פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • m.s.h
    עומר
    19/12/2007

    שלום..
    יש לי בעיה של היפו-פיגמטציה בחלקים מסויימים בגוף.
    ורציתי לדעת איזה ויטמין\מינרל\חומצת אמינו או מה שלא יהיה גורמים להאצת הורמון המגרה מלנוציט (m.s.h)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    m.s.h

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MSH

    12/01/2008

    שלום רב!
    ויטמיני B יעילים מאוד לשיפור הפיגמנטציה, לכן מומלץ להשתמש במולטי ויטמין B. בנוסף חומצה אמינית פנילאלנין יכולה גם היא לשפר עד מאוד בנושא זה. לעניין הכמויות ממליץ להיוועץ בנטורופת ולקבל אבחון מקיף יותר.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה עקשית בשחלה
    מיקה
    19/12/2007

    לא מכאיבה, לא גורמת לדימום, אבל גם מסרבת להעלם מזה 10 שנים!!! אשמח מאוד אם יש לכם עצה, מה לעשות כדי להשמידה. אשמח אם התשובה לא תהיה רק : לכי לאיש/ת מקצוע, כי כבר ניסיתי דיקור, הומאופתיה הוצאתי כסף רב וכלום לא עזר.תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה עקשית בשחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה עקשית בשחלה

    25/12/2007

    שלום רב,
    תודה על הכנות והישירות. ציסטה הנה סוג של "מקלט" לפסולת שהגוף אינו יודע איפה לאחסן או כיצד להיפתר ממנה. ברוב עבודתי גילית כי אחרי ניקוי פסולת מהגוף גם ציסטות קטנו ואף נעלמו. כדי שהגוף יהיה בהרמוניה, עליך להיות בהרמוניה עם עצמך. מהן הפעולות של "אהבה עצמית" שאת מוכנה להשקיע בעצמך? מים: כמות (1 ליטר לכל 23 ק"ג גוף, ליום), איכות (מים איכותיים), תדירות (כל 30 דק' לשתות כ-200 מ"ל.
    אוכל: כמות(מנה נחשבת לכמות שנכנסת בכף ידך), איכות (ירקות, פירות, חלבונים זמינים מהחי והצומח, להמנע מסוכרים ותחליפיו, להמנע מפחמימות ריקות ומעובדות), תדירות (כל שעתיים, יש לאכול משהו). מנוחה (בין 7-9 שעות ללילה), פעילות גופנית (משהו שאת נהנית לעשות, כל יום, 30-40 דק'), ביטוי עצמי (לומר את האמת שלך, לא להחזיק בבטן את שיש לך להגיד- עם טקט כמובן).
    אלו הם 5 עמודי היסוד לבריאות אופטימלית. נכון שיש צמחי מרפא, ויטמינים וכו', אבל שיפור אורח החיים לפי הנחיותי ייצור שינוי בריאותי וגם... כן גם השחלות יגיבו טוב יותר.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפו- פיגמנטציה

    29/12/2007

    שלום רב!
    חומצה אמינית יעילה מאוד היא ארגינין. ביכולתה לסייע בתהליך "ריפוי" העור ובין היתר גם למצבך. זאת מומלץ לשלב יחד עם קומפלקס ויטמיני B שגם להם השפעה על העור ועל המערכת הנוירולוגית.
    חשוב להיוועץ לעניין התזונה שלך וסגנון החיים, פקטורים אלו יכולים גם כן להשפיע על עורך.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחילה
    אור
    17/12/2007

    היי
    אני בת 26 ובתחילתו של ההריון הראשון.
    אולי יש כאן המלצות איך אפשר להקל על הבחילות בהריון?
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחילות בהריון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    17/12/2007

    אור בוקר טוב
    בנושא זה קיימים המלצות שונות, למשל שינויים בתזונה (כגון הימנעות ממאכלים שומניים או מתובלים), שינוי בסגנון החיים (הימנעות מאפיה ובישולים) אך מעטים הנשים המדווחות על הקלה משמעותית כאשר נוקטות באמצעים אלו.
    ניתן להיעזר בתוספים שונים כגון ויטמין B6 (פירידוקסין) לטיפול בבחילות והקאות בהריון. שוב יש להיעזר בבעל/ת מקצוע על מנת לקבל מינון מתאים. גם שורש ג'ינג'ר יכול להועיל. אך שוב, יש להשתמש בזהירות ולא ליטול יותר מ- גרם אחד ליום בהריון. לתוצאות טובות מומלץ השימוש בו בחליטות תה או בקפסולות.
    בהחלט ממליצה לגשת לטיפול נטורופתי על מנת לקבל טיפול מותאם אישי ולא דרך האינטרנט
    לבריאות

    מיכל לזרוביץ N.D M.H.A נטורופתית ואחות מוסמכת [email protected] 0546499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופות
    דוד
    13/12/2007

    האם ניתן לשלב בין רודיולה לבין רמוטיב(שעשוי גם מצמח היפרקום) שאת זה נתן לי רופא משפחה
    יש בזה בעייה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין רמוטיב ורודיולה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/12/2007

    דוד בוקר טוב
    הרודיולה אכן גם בשימוש אצל אנשים הסובלים מדיכאון, היא משפרת את הפעילות המנטלית על ידי כך שהיא מעכבת את פירוק הסרוטונין במוח. לכן לא הייתי משלבת בין השניים כי לעניות דעתי שילוב של רמוטיב הוא בעייתי כאשר מדובר בצמחים שיש להם השפעה נוגדת דיכאון. יכול להגרם תיסמונת הסרוטונין.
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ N.D M.H.A נטורופתית ואחות מוסמכת [email protected] 0546499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי
    גלית
    12/12/2007

    שלום, אני מעוניינת להוריד במשקל, כיצד אני יכולה להגביר את חילוף החומרים, לנקות רעלים מהגוף והקיבה ולהקל על תחושות כובד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי

    ד"ר גוניק
    14/12/2007

    שלום רב, תהליך ירידה במשקל חשוב שיהיה מבוקר ומותאם אישית.
    אני דוגל באמרה- " התמקד בהשגת איזון ובריאות והמשקל יתאזן גם כן". ירידה במשקל צריכה להעשות תוך תשומת לב לאיכות המזון, התאמה בין מזונות והתאמת תזונה אישית.
    באמת חשוב לנקות את הגוף מפסולת המצטברת ברקמות שומן, מערכות סינון (כבד, לימפה...) על מנת לרדת במשקל באופן מבוקר ובריא.
    כלל ראשון הוא באמת להוריד מהתזונה מזונות עתירי סוכר (מתוקים ומזונות המתורגמים בגוף כסוכר- עמילנים, קמח, תפו"א, תירס...),שנית, יש להרבות במזונות ירוקים (מלפפון, חסה, עלי ירק, כרוב, ברוקולי, אספרגוס...). מים!!! הבסיס לבריאות הגוף ולניקוי הוא כמות מים מספקת. חישוב של כ- 22.5 ק"ג לכל ליטר מים ביום. לעוד פרטים ותזונה מדוייקת ואישית, ניתן לקבוע ייעוץ.
    09-7466422
    לבריאות!
    ד"ר רואי גוניק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד פיברוצסטי
    שירה ב.
    10/12/2007

    נתגלה אצלי לפני שתניים בגיל 28 גוש בשד ימני , לאחר ביופסיה נתגלה כפיברוזיס. השאלה שלי האם ישנו טיפול לעזור לי במחלה הזאת בתזונה נכונה או ויטמנים, יש לציין שהגוש עדיין קיים עם כל תופעות הלואי המלוות לפני מחזור .
    אודה לכם מאוד באם תענו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שד פיברוצסטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד פיברוצסטי

    12/12/2007

    שלום לך
    גידול מסוג כלשהו מתקשר לחוסר איזון במערכת ההורמונאלית. בד"כ נמצא כי ישנה הצטברות של רעלנים במערכת הלימפה ו/ או הכבד. כל אחד ממערכות אלו משפיעות על הצטברויות או גידולים בגוף. כאשר נביט על החלוקה של הגוף על פי אזורים, נמצא כי בית החזה נשלט על יד הריאות (בראי הרפואה הסינית). הריאות אחראיות בין היתר על מערכת הנשימה ומערכת החיסון. ניתן אם כן להתייחס ל3 מערכות אלו בטיפול הטבעי: תרופה הומיאופתית יעילה עד מאוד לניקוז המערכת הלימפתית (לימפומיאוסוט) יכולה להועיל. מיץ רימונים סחוט טרי מסייע בכיווץ גידולים שפירים ומחזק מערכת חיסון. בנוסף- תה מחליטה של צמחי מרפא- שן הארי/ לענה/ גדילן מצוי וקמומיל יהיה יעיל מאוד לחיזוק וניקוי הכבד. אשמח לתת עוד פרטים טלפונית.
    ד"ר רואי גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד פיברוצסטי

    שירה ב.
    12/12/2007

    אני מודה לך מאוד על ההסבר, והאמת יש לי בעיה בלימפדמיה מדרגה 1-2 ברגל שמאל, ונראה לי זה מצדיק חלק מההסבר שלך, לגבי הלימפדמיה אני מטופלת בניקוז לימפתי שנותן עזרה ראשונה אך לא פותר את הבעיה בעיקר בקיץ כאשר הרגל מתנפחת.
    השאלה שלי
    1. מה הכוונה לתרופה הומיאופתית? ,
    2.וגם מאיפה ניתן להשיג את צמחי המרפא שדברת עליהם חוץ מקמומיל שהוא בהישג יד ויש לנו בבית באופן מתמיד.
    3. וגם לגבי מיץ רמונים סחוט טרי , באיזה כמות, וגם הטעם שלו מאוד חמוץ האם יש המלצה לגבי השתיה שלו, וגם האם מץ רימונים מרוכז שקונים בסופר יכול להוות פתרון כאשר הרימונים לא בעונה.
    4. הזכרת בתשובתך אלי שניתן לפנות אליך טלפונית אך בפורום לא מעודכן הטלפון שלך!!!
    אני מאוד מודה לך על העזרה שאתה נותן בהסברים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד פיברוציסטי-המשך

    25/12/2007

    שלום לך שוב,
    תרופה הומיאופתית הנה תרופה שמקורה במינרל או צמח ועבר תהליך דילול ופירוק מולקולרי, עד אשר כל שנשאר הוא הויברציה (תדר) של החומרים המקוריים ללא הרעילות.
    ברוב בתי הטבע ניתן למצוא את צמחי המרפא שהזכרתי.
    מיץ רימונים סחוט יש למהול חצי/ חצי עם מים. כשלא בעונה ניתן להשתמש במיץ רימונים מרוכז (100% רימונים) גם בבתי טבע. מיץ זה יש להכין על פי ההנחיות (בד"כ כף אחת לכוס מים).
    פרטיי מופיעים בראש הפורום
    09-7466422
    מקווה כי עזרתי
    ד"ר גוניקND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזו נה
    עדי
    09/12/2007

    שלום,
    אני בת 17 וסובלת מזה שלוש שנים מהיפותירואידיזם שנובע מהשימוטו. אני מטופלת באלטרוקסין ומבחינת מפת הדם אני מאוזנת, אבל אני מעוניינת לדעת איך אני יכולה להתאים את התזונה שלי כדי לא להרע במצב ואם אפשר גם לשפר. מה אני יכולה לעשות? מהם המזונות הגויטרוגנים שמומלץ לא לצרוך?
    בלי קשר לתת פעילות אני גם לא אוכלת בשר (דגים כן). מה יכולים להיות תחליפי בשר שלא יפגעו בבלוטה?

    בתודה,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזו נה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה

    12/12/2007

    שלום לך
    בראי הנטורופתיה, ישנם מספר דברים הניתנים לעשות על מנת לסייע באיזון בלוטת התריס . החשיבה כאן צריכה להיות- 1. מה לעשות על מנת לאזן את הבלוטה. 2. מה לעשות על מנת למנוע את הדרדרות המצב.
    הרי ידוע כי אנשים הנוטלים אלטרוקסין באופן קבוע, בסופו של דבר יצטרכו להעלות את המינון בכדי שהתרופה תמשיך להשפיע. הדבר מעיד על כך שלאלטרוקסין יש גם פן "מחליש" לבלוטה. אציין כי אני לא מצהיר פה להפסיק השימוש בה, אך כן אומר כי ניתן לשמר ואף לשפר את המצב באמצעים טבעיים.
    תזונה- להמנע ממזונות היוצרים חומציות במערכת (עגבניות, חצילים, כרובית, תירס, לחם לבן, אורז לבן, ממתקים, קפה, תחליפי סוכר סינטטיים, שוקולד) הרשימה עוד ארוכה...
    להרבות באכילת מזונות ירוקים (ירקות ירוקים, אצות ים, אצות אגם), שתיה של מים הנה הבסיס למערכת תקינה (לכל 22.5 ק"ג גוף, יש לשתות ליטר מים ליום). לדוגמה- אדם השוקל 55ק"ג יצטרך לשתות 2 ליטר מים ביום (לא כולל, מיץ, תה וכו')
    דגי ים חשובים ביותר לתפריט. יש לאכול מהם כל יום כמעט. תשתדלי לאכול את הארוחות בשעות קבועות.
    בוקר- ארוחה הגדולה של היום, צהריים- בינונית, ערב- מעט
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות אקנה וולגריס
    נתנאל
    06/12/2007

    שלום רב לך .
    אני בן 15 וחצי וסובל מפצעי בגרות כבר מגיל 13 וחצי.
    אני טופלתי אצל רופא עור מומחה כבר שנתיים וטופלתי במגוון כדורי אנטיביוטיקה והמון משחות ושמפויים(לסבוראיק דרמטיטיס-עוד מחלה שממנה אני סובל).
    כל אילו הביאו לשיפור של 70% בפצעי האקנה אולם עדיין אני חש שהטיפול הזה לא מספיק.
    הייתי מעוניין לקבל ממך מידע על איך הנוירופתיה יכולה לעזור למצבי אקנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעי בגרות אקנה וולגריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה וולגריס

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    06/12/2007

    נתנאל ערב טוב
    ראשית יש לברר מהי סיבת האקנה כי יש מספר גורמים. ורק אז מתאימים טיפול. הטיפול משולב בטיפול פנימי (למשל שינוי תזונתי- דיאטה אנטי דלקתית, טיפול בצמחי מרפא/תוספי תזונה, תוכנית להפחתת מתחים, פרחי באך ועוד) וכמובן שילוב של תכשירים טבעיים למריחה על הנגעים
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרום
    ליאורה
    05/12/2007

    ג.נ.
    האם זה נכון שהתוסף כרום פיקולינט מאזן, או מפחית, רמת גלוקוז בדם? ואם כן, האם אין הוא כרוך בסיכונים כלשהם? ואגב, במה הוא שונה מתוסף כרום שאיננו פיקולינט (כמו שיש במולטיוויטמינים)?
    רק בריאות וחג שמח. ליאורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרום וסוכרת

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/12/2007

    ליאורה צהריים טובים
    לכרומיום תפקיד בהפחתת הסיכון ללקות בסוכרת מבוגרים. רמות חסר של מינרל חיוני זה גורמת לעמידות לסוכר ומעלה את רמות הורמון האינסולין. תוספת של כרומיום הוכחה כמפחיתה את רמות האינסולין בדם הדרושות למשק פחמימות תקין, כמו גם מקלה על מעבר הגלוקוז לתאים, העלאת רגישות קרומי התאים לאינסולין ומשפרת מצבים של עמידות לאינסולין (סוכרת מבוגרים). חולים הסובלים מסוכרת מבוגרים והמאובחנים כסובלים מחסר בכרומיום, מגיבים בשיפור ניכר של תסמיניהם והפחתת הצורך בתרופותיהם כבר לאחר שבועיים של נטילת כרומיום במינון של 200 מק'ג ליום.
    כתוסף תזונה, ההמלצה היא ליטול כרומיום אשר מסופח לחומצה פיקולינית-כרומיום פיקולינט. תוספת החומצה הפיקולינית, משפרת את זמינותו הביולוגית ומונעת תחרות בינו לבין מינרלים נוספים כגון אבץ, ברזל ונחושת.
    כמובן שחשוב המינון. טווח המינונים בהם כרומיום יעיל הוא מצומצם למדי ואין ליטול מעל ל-500 מק'ג גם במקרי סוכרת קשה. במינונים עודפים הופך הכרומיום את פעילותו ופועל כמעכב דווקא את פעילותו של האינסולין. במינונים גבוהים מאוד מינרל זה אף נחשד כמסרטן.
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרום פיקולינט

    ליאורה
    07/12/2007

    מיכל שלום רב,
    ראשית, תודה רבה על הסברך המאלף. שנית, התעוררו אצלי 2 שאלות עקרוניות בעקבותיו: 1. איך ניתן לבדוק האם חסר או לא חסר לי כרום?
    2. האם זה מועיל ליטול תוסף כרום לצורך שמירה על הקיים (ולאו דווקא כדי לאזן מצב שהוא לא תקין)? לדוגמה, אם יש לי ערכי סוכר תקינים, אך מתקרבים לגבול העליון (כגון, גלוקוז בדם בצום - 96, כאשר הגבול העליון הרשום בדף הבדיקה הוא 100, והמוגלובין A1c הוא 6, כאשר הגבול העליון הרשום בדף הבדיקה הוא 6.1)?
    שוב תודה רבה וחג שמח. ליאורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרום

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/12/2007

    ליאורה שלום רב
    בדיוק בשביל זה יש לגשת לנטורופאת /ית כדי לוודא האם יש חסר ולהחליט אם יש צורך אז להחליט מהו המינון. הרבה פעמים המדובר במספר סימפטומים כגון: עייפות, רמות סוכר לא סדירות, בעיות במע' העצבים ועוד...
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ N.D M.H.A נטורופתית ואחות מוסמכת [email protected] 0546499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה
    חסוי
    03/12/2007

    שלום אני בן 16 יש לי אקנה,
    אני ורצה לדעת יותר על טיפול נטרופתי אחוזי הצלחה אני משתמש בחברה מספר אחת בעולם חיצונית ועכשיו אני רוצה משו פנימי אבל שבאמת יעזור כי הוצאתי כבר אלפי שקלים ואני מיואש.
    מה עלי לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/12/2007

    שלום רב
    אין צורך להוציא אלפי שקלים. ראשית יש לברר מהי סיבת האקנה כי יש מספר גורמים. ורק אז מתאימים טיפול. הטיפול משולב בטיפול פנימי (למשל שינוי תזונתי- דיאטה אנטי דלקתית, טיפול בצמחי מרפא/תוספי תזונה, תוכנית להפחתת מתחים, פרחי באך ועוד) וכמובן שילוב של תכשירים טבעיים למריחה על הנגעים
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור
    שני
    03/12/2007

    שלום
    שמי שני, והיני בת 17 בעוד כחודש.
    בזמן המחזור אני סובלת מאוד ביומיים הראשונים, מתפתלת מכאבים..
    הכאבים מתבטאים באזור הבטן התחתונה, כאבי רגליים (למעלה) וכאבי גב עזים.
    כדורים כבר כמעט ולא משפיעים עליי, ואם כן אחרי הרבה מאוד זמן מעת נטילתם.
    רציתי לדעת האם ניתן למנוע את הכאבים הללו בעזרת טיפול טבעי\מוצרים טבעיים?
    ואם כן, מה ההמלצות?

    אני אשמח לקבל תשובה.
    בתודה מראש, שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור

    12/12/2007

    הי שני.
    כאבי מחזור כבר מזמן הפכו להיות "נורמאלים". דבר זה כלל לא אמור להיות כך. הגוף אמור "להודיע" לך על בואו של המחזור באי נוחות קלה ולא יותר מזה. כך גם לגבי תקופת הביוץ.
    ישנם תוספי תזונה טובים למדי שמנסיוני עוזרים עד מאוד.
    שמן נר הלילה, או דונג-קואי. חשוב לציין כי ניתן להשיגם בחנויות הטבע ללא מרשם. יחד עם זאת כל אחד מהם עוזר לגוף בצורה אחרת. לכן ייתכן כי האחד יעזור והאחר לא. איך יודעים מה הכי מתאים? בד"כ התשובה המתבקשת היא אבחון מקצועי על ידי נטורופת מוסמך.
    עוד דבר... יש לקחת תוספים אלו לאורך כל החודש, למעט בזמן המחזור. יש לקחתם לפחות לתקופה של 3 חודשים.
    מקווה כי עזרתי
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שרית
    03/12/2007

    אני מעוניינת ללמוד נטורופתיה. את יכולה להמליץ לי על מקום נחשב? כמה זמן בערך הלימודים? והאם יש עבודה בתחום?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי נטורופתיה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/12/2007

    שרית ערב טוב
    אני מנהלת את מגמת הנטורופתיה בקמפוס ברושים אשר בבעלות אוניברסיטת תל אביב (רמת אביב). מה שחשוב הוא שאצלנו יש מבחני כניסה לסטודנטים ולא כל אחד יכול ללמוד אצלנו. כמו כן צוות ההוראה הוא מיומן ונחשב מאד בתחומו. כל מורה הוא קודם כל מטפל. תוכנית הלימודים שלנו מגוונת ובעלת מספר רב של שעות ונותנת לך כלים אמיתיים כדי אח"כ לעסוק במקצוע ולהתמודד עם מטופלים מורכבים. אני מאד ממליצה. כדאי לך לבוא להתרשם מהמקום והמורים
    לנוחיותך לינק לאתר שלנו
    בהצלחה
    מיכל לזרוביץ
    http://www.broshim.tau.org.il/courses/nature.aspx

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוצר האמיתי
    ליאורה
    29/11/2007

    שלום רב,
    האם זה נכון (כפי שקראתי) ששום כתוש, הנקנה בצנצנת, ומיץ רימונים, הנקנה בבקבוק, הם חסרי ערך תזונתי, או לחילופין מחומצנים מרגע שהפכו להיות מוצרים "תעשייתיים", ושנחוץ לצרוך שן שום מקורית ורימון ממש כדי לקבל את ערכיהם התזונתיים?
    כמו כן, האם זה נכון שגם לתוספי תזונה של שום ומיץ רימונים אין ערך תזונתי, כתחליפים ל"דבר האמיתי"?
    תודה, ליאורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המוצר האמיתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שום ורימון כתוספי תזונה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    29/11/2007

    ליאורה ערב טוב
    כמובן שהדבר האמיתי עדיף, כמו כן מיץ מומלץ לשתות לאחר הכנתו. מיץ מוקפא מאבד מערכו התזונתי
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירידיולוגיה
    ששי
    28/11/2007

    שלום מיכל,

    תוכלי להסביר על היתרונות באירדיאולוגיה? הבנתי שזה איבחון בקשתית העין. לאחר האיבחון מה יש לעשות, וחוץ מזה האם האיבחון אמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירידיולוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון אירדולוגי

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    29/11/2007

    ששי ערב טוב לך
    אבחון אירדולוגי מגלה הרבה פעמים את הסיבה למחלה מסויימת וכן חולשות של הגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יכול לעזור בעת
    עדי
    26/11/2007

    מצוקה של לחץ. אני מאוד מאוד לחוץ לאחרונה, עבודה וכו'... מה יכול להרגיע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה יכול לעזור בעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרס

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    26/11/2007

    עדי ערב טוב
    סטרס ניתן לטיפול ושליטה באמצעות טיפול טבעי, אך לפני כן רצוי להבין ממה נובע המתח כדי לנטרל אותו. בנוסף קיימת תזונה מרגיעה אשר גורמת לאיזון (למשל דגנים מלאים), מזונות המכילים טריפטופאן ועוזרים בייצור סרטונין כגון קוטג' ועוד. יש תזונה שממנה מומלץ להימנע שהם מזונות ממריצים (כמו סוכרים, קפאין ). כמובן שקיים הטיפול בצמחי מרפא (צמחים נוגדי מתח וחרדה וכן צמחים מרגיעים ), טיפול בפרחי באך. גם מגע יכול לעזור כמו עיסוי רפואי, מדיטציה יוגה ועוד.
    ממליצה לך להגיע לטיפול נטורופתי על מנת לקבל טיפול המותאם לך באופן אישי
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום