פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יין
    יעל
    12/09/2008

    האם יין שהחמיץ הוא יין טוב לשתיה מבחינה בריאותית או שזה יכול להזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יין שהחמיץ יש לזרוק, הוא מקולקל

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/09/2008

    יעל ערב טוב
    יין שהחמיץ יכול להיות מסיבות שונות , בדרך כלל בגלל שהוחזק בתנאים לא נאותים למשל: בקבוק שהיה פתוח, חשיפה לשמש, תנודות קיצוניות בטמפ ועוד'. יין שהחמיץ איננו ראוי לשתייה ואפילו לא לבישול. פשוט לזרוק אותו. אגב, כדאי לשמור את היין במצב שכיבה ולא במטבח (בגלל חום הבישול, שינוי טמפרטורה ועוד). יש הטוענים כי אפשר להוסיף חלמון ביצה אשר סופחת את החמיצות. האמת, לא נשמע להיט...
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
    נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר מיכל- שאלה
    גלי
    10/09/2008

    שלום ד"ר מיכל. אני בחורה בת 28 הסובלת ממחלת הפסוריאזיס ומטופלת הן בטיפולים תרופתיים (משחות דיבובט ודיבונקס) והן בטיפולים פעמיים בשנה בים המלח (כשבועיים בכל פעם). אני רוצה לדעת האם בתחום הנתורופתיה יש דברים נוספים שיכולים לסייע לי, כמובן מבלי שיפגעו בתרופות ובטיפולים שאני עושה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר מיכל- שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסוריאזיס - ספחת

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/09/2008

    גלי שלום רב
    בקליניקה הטיפול הטבעי יתמקד על ידי עידוד הגוף להפריש טוקסינים דרך מערכות השתן והעיכול מאשר דרך העור. ההדרכה הניתנת היא לאחר אבחון וניסיון להבין את סיבת הבעיה.
    כך למשל אצל אנשים מסויימים הפסוריאזיס עלול להיגרם על ידי תגובות אלרגיות למזון.
    מזונות כגון : חלב פרה, סוכר ומיץ הדרים הם אלרגנים ידועים.
    ההדרכה כוללת הנחיות לתזונה אנטי דלקתית ותזונה המשפרת פסוריאזיס.
    לעיתים יהיה צורך בתוכנית דהטוקס (ניקוי רעלנים) אשר מפחיתה את פסולת הרעלנים ומחזירה לתלם את מע' העיכול.
    לאחר שמערכות הגוף נקיות יחול שיפור רציני בעור. כמובן שיהיה צורך להתאים גם תוספי תזונה וצמחי מרפא אשר להם אפקט אנטי דלקתי ועוזרים גם בתהליכי העיכול.
    צמח כדוגמת גדילן מצוי משפר דה-טוקסיפיקציה של הכבד ומפחית התחלקות תאים מואצת (פרוליפרציה תאית שהיא הבעיה בפסוריאזיס). לעיתים התאמת פורמולות למריחה על העור עשויות לעזור על בסיס של שמנים אתרים, צמחי מרפא ונוגדי חימצון אחרים עשויים לעזור.
    במידה ותרצי טיפול אישי יותר אשמח לסייע לך
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
    נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צפיפות עצם
    ד'
    09/09/2008

    שלום רב, אני בת 63. עברתי בדיקות לצפיפות העצם ונמצא אוסטאופורוזיס בינוני. נתנו לי תרופה שנקראת ALELDRONATE, אך אני חוששת מתופעות הלוואי של התרופה. (נוסף לכך קיבלתי קלציום). האם יש פיתרון אלטרנטיבי במקרה זה? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צפיפות עצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאופורזיס

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/09/2008

    שלום רב לך
    כמובן שיש מענה בקליניקה הנטורופתית באוסטאופורזיס:
    יש צורך להתאים תזונה אשר מכילה מרכיבי תזונה אשר יכולים לשמור על בריאות העצם.
    כגון מזונות המכילים ויטמין K אשר מפעיל אוסטאוקלצין, חלבון אשר עוזר בהכנסת קלציום למטריצת הקולגן (כגון חסה וירקות מעלים ירוקים). קיימים מחקרים שעודף מלח יכול לגרום לאיבוד עצם במשך הזמן. כמו כן גם עודף חלבון מן החי גורמים לעליה בהפרשת הסידן דרך הכליות.
    ניתן להתאים תוספי תזונה אשר תומכים בבניית העצם וכן פורמולת צמחי מרפא. כמובן שיש תזונה שעדיף להימנע ממנה. למשל, שתיית קולה איננה מומלצת, האחד - ריכוז הזרחן הגבוה בקולה עלול לגרום לירידה במינרליזציה של העצם, והשני – דיאטה העשירה במשקאות מוגזים ענייה מטבע הדברים בחלב - מכאן ענייה גם בסידן.
    קיימים צמחים אשר מכילים פיטואסטרוגנים. אלו תרכובות צימחיות – בעלות מבנה שאיננו סטרואידים אך מזכירות את האסטרדיול ומתנהגות באופן הדומה לאסטרוגן או אנטיאסטרוגן. נמצאים בכמויות קטנות בפירות, ירקות, דגנים, מוצרי סויה וזרעי פשתן. קטניות עשירות בהם. כאשר מבקשים למנוע הידלדלות העצם אצל נשים מבוגרות , תרכובות אלו הן חלופות מתאימות של אסטרוגנים (לכן במידה מסויימת יכולים להחליף את השימוש באסטרוגנים מלאכותיים). בשימוש בפיטואסטרוגנים לא צצו תופעות לוואי. בין הצמחים שפעילותם האסטרוגנית הוכחה כוללים את האנג'ליקה,שומר פשוט ועוד.
    טיפ: פעילות גופנית מהווה תנאי חשוב לעצמות חזקות. התועלת של פעילות גופנית אצל הסובלים מאוסטאופורזיס היא מרובה.
    תרגילים הנושאי משקל יוצרים לחץ מכאני על השרירים והעצמות ולכן יוצרים גירוי להגברת צפיפות העצם ב-2%-8% לשנה.
    סוגי פעילויות הנושאות משקל הם: הליכה מהירה, ריצה, ריקוד ופעילות אירובית. אצל מבוגרים יש לבצע קודם מבדק רפואי לפני התחלת פעילות וכמובן בהדרגה. במחקרים שונים התברר שגם אנשים קשישים מאד נהנים מפעילות נושאת כוח 3-2 פעמים בשבוע,
    מומלץ להתמקד בקבוצות השרירים הפלקסוריים של הברכיים והירכיים.
    במידה ותהיי מעוניינת בטיפול אישי ומותאם לך אשמח לסייע לך.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שינה
    יסמין
    08/09/2008

    שלום, אני בת 22, ואחת לכמה שבועות אני חווה תקופה שבה אני מאוד מתקשה להירדם, וכשאני כבר נרדמת, השינה מאוד קלה, ואני מרגישה כאילו אני עדיין בהכרה... כלומר, זוכרת את החלומות, והמחשבה שלי בהכרה. אני מתעוררת מאוד עייפה, וגם העייפות הרבה לא משפיעה על הירדמות קלה בלילה שלאחר מכן. הדבר נמשך כמה שבועות או ימים, עד שזה נעלם, וחוזר מצב די רגיל. אחרי כמה זמן, עוד פעם חוזרות הפרעות השינה. מה יכול לגרום לכך? האם יש איזשהו צמח שאפשר להשתמש בו כדי לעודד הירדמות? איזושהי חליטה או משהו בסגנון? כמו כן, האם יש איזשהו צמח אשר יעלים או ישפר את הרגשת הבחילה האיומה שאני חשה כאשר אני קמה לאחר לילה טרוף שינה? ולבסוף, האם יש איזשהו צמח אשר יכול לגרום לתחושת רענננות, עירניות ומרץ? כלומר, משהו שיעלים או ישפר את תחושת העייפות (כאשר אני עייפה אני מרגישה שכל הגוף עייף, ולא רק העפעפיים הכבדים או שיש רצון לישון). תודה, יסמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה, תודה!

    יסמין
    09/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שינה

    15/09/2008

    יסמין שלום,
    בעיות שינה יכולות לנבוע מסיבות רבות. בהסתכלות הוליסטית ייתכן והבעיה נובעת ממתח ביום-יום אשר יכול להיות קשור לעבודה, מטלות שאת צריכה לעמוד בהן וכו'. יכול גם להיות קשר למצב רגשי אישי... עניינים שבלב וכו'.
    פעמים רבות אני מוצא כי מחסור בויטמיני B גורם לאינסומניה (המצב אותו תיארת) וזאת בשל חשיבותם בתמיכה במערכת העצבים. לכן הייתי ממליץ להתחיל משם. קומפלקס ויטמיני B במינון של 50 מק"ג מינימום לכל מרכיב ויטמין B יש ליטול פעמיים ביום עם אוכל. אחרי 10 ימים לערך סביר שתרגישי בהבדל. צמחי מרפא מרגיעים המסייעים לישון טוב יותר- קמומיל ולבנדר (ניתן לחלוט כתה צמחים).
    מאחל לך חלומות נעימים.
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עליונה
    אביבה
    07/09/2008

    אני סובלת מכאבי בטן עזים בבטן עליונה כבר למעלה משבוע. אין לי בחילות, שלשולים, עצירויות, אלרגיות ואינני צורכת תרופות. אני בריאה למעט בקע בסרעפת שהתגלה לפני כשנה ולפני כשלושה שבועות התחלתי לשתות רבע כוס עשב חיטה בכל בוקר על קיבה ריקה. מה זה יכול להיות? הכאבים מופיעים כשעה לאחר שאני אוכלת דבר מה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן עליונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/09/2008

    אביבה
    יכול להיות כי הכאבים נובעים על רקע הבקע הסרעפתי. ממליצה לך לגשת לאבחון
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוסמטיקה טבעית
    חגית
    06/09/2008

    שלום רב מדוע מדברים על כך כי כדאי להימנע מ SLS במוצרי קוסמטיקה? האם כל מה שטבעי במוצרי קוסמטיקה הוא גם אורגני? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוסמטיקה טבעית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SLS וקוסמטיקה טבעית

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/09/2008

    מורן שלום רב
    SLS או בשמו המפורט sodium lauryl sulphate הוא דטרגנט חריף יחסית הנותן קצף. חודר לגופנו דרך העור ויכול להצטבר באיברים שונים אך כמובן שהוא יכול לגרום לגירויים בעיניים ובעור, נשירת שיער ועוד. בחומר זה משתמשים בתעשיה לניקוי מנועים, הסרת כתמי שמן ועוד.
    לשאלתך השנייה-לא כל חומר טבעי הוא אורגני. לקוסמטיקה אורגנית יש תקן מחמיר בהרבה מזה הטבעי וקיימים היום מעט מאד מוצרים שהם בעלי תו תקן אורגני.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה למיכל
    חגית
    06/09/2008

    מיכל שלום רב קראתי את מאמרך על דטוקס ומאד נהניתי. האם גם בעונה זו של השנה כדאי להתחיל בתהליך או לחכות לאביב? אני מעוניינת להגיע אלייך. האם את מקבלת בשעות הערב? שבת שלום, שילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה למיכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דטוקס / ניקוי רעלים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/09/2008

    שילה שלום רב
    תוכנית ניקוי רעלים מומלצת במיוחד בעונות המעבר, לכן בהחלט ממליצה לך להתחיל. אשמח לעמוד לרשותך. את מוזמנת ליצור קשר.
    [email protected]

    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עודף חומצת אמינו GABA
    מור
    02/09/2008

    שלום.במשך כ-3 שנים צרכתי תוסף GABA להרגעה (במינונים משתנים של 500-1500 מ"ג). עד אשר פתאום הופיעו לי קפיצות/רעידות בשרירים בידיים,בגב,צאוור וגב. הפסקתי מייד עם התוסף. מאז חלפה שנה אבל הקפיצות לא חלפו. כנראה שנוצר עודף GABA שגורם לבעיה בפעילות החשמלית במוח (הרי גאבא היא מעכב פולסים חשמליים). בבדיקות דם מקיפות-הכל תקין. בדיקת אלקטרומיוגרפיה- EMG - הכל תקין כך שלא מדובר בבעיה נוירולוגית. איך מנקים/מאזנים את עודף הגאבא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עודף חומצת אמינו GABA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • GABA

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/09/2008

    מור שלום רב
    מדוע נטלת את התוסף 3 שנים? האם נטלת על דעת עצמך? תוסף GABA לא נוטלים לתקופה אינסופית, בדרך כלל 3 חודשים תחת מעקב של נטורופת/ית. גם לא נכון ליטול אותו לבד כי הוא משנה את מאזן חומצות האמינו בגוף, מומלץ לקחתו עם חומצות אמינו נוספות. בכל מקרה, טוב שהפסקת ליטול אותו ולגבי התופעות שציינת אין טעם לעסוק בספקוציות דרך הרשת, אלא את צריכה לגשת לאבחון ובהתאם יקבע הטיפול. בכלל, אינני ממליצה לאנשים ליטול תוספים על דעת עצמם אלא במסגרת טיפול.

    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D , נטורופתית ואחות מוסמכת
    גבעתיים, 054-6499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות הריונית - מה עושים?
    גל
    01/09/2008

    אני בשליש ראשון של הריון. מה יכול לעזור לי למגר את העייפות, אשר מקשה עלי לנהל יום עבודה תקין. יש לציין שאני יישנה 9 שעות כל לילה...תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות הריונית - מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    01/09/2008

    גל ערב טוב
    ראשית יש לבדוק אם אין לך חסר בברזל. נשים רבות בהריון לוקות בחסר בברזל, דבר המוביל לאנמיה וכמובן לעייפות. הייתי גם בודקת רמת חומצה פולית.

    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D נטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטורופתיה ונשירת שיער
    יסמין
    29/08/2008

    שלום, כבר כמה שנים אני סובלת מנשירת שיער (אני בת 22) וחוששת שבסוף אישאר קירחת אם עם דלילות שיער חמורה... האם נטורופת יכול להציע טיפול? אני לוקחת טבליות ROOTS HR... לא הרגשתי באיזשהו שיפור. אם יש שיפור הוא אינו משמעותי כל כך. כאשר עשיתי בדיקות דם אצל רופא המשפחה, הבדיקות היו בסדר (ויטמינים, מינרלים וכו'). רופא עור טען כי הנשירה נגרמת בגלל גלולות נגד היריון (הוא לא טרח לחפש סיבות אחרות ונתפס רק על זה), אך רופאת הנשים טענה כי הגלולות שאני לוקחת דווקא אמורות לסייע למניעת נשירת שיער... הפסקתי לקחת גלולות למשך יותר משנה, ולא חל שיפור במצבי. אני כבר מאוד מבולבלת! כל רופא טוען משהו אחר ושום דבר לא משתפר. כמו כן, חברה סיפרה לי שהיא הלכה לנטורופת בגלל בעיית פצעונים על הפנים. היא סיפרה כי הוא נתן לה תערובת של עשבי מרפא (שהייתה מצחינה למדי) וחוללה פלאים - עורה הפכה להיות חלק ורך בלי אף פצעון. האם הדבר באמת אפשרי? מעולם לא היה לה עור בעייתי, והפצעונים החלו להופיע לאחר שהפסיקה לקחת גלולות נגד היריון. תודה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטורופתיה ונשירת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עור ונשירת שיער

    31/08/2008

    מיכל שלום רב,
    מנסיוני בהחלט ניתן לעזור בנושא נשירת שיער והבראת העור. הרעיון הוא לזהות את שורש הבעיה. זאת ניתן לעשות בפגישת אבחון מעמיקה. המוצר אותו נטלת עוזר להרבה אנשים. אך אם אין הדבר קשור למחסור באבות מזון, הרי שמוצר שכזה לא יסייע. נדרשת כאן בדיקה מעמיקה. אוכל לעזור לך בייעוץ במרפאתי.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר גוניק! היכן

    יסמין
    02/09/2008

    נמצאת מרפאתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקום המרפאה

    04/10/2008

    קרן היסוד 2, רעננה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ניתן בינתיים לעשות

    יסמין
    08/09/2008

    האם יש משהו שאני יכולה לעשות בינתיים, למשל משהו למרוח על הקרקפת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירה- מה לעשות בינתיים;

    15/09/2008

    סליחה על התשובה המאוחרת!
    בינתיים ניתן לבשל עלי הדס למשך 30 דק' על אש קטנה ולאחר צינון המים, יש לשטוף את הראש עם מי הדס. לחזור על הפעולה כל ערב למשך שבוע. כמו כן, יעיל במיוחד (מריח פחות טוב) באותה הדרך, חליטת זרעי חילבה (גרגרנית).
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקצוע הנטורופתיה
    טלי
    29/08/2008

    שלום לכם מאחר שתמיד עניין אותי תחום הנטורופתיה הולך וגובר בי הרצון ללכת ללמוד אותו באופן מקצועי אני לא יודעת אם זה המקום לשאול את השאלות האלו,אבל הייתי רוצה לדעת היכן ניתן להשתלב מבחינה תעסוקתית לאחר סיום התואר, או שזה קשה במיוחד למצוא עבודה מסודרת בתור נטורופת האם יש אפשרות שתמליצו לי בפורום זה על מוסד מוכר ללימודי נטורופתיה? תודה ושבת שלום עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקצוע הנטורופתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי נטורופתיה

    31/08/2008

    עינב שלום רב,
    תחום הרפואה המשלימה בכלל והנטורופתיה בפרט תופסים תאוצה בעולם ובישראל. יותר ויותר אנשים מתעניינים בטיפול מקיף המטפל מהשרש ולא רק בטיפול סימפטומתי. התחום הולך וגדל ויש תעסוקה גם במגזר הציבורי וגם בפרטי.
    אני חושב שמכללת ברושים לרפואה נטורופתית הנה בחירה טובה. אני ממליץ להפגש עם היועצים במכללות השונות ולהתרשם
    לבריאות ובהצלחה!
    רואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גריסי פנינה
    טלי
    26/08/2008

    שלום רב אחרי שקראתי קצת על גריסי פנינה,הבנתי שהם הגירסה המעובדת של השעורה. האם הערך התזונתי של גריסי הפנינה באמת נשמר גם אחרי העיבוד כמו שנכתב? האם השעורה בגירסתה הטבעית מומלצת למאכל?,ואם כן באיזו צורה? האם גריסי הפנינה קלים לעיכול? מלבד הערך הגליקימי הנמוך של גריסי הפנינה האם הם מומלצים יותר מאורז מלא (אני אוכלת הרבה אורז מלא) ושאלה אחרונה.. מאחר ופחממות מורכבות מומלצות על פני פחממות פשוטות,האם בסופו של דבר שתי סוגי הפחממות לא הופכות בתהליך הסופי לשומנים וסוכר? אז מה ההבדל?? אני אודה לכם אם תענו לי בברכה, עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גריסי פנינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגנים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    27/08/2008

    עינב שלום רב
    דווקא חשוב לגוון באכילת דגנים ולא "להינעל" רק על סוג אחד כי מבחינה תזונתית הם שונים. בגלל שהדגנים המלאים מתפרקים לאט יותר הם מעלים לאט יותר את רמת הסוכר בדם ובשל כך הם מומלצים לחולי סוכרת. הדגן בעל האינדקס הגליקמי הנמוך היותר הוא הגריסי פנינה. מה שכן חשוב לזכור כי דגנים מלאים מכילים חומצה פיטית אשר נוטה לספוח מינרלים ואז יש בעיה בספיגה שלהם (של המינרלים כמובן!!). השריה של הדגנים, הנבטה שלהם או בישול בחום גבוה מנטרל את החומצה הפיטית.
    מעבר לכך, בדגן השעורה יש מרכיבים תזונתיים רבים יותר מאשר בגריסי פנינה (מכיל יותר סיבים, סידן, ברזל וחלבון). קלייה של גריסי פנינה ושעורה יכולה להחמיר מצבי עצירות.
    השעורה מתאימה יותר בתוך תבשילים כגון חמין או בקמח, גריסי פנינה מתאימים לסלטים, מרקים, חמין והם דורשים זמן בישול רב.
    לגבי אורז, יש סוגים שונים. אם את מעוניינת באורז הקל יותר לעיכול אני ממליצה לך דווקא על האורז הבסמטי שהוא קל יותר לעיכול מאשר האורז המלא.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטרת בציםורני הידיים
    יעל
    25/08/2008

    שלום, מקוה שאוכל לקבל עזרה מכם. לאחר הסרת בניית ציפורניים יש לי סביר להניח פטריה בציפורן אחת - אותה ציפורן לא גדלה כמו שצריך. בשתי ציפור ניים נוספות יש מעין ירקת כזו שלא מתפתחת כרגע . על איזה טיפול טבעי אתם יכולים להמליץ לי ? ומה לגבי טיפטוף שמן עץ התה? ידוע לי גם על משחת "מזור" שטובה בין היתר גם לגירודים, קילופים תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטרת בציםורני הידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטרת בצפורני הידיים

    25/08/2008

    יעל שלום רב,
    אני בעד להתחיל עם שמן עץ התה. יש למרוח באמצעות מקל אוזניים מעט מהשמן על הציפוניים הנגועות. זאת יש להקפיד לעשות זאת כל ערב אחרי שטיפת ידיים, למשך 3 חודשים.
    בד"כ הדבר יעזור.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך

    יעל
    26/08/2008

    אכן כך התחלתי לעשות. מה לגבי המשחה שהזכרתי. האם מכיר ? תודה רבה ולילה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים מציקים
    יולי
    25/08/2008

    שלום, לפני מספר ימים התחלתי לסבול מגירודים בעור, התחושה היא שהם מתחת לעור, אין סימנים כלשהם מחוץ לעור, הגירודים מגיעים אחת לשעתיים שלוש, לא משנה באיזו שעה (גם בלילה) וביאזו טמפרטורה. מה זה יכול להיות? לא החלפתי מרכך, שמפו, בגד, מזון, לא לבשתי משהו חדש, לא ברור לי מה זה, מה אפשר לעשות כדי לא להתגרד כל היום בגב, בחזה, בבטן בישבן וברגליים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירודים מציקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים מציקים

    25/08/2008

    יולי שלום רב.
    נראה כי זוהי תגובה אלרגית. ייתכן והאלרגיה היא למזון או חומר כלשהו במזון אליו את רגישה.
    על מנת לפתור זאת, תחילה יש לבדוק מה השתנה במזון/ חדר אוכל...
    שנית, אני ממליץ להכנס לבית מרקחת הומיאופתי ולבקש "רמדי" סולפור 30 C בטיפות. מוצר זה בטוח לשימוש ובעל השפעה רחבה על העור.
    יש לקחת 3-4 טיפות פעם אחת מתחת הלשון הרחק מכל משקה או מזון (להמנע מקפה במהלך 3-4 ימים מיום נטילת הרמדי ולראות אם יש שיפור. אם אחרי 4 ימים אין שיפור, יש ליטול זאת שוב. את מוזמנת ליצור עמי קשר על מנת לעדכן אותי במתרחש.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מירי
    21/08/2008

    שלום רב, אני סובלת מקשקשים כבר שנים. ניסיתי כל מיני טיפולים. הם עזרו אבל לא פתרו את הבעיה לגמרי. האם יש תזונה מסוימת שיכול לפתור לי את הבעיה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשקשים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    22/08/2008

    מירי שלום רב
    לעיתים מזון עשיר בביוטין יכול לעזור (הביוטין הוא ויטמין המסיס במים המיוצר בין השאר על ידי חיידקי המעי ועובד בצורה סינרגטית עם ויטמיני B) .
    כמו כן גם טיפול בתוספי מזון וטיפול בצמחי מרפא וחליטות תה כגון סרפד, שורש לפה.
    אלו רק דוגמאות דוגמאות כלליות, אך ממליצה לעבור אבחון על מנת להתאים לך את הטיפול באופן אישי.
    ולבסוף, לא לשכוח לחפוף את השיער לעיתים תכופות ביותר (עדיף שמפו המכיל אבץ).
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום