כבר פחות מרוסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כבר פחות מרוסק
    מרוסק לחתיכות
    07/06/2015

    לפני כמה זמן חפרתי לכם ארוכות על מצבי - למי שמעוניין, שיגלול קצת למטה.
    קיבלתי כל מיני הצעות, לא כולן התאימו לי, אבל אני מודה ומעריך את מי שטרח. באמת.

    לפני כחודש התעמתתי עם הגברת בלילה כשהילדים ישנו אצל הסבתא וגיליתי שאולי היא לא עשתה את כל הדברים שחשדתי בה.... היא לא הכחישה כלום ממה שידעתי והסבירה לי איך עובדות אחרות מסתדרות אחת עם השנייה. אני לא טיפש ולא תמים. שאלתי הכל והיא ענתה בדמעות על הכל. היא אכן ניהלה שיחות עם אופי מיני מאוד עם אותו בחור כפי שהצלחתי להשיג הוכחות, אבל לא מעבר לזה. היא סיפקה לי עוד מידע ועובדות שלא ידעתי. ככל הנראה לא היה שום מגע כלל. מולי היא כתבה לו הודעת סיום ביניהם ומחקה את המספר.
    ואז החלו הדמעות.
    4 שעות אחר כך היא הצליחה להפסיק לבכות. אף פעם לא שמעתי את אשתי בוכה. אף פעם. היא בכתה כל כך עד שהתחילה לרעוד בלי שליטה. היא ביקשה סליחה ומחילה באופן הכי עמוק שיכלה.
    כשהתחיל להאיר הבוקר הראשון של שארית חיינו כזוג אחרי ארוע כזה, היא התנצלה אלפי פעמים וסיפרה לי למה היא אוהבת אותי, ו"איך יכלה לעשות דבר כזה מגעיל" ולמה היא עשתה את הדברים (אני בוחר לא לפרט, אבל היא הראתה לי איפה אני לא ראיתי דברים לגביה). אני לא מצדיק את מעשיה בכלל, וגם היא לא. אבל אני יכול להבין מאיפה הם נבעו, גם אם איני מסכים.
    התחלנו טיפול זוגי במיידי (סליחה יששכר, אנחנו לא מהאזור שלך בכלל....) ומידי יום היא עושה הכל להוכיח לי כמה היא מצטערת ומתחרטת. אין רגע לידי שהיא לא בהשתדלות מורגשת (לא מופגנת בכוונה רק שאראה ואאמין, היא עושה עוד דברים בחוכמה. מתעניינת בעולם שלי ומפרגנת לי מאחורי הגב) הטלפון שלה שקוף עבורי. מתי שאני רוצה לבדוק, ותאמינו לי שבדקתי, לא רק מהסתכלות ישירה על המכשיר אלא בדרכים טכנולוגיות נוספות.
    היא לעולם לא "נעלמת" לכמה שעות, ואני מרגיש את המאמץ הלא-קטן שהיא עושה על מנת להחזיר את האמון שלי שנסדק קשות.
    אני מרגיש טוב ככל האפשר תחת הנסיבות הקשות של הזמן האחרון. אני עדיין מרגיש מבולבל ופגוע בכל רגע, אבל המאמץ שהיא עושה ביומיום נוסף בי בטחון ותקווה שלא הייתה אצלי ממזמן.
    חוץ מסקס.
    את הדבר הזה עוד לא עשינו לאחרונה. אני לא מסוגל, והיא (כרגיל :) ) לא לוחצת.....
    מקווה שנעבור את זה ונחזיק לאורך זמן. שוב תודה על התמיכה והתשובות החכמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר פחות מרוסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעיתים רק משבר רציני מציל זוגיות

    מאור
    07/06/2015

    ומנער את האבק.
    בהצלחה לכם והכי חשוב שתדע לשמר את המצב וללמוד ממנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מהירה -

    בני
    07/06/2015

    היי מה שלומך...

    בכיתי מהתרגשות!

    תודה לך על העדכון.
    תודה על כך ששיתפת אותנו אז ותודה מיוחדת על העדכון המרגש.
    אני שמח עבורך/עבורכם.
    אני שמח שיש שפיות בעולם.

    ברשותך אני רוצה להעתיק את מה שכתבתי לך אז. תקף גם להיום.
    בבקשה ושוב תודה.

    אתה לא נדיר - כישרון הכתיבה שלך נדיר - ריסקת גם אותי! - תודה.

    מהתיאור שלך אני למד:
    - אתה אוהב אותה הרבה יותר ממה שהיא אוהבת/אהבה אותך.
    - אתה מוכן להשקיע בזוגיות את מה שלא השקעת בעבר.
    - אתה שמח בשבילה - ורוצה...גם!

    הצעות לסדר היום כדלהלן:

    1. יש לך כעת הזדמנות למנף את הכישרון המיוחד ולכתוב לאשתך היפה מילים מרגשות שירסקו גם אותה.
    2. פרגן לעצמך טיפול/ייעוץ פרטני - לך לבד כדי לקבל כלים למשוך אותה לתהליך.
    3. אל תראה לה שאתה נואש.
    4. אם אין לך תחביבים אז כדאי שיהיה לך תחביב אחד לפחות שיעסיק אותך מצד אחד וימלא את חייך מצד שני.

    בינתיים...תמשיך לכתוב.
    תמשיך לשחרר קיטור כאן ושם ובכל מקום. כדי שתוכל לשמור על איזון בין הרצון להחזיר את מה שהיה פעם...לבין מה שיהיה...בעתיד.

    בהצלחה מכל הלב.

    בני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזיק לכם אצבעות

    אני
    08/06/2015

    אשתך עושה בדיוק את הצעדים הנכונים על מנת להחזיר את האמון בניכם, אותו אמון שספג מכה כל כך חזקה. הטיפול הזוגי שאתם הולכים רק יקבע את הדברים הטובים ויאפשר לכם להבין טוב יותר את מקור מעשיו של האחר ויאפשר לכל צד להבין ממה נבעו הטעויות שעשה ולדעת לא ליפול בהם בהמשך החיים.

    זה שלא היה מגע מיני פיזי בניהם רק יקל את כל התהליך.

    קראתי את תגובתי הקודמת אליך ולא הבנתי משהוא, האם למעט הארוע האחרון היה עוד ארוע דומה או משבר אמון בעבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמון אמיתי מרגע שנשבר לעולם לא חוזר

    מאור
    08/06/2015

    לא במלואו.
    יש אומרים שזה לטובה, כי אז תמיד נשמור ונטפח בכדי למנוע מבן הזוג רצון או תירוץ למעוד שוב.
    האויב הכי גדול הוא תחושת המובן מאליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו