מרגישה שצריכה להתגרש אבל חוששת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה שצריכה להתגרש אבל חוששת
    Sigal90
    21/06/2016

    שלום, אני בחורה בת 30 נשואה לגבר עם ילדה מנישואים קודמים, גבר שאינו ישראלי. משהתחתנו היו הרבה שינויים בקשר. הוא נסע כעבור חצי שנה להביא את הילדה . טמה שקרה שאני מגדלת אותה כבר שלוש שנים. הילדה בת 8 ויש לנו ילד משותף בן שנתיים וחצי. היחסים עם הילדה דיי טובים , למרוץ שהיו עליות ומורדות. בעלי לאחרונה נוסע המון לחול. כל איזה חודש הוא טוען שצצה לו נסיעה. לדבריו הוא נוסע לעבוד. העניין שהוא לא חוזר עם כסף רב ולעיתים הור משאיר אותי שבועות חודש לבד עם הילדים. הרבה מריבות היו לנו לאחרונה. על העניין הזה. הוא היה באיטלה ספרד חודש לאחר שבועיים הוא נוסע לשוודיה ל5 ימים והוא מתכנו בעוד חודש נסיעה של חודשיים לארצוץ הברית. היו לנו מריבות רבות, אך לטענתו לא מוכן לוותר על נה שהוא אוהב. ואני מרגישה מתוסכלת שגם אני נשארת ומטפלת בילדה והוא הולך. מרגישה מאוד מרוחקת וכבר כמה חודשים חושבת לי בלב על גירושים. אבל כמובן הפחד הזה מלבצע את הצד ומלהיות לבד זה מה שמונע ממני. רציתי לציין שאני מבקשת ממנו לא לנסוע הוא נורא מתעצבן ואומר שאני משגעת אותו. הוא לא מקשיב לי ועושה מה שבא לו. מה עליי לעשות. אשמח לקבל עצות ממכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סיגל

    מאור
    23/06/2016

    זה מצב כמעט של שחור או לבן.
    את נורא צעירה ולא הוגן המצב שנכפה עלייך.
    ישנה התחושה שבעצם מצא לו בייביסיטר לילדה ומשעשה זאת התפנה לטיולים שלו.
    זה בכלל לא משנה אם זה הוגן או לא לבקש ממנו לא לנסוע , את מרגישה פגועה ונטושה וזה מה שמשנה.
    אף בן זוג לא אמור לומר "זה מה יש תתמודדי" ובזה לפתור את עצמו מהמצב.
    אין הרבה פתרונות
    אולי תערכי טבלה של חסרונות מול יתרונות בזוגיות הזו ואם ממש המצב לא טוב ואת לא רואה את עצמך מקבלת את המסגרת הזו, גשי לאחת העמותות המסייעות לנשים בכל מיני מצבים והתייעצי מה לעשות ואיך.
    אף אחד לא אמור לחיות חצי מהזמן לבד כשהוא בתוך זוגיות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנני גם נסיעה כמו שלו..

    נדב cs
    25/06/2016

    חמודה לפי מה שאת מספרת רק לפי דעתי ולצערי זה נשמע לא טוב.
    נצלי את הזמן הזה שהוא נוסע תהפכי את זה ליתרון עצום עבורך
    תלמדי גם על עצמך כמה דברים...מבינה?
    אני מקווה שוב שטעיתי בקשר למה שחשבתי....פשש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה הכוונה נשמע לא טוב?

    sigal90
    25/06/2016

    האם יש מצב שהוא בוגד? דווקא הוא מראה לי את הכרטיסי טיסה שלו, ומראה לי את המקומות שבהם הוא מתארח, את האנשים שמארחים אותו, הוא כל פעם נוסע למקום אחר , אזלא חושבת שיש פה איזו בחורה? הוא שולח לי תמונות וסרטוני ווידיאו. אבל הקטע הזה שכל הזמן אני נשארת לבד משגע אותי. עכשיו באמת נסעתי לאילת עם שתי חברות שלי לשלושה ימים מהאי נעימות שהוא נמצא בא הוא ישר הסכים לכך. אני באמת מרגישה שאני לומדת לחיות לבד עם שני ילדים , למרות שרק אחד הוא שלי, אני עובדת מפרנסת ודי עצמאית, אך עדיין יש את הפחד והקושי לקום. דיברנו על זה המון והוא מבחינתו לא רואה את החיים בארץ ומנסה לפתוח לעצמו דלתות בארצות אחרות , למרות שאני כרגע לא זורמת עם זה, מה שזה ממש יוצר ריחוק בינינו. טוב נירא באמת לאן זה יוביל. תודה על התגובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו