מאחלת לעצמי להיות עצמאית ולא תלותית באף אחד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאחלת לעצמי להיות עצמאית ולא תלותית באף אחד
    Tuti
    01/10/2016

    כבר זמן מה שיש בינינו ויכוחים חלקם קולניים חלקם פחות , כבר זמן מה שאני רואה אותו מתרחק ממני אין תקשורת חוץ מדיבור על הילדים (2) והיום הוא התפרץ אמר שלא טוב לו הוא מרגיש חנוק הוא רוצה ללכת עם חברים הוא מרגיש כל היום בית ועבודה (וזאת לאחר שהוא מתראה עם חברים פעם בשבוע בדר״כ בסוף שבוע ואני והילדים נשארים לבד) הוא בבסיס בחור טוב , מושפע מאוד מהחברים שלו שלא סופרים את הנשים שלהם ויוצאים ולא מעניין אותם העולם . ואני היום התפוצצה לי הבועה ראיתי כל כך הרבה מרמור עליו (שהיה מתפרץ על בסיס יומי ) הרגשה שאני לא מספקת אותו ושהכל קם ונופל על החברים שלו . אני אספר באופן כללי שעברתי שנה לא פשוטה בכלל עם הריון ועם אבי החולה ותקופה קשה לאחר ניתוח קיסרי ובכל הזמן הזה הוא היה מנותק רגשית ואני אני הדחקתי אני רגילה שאוהבים אותי וכנראה לא רציתי להסתכל לאמץ בעיניים , כנראה שנגמרה האהבה כנראה שאני מפלצת כנראה שמשהו בי לא בסדר, אז היום החלטתי לקחת כמה וכמה צעדים אחורה ואמרתי שאני לא נותנת צ׳אנס לקשר הזוגי שלנו אלא לקשר ההורי שלנו יש לנו ילדים ויש עליהם אחריות (אני בטח שלא רוצה להכריח משהו לתת לי תשומת לב הוא אמור לרצות את זה לבד) ואני עצובה מקווה להיות מספיק חזקה ולעבור את זה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • די כבר עם זה, לך תתקן בבית במקום.

    ליטל
    04/10/2016

    חרמנים נמאסתם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרמנים

    דני
    05/10/2016

    צודקת!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העדפת "חברים"

    דני
    05/10/2016

    שלום לך,

    או שבעלך ממציא "חברים" או שבעלך רוצה "חופש" בשביל לנהל רומן חמוד מהצד או שייתכן מאוד כמו שאת כותבת שהוא מושפע מחבריו שלא שמים על נשותיהם..

    אם זה א' ובעלך מנהל רומן מהצד התגובה שונה צריכה להיות לטעמי ואת זה נשאיר לאחר כך.

    אם זה ב' אז לדעתי יש לי עצה חכמה שאת חייבת לבצע אותה ככתבה וכלשונה..
    אם בעלך מאוד חשוב לו המפגשים עם החברים אני מציע שתהיה חלוקה הוגנת..משמע: אם בשישבת הוא נפגש עם חברים אז בשישבת הבא את נפגשת עם חברות או מה שזה לא יהיה(משפחה) והילדים כמובן בהשגחתו. כנ"ל באמצע השבוע. הוא נפגש בימי ב'? את בימי ד' עם חברות! הוא יוצא לפאב ביום ג' את ביום ה' בפאב עם חברות..וכך הלאה.. נראה אותו חכם וגיבור גדול. את חייבת שלא למצמץ ולו לרגע, הכל שיוויוני.. או שימאס לו והוא ייכנס ללחץ, או שזה ימצא חן בעיניו ואם הסידור נמשך חודשים אז אין לך באמת מה לעשות איתו וכל אחד שיילך לדרכו. הימור שלי שבשנייה שאת מציעה את הפיתרון הוא נכנס להלם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו