מה הם הסיבות לבגידות גיל 50 +

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה הם הסיבות לבגידות גיל 50 +
    שלומית
    08/10/2015

    תפסתי את בעלי בוגד (הוא טיפוס פלטטן אוהב נשים צעירות) לפני כשלוש שנים ושמתי לבשעדיין ההתנהלות שלו עם האייפון (מדבר בסתר, חשאי מאוד, , האייפון צמוד אליו וכו'). תחושות שיש דברים מאחורי הגב שלי (אינני יודעת מה הוא עושה במשך היום הוא עצמאי ודיי פנוי) יש לנו המון ריבים בנושא . למעשה הוא מוכן לריב איתי ולא לוותר על הבגידות (הוא כראה מכור).
    אני מנסה לשחק את המשחק של הלא מובנת מאליו אולם זה גוזל ממני אנרגיות (צריכה לקבוע עם חברה בערב כשאני כבר עייפה וכו' וזה מקשה עליי) מרגישה שלא מתאים לי לשחק משחקים ב"כאילו "
    אני נראית טוב מאוד- חתיכה, ומתייחסת אליו בכבוד.
    שקלתי גירושין אולם לצערי הרב אני מאוד אוהבת אותו ומקנאה מאוד. לא יודעת מה לעשות - מרגישה תחושת השפלה.
    לא ברור לי מדוע בעלי בוגד. ומה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הם הסיבות לבגידות גיל 50 + - תגובה

    יששכר רוטרי
    08/10/2015

    שלום לך,
    בראשית אני מייעץ לך לקרא את המאמר שלי שהתפרסם במדור זה בשם:
    "לאחר הרומנטיקה, הערכה והחיבוב" בתאריך .17.8.15
    לצערי איני איש בשורות, בעלך כבר אינו אוהב אותך, והדבר הגרוע הוא שאת כן אוהבת אותו. ישנה אפשרות שיש לו מאהבת סודית....ואת רבה אתו, ומתווכחת אתו והוא מתחמק. ככל שאת תמשיכי בעמדתך הוא יתבצר בעמדתו וימשיך להתייחס אליך באופן הלא ראוי.
    לאחר שקראת את המאמר ואת השורות הללו, ברור לך שהוא בוגד בך, לצערי....
    מכל שכתבתי במאמר וכל מה שכתבתי עכשיו, ברור לי לפחות, שאת עושה את כל השגיאות האפשריות... אם את באמת רוצה לעשות משהו על מנת לעצור את הדרדור?
    אשמח לעזור.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתוגמלת ולמיניות האדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חולקת-

    נויה
    10/10/2015

    יש גברים שבוגדים שמתים על הנשים שלהן...פשוט יש להם עיניים גדולות והבחורות מהצד הם סתם בשביל הגבר הבוגד...סטוץ בלי משמעות, לא נכון לכתוב לה שבעלה לא אוהב אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה

    דני
    11/10/2015

    שלום לך,

    נראה שאת עושה סובלימציה למעשה הבגידה ומשתמשת היטב במנגנון הגנה זה בעצמך.. אם זה עוזר לך לשרוד ולקבל בעל בוגד סבבה.. גם זו גישה..

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל בוגד

    דני
    08/10/2015

    שלום לך,

    לא מובנת השאלה שלך. אם את יודעת שבעלך בוגד בך ומעדיפה לעצום את עינייך ולהתעלם מסיבותייך(אני אוהבת אותו) אז על מה בדיוק את מלינה? בעלך יודע שאת יודעת,בעלך יודע שאת מחליקה לו את בגידותיו אז למה שלא ימשיך להנות מכל העולמות? את טוענת שאת מטופחת ונאה למה את מסכימה ומקבלת את הניבזיות שבבגידה אל מול עינייך? למה לא לקום ולעמוד על הרגליים? תבהירי לו שאת יודעת הכל שאת לא מוכנה להמשיך ככה, אם יבחר להמשיך בבגידותיו סימן שהוא מוכן לוותר עלייך, והיה וכך הם פני הדברים אין לך ברירה או להסכים עם מעשיו או לפרק את החבילה לקום ולהתגרש, למצוא לך גבר לפרק ב' שיידע לכבד ולהעריך אותך ותאמיני לי שבעלך אחר כל יקבל את הבום לפנים.בהבטחה!
    זה ממש פשוט ולא מסובך, או ככה או ככה..

    נשמח להתעדכן..

    נ.ב לדעתי בעלך ללא תקנה הוא עמוק עמוק בקטע של בגידות ולא יוכל להיגמל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איינשטיין כבר אמר

    מאהבת לשעבר
    09/10/2015

    אי שפיות לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות.
    המשיכי להתייחס בסלחנות לבגידות של בעלך ולקבל את אותה תוצאה של זלזול השפלה ובגידה מול עינייך.
    אומר לך כמאהבת לשעבר (אני לא מתגאה במעשי ונסיבות מסוימות הביאו אותי למעשה הזה ביניהן יחס בהמי של בעלי לשעבר) , הדבר היחיד שעצר ביני לבין הנשוי שניהלתי עמו רומן ארוך היא שאשתו פוצצה את הסיפור על ידי תביעת גירושים.
    אחרת הוא היה ממשיך לחגוג, כי למה לו לוותר על החגיגה? אישה ומטפלת לילדים בבית ומאהבת בחוץ. יש יותר טוב מזה?
    עלייך לשקול את צעדייך בתבונה ולא לפעול על פי הרגש למרות שזה קשה. ראשית בדקי האם את יכולה לשוחח איתו שיחה נוקבת בה את מציינת שאם הוא ממשיך בהתנהגותו הוא מסכן את הנישואים שלו. אני תוהה אם יהיה זה נכון היות ולאחר שיחה כזאת הוא יכחיש ופשוט יהיה זהיר יותר. לפי היכרותך עמו את יכולה לדעת אם שיחה זו תועיל.
    אם אין עם מי לדבר או אם קיימת שיחה כזאת בעבר, גשי לעורכת דין, ואם אין ידך משגת אז דרך סיוע משפטי ותתחילי לבדוק את הזכויות/ האלטרנטיבות העומדות לרשותך ולדאוג לעצמך כי לו בטח שלא אכפת. לשיקום הקשר צריך שניים ואת לא יכולה לאהוב בשביל שניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוא בוגד בך כי הוא יכול.

    Dona
    09/10/2015

    ״הוא טיפוס פלטטרן אוהב נשים צעירות״- יקירתי הוא לא בוגד בך מהיום ועושה רושם שאת יודעת ועוצמת עין. זה לא קשור לגיל (אם כי כל גיל והתירוצים שלו).
    יש לך שתי אפשרויות:
    אפשרות אחת היא להמשיך כך לצידו, עם קצת קנאה, קצת מריבות, קצת כעסים, קצת עצימת עין, והרבה סבל (שלך כמובן).
    אפשרות שניה היא להיות אסרטיבית: תשיגי הוכחות לבגידתו (חוקר פרטי שיביא לך את זה שחור על גבי לבן שלא יוכל להכחיש). תיצרי קשר עם עו״ד טוב שיגן על זכויותיך הכספיים (וזה לפני שמדבר איתו או שעושה צעד כלשהו בכוון). וכנראה שאין ברירה, תצאי לדרך חדשה והפעם בלעדיו. אף אחד לא נעשה צעיר יותר ולכן עניינים כאלה כדאי לחתוך במוקדם ולא במאוחר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו