גירושין - ללא ילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירושין - ללא ילדים
    דודו
    16/08/2015

    אני ואשתי נשואים כ 10 שנים , לא מצליחים להביא ילדים עכב בעיית פיריון של אשתי.
    אני מעוניין להתגרש מאשתי ולהכיר אשה אחרת כדי שאוכל להתחתן אתה ולהביא איתה ילדים.
    הנכס היחיד שבבעלותנו הוא דירה שיש עליה משכנתא + חסכונות משותפים


    שאלותי:
    1 - האם אני מחוייב לאשתי בסכום שהתחייבתי בכתובה? או בכל סכום אחר?
    2 - אם אני פותח תיק בבית דין רבני, האם היא יכולה לפנות לבית דין אזרחי? במקביל להתנהלות התיק בבית דין הרבני או אחרי סיום
    ההתדיינות בבית דין הרבני?
    3 - האם היא יכולה לעקב אותי במתן הגת בצורה כלשהיא?
    4 - מה פלוס מינוס משך ההליך?
    5 - האם בזמן הליך הגירושין אני יכול לצאת ולהכיר נשים אחרות ?
    6 - מה המשמעות שאני בוגד בה, כלומר יוצא עם מישהי אחרת כל עוד אנחנו נשואים? ( מבחינת בית דין רבני\אזרחי)
    7 – מה המשמעות שאני יוצא עם נשים אחרות כאשר אנו פרודים ? ( מבחינת בית דין רבני\אזרחי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירושין - ללא ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך ייעוץ מקצועי

    אבי
    16/08/2015

    היה לי מקרה די דומה לשלך והתייעצתי עם משרד עו"ד זמיר-שפירא הם מבינים גם בבית משפט וגם בבית דין רבני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דודו

    לי
    16/10/2015

    אמנם לא ביקשת בפוסט דעה, אך חשוב לי לשתף כמי שהיתה במהלך טיפולי פוריות. אני לא יכולה לשפוט אותך חלילה כי לשמחתי הם צלחו ויש לי 3 ילדים, אך היתה תקופה שלא היינו בטוחים אם יהיה ילד נוסף. נרצה או לא, לא משנה אצל מי הבעיה, האישה היא שעוברת תהליך פיזי. זו לא אשמתה. מקוה שלא תכעס על שאלתי , אבל האם אתה אוהב אותה...?היה ולא היה נושא הילדים על הפרק, היא האדם שהיית רוצה לחיות איתו?הרי התחתנתם מסיבה מסוימת.אתה כרגע פונה החוצה על מנת לחפש אם לילדים, לא שותפה לחיים שתכיל גם אותך.האם שקלת את המחיר הזה שתשלם...? לא אשקר לך, הורות היא דבר מדהים והיום ישנן אלטרנטיבות , שעם בן זוג שאוהבים שווה לבדוק. ונקודה נוספת למחשבה-אם הבעיה היתה אצלך, היית מצפה שהיא תעזוב או תישאר לצידך ותמצאו פתרון חלופי..? אתה לא חייב להגיב וסליחה אם אני עונה לשאלות שלא שאלת, פשוט קצת כאב לי לקרוא את הדברים. בכל מקרה מאחלת לך בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו