פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה וסוג דם
    הטווסית
    16/01/2008

    בהמשך לשאלות לגבי דיאטה לפי סוג הדם, רציתי לשאול- גם סוג הדם שלי הוא O והבנתי שאצות מומלצות מאוד. יש לי בבית תוסף תזונה שנקרא Sea Kelp במינון 100 מ"ג לטבליה. האם תוסף זה יכול להיות טוב בשבילי? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה וסוג דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה וסוג דם

    18/01/2008

    שלום רב,
    אכן על פי השקפת תזונה על פי סוג דם, אצות ים נחשבות למועילות לסוג דם זה . SEA KELP הנה אצה הגדלה בים ובעלת סגולות מרפא טובות מאוד, המחזקות את הכליות ועשירות בברזל, יוד ואומגה 3. על כן מדובר בתוסף תזונה יעיל. חשוב לציין כי במידה והנך נוטלת תרופות "מדללות דם"/ נוגדות קרישה או תרופות לתת פעילות בלוטת התריס, יש להיוועץ ברופא ולראות שאין ניגוד בין התרופות לבין תוסף תזונה זה.
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליטל
    14/01/2008

    אני סובלת מפצעים בפנים, אקנה. אני בת 25. אמרו לי שיתכן כי תוספי תזונה מתאימים, עם הויטמינים המתאימים, אולי יפסיקו לי את החצקונים.
    אפשר לקבל המלצה לתוספי תזונה איכותיים לבחורה בגילי?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה לטיפול באקנה

    18/01/2008

    שלום!
    תחילה הרשי להקדים ולומר כי בחירת תוסף תזונה מתאים ומדוייק כרוכה באבחון מעמיק על ידי נטורופת מוסמך.
    עם זאת, ישנם מספר תוספי תזונה שהוכיחו עצמם כיעילים (באופן כללי) לטיפול בבעיות עור שונות.
    אבץ לבליעה, ג'ל סיליצאה (מהמינרל צורן), קומפלקס ויטמין B, תוסף שמרי בירה ועוד. מומלץ להיוועץ מקצועית על מנת לקבוע מינון מתאים. באופן כללי, מינון של מי מהתוספים הללו אשר לא יעבור את 2 כמוסות ליום הנו בטוח לחלוטין. מומלץ לשלב תוספים אלו עם תזונה מאוזנת ומותאמת.
    בהצלחה ולבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין בטא קרוטן
    אורטל
    12/01/2008

    שלום לכם!אני נוטלת בטא קרוטן כתוסף תזונה עם הפסקה של חודש חודשיים לאחר חצי שנה של שימוש ובסך הכול כבר 5שנים. רציתי לדעת אם יש סיכון כולשהו למרות שבטא קרוטן מופרש מהגוף ולא נאגר , האם הוא מזרז את הזדקנות הגוף כמו ויטמין A ? והאם יכול לגרום לפיגמנטציה (כך שמעתי) כי יצא לי כתם כהה בטון אחד מצבע עורי על פניי .תודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין בטא קרוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא-קרוטן

    12/01/2008

    שלום רב!
    בטא קרוטן נחשב לאחד מנוגדי החמצון היעילים לגופנו ומסייע להתנגדות הגוף נגד מחלות ונגיפים שונים. אמנם לויטמין זה סוג של פגמנט אך אינו אמור לשנות גוון עורך. לגבי רוב תוספי התזונה הנלקחים לתקופות ממושכות, מומלץ כל 3-4 חודשים לעשות הפסקה של 3-4 שבועות על מנת לאפשר לגוף 'לא להתרגל ' ולתת לגוף לעשות את הפעולות בעצמו.
    מי אמר לך שויטמין A מאיץ הזדקנות??? זוהי שמועה בלתי הגיונית ולא מוצדקת. ויטמין A נחשב לאחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר (כמו גם הנגזרת שלו- בטא-קרוטן). לדעבוני אין מרבים להשתמש בו, אך לדעתי רק בשל חוסר ידע. לכן, הסירי דאגה מליבך, רק אם תטלי כמויות גבוהות ביותר של ויטמין A לתקופות ממושכות תיתכן רעילות. המינונים היום-יומיים על פי הוראות יצרן הן נמוכות ובטוחות לחלוטין לשימוש.
    נושא הפיגמנטציה על עורך צריך להבדק על ידי רופא עור.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשה של עליה במשקל
    שרה
    10/01/2008


    אני בת 25 שוקלת 52 גובה 1.68. ירדתי כ- 4 קילו. כבר שנה ללא וסת. עושה 5 פעמים בשבוע כ- 50 דק' על מכשיר סקי. נדמה לי לפעמים שאני עולה במשקל. זה קורה לי למשל שאני לובשת גינס ופתאוםם הוא יותר צמוד עלי. אך מה שמפתיע זה שכעבור יומיים למשל הוא פתאום קצת פחות צמודד עלי. אייך אני יודעת אם מדובר בעליה בשומן או בהצטברות נוזלים או בפיתוח שריר? חשוב לי לציין שאני חשה בעליה במשקל לרב בסופי שבוע- כאשר אני כל היום בבית ורק עושה פעילות על המכשיר סקי הביתי. באמצע השבוע יש לי קצת יציאות מהבית לפה ולשם ואז אני במצב של יותר שעות ללא אוכל. האם יש קשר לדבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגשה של עליה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל ואל-וסת

    12/01/2008

    שלום רב!
    תחילה אני חייב להתמקד בנושא הוסת: מדובר בחוסר איזון הורמונאלי מאוד משמעותי. עצם היותך ללא וסת במשך שנה יכול מאוד להפריע לתפקודים התקינים של גופך. יש לעשות בדיקה רחבה ולראות מהיא הסיבה. על פניו נראה כי את מעמיסה על גופך יתר על המידה עם הפעילות הגופנית. ייתכן והדבר יצר עומס על מערכת העצבים ומכאן ה"אל-וסת". אני ממליץ לעבור לפעילות של יום כן, יום לא ובימים שאת לא הולכת לעסוק בתנועה קלה ומתונה יותר.
    נושא העליה וירידה במשקל. ייתכן מאוד כי מדובר בשינויים של המערכת ההורמונאלית שלך- פעמים רבות נראה כי נשים בעת הביוץ/ וסת נפוחות מעט יותר. מכיוון שאינך מקבלת וסת, אינני יודע אם זו הסיבה אצלך. דבר נוסף, פעילות גופנית בהחלט יכולה לעלות מסת שריר ולכן ייתכן וירכייך מעט יותר "נפוחות" בשל פעילות גופנית- דבר נורמאלי לחלוטין, היורד אחרי מספר ימי מנוחה.
    אני ממליץ בחום להבדק בצורה מקיפה יותר. ממליץ גם על התאמה תזונתית והתאמת האימון הנכון לך ביותר. ניתן להיוועץ במרפאתי או בנטורופת מוסמך אחר.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3
    שרה
    10/01/2008

    איפה אפשר לקנות שמן דגים אורגינלי. כזה שהיו נותנים לי כשהייתי בבית ספר בילדותי. היו נותנים לכל תלמיד כף של שמן דגים בתחילת כל יום. אני יודעת שאפשר לצרוך קפסולות של אומגה 3 או לצרוך אצות ים, זרעי פשתן וכד' כמקור לאומגה 3, אך אני מעוניינת לדעת אייך אני יכולה להשיג שמן דגים אורגינלי. ממש בקבוק עם שמן דגים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן דגים- אומגה 3

    12/01/2008

    שלום לך!
    שמן דגים בהחלט הפך לפופולארי ביותר. יש לכך סיבות רבות ונכונות. גופנו אינו יוגע לייצר אומגה 3 ולכן יש לקבלו דרך החי/ הצומח.
    מוצר מדף נוזלי אומגה 3- שאני משתמש ואוהב- חברת GRAMSE טעים ויעיל מאוד.
    מוצרי מדף אחרים המגיעים בקפסולות ונחשבות ליעילות עד מאוד (השגת אפקט דומה)- אלספה, אומגה לייף, אומגין פורטה ועוד...
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמוסות אומ' 3

    ליאור
    15/01/2008

    ד.נ.
    האם כמוסות שמן דגים נספגות בגופנו במידה וביעילות דומה לאומגה 3 המתקבל מסרדינים משומרים, טונה משומרת, דג הרינג, לברק, שפמנון, או זרעי פשתן, למשל? תודה. אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמוסות שמן דגים לעומת המקור

    18/01/2008

    כמוסות אומגה 3 ברובן איכותיות והשמן שבתוכן מצליח להספג ביעילות. ישנם מוצרים יעילים יותר ויעילים פחות. חשוב לבדוק שהכמוסה מחומרים טבעיים, המתפרקים בקיבה אך אינם נספגים בגוף. ניתן גם למצוא מוצרי שמן דגים בנוזל.
    סה"כ הכמות אומגה 3 הפעילה בכמוסה עולה על זו הנמצאת בדג אחד. על מנת להגיע לכמות זו באכילת דגים יש לאכול מספר קילוגרמים של דג ביום.
    לאנשים הניזונים דרך קבע מדגי מים עמוקים ודגי ים צפוני, יהנו מרמות אומגה 3 גבוהים גם ללא נטילת תוסף תזונה זה.
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוג הדם- עזרו לי!!
    מיכל
    10/01/2008

    שלום.
    אני בת 20 וכבר 3-4 שנים אני אוכלת בריא מבעבר.... אני משתדלת לפעול על פי שיטת סוג הדם אך לא באופן קיצוני. אני מאמינה שצריך לאכול הכל ולא להתנזר ממזונות מסוימים לחלוטין(חוץ מג'אנק), ומכאן שאלתי:
    שמעתי שאבוקדו נחשב מזיק לסוג דם o ובד"כ אני נמנעת כמעט לחלוטין ממזונות בגדר המזיקים לסוג הדם שלי ( להבדיל מהמועילים או הניטרליים).
    עד עכשיו הייתי אוכלת המון אבוקדו ועכשיו אינני יודעת מה לעשות.
    האם להפסיק את צריכת האבוקדו? הרי הוא מאד בריא... אולי להפחית?
    מה לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוג הדם- עזרו לי!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה לפי סוג דם

    12/01/2008

    שלום רב!
    יופי של שאלה! תזונה על פי סוג הדם היא טובה ויעילה, אך אני נוהג לשלב עם שיטות נוספות ולא ממקד את מטופליי רק לפי זה. מצאתי כי מטופלים מסויימים בעלי סוג דם O האמורים לחיות על בשר, חייבים להמנע מבשר על מנת להחזיר את גופם לאיזון וההפך עם מטופלים מסויימים בעלי סוג דם A שהמלצתי להם לאכול בשר בקר למשך מספר חודשים. לכן אין הדבר אבסולוטי.
    אבוקדו באמת אחד הפירות /ירקות הטובים בשוק. האם את מרגישה טוב באופן כללי? האם ישנה תחושה טובה/ לא טובה אחרי אכילת אבוקדו? שימי לב לשינויים אלו.
    ייתכן ודווקא אבוקדו טוב לך. לכן תחילה הסירי דאגה מליבך, אח"כ ממליץ לעבור אבחנה אישית אצל נטורופת שיכול לקבוע את הגישה התזונתית הטובה לך.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות- סוג דם ובכלל!

    מיכל
    15/01/2008

    האמת שיש לי כל זמן נפיחות בבטן וגזים בלי קשר לאבוקדו...
    גם לגבי שיבולת שועל וכוסמין- האם הם מועילים או מזיקים.

    קורה לי הרבה שיש לי דחיפות ללכת לשירותים אך ללא תוצאה- וברור לי לגמרי שאין לי מחסור בסיבים- הצואה איננה קשה, ולפעמים אף מרגיש לי שאם ייצא משהו זה יהיה שלשול אך אין כלום.

    אני אוכלת המון סיבים- פירות, פירות יבשים, שיבולת שועל, כוסמין, ירקות וחשבתי אולי זה עודף סיבים- שמעתי שצריך יום אחד בשבוע לתת למערכת להרגע ולהמנע מסיבים.

    באופן עקרוני התזונה שלי מבוססת בעיקר על סיבים ושומנים מן הצומח- המון אבוקדו, אגוזי מלך ושקדים, טחינה גולמית והפחממות שאני אוכלת זה בד"כ לחם אורז(מאורז שחור- אני גרה בחו"ל ) או שיבולת שועל או אורז או לחם כוסמין. נמנעת ממוצרי חלב בקר- אוכלת לעיתים יוגורט כבשים או עיזים שותה חלב סויה אוכלת ירקות.

    נקודת התורפה שלי היא למשל באכילה בחוץ - שם אניי אוכלת לעיתים מוצרים מחיטה- מאפים או אפילו סנדביצ'ים אבל אז מחיטה מלאה.

    ממש מפריעים לי הגזים בבטן והנפיחות!! מה לעשות.

    בבקשה עזור לי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות סוג דם- ועיכול...המשך

    18/01/2008

    שלום לך מיכל,
    נראה לי כי התזונה שלך מאוד מוקפדת, יחד עם זאת נראה לי את אוכלת יותר מידי מאותם מזונות בריאים. כמה אבוקדו? כמה סיבים? לכל מזון, גם בריא, יש מידה. לדעתי הגזים לא נובעים מהסיבים. נראה לי כי חסרים במערכת העיכול שלך חיידקים פרוביוטיים (אסידופילוס וחבריו). בנוסף, תרופה הומיאופתית מודרנית בשם: NUX-VOMICA HOMACORD יכולה לעזור לך עד מאוד עם הגזים והתחושה הלא נוחה.
    המינון הוא 10 טיפות, 3 פעמים ביום בחצי כוס מים. מקווה כי תמצאי אותה
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דגנית
    08/01/2008

    אני מעוניינת ללמוד נטורופתיה. רציתי לדעת היכן לומדים זאת, כמה זמן אורכים הלימודים והאם יש ביקוש לנטורופתים שסיימו לימודיהם.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי נטורופתיה

    12/01/2008

    שלום לך,
    לימודי נטורופתיה הנם מעניינים ומלאי תוכן והנאה. מדובר בתכנית 4 שנתית הניתנת ללמידה כאן בישראל במספר מכללות- ברושים, רידמן, מדיסין, סמינר הקיבוצים ועוד...
    מומלץ ללמוד במקום בו התרשמותך מצוות ההוראה, תוכן המסלול ורמת המקצועיות נבדקו.
    כמו כן ניתן ללמוד בארה"ב, ללימודי דוקטורת בנטורופתיה- מסלול ארוך יותר (6-7 שנים).
    הביקוש בישראל הולך וגובר, שכן כולנו יותר מודעים לאלטרנטיבות שיש כיום לרפואה הקונבנציונלית. נטורופתים מוצאים עצמם עובדים עצמאית, במרפאות קופות-חולים, מחלקות בבתי חולים ובחברות שיווק תוספי תזונה.
    בברכה ובהצלחה!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    טלי
    06/01/2008

    שלום
    אני אשמח לחוות דעת.אני אנסה להסביר את המצב שלי יחסית בקצרה:
    נטלתי במשך שנה גלולות מליאן למטרת מניעת הריון,הן גרמו לי דימומים קלים ולכן החליפו לי לפמינט בלי שום הפסקה שאותם נטלתי למשך 3 חודשים.
    במהך הנטילה התחלתי להבחין בשיער עדין שצומח באזור הלחיים ,חזה . הרופאה רצתה להחליף שוב מבלי לעשות בדיקות, החלטתי להפסיק, ובמשך 7 חודשים של הפסקה השיעור החמיר בכל הגוף ואקנה נוראי. במהלך ההפסקה ביצעתי בדיקות הורמונליות- יצאו תקינות, ובבדיקה אצל גניקולוג אמר שהשחלות שלי בעלות מבנה פוליציסטי. לאחר 7 חודשים נטלתי דיאנה מכיוון שאמרו לי שזה הפיתרון היחיד לעצור את הצמיחה. נטלתי אותן במשך 3 חודשים והפסקתי כי הן גרמו לכאבי ראש נוראיים,סחרחורות וטישטוש בראיה. לאחר שבועיים התחלתי בטיפול נטורופתי, קיבלתי שני בקבוקונים, האחד מכיל ויטקס ואנג'ליקה הסינית, והשני מכיל: gly,serenoa,urtica,hypericum,verbena,withania. ובנוסף כל יום כמוסה של herbplus balanc לתמיכה גופנית. עבר חודש. צריך עוד לטפל בעיניין התזונה. אבל השיעור חזר להיות יותר בולט אבל האקנה לא "משתגע".

    הייתי מאוד רוצה לדעת האם אתם מאמינים שהגוף שלי מסוגל להחזיר לעצמו את האיזון במערכת ההורמונלית ובכך לגרום לשיעור בפנים להיות פחות בולט? כמו כן, רציתי לדעת מה תהיה ההשפעה לאחר ההפסקה של הטיפול?

    והאם הומאופתיה יכולה לעזור יותר?
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור יתר ואקנה

    07/01/2008

    שלום רב!
    אמנם מדובר במצב לא נוח אבל בהחלט ישנם פתרונות למצב זה! הנטורופתיה יכולה לעזור עד מאוד. צמחי המרפא שנטלת נראים על פניו כטובים, יחד עם זאת ישנה התאמה מדוייקת לכל מטופל ולכן אינני יכול לומר אם אלו הצמחים המדוייקים עבורך או לא.
    דבר נוסף, יש לבדוק כל 4 שבועות אם עדיין להמשיך עם הצמחים או לשנות את אופן נטילתן או סוג הצמחים.
    ברור כי נוצר כאן שינוי במערך ההורמונאלי שלך. הדבר מעודד, כיוון שכך גם ניתן לווסת את גופך מחדש. אני מאמין גדול בתהליכי ניקוי של הגוף. עושה הרושם כי הדבר המרכזי שיש לעשות אחרי כל כך הרבה הורמונים וחוסר סדר בנטילתן, היוא ניקוי. זאת יש לעשות בשילוב עם תזונה הדוקה, צמחי מרפא ו/ או תוספי תזונה המסייעים בניקוי כבד, לימפה, מערכת עיכול ועוד. בנוסף השימוש בהומיאופתיה מודרנית יעיל מאוד בצהליכים אלו, אך כאן המקום לקבל ייעוץ אישי ולקבוע מה לתת.
    אני מאמין כי תוכלי להחזיר את גופך לאיזון. ברגע שהגוף יחזור לאיזון, לא יהיה צורך ליטול דרך קבע את המוצרים הטבעיים, אבל מדי פעם לבקר אצל ההומיאופת/ נטורופת לביקורת שגרתית ומניעתית.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה בבקשה

    טלי
    09/01/2008

    תודה,אבל איך יודעים שהגוף חזר לאיזון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יודעים שהגוף חוזר לאיזון?

    12/01/2008

    התחושה הכללית משתפרת, אנרגיה מאוזנת יותר, העור חלק ואינו פצוע יותר...
    כמו כן, בדיקות הדם יראו על שיפור משמעותי ברמות הורמונאליות.
    מקווה כי הועלתי לך!
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה וקדמיום
    לימור
    01/01/2008

    האם שמעתם על בדיקת שתן מיוחדת שדרכה ניתן לגלות אם יש בגוף עודף (הרעלה) של מתכת ושל איזה סוג? עשיתי בדיקה כזו ונאמר לי שאצלי יש בעיקר קדמיום בעודף וגם ניקל בעודף ששאלתי לגבי תזונה הוא נתן לי רק שבוע אחד לעשות ניקוי.
    רציתי לשאול אם יש מזונותאו צמחים שדרכם הקדמיום יותר מגיע לגוף? כי לצערי לפי מה שקראתי הקדמיום יכול להגיע מהרבה מקורות גם מהמים.
    ולגבי לקיחת אבץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה וקדמיום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה וקדמיום

    04/01/2008

    שלום רב,
    מהי הבדיקה שעשית? אני יודע על בדיקות שונות הנעשות לבדיקת מתכות כבדות. לא ידוע לי בישראל היכן.
    יחד עם זאת, ישנם דרכים רבות לסלק מתכות כבדות מהגוף.
    המינרל צורן (סיליצאה) יעיל מאוד בספיחת מתכות מהגוף, בעיקר אלומיניום. קו-אנזים Q10 יעיל מאוד להעשרת הדם בחמצן ואחד מנוגדי החמצון היעילים בשוק. מהיותו כזה, הוא יעיל גם בהוצאת מתכות כבדות מהגוף. לגבי שתיה של מים, פשוט המנעי משתיה ישירה של מי ברז. כל מסנן איכותי יסנו את שתי מתכות אלו מגופך. כאן גם מומלץ לערוך ניקוי ממושך יותר משבוע, אשר כולל בין היתר ניקוי של הכבד- צמחי מרפא יעילים לתפקיד זה הם- גדילן מצוי ושן הארי. כל אחד מהם ניתן לרכוש בבתי הטבע הקרוב לביתך.ניתן להכין חליטה של שני צמחים אלו.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תזונה וקדמיום

    סיגל
    06/01/2008


    רשמתי שעשיתי בדיקת שתן, תוספת היא הייתה אצל נטורפת אם לא שמת לב במה שכתבתי, 1)אני לוקחת אגוז שחור במיצוי לניקוי כבד האם אתה מכיר ומה דעתך על מוצר זה?,2 )שאלתי האם יש מזונות שיש בהם קדמיום ולא נענתי ולכן אני שואלת שוב,3) אני סובלת ממחלת עור נדירה בשם darier| ובנוסף למה שרשמתי שאני לוקחת אני לוקחת גם קורל קלציום (שמים את זה במים), אצה של י.ג.ן כחולה ירוקה, וברזל אבל לא כל השנה ופרוביוטיקה אבל לא מספיק מקפידה על לקיחתה, עורי יבש ועם קשקשת באיזור הT של הפנים וקצת קשקשת בשיער , מעוניינת לדעת מה דעתך על התוספים שאני לוקחת? ,4) מעוניינת לדעת מה היא בדיוק הסיליציאה איך לוקחים אותה ובאיזה מינון ?5) אם יש חברה מסוימת שעליה אתה ממליץ?,6) האם היא עוזרת גם לספוך קדמיום או בעיקר רק אלומיניום? אני צטערת על כמות השאלות פשוט אני מעדיפה לרשום את כל השאלות בפעם אחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה- דריאר

    07/01/2008

    שלום לך.
    תודה על הפירוט בתשובתך אלי. מיצוי אגוז שחור הוא אחד מיני רבים היכולים לעזור בניקוי הכבד. לו גם השפעה מיטיבה על ניקוי הדם. אני אינני עובד עמו אך תוצאותיו טובות בשילוב עם תזונה מתאימה והקפדה על שתיית מספיק מים ביום. קדמיום לא אמור להיות בעודף בשום מזון, יחד עם זאת ייתכן כי נמצא יותר ממנו בדגים ובירקות/ פירות שרוססו באופן בלתי מבוקר. אני ממליץ לך לא לשבור את הראש עם נושא זה ולהתמקד באיך לנקות את גופך ממתכות אלו.
    הסיליצאה (חברת סופר מדיק/ הובנר) מגיע בצורת ג'ל לשתייה. הוא יעיל לספיחת מתכות שונות (גם אלומיניום וקדמיום..) הנחיות על גבי המוצר. התוספים אותם את נוטלת הנם טובים, אך אני ממליץ להקפיד בנטילתן על מנת ליצור רצף טיפולי.
    ג'ל טבעי (קומבו-דורון של וולדה) יכול להרגיע את האדמומיות/ גרד בעור)
    מקווה כי עניתי על שאלותיך, תרגישי טוב!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רחל
    01/01/2008


    האם הקנדידה אמורה לעבור בשלב כלשהו? אני חודשים תקועה איתה במצב מחמיר מאוד. עייפות,מיגרנות,חולשה,תשוקה עצבנית למתוק,עצירות כמה ימים ואז...לא משנה, תופעות של דלקת בשתן למרות שהבדיקות תקינות וגם כאב נוראי בנרתיק כל הזמן עד כדי כך שאני אפילו לא יכולה להשתמש בטמפונים במחזור, ההרגשה שלי היא כאילו הכנסתי לשם סלע.

    הרופא טען שזה קנדידה ופה אני גם ישאל מה זה לעזעזל קנדידה טרופי?! זה מה שיש לי, כל מקום שאני מחפשת תרופות לקנדידה שלי, מתייחס רק לקנדידה אלביקנס. כידוע לי יש לפחות 4 סוגים. האם אני צריכה להתייאש כי יש לי סוג אחר??ובכלל, הרופאים היום לא נותנים שום מענה ובטח שלא תחת ההגדרה "קנדידה" אני שומרת על דיאטה ולוקחת קולורקס(שהגביר לי את המיגרנות ופתאום באורך פלא הם עברו לבנתיים,) יש הרגשה טובה יותר. ובקיצור גם לוקחת קומבו קפרילית ומגה פרוביוטיק. אז למה לכל הרוחות לוקח לזה כ"כ הרבה זמן לעבור? אני בקושי מתפקדת..ואני רק בת 20 וחולה כמו בת 70.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    01/01/2008

    שלום רב!
    קנדיה הנה פטריה הקיימת במערכת העיכול שלנו. היא נמצאת שם כל הזמן וחיה בשלום עם "ידידיה" החיידקים הפרוביוטיים. הבעיה מתעוררת כאשר ישנה יציאה מאיזון במערכת העיכול הגורמת לירידה חדה במאזן החיידקים המגנים על המעיים ושינוי בחומציות מערכת העיכול. אז הקנדידה מתחילה לגדול ויוצרת הרבה מהסימפטומים אותם את מתארת.
    אז התשובה היא- כן, ניתן "להעביר" את הסימפטומים הללו וכן ניתן לחזור ולהרגיש טוב וכן ניתן לאזן את החומציות במעיים ואת מאזן החיידקים הפרוביוטיים והפטריה.
    המוצרים אותם את צורכת הנם מהשורה הראשונה! מוצרים העוזרים עד מאוד לבעיה אותה את מתארת. התשובה אם כן טמונה בכמויות שאת נוטלת, בזמן ובשילוב עם תזונה נכונה ושתייה של מספיק מים.
    הקולורקס יש לקחת עקרונית פעם ביום, אך אם אין שיפור אחרי חודש, יש לעלות לפעמיים ביום.
    פרוביוטיקה- מינונים גבוהים של 2 קפסולות, פעמיים ואף 3 פעמים ביום (לפני אוכל).
    חומצה קפרילית- 1 קפסולה 3 פעמים ביום.
    (יש לציין כי אלו הן הנחיות כהמלצה בלבד ואינן תחליף להמלצתו של רופא).
    כמה מים את שותה? בהדרגה תגיעי ל2 ליטר מים ביום (מצבים שונים אף דורשים יותר).
    תהיי סבלנית, זה יכול לקחת זמן.
    לבריאות!
    ד"ר רואי גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לילך
    30/12/2007

    בזמן האחרון יוצאים לי הרבה חצקונים, אפשר לקבל המלצה לטיפול נטורופתי מתאים - גם לטיפול בחצ'קונים וגם להבהרת הכתמים אח"כ
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "חצ'קונים"

    01/01/2008

    שלום רב!
    בת כמה את? האם מדובר בגיל ההתבגרות או בשלב מאוחר יותר?
    פצעים אלו יכולים להיות על רקע מגוון- שינויים הורמונאליים, שינויים תזונתיים, מתח, שימוש במוצרי טיפוח ישנים/ לא מתאימים.
    תחילה אמליץ על הפן התזונתי- ככלל, יש להוריד את המתוקים ואת המזון המעובד ו/או מטוגנים.
    בנוסף, שימוש במוצרי חלב- עדיף מוצרי חלב עיזים. מוצרי חלב פרה קשים יותר לעיכול ויכולים להשפיע על העור.
    לעבור לשתיה של מים ולהוריד קפה, מיצים, משקאות דייאט..
    תוספי תזונה- אבץ 25/30 מ"ג- לבליעה, פעם ביום
    ביוטין- ויטמין חשוב גם הוא לעור.
    האם את משתמשת בקרם שומני לשיער הראש? לעתים המגע שלו עם העור גם יכול לגרום לכך?
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב עם צמחים
    דוד
    27/12/2007

    האם ניתן לשלב גאבה עם רודיולה
    ויש לציין שאני לוקח רודיולה שבועיים 3 פעמים ביום ויש קצת שיפור , מתי זה יתחיל לעזור? יש לציין שאני סובל מחרדות כנראה בגלל שמישהו דחף לי משהו בהודו לפני חצי שנה , שאני חושב שזה היה LSD נראה לי , עד היום חשבתי זה בעייה רפואית היום נוכחתי לדעת שלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב עם צמחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפי סוג דם

    29/12/2007

    שלום רב!
    תזונה לפי סוג הדם נחשבת כיום למתקדמת ואף הגיונית במובנים רבים. אני נוהג להמליץ למטופליי חלקים משיטה זו, שכן אני משלב גם התאמה אישית ולא רק לפי סוג הדם. יחד עם זאת, לפי הנתונים שרשמת (טווסית), נראה שתזונה זו יכולה לעזור לך ולבנך בן ה- 4.5 חוד'.
    אני ממליץ לרכוש את הספר- תזונה לפי סוג הדם (ברשתות חנויות הספרים) וללמוד את התזונה המתאימה לסוג הדם שלך- O.
    בבוקר את יכולה לפתוח עם סלט פירות טרי או סלט ירקות. בנוסף, ניתן לרכוש לחם מחיטה נבוטה (לא טרום נבוטה) בבית הטבע. לחם זה עתיר חלבון ודל פחמימות כיוון שמיוצר מנווט החיטה ולא מחיטה בוגרת.
    ניתן גם להכין דיסת אורז מאורז מלא ולהשתמש בחלב אורז או מעט יוגורט עיזים.
    שימי לב שבעת ההנקה ילדך מצליח לאכול כמות מספקת בכל הנקה. פעמים רבות ילדים המתקשים "לשאוב" מספיק חלב אם מתעייפים ואז דורשים פעמים רבות יותר של אכילה.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאבא ושילוב עם צמחי מרפא

    29/12/2007

    שלום רב!
    רודיולה הנה צמח מרפא בעל תכונות מרגיעות, מפיגות מתח. צמח זה סה"כ בטוח לשימוש. חשוב לא להשתמש בו ליותר מ-3 חודשים מבלי להיוועץ באיש מקצוע.
    GABA הנה חומצה אמינית הבטוחה לשימוש ולטווח ארוך. אין בעיה לשלב עם צמח מרפא זה. חשוב לציין כי על מנת להשיג ספיגה טובה יותר של GABA יש ליטול יחד עם ויטמין B6.
    תרגיש טוב!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין A - בת 30
    ענבר
    23/12/2007

    הומלץ לי על ידי רוקח לקחת ויטמין A כיון שאני מעשנת וגם נוטלת גלולות למניעת הריון. האם יש משהו מקביל או שזה התוסף האידיאלי בשבילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין A - בת 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין A- בת 30

    25/12/2007

    שלום לך!
    ויטמין A הוא אחד מהויטמינים החיוניים לגופנו ואחד מנוגדי החמצון החשובים. הוא מסייע לגוף להתמודד מול נגיפים ודלקות שונות. בשל יכולתו לשפר את רמת הנוגדנות החמצונית בגוף תהיה לו יעילות גם כחלק מההגנה על גופך בשל נזקי העישון.
    יחד עם זאת ישנם תוספי תזונה רבים נוספים היכולים לעזור לך. הידעת כי כל סיגריה "מחסלת" 25 מ"ג ויטמין C מהגוף?! על כן שימוש במינון של 500-1000 מ"ג ויט' C יועיל עד מאוד לשמירה על מערכת החיסון וכן כנגד התפרקות מואצת של רקמות.
    במעמד זה הרשי לי להמליץ לך להפסיק לעשן!
    מחקרים הוכיחו קשר בין השימוש בגלולות בשילוב עם עישון לבין סרטן. מטרתי כאן אינה להדאיג אותך אך להסב את תשומת ליבך לכך. הגלולות גורמות לירידה בויטימינם חיוניים מקבוצה B ולכן שימוש במולטי ויטמין B יועיל ביותר.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לקרון
    אסף
    21/12/2007

    אובחן אצלי לפני מספר חודשים קרוהן. כעקרון הטיפול שאני מקבל הינו תרופתי בלבד. כשאובחנתי קיבלתי בבית החולים הנחיות כלליות ביותר לגבי תזונה (בעיקר הנחיות באשר לסיבים תזונתיים וממה כדאי לי להמנע).
    שאלתי:
    האם מומלץ לי לקבל ייעוץ פרטני ? האם ישנם מחקרים מדעיים מבוססים בדבר תזונה מומלצת לחולי קרוהן (כאמור קיבלתי הנחיות כלליות בעיקר לגבי אכילת סיבים תזונתיים בסמוך להתקף).
    האם ישנם רשימה של מאכלים המעודדים דלקת במעיים שמהם עלי להמנע ככל האפשר במהלך חיי ?
    דברים נוספים שמומלץ לי לדעת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לקרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לקרוהן

    25/12/2007

    שלום רב,
    מחלת הקרהון מתבטאת בדלקת כרונית במעיים הדקים. לפיכך, חשוב לתמוך בגופך על מנת שיספוג בצורה אופטימלית את אבות המזון החיוניים לו.
    מטופלים רבים בהם טיפלתי בבעיה זו דווחו על הצלחה רבה ושיפור ניכר בבריאותם.
    כן, תזונה היא מרכיב בלתי נמנע. יש לקבל ייעוץ מקצועי ופרטני להתאמת התזונה הנכונה לך ביותר. בנוסף, ישנם תוספי תזונה, צמחי מרפא ואפילו תרופות הומיאופתיות מגוונות לטיפול בקרוהן.
    לידיעתך- אחד הדברים הבסיסיים בכדי לתמוך בגוף בתהליך דלקתי הוא להמנע מלהכניס מזון "סוכרי" כלשהו (ממתקים, עוגות... לחם לבן, אורז לבן, פסטה וכל מזון מעובד) נכון שבעת התקף רצוי להמנע מסיבים אך בעת רמיסיה חשוב להרבות בסיבים (גם זאת יש לעשות בהדרגה ובלווי מקצועי).
    מחקרים אין לי להציג לך, אך הנסיון והעובדות מדברות בעד עצמן.
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה
    מנחם
    21/12/2007

    אילו תוספי תזונה עלי לקחת כדי להגן על עצמי, אני נוטלת גלולות נגד הריון כבר מספר שנים ומעשנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת הערמונית

    25/12/2007

    שלום רב,
    בלוטת הערמונית (פרוסטטה) הנה בלוטה הממוקמת באזור הגניטלי בסמוך לשופכה ולשלפוחית השתן. כאשר בלוטה זו גודלת נוצר לחץ על דרכי השתן הגורמות מצד אחד לתחושת צורך במתן שתן תכוף ובמקביל קושי במתן שתן. לבלוטה זו השפעה גם על היכולת הפוטנטית של הגבר.
    אם שאלתך היא לגבי תרופות טבעיות לפתיחת דרכי השתן- תרופת סבתא יעילה מאוד: כף חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים, כל בוקר על קיבה ריקה. לחומץ יכולת לפורר חול או אבנים בדרכי השתן. אם רצונך בהקטנת בלוטת הערמונית, נמצא כי כמויות גבוהות של ויטמין C יעילות לכך. הכמות המדוברת נעה בין 3 גר' ועד 10 גר' ליום. זו כמות גבוהה מאוד ונדרש פיקוח מקצועי בעת נטילת כמות שכזאת. בכל מקרה כמות כזאת נלקחת לתקופות קצרות ולאחר מכן ממשיכים עם כמות קטנה בהרבה.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום