מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירושין בגיל צעיר לאחר שנתיים שנות נישואים וחזרה לארץחסויה04/09/2016
הכרתי את מי שהיה בעלי כשהייתי בת 20 הוא היה בן 28 הוא בדיוק היה אחרי גירושים של רק שנה אחת של נישואים. אחרי מספר חודשי היכרות עברנו יחד לגור במיאמי שבארה״ב. התחתנו כעבור 3 שנים. לפני שלושה חודשים גיליתי שאני בהריון כשסיפרתי לו בשמחה רבה כי ניסינו כבר במשך תקופה הוא פתח בפני שהוא לא מאושר וחושב על פרידה. החלטנו לעשות פסק זמן, עשיתי הפלה וטסתי לארץ לחודשיים של נתק אחד מהשני. כעבר חודשיים הוא אמר לי שהוא מתגעגע אלי ורוצה שנחזור להיות ביחד. חזרתי למיאמי אך כעבור שבועיים הוא אמר לי שהוא מרגיש שהוא חוזר אחורה ורוצה להתגרש. אני בנתיים גיליתי שיש משהי מעורבת בסיפור הוא כמובן הכחיש אבל לי היו הוכחות. התגרשנו אחרי מספר ימים ויום לאחר הגירושין גיליתי שאני שוב בהריון. היה רגע שהוא רצה שנשאיר את ההריון ונעבוד על הזוגיות אבל אני כבר הייתי במקום שאיבדתי את האמון בו אז עשיתי שוב הפלה. יום לאחר מכן הוא הבין שאני כניראה מתכננת לספר שהוא בגד בי והוא איים עלי שאם אפתח את הפה הוא יפרסם תמונות עירום שלי באינטרנט והוא היה כלכך עצבני שממש פחדתי שיפגע בי פיזית. אז ברחתי מהבית וטסתי למשפחה בלוס אנגלס. הוא בנתיים הספיק לרוקן את החשבונות בנק שלנו אבל זה לא מנע בעדו פתאום לשלוח לי הודעות שהוא דואג לי ומצטער.
אני כבר בנתיים הגעתי לארץ, אני בת 25 אחרי שחמש שנים חייתי בחו״ל ופשוט נמצאת במקום שאני לא יודעת מאיפה להתחיל.. לא מבחינת עבודה, לימודים כלום. אני מפורקת נפשית ופיסית ולא מוצאת את הכוחות לקום ולהתחיל מאפס. אהבתי אותו כלכך והוא פשוט פגע בי בצורה מטורפת. מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגיעים להבנה והפנמה שבחרת בבנזונה
שדון לילה04/09/2016אין לך הרבה ברירות מלבד לשים עליו איקס להלחם על חלקך בכסף ולארגן את החיים שלך מחדש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירושין
דני08/09/2016שלום לך,
לפי מה שכתבת,לפי אינטואיציה אישית את בחורה אכותית ומכאן שאין לך ממש ממה לדאוג,את תצליחי,את תתגברי,ואת תימצאי את מי שראוי לך.ברור שהייתה מעורבת כאן אישה אחרת ולדעתי טעית בהפלות שעשית אבל זו רק דעתי.ייתכן וכל זה אני רושם בדיעבד וזה קצת לא פייר כלפייך בגלל המצב האישי שהיית בו.ייתכן שתינוק או תינוקת היו מיישרים לבעלך את השכל. אבל עשית מה שעשית ואם הוא רצה או הסכים להפלות ככל הנראה הוא לא ראוי להיות אב לילדייך.
מכאן את יכולה רק לעלות,מכאן את חייבת לקום למצוא עבודה בן זוג ולשכול את העבר.אין לך ברירה אחרת הוא לא ראוי לך! נקודה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירושין בגיל צעיר לאחר שנתיים שנות נישואים וחזרה לארץ - תגובה
יששכר רוטרי09/09/2016שלום לך חסויה
נקודת האור היחידה שאני רואה היא "שהוא דואג לך ומצטער". אתם עדיין צעירים מדי לכל המכות שהנחתתם זה על זה. אכן הוא פגע בך, אין על זה ויכוח. אך אם תהיה לכם תקווה (בעיקר לך). או אז לאחר שנים תראו בזה חוויה. ואולי הייתם חייבים לעבור את הקושי הזה בשביל ללמוד על עצמכם, לא רק מה שצריך לעשות, אלא ממה צריך להימנע ולהתאפק. הואיל שאני מאוד אמפטי לסבל שעברת אני מציע לכם עזרה.
רוטרי יששכר מומחה לטיפול זוגי, למיניות האדם, ולטיפוחה של האהבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיהפוך נמר חברבורותיו?
שדון לילה09/09/2016התנהגות מהסוג שתוארה על ידה היא אלימה באופן קיצוני והצעתך לנסות ולהציל את הקשר דומה מאוד למי שמציע לאישה מוכה שבעלה תמיד מביע צער ומבטיח שיותר זה לא יקרה - תישארי, תלכי איתו לטיפול בכעסים, וא ישתנה, הוא ישתפר.
לא
הוא לא ישתה ולא ישתפר. ולכן לדעתי היא צריכה לעזוב אותו וטוב שעה אחת קודם.
ואני דווקא ידוע בתור אחד שבדרך כלל לא בעד פירוק.
זאת בהנחה והפרטים שהיא נתנה בפוסט נכונים ואמינים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שלא הורג אותך, מחזק אותך
נלי15/09/2016התסכול, הצער והכאב שאת עוברת הם נוראיים. אך את חזקה יותר ממה שאת מודעת לכך. את עדיין צעירה מאוד ויכולה להכין לך עתיד טוב. בשלב ראשון הייתי מציעה לך להתמקד בעצמך. עסקי במה שאת אוהבת, תהני מעצמך, לאט לאט הדברים יזרמו לך. מניסיון אומר לך שהזמן באמת מרפא את הפצעים, אז תני זמן, לזמן.
מאחלת לך המון המון הצלחה בחיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לכולם על התגובות!
חסויה15/09/2016תודה לכולם על התגובות..
עבר חודש מהגירושים ומהחזרה שלי לארץ. מאז הוא לא מפסיק להתקשר לשלוח לי הודעות שהוא מצטער שהוא עשה את טעות חייו שהוא לא יודע מה נכנס בו. שאני מכירה אותו ויודעת שזה לא אופייני לו. שהוא היה בתקופה קשה והוא פשוט איבד את עצמן. הוא מתכוון להגיע לארץ (הוא עדיין חי בארה״ב) ורוצה להיפגש איתי, ללכת איתי לטיפול זוגי לראות אם אפשר להציל את הזוגיות. הוא אומר שיעשה הכל,
אני לא יודעת... אני במקום כלכך מבולבל וכואב. מצד אחד הוא היה אהבת חיי מצד שני פגע בי כלכך. מה אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובות..הוא לא מפסיק להתקש
חסויה15/09/2016תודה לכולם על התגובות..
עבר חודש מהגירושים ומהחזרה שלי לארץ. מאז הוא לא מפסיק להתקשר לשלוח לי הודעות שהוא מצטער שהוא עשה את טעות חייו שהוא לא יודע מה נכנס בו. שאני מכירה אותו ויודעת שזה לא אופייני לו. שהוא היה בתקופה קשה והוא פשוט איבד את עצמן. הוא מתכוון להגיע לארץ (הוא עדיין חי בארה״ב) ורוצה להיפגש איתי, ללכת איתי לטיפול זוגי לראות אם אפשר להציל את הזוגיות. הוא אומר שיעשה הכל,
אני לא יודעת... אני במקום כלכך מבולבל וכואב. מצד אחד הוא היה אהבת חיי מצד שני פגע בי כלכך. מה אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוכיח את כנותו
שדון לילה15/09/2016שיעביר את כול סכומי הכסף שבחשבון המשותף וגם את מה שמשך ממנו לחשבון הפרטי שלך וכך במודע יהפוך את עצמו לתלוי בך לחלוטין ובזה יוכיח את כנות הצהרותיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מצב
דני05/10/2016אין מצב! תיזהרי ממלכודת הדבש הזאת! אם תקבלי אותו חזרה לאחר מה שעברת אני מבטיח לך שאת אותו המצב את תגלי ותמצאי את עצמך בת 45 עם שלושה ילדים והוא ברומן עם בת 25. לא הספיק לך? ביצעת הפלה ואת עדיין חושבת לתת לו צ'אנס? מה כולכן עם אותה הסתימות?? אף אחד לא משתנה זה רק נהיה יותר גרוע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לכולם על התגובות! - תגובה
יששכר רוטרי16/09/2016שלום לך,
לכל אדם מגיע לו צ'אנס נוסף, מה יש לך להפסיד, בעיקר אם הוא מבקש ללכת לטיפול זוגי בשביל להציל את הזוגיות, הוא מבין שהוא שגה, אז מגיע לשניכם את הסיכוי האחרון. ואולי "מעז יצא מתוק", תני לשניכם את הסיכוי האחרון.
בטיפול הוא ילמד את שגיאותיו אחת לאחת...והוא לא יחזור אליהן. כך שניכם תצאו מורווחים מהזוגיות המשופרת שלכם.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות, למיניות האדם, ולטיפוח האהבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיפור ממשיך. הוא הגיע לארץ
חסויה21/09/2016כמו שכתבתי לפני כמה ימים הוא אמר שהוא מתכוון להגיע לארץ לדבר. הוא אכן הגיע ונפגשנו עם יועצת זוגית מספר פעמים פגישות ארוכות. הוא אומר שהוא מתחרט על הכל שהוא מבין עכשיו את גודל הטעות שעשה והוא מצטער כלכך על כל מה שעשה לי ואם אני אמצא מקום לתת לו צ'אנס הוא יסגור הכל בארה״ב ויחזור לארץ בשבילי. (חשוב לי לציין שבשבילו לוותר על החיים שם זה הקרבה ענקית. הוא מצליח מאוד ואוהב את החיים שם. מבחינתו היה לחיות שם כל החיים) הוא אומר אמריקה וחיי נוחות לא שווים בלעדייך. אני מבולבלת נורא כי הוט פגע בי מאוד ואני יודעת שרוב הנשים עם כל אהבה שבעולם היו בורחות מזמן על הרבה פחות אבל מסיבה מסויימת אני לא מסוגלת ועוד יש בי תקווה. בכל זאת היו לנו 6 שנים טובות עם עליות ומורדות כמו בכל זוגיות אבל עדיין הוא פגע בי כלכך. מעבר לזה אני לא יודעת איך המשפחה שלי תקבל את זה כי הם יודעים כמה פגע בי ולמרות שהם בסופו של דבר יעמדו מאחורי אני יודעת שזה בחיים לא יהיה כמו שהיה,
אני ממש אובדת עצות. הוא התחיל טיפול אצל פסיכולוג כדי להבין מאיפה כל ההתנהגות הזאת באה כי זה באמת לא היה אופייני לו.
מה אומרים? הגיוני לתת עוד צ'אנס ? או שאני משוגעת לגמרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדם נורמטיבי
שדון לילה24/09/2016לא עושה את הדברים כמו שתיארת בפוסט שפתחת (אם אכן כך הוא עשה). לאדם נורמטיבי יש בלמים פסיכולוגיים שמונעים ממנו להתנהג בצורה כזאת (שהיא בעיני עבריינית ואלימה) ובידיעה שהוא בוודאות הורס לך את החיים.
ואדם עם אישיות כזאת לעולם לא ישתנה מבפנים אלא פשוט יטה את תכונה הזאת לתחום אחר או מכסימום ילמד להסתיר אותה.
אלא אם הוא יביא לך פתק מהרופא, כלומר טען שאינו אחראי למעשיו בגלל רקע פסיכיאטרי.
בשני המקרים אני לא רואה בו מציאה גדולה ולדעתי עדיף לך בלעדיו ולא לבזבז שקל מכספך או שעה מזמנך על פגישות עם מטפל זוגי או דבר מה דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנדב את אשתי לזרים- כחלק מהנאה
ניסיון להיכנס להריון ופגיעה בזוגיות
מחיקת התכתבות בוואטסאפ של בת זוג עם חבר לעבודה
מנותקת כבר שנים לגמרי מהבעל וחוששת מביצוע הליכים
אני צריך תשובה לשאלה
מעוניינת בעצה, מחשבות על גירושין
השלכות בגידות בחיי הנישואין
בן הזוג בגד בי עם גרושתו
מרוסקת לאחר תהליך גירושין
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

