נישבר לי הלב לא יודעת אך להיתמודד עם זה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נישבר לי הלב לא יודעת אך להיתמודד עם זה
    אילנה
    27/10/2018

    היי אני בת 25 הייתי בזגיות 7 שנים לא תמיד היה טוב אבל גם היה גם טוב איתו הוא היה חלק הכי גדול הפשוט יום אחד יום לפני שהיינו צריכם לנסוע לאילת עם כול המישפחה שלו הוא אמר לי אני לא רוצה אותך יותר לא טוב לי איתך לא יוכל לראות אותך ולא לישמוע אני בגדתי בך הייתי בשוק לא הבנתי מאיפה זה בא לי אמרתי לו אפשר להיתגבר על זה אני היסלח לך היקח לי זמן הוא לא היה מוכן היתכננתי עלוי שהישאר הוא לא היה מוכן אחרי זה אני מגלה שהוא איתה בחורה שלקחת סמיס בת 30 שכבת עם כול מה שזז אותה העדפתה אלייי הייתי בשוק לא תארתי לעצמי שזה החיים שלי היה לי קשהה הכי קשה בעולם מעלה איתה תמונות לרשתת שכיף להם מאושרים ואני לא הבנתי מאיפה זה נפל אליי אחרי חודש של סיוט של החיים אני מיתקשרת עלוי בחודש הזה הבן אדם מסננן אותימחק איתי כיאלו לא הייתי ביכלל בחיים שלו הייתי מרוסקת אחרי חודש חזרנו לדבר שוב וחזרנו להיות ביחד הכול היה מושלם בשבוע הזה פיטעם אני רואה שהיא מיתקשר עלוי אמרתי לו למה היא מיתקשרת הוא אמר לא יודע הוא סינן אותה טוב יום למוחרת אני מיתקשר עלוי כול היום הבן אדם אומר לי אני מסיים איתה את הסיפור אמרתי לו בסדר אחרי זה אני מיתקשר כול הלילה הבן אדם לא עונה לי מסנן איתי שוב פעם אחרי זה גליתי שהוא שוב איתה יוצא איתה באותו ערב למועדן ולי הוא פשוט לא ענה אחרי זה רשמתי לו אני יודעת שאתה איתה במועדן הוא אמר לי טעת שלי הייתי צריך להגיד לך ושוב אני חוטפת מכה שנייה ללב אני לא יודעת אך להיתמודד עם זה מין הסתם ניפרדנו אבל גם הוא הישפיל אותי הרמות אני לא יודעת אך להיתמודד לא יודעת הוא מאושר כיףףף לו ואני בוכה כבר חודשיים לא אוכלת ירדתי 10 קילו בקושי ישנה לא יודעת אך להמשיך להיות אךךךךךךך ?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעריכי את עצמך! הוא לא שווה את זה! את מלכה , נסיכה בת של מלך!

    טליה
    29/10/2018

    תעזבי אותו. כל "האושר" שלו זה הצגה אחת גדולה!
    תתגברי עליו כמה שיותר מהר ותמחקי אותו מהחיים שלך.
    תמצאי בחור טוב שאוהב, מפרגן, אמין , ששם בשבילך תמיד. תמצאי מישהו שיאהב אותך ללא תנאים! תעריכי את עצמך זה הכי חשוב. לא מגיע לך להיות או לרצות להיות עם בן אדם כזה. תהיי את ! תשמחי שנפרדת ממנו! אל תמשכי אנשים כמוהו לחיים שלך. מגיע לך אדם טוב . שעובד על המידות שלו. שמשתדל, מתאמץ . אדם שגומל חסדים שאוהב אנשים. שאוהב לעזור. בהצלחה! ומעכשיו תשמחי !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו