יחסי כוחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסי כוחות
    נורית
    19/08/2015

    קשר זוגי שנינו גרושים של שנה
    החלטנו לקחת פסק זמן (לא מוגדר זמן) מאז חלף חודש.

    הראשון בינינו שיזום חידוש הקשר האם זה מעמיד אותו בעמדת נחיתות מול השני
    במובן שהוא רוצה יותר את הקשר
    או
    אולי דווקא הפסיביות וההמתנה היא עמדת נחיתות

    (קשה לי אפילו לחשוב שיש בקשר אגו,וכבוד.........וייתכן וזה ממקום נאיבי ותמים)

    מאחר ובמהלך הקשר אני בהחלט יזמתי (ואולי עכשיו זה עובד לרעתי כי אולי אצלו קיימת הציפיה שאני אתקשר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי כוחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פייר? לא מבין את הפנקסנות הזאת.

    אילן
    20/08/2015

    למה אם צד אחד יותר מהצד השני מעוניין לתת עוד הזדמנות, למה זה מעמיד אותו אוטומטית בעמדת נחיתות? למה זה חשוב כמה צד א' יזם לעומת כמה צד ב' יזם עד עכשיו?
    זה נשמע לי יותר כמו עולם העסקים.
    אני מציע לך לפעול רק בהתאם ללב שלך, ולפי האינטואיציה שלך, ולהשאיר את ענייני ה"כבוד" ו"עשיית הרושם" בצד, ממילא כל אחד חושב ופועל באופן אחר ואין שום חוקיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו