מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובד עצותשחר09/10/2015
שלום רב,
לפני קצת יותר משנה סיימתי זוגיות עם מישהי שהייתה הדבר הכי קרוב לאידאל שלי מבחינת בת זוג והיה בינינו חיבור שאין שני לו. הקשר היה שנה, במהלכו שנינו היינו סטודנטים. לפני שהתחלנו לצאת יחד, הייתי משוכנע שאיני מעוניין בזוגיות בשלב ההוא והבהרתי לה את העניין ואפילו הדגשתי שזה סתם יפגע בחברות הקיימת בלימודים. היא בכל זאת התעקשה שננסה וכך קרה. בתחילת הדרך המשותפת אני עדיין הייתי במין מחשבה שזה לא יחזיק הרבה ופשוט גרמתי לעצמי לא להיות בקשר. זה התבטא בעיקר במין תחושה ששידרתי שאני לא רואה עתיד/מחוייבות כלפיה יותר מהקיימת בשלבים הראשונים של הקשר. בעיקרון הייתי טיפש ולא רציני למרות כל החוויות הרציניות שהיו לנו. בסופו של דבר, עם המשך הקשר, אני מאמין שהחוסר ביטחון שהקנתי לה, הטעויות כבן זוג אכלו אותה מבפנים ולאט לאט היא איבדה את הרצון להמשיך את הקשר איתי. אני לעומת זאת התחלתי לפתח רגשות מאוד חזקים אליה ורצונות למשהו בהחלט יותר רציני. הבעיה שאת כל מה שהרגשתי וקיוויתו לו היה רק בתוך הראש שלי ולא במעשים בפועל (פחדים ממחוייבות שעדיין ליוו אותי בשלבים הללו). בסופו של דבר היא בחרה לעזוב אותי. הפרידה נחתה עלי כרעם ביום בהיר. אני יודע שהפרידה הייתה מוצדקת לחלוטין ובמקום, ואפילו הייתה טובה לי מכיוון שהיא גרמה לי להיפתח לרגשות שלי, למחשבות שברחתי מהן ובאמת להבין מה היה לי ומה הפסדתי. בשלבים הראשונים לאחר הפרידה מאוד ניסיתי לגרום לשנינו לחזור אך הייתי טיפש, אובססיבי ולחוץ והתנהגתי בהתאם, דבר שבכלל לא תרם לסיכוי חזרה אם בכלל היה וקיים. כך חלפה לה שנה של שמירת קשר קרוב חלקית (היה קשה להתנתק לחלוטין בגלל הלימודים המשותפים) שבו הסכמנו לשמור על קשר ידידותי (שגלש לפעמים לאינטימי). בכל הזמן הזה תמיד ידעתי שאני רוצה שנחזור להיות בזוגיות ורצון הזה ליווה מאחורי הקלעים כל סיטואציה בינינו אך לצערי הרב הצד השני פשוט לא היה במקום הזה. היה לי מאוד קשה עם המצב. אבל הקושי האמיתי היה בשלבים בו היו שיחות על הרגשות שלנו. מאז הפרידה ועד היום, לא משנה כמה זמן של נתק מוחלט/חלקי, ולא משנה באיזה סיטואציה היינו יחד תמיד היא אמרה לי את הדברים "אתה מאוד חסר, זה לא אותו דבר בלעדיך, אף אחד לא מתקרב לקרסוליים שלך, אתה מדהים"...ולפעמים היה יוצא לנו להיפגש וכל מה היה קורה בינינו היה פשוט נפלא (גם לפי דבריה) עד כדי כך שאנשים בסביבתינו היו בטוחים שאנחנו זוג יחד. בכל הרגעים הללו, הייתה עולה שאלת ה"האם יש סיכוי שננסה שוב". תמיד התשובה, היתה שהיא לא יודעת מה היא רוצה ואיפה היא נמצאת בחיים לא יודעת להחליט. כיום אנחנו מנותקים לחלוטין. בראש השנה קיבלתי הודעות ששוב שמשבחות אותי וכתבה לי ששום גבר לא מתקרב לקרסוליים שלי. אני כבר התגברתי עליה ומנסה להכיר בחורות אחרות אבל לא יכול להפסיק להתגעגע אליה ולרצות לנסות להיות יחד. היא מאוד נדירה, מושכת אותי בהמון אופנים ואישה שהייתי צועד איתה במסע החיים.
מה עושים במצב כזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקסית מיתולוגית
דני11/10/2015שלום לך.
לדעתי איבדת אותה מזמן.. לא הערכת את מה שיש לך בידיים..אישה כשמסתובב לה הפיוז נגמר הסיפור ולא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור...
סורי אבל זו האמת..
אתה תיזכר בה כאשר תהיה בן 60 עם ילדים כמעט בכל יום וגם היא בך..אבל יחד לא לא תהיו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאובד עצות יקר
חסויה13/10/2015לאור ההודעה שקיבלת ממנה נשמע שגם היא חושבת עליך וכנראה שעוד לא נמצאת בקשר אחר אם היא כותבת לך את הדברים האלה.
אני ממש לא חושבת שזה אבוד... למה שלא תציע לה להיפגש ותנסו שוב לדבר על הדברים ותנסה את הגישה הישירה תגיד לה שאתה רוצה לנסות שוב ושאתה במקום אחר מבחינת בגרות ושאתה מוכן לתת לה את כל מה שלא נתת אז ושאתה מוכן לעשות הכל בשביל שזה יעבוד ושתעשה אותה מאושרת.
מקסימום היא תגיד לא ואז באמת תתנתקו סופית.
אבל מה יש לך להפסיד? ניסיון אחרון וישיר וגם אם זה לא יעבוד אתה תהיה שלם עם זה כי עשית מה שיכלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנדב את אשתי לזרים- כחלק מהנאה
ניסיון להיכנס להריון ופגיעה בזוגיות
מחיקת התכתבות בוואטסאפ של בת זוג עם חבר לעבודה
מנותקת כבר שנים לגמרי מהבעל וחוששת מביצוע הליכים
אני צריך תשובה לשאלה
מעוניינת בעצה, מחשבות על גירושין
השלכות בגידות בחיי הנישואין
בן הזוג בגד בי עם גרושתו
מרוסקת לאחר תהליך גירושין
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

