מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בהליך גירושין וחושבת על שיקום היחסיםרונית08/10/2016
שלום רב. אני בחורה בת 38, אמא לשני ילדים מקסימים בת שנתיים ובן 10 חודשים . מאז הריון הבת הייתי בבית עקב פיטורין. לאחר שילדתי ועברו שלושה חודשים בעלי אמר שנורא רוצה שנעשה עוד ילד; אמר ששנינו לא צעירים ואולי לא כדאי לחכות. היתה לו בעיה בספירת זרע וחששנו שייקח זמן להרות שוב. רצה הגורל ונכנסתי להריון אחרי חצי שנה . שמחנו שנינו. אבל מיד לאחר מכן החלו לקנן בי החששות שזה מהר מידי וצפוף מידי, עוד לא חזרתי לעצמי , היה לי דכאון אחרי לידה , לא חזרתי לעבוד לא שיתפתי את בעלי בנושא וכעסתי עליו שלחץ עליי. הרגשתי שזו היתה טעות אבל לא היה לי אומץ לעשות הפלה. טיפלתי בבת בבית עד להריון מתקדם. המצב החמיר כי כעסתי כל הזמן עליו בלי לספר לו למה וצעקתי עליו המון הוא הרגיש שקשה לו עם הצעקות . לאט לאט התחלנו לריב על כל דבר . נהיו רגשות שליליים ביננו והפסיק הסקס לאחר הלידה. הוא טען שהמריבות ביננו מרחיקות אותו ממני ולא בא לו. היה קשה לי עם זה והערתי לו על כך אך ללא הועיל. היתה אווירה קשה בבית מריבות אין סוף, עד שהרגשתי שאין מוצא למרות ייעוץ זוגי. החלטתי להגיש תביעת מזונות וכל שאר הדברים אך לא תביעת גירושין עדיין. אנחנו מתנהלים בבית משפט והמצב קשה ביננו. הוא רצה שאבטל את התביעות ונפנה לשלום בית. לא רציתי לבטל שלא יילך לרבני. המצב קשה כרגע, לא יודעת אם יש דרך לתקן. מודעת לבעיה שלי ולחלק שלי במשבר אך לא יודעת אם הוא מבין את חלקו ו/או רוצה לשנות. הוא לא פונה אליי ומנסה לדבר. יש לנו הסדרי ראייה . אני גרה אצל ההורים. מתלבטת מה לעשות. לפנות אליו ולהסביר לו מה גרם לכעסים שלי? להציע שלום בית? בעיקר קשה לי בגלל הילדים שהם קטנים מאוד וחושבת אולי ניתן לנסות שלום בית. מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום בית
דני09/10/2016שלום לך,
לדעתי רוב רובם של הפרידות והגירושין לאחר לידה, האישה עם ים של הורמונים ולבעל אין כוח לכעסים ולמריבות והוא מחליט לוותר.
הילדים שלכם קטנים, אתם רק בתחילת הדרך ויש מקום לתקן את המצב.
תזמיני אותו לקפה לא ממקום נמוך אלא מתוך כוונה טובה לבחון האם ניתן לתקם. שבו על קפה, תדברו, תיפתחו, תנסו הכל כדי שזה יצליח. הוא צפוי להתאבדות כלכלית בגירושין ואת צפויה למאבק יומימי בגידול שני ילדים קטנים לבד ושלא נדבר על הנזק הנפשי הצפוי לילדים.
אם ניתן לתקן אני בעד!
בהצלחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם דני
נלי13/11/2016מסכימה עם כל מילה של דני. חד משמעית - ללכת לשלום בית!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מנדב את אשתי לזרים- כחלק מהנאה
ניסיון להיכנס להריון ופגיעה בזוגיות
מחיקת התכתבות בוואטסאפ של בת זוג עם חבר לעבודה
מנותקת כבר שנים לגמרי מהבעל וחוששת מביצוע הליכים
אני צריך תשובה לשאלה
מעוניינת בעצה, מחשבות על גירושין
השלכות בגידות בחיי הנישואין
בן הזוג בגד בי עם גרושתו
מרוסקת לאחר תהליך גירושין
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

