייגע ולא נעים של גירושים?
    בוודאי שקשר בגילכם הצעיר, ללא הנאה מינית לא יכול לעבוד זה ברור וידוע...
    אתה לא תוכל להשפיע עליה להרזות, כי אצלה אוכל הוא סוג של נחמה עקב בעיה פסיכולוגית כלשהיא שיש לה, לכן היא נעלבת, בוכה, ומתווכחת, כי האוכל הפך אצלה לתרופה מרגיעה, ניתן לומר שזה סוג של התמכרות. אתה לא תוכל לשכנע אותה להרזות.
    רק כאשר היא תבין מה זה האוכל בשבילה... אז קיים סיכוי מסוים שהיא תעשה דיאטה, או אפילו קיצור קיבה. אני מוכן לעזור לכם.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו