מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בירור בדיקת MRI של אבא שלידנה02/06/2010
שלום רב,
עקב שינויים התנהגותיים מצד אבי הוא נשלח לבדיקת MRI מח, לאחר שבדיקת הCT ראש יצאה תקינה.
ההמצאים הם:
"הפראנטנסיות פריונטריקולרית. מוקדים הפראנטנסים בפיזור כמפורט, קרוב לודאי מאטילוגיה של מיקרואנגיופטיה"
ובנוסף: "מוקדים הפראנטנסיים נקודתיים ברצפי ה-T2 בסנטרום סמיאובלה, קורונה רדיאטה ובחומר לבן שטחי של שתי ההמיספרות, קרוב לודאי שינויים אסכמים מאטיולוגיה של מיקרואנגיופטיה".
"חדרי המח והחללים התת עכבישיים מורחבים במידה מעטה. אסמיטריה קלה- חסר לטרלי שמאל רחב מהימני, בטוח התקין"
"עכירות מסטואידלית משמאל. עכירות מעטה אתמואידלית ומקסילרית משני הצדדים. לקורולציה קלינית באשר לתהליך דלקתי".
סליחה על הפירוט הרב, אני פשוט בחרדות והתור לניורולג רחוק..
תודה מקרב לב, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה
פרופ` אייל יצחיאק04/06/2010כדאי להיבדק על ידי נוירולוג. יתכן שההדמיה מצביעה על כך שאביך עבר ארועים מוחיים קטנים וכדאי לטפל בהם. כמו כן יש לפנות לרופא א.א.ג על מנת לשלול דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה!ורה01/06/2010
יש לי כאב נוירופטי בחניכיים עליונות מצד שמאל של הפנים.
כל טיפול של נוירולוגית לא עזר : ליריקה, גאבאפנטין וכו' .בקיצור היא הפנתה אותי לנוירוכירורג
, הבנתי שהטיפול המוצא היא עקירת/הרדמת העצב , אני רוצה לקבל הסבר מה זהאומר:
א' האם זה זמני ? ,אם כן, תך כמה זמן מחזירים את העצב לקדמותו? ומה ההיגיון שתגובת העצב תהיה רגישה פחות לאחר מכן?
ב' מהם הסיכונים הכרוכים בכך? הבנתי שלא ארגיש חצי מפני..
ג' האם יכול להיגרם נזק בלתי הפיך?
ד' האם כדי לי לנסות אופציות אחרות כגון טיפול בגלי רדיו ושאר טיפולים המוצאים במרפאות כאב או שמא זה יהיה חסר תועלתץ משום שזה לטפל רק בסימפטום ולא לעקור את הבעיה מהשורש(ניסיתי כבר זריקות צלסטין שעזרו במעט אך הן בהחלט לא פיתרון).
אשמח לקבל תשובות, אני בחורה צעירה ואינני רוצה להמשיך לחיות את חיי אם כאב שכזה...
אודה לתשובך,ורה.
נ.ב האם לפני עקירת/הרדמת העצב עושים בירור מקיף שאכן הבעייה מקורה הוא בעצב ולא בשן למשל, או בבעייה דנטלית אחרת (גם אם רופאי שיניים שללו את הבעייה), האם הרופא הנוירוכירורג עורך איזשהי בדיקה בעצמו בשביל אכן להיות סמוך ובטוח ,באופן וודאי שהבעייה היא בעצם בעצב, ולא רק להסתמך על דברי המטופל לגבי עוצמת הכאב,תדירות ,התפשטות הכאב וכו'...?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר * האם היו מקרים שבהם הכאב פשוט חלף
ורה01/06/2010מעצמו כמו שהוא בא? (אני סובלת מהכאב כבר קצת יותר משנה)....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ורה
פרופ` אייל יצחיאק04/06/2010איני מנוסה בטיפול במצבים מסוג זה. אנא פני למרפאתו של דר' צבי ישראל בהדסה ויתכן ויוכל לענות לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI מוחתום31/05/2010
שלום
האדנוהיפופיזה תקינה, מסלולי הראיה,איזור הדיאנצפולון וסינוסים קוורנוזיים תקינים.
ממצאים חריגים ב-FLAIR/T2 בחומר הלבן העמוק פריאטלי דו צדדי,איסכמיים קרוב לודאי.אינם עוברים האדרה לאחר הזרקת גדוליניום ואין לראות כל האדרה פתולוגית.יש לקחת באבחנה מבדלת גם דמיאלינציה או ווסקוליטיס.
ד"ר תסביר לי בבקשה על מה מדובר בMRI?
מה זה דימיליאנציה?זה MSclerosiss
זה יכול להתאים לסימנים זל לחץ דם גבואה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תום,
פרופ` אייל יצחיאק04/06/2010בהחלט יכול להתאים ללחץ דם גבוה, אנא פנה ליתר ביטחון לנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRIשקמה31/05/2010
לאחר כחצי שנה שהייתי עם כאבי ראש וסחרחורות חריפות עשיתי את בדיקת הMRI I: שבוצעה בטכניקת SE,TSE,FLAIR,FFE,DIFFUSION,ADCבשקלול T1,T2במישור סאגיטלי, אקסיאלי וקורונלי,הכולל הזרקת גדוליניום.
המעבר הקרניו צרביקלי גזע המוח,הגשר והמוחון שמורים.
החדר הרביעי במיקום ומימדים תקינים.
בחתכים העל טנטוריאליים מודגמים חדי המוח והמרווחים התת עכבישיים ללא סטיות.
החומר האפור והלבן שמורים ללא מוקדי סינגל חריג.
אין האדרה פתולוגית על ידי גדוליניום.
קיימת וריאנטה ורידית התפתחותית יחסית קטנה בחלק הליטרלי של גרעיני הבסיס מימין.
הסינוסים הורידיים הודגמו עם סיגנל והאדרה תקינים.
מה בעצם התוצאות ומה אינו תקין ואיך מתפלים בו?!
בתודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שקמה
פרופ` אייל יצחיאק31/05/2010הכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח AMRIשלי30/05/2010
ממצאים
שוב מודגמת שתי מנינגיומות קרוב לוטקס פארא סאגיטלי משמאל בגודל 80*24 ממ ללא שינוי.
מימין ויותר אחורית גדל במעט לעומת הבדיקה הקודמת מ33*33 ממ עד 28*34 ממ.
יש לחץ קל במוח בצמוד וללא בצקת בתוכו .
יש חדירה לסינוס הסגיטלי והיצרות שלו אך קרוב לוודאי ללא חסימה מלאה.
בנוסף באינטרוול קיימת התעבות של הפלקס בהחמרה לעומת הבדיקה הקודמת.
החדרים סימטריים ללא סטייה.
בסיכום
מינגיומה פרונטלית פארא סאגיטלית משמאל ללא שינוי.
הגדלה של המנינגיומה הפריאטלית מימין באינטרוול כמתואר.
בנוסף התעבות הפלקס אשר לא היה ניכר בבדיקה הקודמת.
זהו מעקב והאם זה דורש ניתוח? אני מבקשת פענוח של הממצא זה עבור אימי ,ואני ממש דואגת ומודאגת , מה ההשלכות הלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מורן,
פרופ` אייל יצחיאק31/05/2010קשה לומר בודאות ללא בדיקתה של אימך ובדיקת ה-MRI אבל במידה והתהליך אכן גדל יש לשקול את כריתתו בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומר המושג "התעבות הפלקס"?שלי30/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הי מורן
פרופ` אייל יצחיאק31/05/2010הפלקס הוא מחיצה פיברוטית שמפרידה בין שתי ההמיספרות של המח. לעיתים הוא מעובה כתוצאה מהסתיידות שלו ולעיתים כתוצאה מתהליך גידולי שמסנן אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד ג'יגלרי מורחב ליד עצם הפירמידאחד העם30/05/2010
אני בן 25, בריא בעיקרון.
בערך מגיל 12 התחלתי לסבול מצלילים מוזרים באוזן, בעיקר "רוח" ששמעתי באוזן ימין.לאחרונה העניין החל להציג לי מאוד ועשיתי CT ANGIO ובו מצאו שהוריד הג'יגולרי הימני דומיננטי ומורחב במידה בולטת במהלכו בתוך עצם הפירמידה הימנית העובר ליד חלל האוזן התיכונה מימין.
הנוירולוגית אמרה שזה כנראה לא מסוכן, אבל לגבי הטיפול צריך להתייעץ עם נוירוכירורג.
למעשה אני מבקש המלצה לנוירוכירורג, כי הבנתי שיש כאלה המתמחים יותר בתחום כלי דם, וזה למיטב הבנתי התחום שאני צריך
מודה מראש על התייחסותכם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק31/05/2010נוירוכירורג בולט המומחה לכלי דם של המח הינו פרופ' כהן מהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בצלקתנ.מ30/05/2010
שלום,
לפני כ 5 חודשים עברתי תאונת דרכים ובה שברתי את הגולגולת באזור המצח הימני - 2 קירות הסינוסים וארובת העין. לא עברתי ניתוח,רק תפרים - המקום התאחה מעצמו.
לפני כיומיים הופיע לי לפתע בליטה עגולה בגודל של כס"מ ממש בצלקת.
הדבר הלחיץ אותי מאוד,
מה זה יכול להיות?
תודה נ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק30/05/2010האבחנה מבדלת די רחבה. עליך להיבדק על ידי רופא בהקדם האפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אנדוסקופי לניקוז csfעדי30/05/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת האם לאחר ניתוח אנדוסקופי ישנה אפשרות להצטברות חוזרת של csf כמו ששאנט יכול להיסתם או שברגע שבוצע הניתוח האנדוסקופי והוכח כאפקטיבי ע"י MRI אין אפשרות שההידרוצפלוס יחזור?
ואם יש סיכוי לחזרה האם יש בידיכם איזושהי סטטיסטיקה לגבי אחוז האנשים שהזדקקו לניתוח נוסף ותוך כמה זמן?
תודה רבה ושבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט יש סיכוי לחזרה.
פרופ` אייל יצחיאק30/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבדורון29/05/2010
שלום ד"ר אני פונה אלייך , לאחר שבירור של רופאי עיניים הפנה אותי לצד הנוירולוגי, אולי שם הפתרון או איזשהו רקע לבעיה הנוראית הזאת.
אני חייל בן 20, יש לי בעיה של עומס תחושתי בראייה כלומר,תחושה של אי נוחות תמידית בעיניים,תחושת עומס כבד של הצבעים והאורות מסביבי, כבר שנים איני יכול ללכת לקניון זה מפריע לי מאוד בנהיגה ופשוט לא מאפשר לי לחיות בצורה רגילה, שאלתי היא האם שמעת על דבר כזה בעבר? אם כן מאיזה גורם הענין יכול לנבוע?האם יש איזושהיא אפשרות ניתוחית שניתן לבדוק, אני ממש אובד עיצות, יש לציין שבנוסף יש כל מיני סימפטומים נוספים כמו תחושה של פגיעה בתחושת העומק וקושי גדול מאוד בקריאה או בצפייה בטלויזיה, תחושה של שדה ראייה שקטן , עדיף לסגור את העיניים לתמיד מאשר לראות בצורה כזאת!לפעמים איני יכול להרים את מבטי מהרצפה מרוב הקושי.., אני יודע שזו אינה בעיה מוכרת , או פשוטה ולכן אני פונה אלייך לאיזושהי עצה.תודה מראש,נואש וזקוק לעזרה .רפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנה לנוירואופטלמולוג
פרופ` אייל יצחיאק30/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספירין ופלביקס לפני ניתוח מוחשלומי29/05/2010
שלום רב,
אימי לקתה בהתקף לב, עברה צינטור להחדרת סטנט ומאז נוטלת אספירין ופלביקס.
בנוסף, לאחר כשנה בערך עברה צינתור בצוואר להוספת סטנט.
היום לצערי, גילו לאימי גידול במוח, והמנתח מוח מבקש שאימי תפסיק ליטול את הפלביקס והאספירין עשרה ימים לפני הניתוח, התייעצנו עם קרדיולוג והוא אומר שאם נפסיק את הכדורים יש סיכוי לאירוע מוחי או התקף לב נוסף, עלינו לקחת זאת בחשבון. מה לעשות ??? האם יש שיטה אחרת ? מהם הסיכויים לאירוע מוחי או התקף לב ? האם יש תרופה שיכולה להקטין את הסיכון בעשרה ימים הללו?
אימי כבת 62 עם ערכים של שומנים בדם מעל 1000.
אודה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף
שלומי29/05/2010ההתקף לב שציינתי בהתחלה ארע לפני כשנתיים וחצי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שלומי,
פרופ` אייל יצחיאק30/05/2010יש חשיבות לדחיפות בניתוח למרחק מהתקנת הסטנט בצואר ולסוג הגידול. לעיתים ניתן להמיר את האספירין והפלביקס בקלקסן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוורנומה במרכז גזע המוחמיה26/05/2010
שלום רב.
פנייתי האחרונה לפורום היתה באמצע אפריל.
לבעלי בן ה-35 יש קוורונומה בגודל של 10 ממ במרכז גזע המוח דיממה בפעם השלישית -דמם קטן -כפי שהרופאים בביח ציינו ,עם סימפטומים של נימול בצד שמאל של הגוף ,אוזניים סתומות , מגרנות ולחץ בראש.החודש הוא ביצע MRI ולהלן התושבה :בפונוס משמאל לקו האמצע של סיגנל נמוך ב- T2FFE קיימת האדרה טבעתית.
אין לחץ על החדר הרביעי
ללא ממצא בצרבלום
מעל טנטוריום חדרי מוח וחריצים ברוחב תקין.
ממתינה לעדכון.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיה
פרופ` אייל יצחיאק27/05/2010לאיזה עדכון את ממתינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוחבן26/05/2010
שלום רב,
אני בחור בן 19 שעבר ניתוח להוצאת גידול שפיר ע"י עצב הראיה (ברשותך אני לא רוצה להרחיב יותר מיד) בכל אופן אני רוצה לחזור לעסוק בספורט .
עבר כ חודש מאז הניתוח והרופא המנתח אמר לי שאני יכול לעסוק בספורט בצורה איטית והדרגתית , אני שאלתי אותו ספבציפית על שחייה. הוא ציין גאסור לי להרים משקלים .
הייתי רוצה לקבל את דעתך בנוגע לשחיה כספורט לאחר הניתוח, ובכלל מה מותר לי ומה אסור לי בנוגע לפעילות גופנית.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי בן
פרופ` אייל יצחיאק27/05/2010הייתי ממתין מעט טרם שהייתי נכנס לבריכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירומה אקוסטיתמיכל26/05/2010
דר' יצחיאק שלום ,
איך אפשר לברר אחוזי הצלחה של הקרנות רדיו כירורגיה בשנים האחרונות בישראל,
האם קיים איזשהו סקר בנושא זה ,
היות ואני (החולה) צריכה לבחור לי טיפול ,או ניתוח או הקרנה ,ואני לא רופא וכל האחריות היא שלי
על הגוף שלי , אני מנסה להבין למה יש הסתייגות מנושא הקרנות
והרושם הנוצר הוא שניתוח הוא במקום ראשון !
אני בת 47 ,גידול בגודל של 2 ס"מ
אשמח לשמוע דעתך
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיכל
פרופ` אייל יצחיאק27/05/2010הייתי שמח אם היית מתייעצת עם דר ספקטור לגבי נסינו הרב כמנתח ועם דר' שושן לגבי ניסיונו ברדיוכירורגיה.
שניהם מנוסים ביותר והתוצאות שלהם מעולות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גבאני26/05/2010
סליחה על הבורות..
האם תחום ניוכירוגיה קשור גם לכאב גב ?
סובל שנתיים מכאב גב תחתון עם הקרנה לרגליים. MRI עמוד שידרה מראה פריצת דיסק L5S1.
טיפולים שמרניים, זריקות אפידורל וכדורים כגון ארקוקסיה/אטופן/קספו/אביטרן כמעט ולא עזרו.
מנתח עמ"ש המליץ לי לבצע ניתוח לקיבוע בין חולייתי.
לאחרונה מקבל קלונקס ואלטרולט שמועילים יותר!
האם יש מקום, לפני ניתוח עמ"ש, לפנות לנוירולוג או נוירוכירוג?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבי
פרופ` אייל יצחיאק27/05/2010יש מנתחי עמוד שידרה שמגיעים מתחום הנוירוכירורגיה ויש כאלו שמגיעים מתחום האורטופדיה.
אשמח לראותך במרפאתי ואז לייעץ בצורה מושכלת לגבי ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

