מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצות לנפגע בגידההנבגד18/11/2015
שלום רב,
לאחרונה גיליתי כי אשתי בגדה בי באופן סדרתי במשך שנים רבות עם מס' גברים.
כיום אני מנסה להשתקם מהמשבר הקשה ונמצא בשלב ההכרה שזה אכן מה שקרה מאחורי גבי והיא הרסה את חיי במו ידיה בצורה כה קשה. חיי לא ישובו להיות כפי שהיו .
היא כמובן מכחישה בתוקף אך אינה יודעת מה המידע שברשותי שכן התעמתתי איתה רק על פיסת מידע וזאת עקב המלצת עו"ד שלא לחשוף את המידע הרב שברשותי. היא אומרת שהיא אוהבת אותי ורוצה רק אותי ומעולם לא בגדה.
הדילמה בה אני ניצב היא כזו , ישנן 2 אפשרויות:
1. להמשיך לחיות ביחד עם או בלי שיקום יחסים ובכך לשמור על הבית, הילדים והשגרה .יש לנו 2 ילדים . כמובן שלא אוכל לסלוח לה לעולם .
2. להתגרש - הילדים יפגעו מאוד וגם אני כי לאחר תשלום מזונות ושאר תשלומים לא יוותר לי מספיק כסף לחיות בצורה נאותה כפי שאני חי היום. לא אוכל להמשיך לחיות באזור שבו אני חי , אצטרך לחיות מהיד לפה לאורך שנים רבות ולהפוך נטל על אחרים.
וזה דבר שמאוד קשה לי איתו.
אשמח לקבל התייחסות מחברי הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבינה אותך
סיון20/11/2015המצב שאתה נמצא בו קשה ומתסכל.
לצערי א ף אחד לא יוכל לענות לך על זה. רק אתה וכאן גם הבעיה כי אתה כרגע בסערת רגשות שגם לא תחלוף מהר.
אני גם במצב דומה מעט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנבגד
אני20/11/2015אכן אתה במצב לא פשוט.
במדרג החומרה קיים הבדל בין סטוץ ח"פ או אפילו רומן עם גבר בודד ולעומת זאת, מספר רומנים עם גברים שונים. זה מרמז לא על טעות או מעידה ח"פ אלא על ליקוי מאורות מוסרי ואישי חמור.
גם שהעובדות נחשפות בפניה ואפילו חלקית לדבריה, היא לא מודה, מצטערת או מכה על חטא. אין יותר מידי פרטי רקע בסיפור שהבאת כדי לבחון עוד משתנים, אך מה שכן הבאת חמור דיו על מנת להצדיק גירושין.
כאמור איני יודע מה גילך ואיך אתה מעריך את יכולתך לפתח זוגיות חדשה. אתה שוקל את טובת הילדים ומתחבט במצב הכלכלי אליו תיקלע אם תתגרש.
לנושא הילדים שאיני יודע מה הגילים שלהם, אני לא חושב שחיים בבית בו קיימת מערכת יחסים כזאת בין ההורים היא עדיפה לילדים על פני גרושין. כמה שתשדרו להם עסקים כרגיל וזה יהיה מאוד מאוד קשה, ילדים הם בעלי אבחנה חדה מאוד והם יזהו כי היחסים בין ההורים הנם בעיתיים ואינם בריאים וזה מזיק לא פחות מגירושין.
לנושא הכלכלי, אני מניח שהתיעצת עם עו"ד שהעריך בפניך מה יהיו ההשלכות הכלכליות של הליך הגירושין עבורך. אני אישית במצבך ועם הנטל הכלכלי אני לא חושב שיכולתי להעמיד פנים "ולשחק" רק כדי לשמור על המסגרת הכלכלית הנוכחית.
יחד עם זאת קיבלת עיצה לא לבצע החלטות מהירות ומשמעותיות כאשר "הגופה עוד חמה", ושיקול הדעת אינו במיטבו, תחליט עם עצמך ולמרות הקושי שלפחות בחצי השנה הקרובה אינך מקבל החלטה. לאחר זמן זה תבצע הערכה מחדש של כלל המשתנים ותקבל החלטה.
כך בחשבון שלמעט גירושין כדת וכדין קיים טווח של עוד מספר אפשרויות כמו פירוד וכיו"ב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות
הנבגד22/11/2015תודה לכם על ההתייחסות.
המצב באמת די מורכב .
מצד אחד רוצה ללכת ,אבל לאן ? איך אוכל להתקיים ? האם להשלים עם חיי מסכנות ?
מצד שני אני נשאר ומנסה לשמור על השגרה אבל מרגיש מועקה קשה, המחשבות לא מרפות ממני והפכתי להיות שוטר בבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי ניסוח הבעיה,
אילן20/11/2015נדמה לי שאתה כבר יודע מה אתה רוצה, וזה לשמור על רמת חייך הנוכחית מבחינה כלכלית, ומבחינה משפחתית.
הרי אף אחד לא יכול לחיות את חייך, חוץ ממך, לכן אין בעצם תשובה "מה כדאי?".
אם מדובר במעידה חד פעמית, שיש לה נסיבות מקילות, שווה (אולי) לקבל יעוץ זוגי, ולנסות לפתוח דף חדש, ולנסות לקבל כלים כדי לא להיות שם שוב.
כאשר אתה מספר שאתה נשוי לבוגדת סדרתית, (בהנחה שזה אכן המצב), רק אתה מסוגל לדעת אם תוכל להמשיך לחיות איתה, איך תוכל לסמוך עליה בעתיד, אילו חיים מצפים לכם, של חשדנות, מעקב, חיים קבועים על תקן שופט ונאשמת, והאם לא תמצאו את עצמכם נאלצים להתגרש אחרי שתאמללו זה את זה כמה שנים.
אל תשתמש בילדים כתירוץ, אתה תמשיך להיות אבא שלהם, ולהיות מחויב להם כלכלית ומשפחתית, כך גם האמא שלהם, כמו כן אל תהיה בטוח שעדיף להם הורים ששונאים ורבים באופן קבוע, מאשר הורים מאושרי, רגועים, שחיים בנפרד.
בקיצור, רק אתה יכול לקבל החלטה, שמתאימה לך, אני יודע איזו החלטה אני הייתי מקבל בנסיבות האלו אם הייתי אתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההליך גירושין
הנבגד22/11/2015במידה ואחליט להתגרש,
האם כדאי לשמוע בעצת עו"ד ולהקדים ולתבוע בבית דין רבני (לפי מה שהבנתי הראיות שברשותי אינן חוקיות ) ולהיכנס לתהליך בעלות של 40-50,000 ₪ לדבריו או לנסות להגיע איתה להסכמה להתגרש ולפנות להליך גישור בעלות נמוכה בהרבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגישור תמיד עדיף על מלחמות,
אילן23/11/2015צריך לזכור שבגלל שיש עוד ילדים, בעצם תצטרכו להמשיך (אתה ואשתך) להיפגש ולהתראות ולתאם דברים וכו' עוד הרבה הרבה שנים, ועדיף פרידה תרבותית ומכובדת, בלי קשר לעלות כספית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעורך דין
דני23/11/2015כסף לעורך דין זה כמו לזרוק כסף לפח בסוף הכל יסתכם ב-500 שח לכאן או לשם. אבל מנגד אסור לך לעשות טעויות.
תפתח תיק ברבנות, שים לה הסכם ביד שתחתום עליו כשאתה מוכיח לה שיש לך חומר שהיא זנתה תחתיך. שאתה הולך לפרסם את כל המעורבים בעניין.
תקבע לה סכום מזונות שתוכל לעמוד בו. את הבית אל תמכור בשום אופן! בגיל 18 כשהילדים יגדלו תפרקו את הכל.
אולי ככה תמזער את הנזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתהליך
הנבגד24/11/2015דני שלום,
כאשר אתה אומר תפתח תיק ברבנות ,להחתים אותה על הסכם ולקבוע מזונות שאעמוד בהם, איך בדיוק אני אמור לעשות את זה ? אני אמור לעשות את זה לבד ?
במקרה כזה מורכב אני חייב איש מקצוע שמבין בין אם זה עו"ד או מגשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעל נבגד
דני24/11/2015שלום לך,
אני לא עו"ד אבל עדיין בכדי לחסוך לא מעט כסף שאתה צריך כדי לשקם את חייך תפתח תיק ברבנות לפני שאישתך תפתח בבית משפט לענייני משפחה ששם לא בדיוק מעניין אותך שאישתך זנתה תחתיך.
תרשום בבקשה שהעילה היא בגידה וגם תבקש שיקבעו מזונות ילדים וימנעו מזונות אישה או כתובתה,בנוסף הסדרי ראיה של הילדים. בבית דין רבני אישתך בבעיה רצינית. אל תחסוך כלום מהילדים הם לא אשמים בכלום.
אפשרות שניה לשים לאישתך הכל על השולחן,שאתה יודע כמה ועם מי, ועל החברה והמאהבים שלה.
תייעץ לה שאתה רוצה לגמור הכל בטוב.תקבע סכום הגיוני גם לך וגם לילדים של מזונות,אין מצב שפחות מ-1,250 לילד. תחתמו על חלוקת הבית חצי חצי. קח את החצי שלך ותקנה בית.תשקם את חייך ותפתח פרק ב'. אין סיבה בעולם שתיכנס כל לילה למיטה עם מישהי שאתה לא ממש יודע עם מי היא שכבה כמה שעות לפני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנדב את אשתי לזרים- כחלק מהנאה
ניסיון להיכנס להריון ופגיעה בזוגיות
מחיקת התכתבות בוואטסאפ של בת זוג עם חבר לעבודה
מנותקת כבר שנים לגמרי מהבעל וחוששת מביצוע הליכים
אני צריך תשובה לשאלה
מעוניינת בעצה, מחשבות על גירושין
השלכות בגידות בחיי הנישואין
בן הזוג בגד בי עם גרושתו
מרוסקת לאחר תהליך גירושין
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

