מרגישה שחוויתי טראומה ולא יודעת מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה שחוויתי טראומה ולא יודעת מה לעשות
    שני
    05/08/2016

    היי אני בת 24 ובן הזוג שלי בן 30 היינו שנתיים ביחד מתוכם שנה וחצי גרים ביחד
    זה היה כל כך ברור לכולם לי וגם לו שזה זה
    כשהכרנו לא הייתה לו עבודה מסודרת ושכנעתי אותו להכנס למשטרה הוא עשה מיונים מאוד קשים והתקבל לתפקיד טוב
    הוא נכנס לקורס ופתאום לא התראינו זה היה קשה לשנינו אבל הגעגוע והצפייה רק חיזקו אותנו לפחות זה מה שחשבתי לאחר שלושה וחצי חודשים של קורס נכנס למשמרות זמניות בתחנה שהוא אמור לעבוד בה
    במשך השבועיים האלו הכיר אנשים חדשים ופתאום הרגיש שאני לא נכונה לו לחיים החדשים שלו נפרד ממני ממש כמו בריחה ואחרי שבוע של פרידה התחיל לצאת עם שוטרת בת 22 אני מרגישה שעברתי טראומה איך גבר שמדבר איתך על משפחה וילדים יכול להתבלבל בשבועיים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה את הכאב שלך אם כי..

    שלי
    05/08/2016

    בחיים שום דבר לא קורה בלי רקע מוקדם, יש סיכוי סביר שהספקות קיננו אצלו שם תמיד וכל עוד היה חסר עבודה הצטרך את התמיכה שלך ו מציאת העבודה וסיום הקורס הקשה העצים אותו ונתן לו את האפשרות לקום ולהיפרד. זו הפרשנות שלי והיא מוגבלת ביותר מכיוון שאני לא מכירה אף אחד מכם.

    אני מבינה את הכאב שלך והאכזבה אבל, תנסי להסתכל רגע על העניין בשיקול קר וטכני ותשאלי את עצמך, האם היית רוצה לקשור את חייך עם אדם שלא שלם עם הזוגיות איתך? תתארי לך שהוא היה מקבל את האומץ להחליט כשכבר היו לכם ילדים. תזכרי, לפעמים הדבר הכי טוב שאנשים מסוימים יכולים לעשות לך הוא לצאת מחייך. תתני לעצמך זמן לכאוב את הפרידה, ואז תודי לו בליבך על שפינה מקום לאדם אחר, שיאהב אותך ממקום שלם ואמיתי ויהיה שם איתך גם כשרע לו וגם כשטוב לו.

    תזכרי, הוא לא אדם רע ואת לא פחות טובה מהשוטרת הזו שהוא יוצא איתה, אנשים זה כימיה והוא לא הכימיה שלך. יש מישהוא אי שם שכרגע קורא את המוסף של שבת ושותה נס קפה של עלית ולא יודע שיפגוש את אהבת חייו וזו את. כשזה יקרה, את תודי לשוטר הזה בכל ליבך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסתבר שזה לא היה כל כך ברור לו

    שדון לילה
    06/08/2016

    מה שהיה ברור לך.
    תודי למזל שלך (ושלו) שהוא עלה על זה לפני שהתחתנתם והולדתם ילדים כי מה שקרה לו עכשיו יכול היה לקרות לו גם אז והיית נשארת חד הורית גרושה עם 2-3 ילדים.

    אז במקום לדבר על טראומה תחשבי חיובי. בעצם קיבלת מתנה בכך שלא נכנסת לנישואים עם אדם שלא סגור עלייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם שדון לילה

    מאיה
    06/08/2016

    ברור שאת פגועה וכואבת עכשיו, אבל תכוונני את עצמך לגבר הנכון והוא יגיע וחוץ מזה את צעירה, מה בוער כבר חתונה וילדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגידי מאיה,

    אילן
    08/08/2016

    יש מצב שאת ו"שדון לילה" חולקים כתובת IP משותפת במחשב?
    חחח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו