התמודדות עם אובדן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמודדות עם אובדן
    בלה
    20/07/2015

    שלום רב.רציתי לשאול איך להתמודד עם אובדן של בן זוג.אני איבדתי את בן זוגי לפני הרבה זמן אומנם. אבל קשה לי לעקל את זה עד עכשיו שהוא לא בחיים.כרגע אני בלי בן זוג חדש ויכול להיות שעקב זה אני חולמת עדיין על הבן זוג שהיה לי.כול פעם שאני רואה אותו בתמונות יש לי חרדה כזאת למה הוא לא בחיים? הייתי מעוניינת לדעת איך מתמודדים עם כזה דבר נורא? התמודדות עצמית,בלי ללכת לטיפול.אשמח לעצה,ועם ארגיש תוך כמה זמן שזה עוד לא עובר אז אלך לטיפול.בינתיים אשמח לתשובה מכם מה אפשר לעשות כדי להקל על עצמי? אני מודה לכם מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמודדות עם אובדן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם אובדן - תגובה

    יששכר רוטרי
    21/07/2015

    שלום בלה,
    אני כל כך מבין לליבך על האובדן, כי אני אב שקול , איבדתי את בתי בת ה-8 בתאונת דרכים, אז מלבד היותי מטפל, אני יכול לחלוטין להזדהות עם הכאב שלך, כי ברור לי שאת אהבת והערכת מאוד את בן זוגך, ולמרות חלוף הזמן הוא כל כך חסר לך.
    הפצע שלך עדיין לא הגליד....
    המוח שלנו מגיב על אירועי היום ולפעמי על אירועי יום אחר. תפקיד החלומות שהמוח מייצר זה לתת לנו הרגשה נוחה ומרגיעה... שהנה בעצם לא קרה דבר ואהוב לבנו עדיין חי. כאשר מתעוררים בבוקר והאמת טופחת על פנינו ....אז אנחנו צריכים להתמודד עם הכאב על האובדן....
    מה שפשר לעשות על מנת להקל על עצמך, הוא לדבר על הרגשותיך ומחשבותיך בהקשר לשכול באזני מי שיכול להזדהות עם הכאב הנורא, רצוי זר, ואם כבר זר, רצוי בעל מקצוע שיוכל להזדהות עמך, כי אף הוא חווה שכול.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו