אובד עצות בעקבות פרידה..מהמאהבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובד עצות בעקבות פרידה..מהמאהבת
    אלמוני
    16/05/2016

    שלום לכולם. אני נשוי כשלוש עשרה שנים ולנו שלושה ילדים. היחסים שלי עם אשתי ידעו עליות ומורדות, ויחסי המין תמיד היו סבירים עד טובים בתדירות מספקת.
    בשלוש וחצי השנים האחרונות ניהלתי רומן עם אלמנה+2. התחיל כקשר ידידותי והתעצם עד לרומן מלא. לא הייתי מאוהב בה אך אהבתי את החברות היומיומית, הריגוש, השיתוף, ומאוד היה אכפת לי ממנה ומאושרה, יחסי המין בינינו היו מדהימים והרגשתי אליה קרבה גדולה. זה לא היה רומן של פגישות גנובות לשם מין אלא היכרות מעמיקה גם עם באי ביתה, ארוחות משפחתיות, יציאות לבילויים וסוג של זוגיות אלטרנטיבית על אש קטנה, שחשבתי שהיא בשליטה.
    לפני כשנה, משראיתי שהיא מאוהבת בי נואשות למרות שלא הבטחתי לה דבר והציפיות היו ברורות לשנינו ועקב כך המצפון מציק לי, בצירוף רגשי האשם על הבגידה המתמשכת וההתרגשות שדעכה עם הזמן, ביקשתי לסיים עמה את הקשר. היא הסכימה. כנראה שלא התגברה עלי כי כמה חודשים לאחר מכן הקשר חודש וביתר שאת.
    לפני כמה שבועות היא ביקשה לסיים את הקשר בעקבות משיכה למחזר חדש ופנוי שהכירה. נותק הקשר. פתאום גיליתי שאני חושב עליה באובססיביות. מדוכא, לא מרוכז, בטוח שאני מאוהב, למרות שעד לפרידה הייתי משוכנע לחלוטין שאני לא ובעת שקדמה לפרידה אף מעט התרחקתי ממנה ביוזמתי (למעט בתדירות יחסי המין שהיתה גבוהה).
    היחסים עם אשתי כרגע מצוינים. היא מעולם לא חשדה, התפקוד שלי כבעל וכאבא לא נפגע כי כל הזמן דאגתי להיות בשליטה ולא לתת לרומן להשפיע על היחס לאשתי או לילדיי. לכן לא מבין מדוע הפרידה כל כך משפיעה עלי. אני מנסה לפצות על המצב רוח הרע שלי בהשקעה עודפת באשתי וביצירת אינטימיות. אבל הראש שלי נודד למחשבות עליה.
    לא אחזור לקשר ההוא גם אם יסתיים הרומן, כך לפחות אני אומר לעצמי ברגעי השפיות בין כמיהה לכמיהה. ולא אפול שוב לרומן חדש. מה שנקרא "למדתי את הלקח".
    אני מבין שחלק מהעניין מקורו באגואיזם ילדותי. אבל האם יכול להיות שהאובססיה מקורה באמת באהבה? האם מדובר רק במכה לאגו הגברי בעקבות התחרותיות? האם ברכושנות\ קנאה? מה אפשר לעשות על מנת להתגבר?
    תרגישו חופשי לשפוט. אין בי דיסוננס. מודע לחלוטין למעשיי הרעים וכרגע רק רוצה לשקם את הרגשתי ואת התא המשפחתי.
    תודה לעונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלמוני יקר

    אני
    16/05/2016

    אפשר בהחלט לשפוט אותך אבל דווקא במקרה שלך אין באמת טעם. אתה מודע לחלוטין לעובדה שפגעת באישתך שככל הנראה שומרת לך אמונים ולחוסר המוסריות של מעשיך כלפי התא הזוגי והמשפחתי שלך.

    לשאלתך, האם הייתה כאן אהבה? ככל הנראה לא באמת. היה כאן ריגוש, היתה כאן פנטזיה, היה כאן מים גנובים. אתה בעצמך טוען שעם הזמן ההתרגשות עם אותה מאהבת דעכה ובעצם נכנסת לאותה שגרה שהיית חי בה עם אשתך, אותה שגרה ושחיקה שבעצם גרמה לך לחפש בחוץ.

    גם בנושא יחסי המין "הנפלאים" שהיה לך עם אותה מאהבת אני דיי בטוח שמדובר על סוג של מציאות מדומה שיצרת לעצמך. אם נניח לרגע שאשתך היא לא איזה בול עץ חסר חיים במיטה, אני לא באמת משוכנע שלמאהבת יש איזה "פטנט" שונה בין הרגליים.

    איך בכל זאת יצרת לך את אותה מציאות מדומה? פשוט מאוד!

    את האישה שאיתה חיים בשוטף, מנהלים משק בית, גידול ילדים, כביסות, משכנתא וטרדות היום יום קשה לראות כאובייקט מיני מרגש כמו המאהבת. עם מי שהיא בעצם אם ילדיך אותה אשה שהפיות של ילדיך ינקו מהשדיים שלה קשה לראות כמושא מושלם של מיניות. את אשתך אתה רואה בבוקר כשהיא מתעוררת ללא איפור ובגלל העיסוקים שלה בניהול הבית היא לא תמיד מורידה שיער וזאת לעומת המאהבת שבכמה שעות גנובות שאתה מבלה איתה טורחת ומשקיעה בעצמה לקראת המפגש המיני איתך.

    לי פשוט נראה שמה שאתה מרגיש כעת כלפי המאהבת משול לאיזה ילד בגנון שכל עוד היה לא את אותו צעצוע זמין ביד לאט לאט שיחק בו פחות ופחות, וברגע שהצעצוע הועבר לילד אחר פתאום הוא נזכר כמה הוא אוהב ורוצה דווקא את הצעצוע הזה.

    אתה מספר שהתחלת להשקיע במיניות עם אשתך, אולי גם בגלל ייסורי המצפון שאתה חש כלפיה וזה אכן צעד בכיוון הנכון, השאלה אם בהמשך לא תיפול שוב לאותו הבור.

    אישית וכמה שזה יישמע מוזר, אני ממליץ לך להתוודות לאשתך על קיום הרומן וזאת מכמה טעמים:

    1) מגיע לה לדעת, לא מגיע לה לחיות בעולם של שקר (תשאל את עצמך אם בסיטואציה
    הפוכה לא היית אתה רוצה לדעת).

    2) בהנחה ותמשיכו לחיות ביחד, הסיכוי שתבגוד בה שוב יקטן משמעותית.

    3) בגלל שהמאהבת הייתה כלכך אובססיבית לקשר שלך עלול להיות מצב שהיא תחשוף
    את הרומן לאשתך. במקרה כזה עדיף להקדים תרופה למכה, להתוודות לאישתך
    מיוזמתך על ניהול הרומן וזאת על מנת להקטין את הנזק הפוטנציאלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון

    אלמוני
    17/05/2016

    הרבה דברים נכונים כתבת. וגם כמה שפחות..
    ראיתי את המאהבת בכל הסיטואציות האפשריות (כתבתי לפני כן- זוגיות אלטרנטיבית). בחולי, בבוקר, עם ובלי שיער, בטרנינג ובשירותים. ועדיין לא משתחרר מהגעגועים אליה.
    אבל הדימוי לילד שנלקח ממנו הצעצוע, מאוד קולע. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שאתה מהווה דוגמה של היישום

    שדון לילה
    18/05/2016

    המישהי שהייתה בקשר איתי ופיתחה אובססיה אלי, קינאה באשתי ועשתה לי לא מעט בלגן. וזה נגמר בדיוק בגלל זה שהיא לא הייתה מסוגלת לחיות עם המחשבה שאני לא הרכוש שלה ואף פעם לא אהיה.

    ידעת מצוין שאם אתה נכנס לקשר עם אלמנה, כלומר פנויה, יבוא יום והיא תרצה לבנות קשר עם מישהו במצב דומה, כלומר פנוי ובמצב החדש שנוצר אקשר אתך הפך בשבילה מנכס לנטל.

    טוב עשית שיצאת מהתמונה ושם אתה צריך להישאר ולא להפריע לה לבנות את עתידה כפי שהיא מוצאת לנכון.
    ובאשר לרכושנות ולאובססיה שלך, תצטרך להתמודד עם זה. מקווה בשבילך שעם הזמן זה ייחלש.
    ואם אתה מתקשה לשחרר וסובל מזה, הייתי מציע לך לא להיכנס יותר לקשרים בעלי אופי דומה כי הסיפור יחזור על עצמו ועוד ייגמר בבכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל נכון ועדיין,

    אלמוני
    19/05/2016

    צודק. יש הצעות איך לשחרר ולצאת מזה?
    מבין שמדובר בעניין פסיכולוגי, בהאדרה לא אמיתית ובאידיאליזציה, איך אני מחזיר את הפרספקטיבה של הדברים למקום הנכון? המוח משכנע והרגש לא מרפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועל זה נאמר כבר

    שדון לילה
    19/05/2016

    שאלה הדברים שמעניקים לחיים רמה פסיכולוגית
    ולפסיכולוגים רמת חיים................

    אתה צריך לעבוד עם עצמך כדי ללמוד להיגמל מהאובססיביות. אני מבין שקל להגיד אבל זה חשוב בעיקר בשבילך.

    אתה צריך להזכיר לעצמך כל הזמן שאלה החיים שלה ואתה היית בהם אורח. ואם היא חשובה לך אתה צריך לכבד את רצונה לחיות חיים נורמליים עם גבר פנוי ולעזור לה לממש את זה ככל יכולתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו