מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריצת דיסקתמי09/10/2012
שלום רב,
אני סובלת מפריצת דיסק שמאלית בחוליות L5 S1 מזה כארבעה חודשים. אני בת 62 ובדר"כ בריאותי טובה.בדיקה גופנית הראתה צליעה אנטלגית. ליסו ימין. SLR חיובי, נוירולוגיה גסה תקינה. במבט על יש שיפור במצבי, אם כי איטי ביותר. הכאבים הולכים ופוחתים אם אני מוגבלת בתנועותי ולא יוצאת מהבית. אני מקבלת טרגין 5/10 פעמיים ביום כשלושה חודשים. בנוסף, 3 זריקות קוטיזון תחת שיקוף. אורתופד מנתח בכיר המליץ על ניתוח דיסקטומיה ואני חוששת מהניתוח מאוד. האם הניתוח הכרחי לאור השיפור, גם אם הוא קל ואיטי? האם אני יכולה להמשיך לקחת את הטרגין לאחר 4 חודשים? מה האלטרנטיבה לניתוח? כמה זמן ניתן לדחות את הניתוח?
אודה מאוד על תשובתך. אני מאוד מתלבטת ביחס להמשך הטיפול.
תודה מראש,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק22/10/2012הניתוח מטרתו שיפור איכות חייך ולכן הוא לשיקולך. אם תרצי שיפור מהיר אז ניתוח זו הדרך אם לא אז טיפול במשככי כאבים.
ניתן להמשיך הורגים רק יש להבין שהגוף מתרגל אל התרופה ואז קשה בלעדיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכונים של הניתוח
תמי22/10/2012ד"ר יצחיאק שלום,
תודה על תגובתך.
ברצוני חדעת איזה סיכון אני לוקחת אם אלך לניתוח?
תודה מראש,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכונים של הניתוח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק24/10/2012הסיכונים הם כאלו שקיימים בכל ניתוח כגון דמם וזיהום וכאלו שמיוחדים לניתוח זה כגון פגיעה בשורש שסביבו מנתחים, חולשת כף רגל עד במקרה של קטסטרופה עם דמם רב חולשת שתי כפות רגליים ואי שליטה על סוגרים. כמו כן, יכולה להתפתח דליפת נוזל שידרה מהפצע ולגדול צלקת שתלחץעל העצבים.
בסה״כ במידה והניתוח מבוצע אצל מנתח מנוסה הסיכוי לסיבוך מזערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח עמוד שידרה צווארי
איציק27/10/2012אישתי לאחר ניתוח עמוד שידרנ צווארי בC5 לפניי שנה לאחר הניתוח יד ימין של אישתי הייתה רדומה ונימול רציני .במשך כל התקופה שלאחר הניצוח בראשיתו סבלה היא מכאבים עזים שנמשכו לרגלים ובמיוחד לרגל ימין והיא יכולת להזיז את היד .החליפו לה אין ספור כדורים וכיום היה משתמשת בטרגין 20 פעמיים עד 4 ביום כולל גרס רפואי וכדור פסיכאטרי נוסף .
לסיכום אני לא ממליץ על ניתוח בשום אופן כי כיום יש לאישתי פגיעה בבדיקת אי הם גי
בC7 בשניי הצדדים ובעיות נוספות בגלל הניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח עמוד שידרה צווארי - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן27/10/2012כל מקרה לגופו, ישנן פעמים רבות בהם הסימפטומים מאוד משתפרים לאחר ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח עמוד שידרה צווארי - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/10/2012כל כמה שמצער המקרה של איציק אינו שכיח ואינו מצביע על הכלל שבדרך כלל נהנה מאוד מניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלהלי06/10/2012
בניתוח קרניוטומיה בפתיחת גולגולת , (ללא נגיעה במוח),זהו שלב שניתקלים בנוזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק14/10/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת גולגולתלי06/10/2012
האם ניתן לבצע פתיחת גולגולת שוב כאשר חלק מעצם הגולגולת הוא סנטטתי?
האם החלק הסינטטתי יכול לעבור שוב אותו תהליך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת גולגולת - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק14/10/2012בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהיוחנן03/10/2012
שלום, בהמשך להפניה עקב כאב ברך ובדיקת מיפוי עצמות. נתגלה " קיימת קליטה מוגברת מוקדית באזור סופרה-אורביטלי בגולגולת משמאל - אי עצם? אוסטומה?"
אודה על הסבר הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/10/2012קרוב לודאי שמדובר על גוש עצם שפיר אבל יש להשלים את הברור עם ct ראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח היפופיזהחיים27/09/2012
האם יתכן שבמהלך ניתוח זה הוצאה רקמה מהיפותלמוס?האם זה יתכן בניתוח שכזה?
ואם כן,הרקמה מתחדשת מעצמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח היפופיזה - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן27/09/2012לא סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח, אם תוכלי לעמוד על הלא סביר
חיים27/09/2012הוצאת רקמת היפותלמוס לא סבירה בניתוח כזה?
או השתקמות הרקמה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח, אם תוכלי לעמוד על הלא סביר - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן27/09/2012לא סביר כי הוצאה ריקמת היפותלמוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיגה בהחלמה מניתוחדנה23/09/2012
שלום ,
בעלי עבר לפני חודשיים ניתוח להסרה חלקית של מנינגיומה בסמוך
ל RT. ANTERIOR CLINOID
עצבי ראיה של עין ימין פגועים.
נותר גידול באיזור הקוורנוס סינוס
לאחר הניתוח בעלי סבל מחולשה ביד ורגל שמאל , המצב משתפר מיום ליום בעזרת פיזיו'
וגם פיתח DI ו CENTRAL HYPOTHYROIDISM
כיום מטופל כתוצאה מפגיעה הורמונלית - * ביוטירוס- לבלוטת התריס- כדור ביום 100 מ"ג
* מינרין - שאיפה אחת ביממה 10 מק"ג ופרדניזון 5 מ"ג - לאחר ירידה הדרגתית במינון
שאלתי- לאחר הניתוח הדיבור שלו היה ממש משובש - הלשון נדבקה לחיך והדיבור היה בווליום נמוך מהרגיל
בחודש האחרון חל שיפור משמעותי בדיבור ודיבר כמעט כמו לפני הניתוח- רק עם ווליום נמוך יותר מהרגיל שלו .
לפני כמה ימים- שוב הלשון החלה להידבק בחיך במילים בהברות מסוימות
אנו מאוד חוששים מהנסיגה הזו
האם צריך לדאוג???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עונים לי
דנה11/10/2012לא עונים לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסיגה בהחלמה מניתוח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק14/10/2012לדעתי יש לשוב ולהיפגש עם המנתח ולשקול ביצוע ברור הורמונלי על מנת לראות שמטוסו הורמונלית והשגת הדמיה חדשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח טרנס פינואידליחיים22/09/2012
שלום,
לפני כחצי שנה עברתי ניתוח להסרת מיקרואנומה בהיפופיזה עקב קושינג.
בפתולוגיה התברר שמדובר ברקמה תקינה (?)
רציתי לשאול האם יכול להגרם נזק לגוף מכך?האם חולשת שרירים יכולה להתרחש בגלל זה ולהיות מורגשת רק כמה חודשים אחריי וכאב ראש בלתי פוסק?
2.יש לי בכל נחיר פלסטיקים כאלה שממש יוצאים בחוץ ונעים פנימה והחוצה ,סותמים את האף והנשימה וגורמים לנזלת תמידית (לא היה קודם).
לא אמרו לי מה לעשות עם הפלסטיקים האלה -האם לנסות למשוך אותם החוצה או לא ,הם מאוד מפריעים....
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח טרנס פינואידלי - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן26/09/2012צריך להיות במעקב של אנדוקרינולוג. יתכן ולמרות תשובה פתולוגית של ריקמת היפופיזה תקינה, ישנה נסיגה במחלת הקושינג אשר יכולה להתבטא בכאבי שרירים וחולשה כללית. בקשר לפלסטיקים באף - זה לא ברור לי. ממליצה על בדיקה אצל רופא המנתח ו/או רופא אא'ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום-עזרה דחוף!הילי20/09/2012
״ממצא קטן אקסטרא אקסיאלי- פרא סגיטלי בקודקוד שמאל.. חשד למנינגיומה. גודל 0.5.. מישהו יכול להסביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום-עזרה דחוף! - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן26/09/2012מנינגיומה הינו גידול שפיר אשר צומח מקרומי המח. מנינגיומה פרא סגיטלית בקוטר של חצי סנטימטר הינו ממצא אשר ניתן לעקוב אחריו ע'י MRI תקופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח למחלת נפש.מתוקה20/09/2012
רציתי לדעת האם אחד הטיפולים המקובלים במיקרה של סכיזופרניה הוא ניתוח מוח, או
סידרה של ניתוחים? ואם כן עד כמה הם יכולים לטפל בשורש הבעיה במחלה רחבת
היקף כמו זו, והאם הם מחסלים לחלוטין את המחלה? הרי מחלה זו מאופיינת בכול כך
הרבה דברים ויש לה היתבטאויות, במעלך החיים, כמעט בכול רובדי החיים, והאספקטים
השונים של החיים. אז איך מטפלים באמת במחלה כול כך מורכבת שמיתבטאת בתיפקוד
לקוי כניראה של אזורים רבים במוח, ולא אזור אחד. ממש צרה צרורה המחלה הזו, האם
אפשר להיפטר מימנה כמעט לחלוטין? אני ממש אובדת עצות....עכשיו מעניין אותי גם לדעת האם ניתוחי מוח יכולים לבוא בימקום הכדורים של הפסיכיאטר, משמה שהם יטפלו באותם דברים שהכדורים טיפלו? ממש יאוש ללכת אל הפסיכיאטר....ולקחת כדורים שעושים
פיצוצים בכול הראש, וכול הראש מפוצץ אחרי שלוקחים אותם, ואתה יושב מנוטרל על
הספה בסלון כמו איזה זומביט, מאחר והדבר היחידי שאתה חושב עליו זה איך להעביר
לעצמי את כאבי הראש הנוראיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח למחלת נפש. - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן26/09/2012ניתוח מח אינו הטיפול המקובל במחלת הסכיזופרניה. ממליצה להתיעץ עם פסיכיאטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז במה הוא כן מקובל ניתוח מח?
מתוקה28/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להיכנס לניתוחאלכס19/09/2012
שלום רב ושנה טובה,
קרוב משפחתי בחו"ל עבר שבץ דם מוחי ברקמות הרכות של איזור קדמי ימין במימדים 2.9X5.5X4.7 ס"מ. האם ניתן לקבל את יעוצכם על בסיס צילומי CT?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם להיכנס לניתוח - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן26/09/2012חסרים בהרבה פרטים אנמנסטיים. לא ניתן לתת יעוץ שכזה על סמך הדמייה בלבד.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראשדן16/09/2012
שלום רב! אני עוד חודש בן 19 ובינקותי עברתי ניתוח לתיקון קרניוסינוסטוזיס מטופי,כשהייתי בגיל 12 היה לי חשד לגלאוקומה,עשיתי mri שיצא תקין והלכתי לנוירוכרוג לעשות הדמיה שיצאה תקינה,אני בריא ומרגיש מצוין,הנוירוכירוג בזמנו בדק לי את הראש במישוש, והוא רשם שמבחינה קוסמטית יש שאריות של אלמנט סקפוצפאלי קידמי עם אסימטריה מצחית, עם שקע מצחי פרונטלי ימני וגליות מסויימות באזור הוורטקס,הייתי מעוניין לדעת אם מבחינה קוסמטית יש אפשרות לטפל בדברים האלה או בחלקם,למשל בשקע המצחי בצד ימין? (זה לא כ"כ בולט או קריטי) אבל עדיין זה חשוב לי,
קראתי איזה כתבה על שימוש במשחת מלט הידרוקסי
(זה לא הבעייה שלי) אבל
ידוע לך אם זה יכול להיות פיתרון יעיל? יש לך אולי עוד הצעה לפיתרון אחר?
אני מודה לך מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק16/09/2012ניתן להתייעץ עם דר אלכס מרגוליס ודר מוני בניפלא מהדסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאנוח בדיקת mriטלי13/09/2012
אנא עזרו לי בהבנת ממצאי הבדיקה לאישה בת 74
עקב ירידה בשמיעה באוזן שמאל וסחרחורות חוזרות מזה מספר שנים
המעבר הקרניו - צרביקולרי נראה תקין
תהליך תופס מקום ב-IAC משמאל בקוטר של 2.5 מ"מ שנצבע ע"י חומר ניגוד
אוטם לקונרי בפונס משמאל
מוקדים רבים בעלי אות מוגבר בחומר הלבן במח משני הצדדים
DVA בטלמוס מימין
סיכום
שוואנומה של השמיני משמאל
אוטם לקונרי בפונוס מימין
שינויים יתכן מיקרואנגופטים במח
DVA בטלמוס מימין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאנוח בדיקת mri - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק16/09/2012מומלץ להיבדק על ידי נוירוכירורג
מומלץ להתייעץ עם דר סרגיי ספקטור בהדסה או דר נסו מרגלית באיכילוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי מוח - תוצאותדן12/09/2012
שלום
בסיטי של אימי בפענוח כתוב:
מודגמים נגעים מרובים בגדלים שונים מפוזרים במוחון והמיספרות צרברליות .
הנגעים עוברים האדרה היקפית, בצורת טבעת .
הנגע הגדול פונטאלית משמאל בגודל כ-3.3X2.6 ס " .מ
אין לראות בצקת סביב הנגעים .
חדרי המח תקינים בגודלם ובמקומם, סימטריים .
חריצים וציסטרנות תקינים .
קו אמצע שמור .
מבנה גרמי רגיל .
מערות הפנים מאווררות היטב .
מרכיבי העצמות הטמפורליות שמורים .
לסיכום: נגעים משניים מרובים בשתי ההמיספרות ובמוחון
האם זה אומר שלאימי יש סרטן - ולאן לפנות?
תודה
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי מוח - תוצאות - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק16/09/2012יש לפנות לחדר מיון בדחיפות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהשלי11/09/2012
שלום לכם,
בבדיקת MRI נמצא שיש לי מנינגיומה בקדמת האונה הטמפורלית בגודל של כ 7 מ"מ - 10.5 מ"מ.
שאלות:
1. איך אני יכולה לדעת אם היא שפירה או ממאירה?
2. לאיזה רופא אני צריכה ללכת כדי לבדוק ולטפל בנושא?
(הרופא ששלח אותי לבדיקה הוא נוירולוג עקב טרשת נפוצה)
תודה רבה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק16/09/2012קרוב לודאי מדובר בממצא שפיר שדורש מעקב רנטגני על ידי נוירוכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשעומר10/09/2012
שלום לפני מס' ימים עשיתי MRI בנוגע לכאבי ראש בתדירות גבוהה. התוצאה של הבדיקה : מעבר קרניו צרוויקלי בגדר הנורמה . מבנה גומה אחורית תקינים . חדרי המוח ציסטרנות וחריצים תקינים. מסםר רב של מוקדי אות חריג בחומר הלבן תת קורטילי דו"צ בעיקר טמפורלים איסכמייין על רקע מחלת כלי דם קטנים. יתכן על רקע וסקולטיס , אירועים טרומבולים או הפרעות קרישה . לאחר הזרקת חומר גדוליניום אין עדות להאדרה פתולוגית או לממצא פוקלי אות זרימה תקין מכל הדם התוך גולגולתיים . עיבוי רירית בסינוסים הפראנזלים . ללא עדות ב DWI אודה לחוות דעת מה התוצאות ומה עושים עם זה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן11/09/2012יכול להתאים למחלה של כלי הדם במח אשר אופיינית לאנשים מבוגרים. ממליצה על המשך מעקב/טיפול ע'י נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

