מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אווסטין וצמחי מרפאשירן09/08/2010
שלום רב!
רציתי לדעת שני דברים:
1. אבי חולה GBM כרגע מקבל הקרנות בלבד. הטיפול בטמודל עוקב בעקבות זיהום במוח וטיפול אנטיביוטי שקיבל. מתי כדאי להתחיל להשתמש באווסטין? האם עדיף לתת ישר אחרי הטמודל? אחרי שמתייאשים מהטמודל?ביחד עם הטמודל?
2. שאלה שנייה- לגבי צמחי מרפא האם יכולים לגרום נזק בשילוב עם כימותרפיה והקרנות?
תודה מראש.
שירן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באווסטין לGBM
ד''ר יוסף גילבורד11/08/2010שירן שלום!
בד"כ האווסטין ניתן לאחר שהטמודל לא נתן תוצאה מספקת.
אינני יודע אם יכולה להיות הוריית נגד לצמחי מרפא יחד עם כמוטרפיה.
רצוי לפנות ליעוץ של נוירו-אונקולוג לקבלת מידע נוסף בשתי השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שירן13/08/2010הניורואונקלוגית שלנו לא הייתה מוכנה לתת לנו מידע ואין לנו מי שיעזור לנו. תוכל לעזור לנו ולהגיד האם זה מתנגש? אני מצרפת את הרשימה:
רשימת תוספים מעכשיו ועד ל-שבועיים אחרי סיום תקופת ההקרנות
רמדי הומאופתית (רמדי הומאופתי שנמצא יעיל ל-GBM)
Ruta Graveolens 6C pill No. 40
2 טבליות בבוקר כ- 20-25 דקות לפני ארוחת בוקר
2 טבליות כ- 20-25 דקות לפני ארוחת ערב
Calcarea Phosphorica 3X
2 טבליות כ- 20-25 דקות לפני ארוחת צהריים
2 טבליות 20 דקות לפני ארוחת ערב
חשוב (מיוחס לרמדי ההומאופתית הנ"ל בלבד):
לא לשתות קפה או דברי מנטה או נענע בטווח של לפחות שעתיים מהנ"ל.
לא לשתות או לאכול ולא לקחת תוספים אחרים בטווח של 20 דקות מהנ"ל.
אם לוקח דקסמטזון או מיצי הדרים- לא לקחת הנ"ל בטווח של 30 דקות מהסטרואיד או מיץ הדרים.
לא לנגוע בטבליות באצבעות, אלא להשתמש בכוסית שתגיע מבית המרקחת.
לתת לכמוסות להימס בתוך הפה (עדיפות מתחת ללשון). לא לבלוע ולא ללעוס אותן.
*************************************************************** Coriolus versicolor – פטריה אנטי סרטנית- בספרי
3 קפסולות בלילה כשעתיים וחצי אחרי ארוחת ערב על קיבה ריקה
3 קפסולות בבוקר על קיבה ריקה כשעה לפני ארוחת בוקר או שעתיים אחרי ארוחת הבוקר
Boswellia Serrata 400 Mg- צמח מרפא שנמצא בעל יעילות ב-GBM
3 כמוסות X 3 פעמים ביום 30-60 אחרי האוכל
Niacinamide 500Mg- תוסף ממשפחת הניאצין המעצים טיפולי קרינה והופך אותם יעילים יותר (RADIATION SENSITIZER)
2 קפסולה X 2 פעמים ביום
2 קפסולה לקחת כ45-30 דקות לפני טיפול הקרינה. 2 נוספים בטווח של לפחות 7 שעות
סה"כ 4 קפסולות ליום (2,000 מ"ג)
"Teavigo"- Green tea capsules – תה ירוק - בספרי
2 קפסולות X 3 פעמים ביום על קיבה ריקה
כורכומין עם פייפרין 800 מ"ג - בספרי
שבוע ראשון: 2 כמוסות X 3 פעמים ביום- רק על קיבה מלאה מיד עם גמר הארוחה
שבוע שני ובהמשך: 3 כמוסות X 3 פעמים ביום- רק על קיבה מלאה מיד עם גמר הארוחה
מלטונין 5 מ"ג- בספרי
להתחיל ב-קפסולה אחת ביום ותוך שבוע להעלות בהדרגה למינון של 4 קפסולות (סה"כ 20 מ"ג)
לקחת 45-60 דקות לפני שנת הלילה בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות בלתינ קונבנציונליות
ד''ר יוסף גילבורד15/08/2010שירן שלום!
אולי זה יפתיע אותך אך מאחר ואינני עוסק בתחום של הרפואה הלא קונבנציונלית, אין לי אפילו מושג בנדון. אם לא קיבלת מענה מהנוירואונקולוגית מציע לפנות ליעוץ לאנשים שעוסקים ברפואה מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת MRI מחשוקי ענר09/08/2010
ביום 5.8.10 נעשתה לי בדיקת מ.ר.י. מח עם חומר ניגודי התוצאה " נגעים לא ספציפיים בחומר הלבן מעל הטנטוריום הכי בולטים בעונות הפרונטליות . תמונה רדיולוגית המחשידה NPH
תודתי לעזור לי בפענוח התוצאה
תודה
שוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI
ד''ר יוסף גילבורד11/08/2010שוקי שלום!
אין לי פרטים קליניים ולכן לא יכול להתייחס לממצאים.
לא נראה לי שיש קשר בין הנגעים והNPH
כדאי לך לפנות לבדיקה של מי שהפנה אותך לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומה בקוטר 10 מ"מפרופ` אייל יצחיאק08/08/2010
בדיקת MRI מוח עם חומר ניגוד הראתה קברנומה בקוטר 10 מ"מ, בפיענוח מכון דימות לא צויין שהיה דימום ואילו הרופא המטפל סיכם שמדובר בקברנומה עם הילת המוסידרין סביבה.
האם במקרה לא צויין הדבר באיבחון, או שהרופא המטפל חושד בדימום ואולי טעה??
אני מאד מעוניין לדעת אם הקברנומה דיממה.
מודה לכם מראש
דני.
נ.ב. הקברנומה בגזע המוח והתבקשתי רק לעקוב מדי שנה בעזרת MRI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קברנומה בגזע המוח
ד''ר יוסף גילבורד09/08/2010דני שלום
לדאבוני לא יכול לענות במדויק לשאלתך כי כפי שהנך מציין יש סתירה בין הפיענוח והסיכום של הרופא המטפל. ברור שנוכחות המוסידרין מדברת על דימום בעבר.ראה תשובתי באותו נושא לשאלה של ליאם ב27/7/10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך קברנומה
ד''ר יוסף גילבורד09/08/2010תיקון ב20/7.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיה או לא היה דימום?
דני09/08/2010אני מודה על תשובתך ורוצה להבהיר: לפני MRI היה CT בו נכתב: מודגם תהליך היפרדנסי עם מוקד מסויד במרכזו בפדונקל צרבלרי ללא אפקט מסה או בצקת סביבו עם האדרה קלה לאחר ח.נ. חשד לקברנומה.
שאלתי: האם לסמוך על הכתוב באבחון ה-CT או MRI שכאמור לא ציין כלל שהיה דימום?
הנושא מציק לי יום ולילה ואני רוצה לדעת אם ייתכן שלא היה כלל דימום למרות הכתוב ב-CT .
אשמח מאד אם תוכל לענות לשאלה מסכמת זו מבחינתי.
בשורות טובות ותודה על האתר
דני- המוטרד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך קברנומה
ד''ר יוסף גילבורד09/08/2010בCT לא צויין שהיה דימום. לזיהוי דימום ישן הMRI הנה בדיקת הבחירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום?
דני09/08/2010תודה מקרב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוצים ברגלייםרונית08/08/2010
שלום1
לא יודעת אם אתם הכתובת. יש לי שאלה כזאת. אני עשיתי MRI מח ועמוד השידרה צווארי.
הכל תקין חוץ מבלט דיסקC5-C6 ללא לחץ על החוט שדרה יש רק מגע רופף בקידמת שמאל החוט.
יש לי בעיה מוזרה.בזמן סיבוב צוואר מרגישה עקצוצים גם ברגליים.וגם לאחרונה כאשר אני בולעת רוק נגיד מרגישה עקצוצים ברגל ימין בדיוק איפה יש כאב של בלט.מומחה בעמוד השדרה אמר לי שעקרונית צוואר יכול לעשות עקצוצים ברגליים,אבל אמר שאין לי פגיע עצבית לא רואה בMRI/.אז אפשר להסביר מה שאני מרגישה ברגל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים ברגליים
ד''ר יוסף גילבורד08/08/2010רונית שלום!
לאור הממצאים בMRI וכפי שהמומחה אמר לך , לא נראה לי שיש קשר בין תלונותיך והממצאים בMRI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש לדעת מה זה בכלל בהפניה שלייקוב07/08/2010
הייה כתוב EMG אבל בסיכום הייה כתוב שעשיתי NCT ? מה זה בכלל בבדיקה NCT קיימת עדות לפולינוירוופתיה (מה זה בכלל)?מוערבת יותר סנסורית אקסונלית.בהשוואה לבדיקתינו מ-2009 לא חל שיפור??????????????????לא חל כל שיפר= למצב כמו שהייה או הידרדרות במצב בכל מיקרה מה זה אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק07/08/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מרגיש מעין נימללול בעיגול סביבאני02/08/2010
העיין שמאל שכולל את הגבה השמאלית,זה קורה לעיתים אחת ליום ,האים זה יעבור ? יש לזה משמעות אבחנתית? האים זו נורת אזהרה למשהו שאתם מכירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול סביב העין
ד''ר יוסף גילבורד02/08/2010אין מספיק פרטים. גיל, בעיות רפואיות נוספות,מחלות בעבר, תרופות וכו'.יכול להיות סימן נוירולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימן נויורולוגי למה?
אני03/08/2010זה מפחיד אני מיתקרב לגיל 60 יענו גיל זקן - צעיר ואני לוקיח משכחי כאבים כמו ארקוקסיה ואוקסי' ועוד כמו אמלו למניעת לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רדיו כירוגיהאור01/08/2010
אחותי סובלת מסרטן השד גרורתי שהגיע לראש. הגידול בגדול 2 ס"מ והבצקת פי 2.5. יש לציין שהגידול נמצא במיקם שלא ניתן לניתוח ולכן הוחלט על טיפול ברדיו כירוגיה. לאחותי כבר יש תופעות של טשטוש כבד בראייה כאבים עזים בצוואר בכתף וביד. למרות זאת בבית חולים החליטו שעליהנ לשתות סטרואידים ורק לאחר שבוע לבצע את טיפול הרדיו כירוגיה. האם זה לא מאוחר מידי?? האם לא כדאי ללכת לטיפול פרטי??
תודה רבה, קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רדיוכירורגיה לגרורה מוחית
ד''ר יוסף גילבורד01/08/2010קרן שלום!
כפי שאת ציינת, אכן ידוע שגרורה גורמת לבצקת מוחית קשה. אני מעריך שהיות שהטיפול הרדיוכירורגי עלול להחמיר בהתחלה את הבצקת המוחית, העדיפו לטפל בשלב ראשון בסטרוידים להפחתת הבצקת ובהמשך לתת את הטיפול הקרינתי. הגישה נראית לי הגיונית ביותר.
לא נראה לי שבטיפול פרטי אחותך תקבל טיפול יותר טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפתנטע01/08/2010
שלום רב. אני בת 17 ובריאה בד"כ. עברתי ניתוח קל לפני שנתיים ניתוח שבו עשו חתך בקרקפת. היום ואתמול הרגשתי באזור הצלקת אי נוחות וקצת כאב עם אודם קל. אין לי חום ואני מרגישה מצוין.
מה צריך לעשות במקרה כזה? זה כבר כמה פעמים קרה שהרגשתי אי נוחות באזור הקרקפת.
מה עושים במקרה כזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ואודם בצלקת בקרקפת
ד''ר יוסף גילבורד01/08/2010נטע שלום!
נראה לי שהכי טוב לפנות לרופא המטפל שיבדוק אותך אם את צריכה להבדק ע"י פלסטיקאי או כיירורג כללי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנומליה ורידיתרוני31/07/2010
שלום רב,
בעקבות טשטושי ראיה שנמשכו כ- 10 דקות כל התקף (6 התקפים בשנה וחצי האחרונות), וכאבי ראש שנמשכו כשבועיים (כאבי ראש ממוקדים שנעו ממקום למקום, שלא הזכירו לי שום כאב ראש שהיה לי בעבר) עברתי בדיקת סי.טי. בהתאם לתוצאות - הכל תקין, למעט אנומליה ורידית התפתחותית קלה.
ברצוני להוסיף שלפני כשש שנים עברתי בדיקות סיטי והכל היה תקין.
אשמח לדעת מה משמעות התוצאה ומה ניתן אם בכלל לעשות.
תודה רבה,
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנומליה ורידית
ד''ר יוסף גילבורד01/08/2010רוני שלום !
לא ציינת את גילך והמיקום של האנומליה הורידית וקשה להתייחס לתלונה ואם קשורה או לא לממצא. יחד עם זאת נראה לי שהינך זקוק לבדיקה ויעוץ נוירולוגי בהקדם לביצוע בדיקת "דופלר" של עורקי הצואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנומליה ורידית
רוני05/08/2010ד"ר גילבורד תודה רבה על התייחסותך.
בצעתי גם דופלר צוארי והבדיקה היתה תקינה לחלוטין.
אני בת 35, בד"כ בריאה לחלוטין (למעט התופעות שציינתי: בשנה וחצי האחרונןת תופעות של טשטוש ראיה, וכאבי ראש מוזרים שהיו לי לא מזמן ונמשכו כשבועיים. בנוסף, אתמול ישבתי בחדר חשוך והיה נראה לי שחלק משדה הראייה שלי בעין אחת נחסם למספר שניות). אני כבר לא בטוחה בתחושות שלי, ולא מבינה מה קורה לי. האם תוצאת הסיטי יכולה להסביר זאת ("מבנה פסי של האדרה באיזור פרונטלי משמאל, יתכן אנומליה ורידית התפתחותית קטנה")? מה משמעותה?
בדיקה אצל רופא עיניים גם יצאה תקינה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירוכירורגיהיובל30/07/2010
שלום
למה הכוונה נוירוכירורגיה פדיאטרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירוכירורגיה של ילדים
פרופ` אייל יצחיאק05/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע של פלג גוף ימיןמוטי30/07/2010
שלום רב !
לאימי בת 67 החלה לדבר לא ברור פנינו לבית חולים
אירוע של פלג גוף ימין ב CT היה חשד לתהליך תופס מקום
בבדיקת MAR היו ממצאים של : תהליך האדרתי מלווה בצקת החשוד בעיקר כנאופלזיה אינטרה אקסיאלית פריאטו-טמפורלית משמאל
אפקט המסה מקומי בעיקרו ובולט למדי
אין רואים סימני כיארי או הידרוצפלוס
אבקש הסבר למימצא ומה האפשרויות לטיפול
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מוטי,
פרופ` אייל יצחיאק30/07/2010לא ניתן לתת תשוה ללא בדיקה של הצילומים, אך יש צורך ביעוץ דחוף של נוירוכירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה נוספתההוא29/07/2010
כל זה קרה לי בעיקבות כאבי גב חדים האים גם לכך יש קשר עים היצרות חמורה לא מולדת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד על SPINAL STENOSIS
ד''ר יוסף גילבורד29/07/2010יתכן אך לא ניתן לענות לך בביטחון בלי לראות צילומים. נראה לי שבזה מצינו את נושא בדרך האינטרנט . תודה ובהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש תשובה, אני כבר למעלה מכמה שניםההוא27/07/2010
מכאבי תופת מגב תחתון דפוק לחלוטין השאלה שאני רוצה לשאול האים יתכן הקשר בין עמוד שידרה תחתון+סטיינאל סטנוזיס לא מולד , לבין בעיות נאורולוגיות. אובחנתי ע"י פרופסור לנאוכירוררגיה מאוד מכובד ונחשב כמומחה לנאוכירורגיה בעולם מרמב"מ לפני כשנתיים הפרופ' איבחן שיש לי היצרות חמורה (לא מולדת) של עמוד השידרה תחתון ,ואני זקוק לניתוח דחוף מרוב פחד שייגעו לי בגב עשיתי כל דבר שניתן לעשות כדי לשפר עצמי הן הידרותרפיה וכירופרקטיקה אצל ד"ר אורלי פלטנר לקחתי משכחי כאבים זריקות במרפאת כאב כלום לא עזר לי,עדיין יש לי כאבי תופת שמלווים בבעיות נאורולוגיות שונות ומשונות,לעומתו של הפרופ' המכובד מהצפון שהמליץ על היתערבות כירורגית ,ד"ר דווידוביץ במצב שבו ראה את ה-MRI החליט שזו היצרות בינונית ואין צורך בהיתערבות כירורגית הישבנים כואבים לי אני יכול להלך בעזרת רולטור כ-25 מטר ואני מהלך כאילו על בולמי זעזועים לעיתים אני לא מרגיש את הרגליים או שיש לי כאבי תופת בחלק האחורי של הרגליים וגם בישבנים לא יודע איך להגדיר את זה במדוייק וזהו אני לא יכול יותר אני יושב וכואב את כאבי בשקט למה זה ככה אני רוצה איכות חיים ללא כאבים ומיגבלות ואני פעם הוגדרתי ע"י חברי כבעל סף גרוי גבוה אני מבקש הייחסות רצינית כי כבר נימאס לי ואני רוצה איכות חיים ללא כאב אגב אני בן 62 אים פרט זה חשוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגליים על רקע spinal stenosi
ד''ר יוסף גילבורד27/07/2010למרות שקשה לאבחן מבלי לראות צילומים,על פי הסיפור כנראה אתה סובל מהיצרות ניוונית של תעלת השדרה המותנית. אם אכן זאת האבחנה, הניתוח המומלץ הוא שיחרור היצרות בלועזית DECOMPRESSIVE LAMINECTOMY. במקרים כאלה הניתוחים הלפרוסקופים לא מומלצים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאים יש קשר לבעיות נאורולוגיות
ההוא28/07/2010והיצרות בעמוד השידרה מה שניקרא בלעז ספיינל ספינוזיס או סטינוזיס - אני מעוניין בידע זה רק לידע אישי כדי לחזק את עצמי בקשר לכך שאני צריך להיות כבר מנותח לפני הרבה שנים ואולי עכשיו מחוסר ברירה אני אלך לניתוח גב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהSPIN STENOSISובעיות נוירולוגיות
ד''ר יוסף גילבורד28/07/2010כמובן שיכול לתת בעיות נוירולוגיות.אני מציע לך לפנות למומחה ולהתיעץ לגבי ניתוח . אתה לא מצפה שדרך האינטרנט ובלי לראות צילומים אוכל להחליט סופית לגבי צורך או לא בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא אני לוקח את זה ברצינות יתרה
ההוא29/07/2010ומפחד מניתוח כמו מאש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנניח והצדק עימך אז איך אתה מסביר את
ההוא28/07/2010זה שאני יכול לנוע ימינה ושמאלה למרות המיגבלות שאני סובל עקב הכאבים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהSPINAL STENOSISהמשך
ד''ר יוסף גילבורד28/07/2010ברפואה הכל יכול להיות . הסימנים הטיפוסים הם הפרעה או כאבים לאחר הליכה יחסית קצרה או הפרעות נוירולוגיות כמו נימול או הפרעות בתחושה . אם אין לך פריצות דיסק משמעותיות יכול להיות שהתנועות לצדדים ואפילו הכיפוף שמורים אך קרוב לודאי שיש לך כאבים ביישור הגב ובמתיחת הגב לאחור.תפנה למומחה נוירוכירורג ליעוץ חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחרונה אני לא מצליח
ההוא28/07/2010למצא לעצמי מנוח אני לא יכול לשבת ברציפות ולא לעמוד אני מתעייף מהר מאוד ויכול לגרור עצמי עים הרולטור בקושי 15 מטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך SPINAL STENOSIS
ד''ר יוסף גילבורד28/07/2010ראה הודעות אחרות. תפנה למומחה ותשקול התערבות לשחרור הלחץ באיזור מותני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Trigeminal neuralgiaשמואל ליבוביץ26/07/2010
אבא שלי סובל מ Trigeminal neuralgia הומלץ לו לעבור ניתוח ראש אחוזי ההצלחה לניתוח בארץ נאמדים על 75% ובנוסף הוא עבר לפני מספר שנים אירוע מוחי מה שמוריד את אחוזי ההצלחה
לעומת זה קיים לזה טיפול בארה"ב באמצעות לייזר אחוזי ההצלחה שם נאמדים על 98%
וגם הניסיון שם יותר והיות והוא מבוטח במכבי מגן זהב אנו מעוניינים לקבל המלצה מרופא
ויבא על שכרו
בכדי לקבל השתתפות מהקופה לטיפול בארה"ב
שמואל ליבוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל,
פרופ` אייל יצחיאק27/07/2010לא ברור לי מה משמעות הטיפול בלייזר. אני איני מכיר טיפול כזה. לייזר היה הבטחה גדולה ברפואה לפני מספר עשורים והיום הוא בשימוש מועט ביותר. כדאי לפנות לדר' צבי ישראל בהדסה המומחה בטיפול במצב מסוג זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות על מנתחים מומחיםשלי26/07/2010
אפשר לקבל כמה שמות של מנתחים מומחים בתחום הנל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות מומחים
ד''ר יוסף גילבורד26/07/2010קיימות 6 מחלקות נוירוכירורגיות בארץ: רמב"ם, הדסה,תל השומר, בילינסון וסורוקה. בכל מחלקה יש רופאים מומחים לביצוע הניתוח הנ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

