גירושין עם תינוק בן שנה ומשמורת משותפת........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירושין עם תינוק בן שנה ומשמורת משותפת........
    שירן
    27/04/2016

    שלום, החלטתי שאני רוצה להתגרש מבעלי, המצב בביתנו נעשה בלתי נסבל. יש לנו תינוק בן שנה והוא טוען שהוא לא מוכן שהילד ישאר איתי. אני זו שמגדלת את הילד באהבה עצומה, בעלי לעולם לא החליף חיתול או האכיל. בעלי מאיים עליי שאני חא יודעת למה אני נכנסת ואין מצב שהילד נשאר איתי. אני מתכננת לעבור לעיר שנמצאת חצי שעה נסיעה ממקום מגורנו הנוכחי. האם יש לי ממה להילחץ? יש סיכוי למשמורת משותפת? הילד לא יכול לישון איתו בבית הוא לא קם אליו לילה אחד. אני ממש לחוצה ומפחדת כי בני הוא הדבר הכי חשוב בחיי. האם יש סיכוי שהוא יסרב לגט? אני ממש חסרת אונים. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבל על הדיון בכלל שירן.

    מאור
    27/04/2016

    הילד נשאר איתך!
    בטח ובטח בגיל כזה וכשבהחלט ברור שאת אמא ראויה וכשירה.
    איני יודע למה מתגרשים ואם אי אפשר להציל אך אם זו החלטתך הסופית, היי חזקה ובטוחה ואל תתני לאיש להפחיד אותך.
    הוא מהר מאוד יגלה מה אומר החוק בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו