אשתי מנהלת רומן וירטואלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשתי מנהלת רומן וירטואלי
    אובד עצות
    02/12/2015

    שלום, אני זקוק לעצה או לפחות למקום לשפוך בו את הלב
    אני נשוי כבר שש שנים (בזוגיות שמונה), עם ילד ועוד אחד בדרך. כבר מספר שנים שהתשוקה המינית של אשתי כלפי נמצאת על אש נמוכה מאוד (יחד עם גילויי האהבה והחום). היא טענה שהיא פשוט "איבדה את המוג'ו שלה".
    לפני כשלוש שנים גיליתי במקרה שהיא מפנטזת ללא הפסקה על האקס שלה, ברמה של להציץ לו בעמוד הפייסבוק מדי יום ולחלום עליו בלילות (הוא חי בחו"ל והם לא בקשר עוד מלפני שהיא הכירה אותי). התעמתתי איתה על זה ואחרי מספר שיחות כנות בנושא, הגעתי למסקנה שזה "צל" שאני אצטרך לחיות איתו כל חיי. היא אפילו הצליחה לשכנע אותי שנהיה בזוגיות פתוחה, לטענתה כדי שאני אמצא מישהי שתספק אותי מינית, אבל לדעתי זה היה בשבילה. אני לא שואף לזוגיות פתוחה או למישהי אחרת, אז לא "ניצלתי את ההזדמנות".
    בשבועות האחרונים גיליתי, ללא ידיעתה (אחרי הצצה חד פעמית בטוויטר שלה שהפכה לצערי לנוהל קבוע אצלי מאז) שאחרי שהיא הוציאה מהסיסטם שלה את האקס, היא עברה לניהול רומנים וירטואלים עם גברים. זה התחיל בפלירטוטים, עבר לשיחות אינטימיות, מחשבות על מפגשים, היא קנתה ויברטור ואתמול לראשונה היא עשתה עם אחד מהם סייבר סקס. אני מניח שהשלב הבא יהיה מפגש (שיש מצב שיתעכב כי היא בהריון מתקדם).

    היא כמובן לא יודעת שאני יודע הכל ומסתירה את זה ממני (למרות ה"זוגיות הפתוחה" וכששאלתי אותה אם היא מנהלת רומן וירטואלי היא הכחישה). אני מאוד מתקשה נפשית להתמודד עם זה. במוח שלי אני מבין מה היא מחפשת ומה היא מוצאת שם (ואני גם מרגיש שזה עוזר לה ביחס אלי ואני מקבל ממנה יותר ממה שאני מקבל בדר"כ - גם סקס וגם סתם אהבה) אבל נפשית זה גומר אותי. אני לא יכול להתעמת איתה על זה (גם כי הבטחתי לה שלא אסתכל לה בטוויטר, גם כי למעשה הרשתי לה לנהל זוגיות פתוחה וגם כי אני חושש מתוצאות העימות הזה), אבל אני גמור נפשית - על סף התקף חרדה תמידי וממש אובד עצות...
    אשמח לעצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשתי מנהלת רומן וירטואלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא אתה, זה היא.

    אילן
    02/12/2015

    אם קודם היא היתה בקטע של ה"אקס", ואחר כך היא שינתה תחום לרומנים וירטואליים,הציעה לך "נישואים פתוחים" וכו' אז אתה מבין שהיא לא ממש סופרת אותך בתור בן זוג בחייה, והיא רמזה לך את זה בכל דרך אפשרית, ויותר מפעם אחת.
    אולי היא צריכה אותך כדי להגשים אמהות , כדי לא לפנות לבנק הזרע, ויש מספיק מנוולות שעושות את זה, אז השאלה אם זה מתאים לך, ויש רק שתי תשובות "כן" או "לא", אין שלישית..
    יכול להיות שהיא מתאימה לך בתור שותפה לדירה ולחיים, וכאמא לילדיך, ולך יש הזדמנות לחגוג עם נשים אחרות,ולקבל שותפה מתאימה, והרבה היו שמחים לסידור כזה, או שאתה רוצה את "כל החבילה", בלי פשרות ובלי "בערך", אבל אז אתה מבין שזה דורש בת זוג אחרת.
    ככל שתעלים עין מהתנהלותה, וככל שתסכים ל"קפריזות" שלה וה"הצעות" שלה, כך אתה יותר ויותר מרחיק את הסיכוי להחזיר את המצב לזמנים הטובים, אם בכלל היו זמנים כאלו,
    כך היא תראה בך פחות ופחות "גבר", ואולי בסוף ממילא תצטרכו להיפרד, אז למה לסבול סתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו