מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השלמת אינפורמציה לגבי השאלהשלי26/07/2010
ממצאים
שוב מודגמת שתי מנינגיומות קרוב לוטקס פארא סאגיטלי משמאל בגודל 80*24 ממ ללא שינוי.
מימין ויותר אחורית גדל במעט לעומת הבדיקה הקודמת מ33*33 ממ עד 28*34 ממ.
יש לחץ קל במוח בצמוד וללא בצקת בתוכו .
יש חדירה לסינוס הסגיטלי והיצרות שלו אך קרוב לוודאי ללא חסימה מלאה.
בנוסף באינטרוול קיימת התעבות של הפלקס בהחמרה לעומת הבדיקה הקודמת.
החדרים סימטריים ללא סטייה.
בסיכום
מינגיומה פרונטלית פארא סאגיטלית משמאל ללא שינוי.
הגדלה של המנינגיומה הפריאטלית מימין באינטרוול כמתואר.
בנוסף התעבות הפלקס אשר לא היה ניכר בבדיקה הקודמת
אלו הם הממצאים שהיו חסרים לך להשלמת השאלה שלי
אימי בת 58* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוכים אפשרים לניתוח מנינגיומה
ד''ר יוסף גילבורד26/07/2010כפי שציינתי קודם אינפורמציה כזאת ניתן לקבל מהרופא המנתח. במקרה של אמא שלך לא ברור אם התכנון לניתוח כולל את הממצאים בשני הצדדים או רק בצד אחד.
הניתוח של הגידול משמאל יכול לגרום לחולשת הגפיים מימין, יותר מודגשת ברגל מאשר ביד. אם יש הרבה בצקת לאחר הניתוח יכולים להופיע הפרעות בדיבור( אם אמך ימנית)
אם אמך בריאה ואין לה מחלות רקע התמותה מהניתוח הינה נמוכה( פחות מ2%)
סיכויי הזיהום במידה ואין סכרת נמוכים( פחות מ3%)
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להוצאת מנינגנומותשלי25/07/2010
שלום רב אימי צריכה לעבור ניתוח להוצאת הגידול ,כששאלנו את המנתח מהם הסיבוכים והסיכונים הוא טען כ4 5 אחוז מתוך זיהומים שיכולים להיעשות בתוך חדר הניתוח,יש לנו המון שאלות כגון"
האם פותחים את כל הראש או רק חתך מקומי? מתי היא מתעוררת? מהם החיים שאחרי הניתוח כלומר אני מניחה שהשיגרה תישתנה ?
הוא טען שזמו ההחלמה הוא כשבועים , מה עלינו לדעת אנחנו מאוד דואגים ומודאגים
אנא השיבו לי על השאלות אני ממש חרדה לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לכריתת מנינגיומה
ד''ר יוסף גילבורד26/07/2010שלי שלום
צר לי לאכזב אותך אך אין לי מספיק נתוניפם לענות על שאלתך: גיל, מחלות בעבר,מיקום הגידול, סימנים קלינים וכו'.
יחד עם זאת, את כל השאלות שהעלית כעת, את צריכה לשאול את המנתח. אני בטוח שתקבלי מענה מספק לקראת הניתוח של אמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- glioblastoma multhformeחנה24/07/2010
שלום,
בן אחותי בן ה-32 נותח בדצמבר . הסירו ממוחו גידול סרטני. עבר טיפולי כימוטרפיה וקרינה. השבוע גילו כי הגידול חזר ונותח שוב. הביופסיה הראתה שיש לו glioblastoma multhforme דרגה 4. מה ניתן לעשות? איזה טיפולים קונבנציונלים ולא קונבנציונלים כדאי לנסות על מנת להתגבר במחלה. חשוב לציין שבן אחותי לא גר בארץ, כרגע נמצא בקולומביה וחוזר חזרה למכסיקו (עיר מולדתו) בעוד כמה ימים.
האים אפשר לטפל בו בארץ?
אל מי לפנות?
תודה על העזרה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר glioblastoma multiforme
ד''ר יוסף גילבורד25/07/2010חנה שלום!
לדאבוני אין לי בשורה טובה בנידון. מדובר בגידול עם ממאירות הכי גבוהה שקיים.
הטיפול המקובל כולל כריתה ובהמשך קרינה וכמורפיה. באנשים צעירים ניתן להאריך את תוחלת החיים ע"י כריתה חוזרת כפי שעבר אחיינך.
טיפולים אילה ניתנים בארץ בכל מרכז רפואי גדול בו יש מח' נוירוכירוגית ומכון אונקולוגי.
לא נראה לי שאפואה לא קונבנציונלית עשוייה לפתור את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומה לאחר שנהליאם20/07/2010
אני בת 59, לפני שנה אובחנה אצלי בעקבות נימול בפנים, קברנומה בגזע המוח.
בדיקת MRIשעשיתי כעת למעקב לא הראתה שינוי במצב.
האם התוצאה מעודדת מבחינת סבירות שלא יהיה שינוי [דימום או צמיחה] גם בעתיד בהתחשב בגילי ובשנה שחלפה ללא הרעה???
ראוי לציין שמדי פעם יש התקפי נימול ומשיכות בפנים בעיקר בעייפות והתרגשות
תודה רבה מחכה לתשובתכם
ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוורנומש של גזע המוח
ד''ר יוסף גילבורד21/07/2010ליאת שלום
קברנומה של גזע המוח מהווה כ - 20% של כל הקברנומות במוח.
אם במקרה שלך לא היה דימום הרי שהסיכוי לדימום הינו נמוך בסביבות 0.6 עד 1.1 %
על כל מקרה את זקוקה למעקב קליני והדמייתי ע"י נוירוכירורג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה לאחר שנה
ליאם22/07/2010ראשית תודה על תשובתך.
לפני שנה הקברנומה אובחנה לאחר נימול ועיקצוץ והסתבר שהיה דימום מזערי שלא חרג מהקופסה, אני במעקב ונאמר לי שאין שינוי בגודל הקברנומה על כן שאלתי אם זה יכול להעיד על סיכוי נמוך לצמיחה או דימום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הירדמות הצד השמאלי של הפנים בטיסהמיכל19/07/2010
שאלה בבקשה
אחי בן 34 במהלך טיסה של 4 שעות נרדם לו החלק השמאלי של הפנים למשך חצי שעה ואז השתחרר
ממה הדבר יכול לקרות???? יש לציין שהוא סובל מבעיות של סינוזיטיס..
אנא עזרתכם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקוסטיק נוירומה ועפעפייםרז17/07/2010
שלום רב,
אני בת 28 ולפני 3 שנים עברתי ניתוח להוצאת גידול אקוסטיק נוירומה בצד ימין. מיזה זמן מה אני שמה לב שלעפעף בצד ימין יש כפל אחד יותר מלעפעף בצד שמאל (חוסר סימטריה). בנוסף אני מרגישה שהעין הנ"ל (ימין) "כבדה" יותר (הרבה פעמים אני מרגישה צורך לסגור אותה ביחס לעין השניה).
האם התופעה מוכרת בהקשר של אקוסטיק נוירומה? אם כן - האם זהו מצב שיכול להחמיר? לאיזה רופא עליי לפנות כדי לבדוק את הנ"ל?
תודה רבה,
רז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רז,
פרופ` אייל יצחיאק17/07/2010תופעה זו אינה שכיחה, כדאי לפנות למנתח שיודע האם היה איזשהו קושי בניתוח ולנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי ניתוח מניניומה בצד צשמאל
אורלי15/10/2010ויש לי נפילת עפעף בצי ימין!!!!!!!!!!!
קשור וחצי קשור!!!!!!!!
מרגישה כמוך צריכה לסגור את העין ורואה מטושטש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי ניתוח מניניומה בצד צשמאל - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק16/10/2010קיים הבדל רב בין ניתוח לכריתה של מנינגיומה לבין ניתוח לכריתה של שוונומה ווסטיבולרית. לאחר ניתוח לכריתה של מנינגיומה שיכולה להיות במיקומים שונים ומגוונים במח יכולה להיות צניחת עפעף, לאחר ניתוח לכריתת שוונומה ווסטיבולרית בדר"כ במידה ויש חולשה של עצב הפנים יש קושי לסגור את העפעף ולא לפתוח אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאירית מלפורמציה מוחיתאלי16/07/2010
לד"ר יוסף שלום
האם מנסיונך ייתכן שהמלפורמציה המוחית יכולה להיות כתוצאה של תאונה ( נפילה מגובה ) או שזה מום מולד ולא ייתכן כתוצאה מנפילה
יצוין שיש לי מלפורמציה מוחית שגיליתי אותה אחרי נפילה על הראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלפורמציה מוחית
ד''ר יוסף גילבורד18/07/2010אלי שלום
המונח "שאירית" איננו מוכר לי ואינני מבין מה כוונתך. אם המדובר במום ווסקולרי( של כלי דם) קיימת אפשרות של מפרצות או פגיעות אחרות בכלי הדם . אם מדובר במשהו אחר אשמח להמשיך ליעץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאירית avm
אלי18/07/2010לד"ר שלום רב
הכוונה שלי בשאירית היא שהייתה לי מלפורמציה מוחית פרונטלית ימנית מאוד גדולה 4\5\6ס"מ אולם טופלה ב3 צינתורי מוח " אימפוליזציות " אבל אחרי 3 הטיפולים נשאר חלק ממנה כ0.8\1 ס"מ
הופניתי להמשך טיפול ברדיוכירורגיה (הקרנות )
יצוין שהמלפורמציה גילית אותה בעקבות נפילה על הראש .
שאלתי האם מלפורמציות מסוג זה יכולות להיות תוצאה ישירה של הנפילה
אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשארית של מלפורמציה מוחית
ד''ר יוסף גילבורד18/07/2010לא, מלפורמציה מהסוג הזה איננה על רקע טראומתי אלא מולדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שלום
אלי18/07/2010תודה על המענה המהיר ועבודת הקודש שאתם עושים
האם לפי הנתונים לעיל סכנת הדימום אחרי הצינתורים פחתה לעומת המצב לפני הטיפול
אשמח מאוד לרבל תשובה מהירה
המשך יום נפלא לך ולכל האחראים בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר אמבוליזציה
ד''ר יוסף גילבורד18/07/2010אלי שלום
לא ניתן להגיד שסכנת הדימום פוחתת אלא עד לסגירה מוחלטת של המום הוסקולרי. מציע לפנות ישירות אל מי שביצע את הפעולה לקבלת מידע מדוייק לגביך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומנים בראשאיתי16/07/2010
שלום, ברצוני לשאול שאלה
לאבי יש כמו גושים בקרקפת( כמו שומן )
זה מתמקד בכל הראש זה כמו בצקות,
מה זה נראה לך? הוא קצת חושש האם יש צורך לבצע בדיקה?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איתי,
פרופ` אייל יצחיאק17/07/2010כדאי שיבדק על ידי פלסטיקאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול במפרצת מוחיתדניאל י.15/07/2010
לאמא שלי גילו מפרצת מוחית. הייתי רוצה לקבל מידע בנוגע לטיפול המומלץ למפרצת מוחית שלא התפוצצה. (ניתוח ראש או צינתור עורקים), מה הם הסיכונים של המחלה ומה אחוז בהצלחת כל סוג של טיפול / אחוז תמותה מהמחלה.
כמו כן אמי אינה מתגוררת בארץ ואינה אזרחית ישראל. היכן בארץ היא יכולה לקבל יעוץ / אבחון חוזר / טיפול, למי ניתן לפנות בנושא ובמה זה כרוך?
תודה רבה מראש. דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרצת מוחית
ד''ר יוסף גילבורד16/07/2010דניאל שלום!
מפרצת מוחית שטרם נתפרצה עלולה להתפרץ בקצב של 2-7% לשנה. התמותה בעקבות התפרצות מפרצת במוח הינה גבוהה ( 30 עד 40%) לכן מקובל לטפל ע"מ למנוע התפרצות עצמונית.
כפי שאת ציינת קיימות שתי שיטות, הכירורגית והאנדווסקולרית ( דרך צינתור).
בשתי השיטות ההצלחה הינה מעל ל 95% אמנם כדי לבחור באיזה דרך לנקוט יש להתייחס לגופו של העיניין כלומר תלוי במיקום, בגודל ובצורה של המפרצת.
קיימות מחלקות נוירוכירורגיות ליעוץ ברמב"ם שבחיפה, בהדסה עין כרם בירושלים, בתל השומר, איכילוב ובילינסון באיזור תל אביב ובסורוקבה בבאר שבע. בכל מחלקה יש גם שרות אנדווסקולרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, ועוד שאלה קטנה...
דניאל י.16/07/2010תודה רבה ד"ר גילבורד
כמו כן האם ניתן לקבל טיפול / ייעוץ עבור מישהו שאינו אזרח ישראלי?
האם כדאי לפנות לגופים פרטיים כלשהם (אני מירושלים) ?
תודה מראש.
נ.ב. דניאל זה זכר :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול רפואי לאזרחי חוץ
ד''ר יוסף גילבורד18/07/2010בכל בית חולים מרכזי בארץ קיימת "מחלקת תיירות מרפא" עם שם זה או שם דומה אשר מטפלים באזרחים מחו"ל שמעוניינים לקבל טיפול רפואי בארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת קבוצת תמיכהאלכס14/07/2010
שלום,עברתי ניתוח ראש ואני מחפשת קבוצת תמיכה של אנשים שעברו ניתוחים דומים,האם ידוע על משהו כזה בתל אביב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבוצות תמיכה
ד''ר יוסף גילבורד16/07/2010מצטער, לא מכיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- sacral dimpleענבל10/07/2010
בני בן שבועיים, בבדיקת רופא לאחר הלידה אובחן sacral dimple ,והומלץ אולטרסאונד לשלילת עגינה של חוט השדרה.
1. התור לצורך קבלת ההפניה נקבע לגיל חודש, האם יש דחיפות מיוחדת?
2. במהלך ההריון בצעתי בדיקת חלבון עוברי שחזרה גבוהה (AFP = 2.66MOM ) בייעוץ גנטי נאמר לנו שהערך הגבוה מחשיד למומים של התעלה העצבית. בצענו שתי סקירות מכוונות במטרה לשלול ככל האפשר מומים מסוג זה,שתיהן יצאו תקינות. האם בדיקת החלבון העוברי הנ"ל מעלה את הסבירות לכך שאכן קיימת בעיה של חוט שדרה מעוגן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר sacral dimple
ד''ר יוסף גילבורד11/07/20101- אין דחיפות בביצוע הבדיקה. במידה שאכן מדובר בעגינה , אני בד"כ ממליץ ביצוע MRI בגיל חצי שנה ולפי הצורך להשלים הכנות לניתוח ניתוק העגינה.
2- חלבון עוברי מוגבר בד"כ במקרים של "מום פתוח" של מערכת העצבים המרכזית לכן לא יכול להיות מוגבר במקרה של בנך . יחד עם זאת לא שולל עגינת חוט השדרה . להערכתי לממצא של AFP
מוגבר אצלכם אין שום משמעות קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ענבל11/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהשולה08/07/2010
ד"ר שלום רב!
נמצאה אצלי מנינגיומה בסינוס קברנוזוס משמאל שגדל משמעותית מ-1.5 ס"מ ל- 2.8 ס"מ
לאחר יעוץ היפנו אותי לרדיוכרורגיה שאלתי היא האם כדאי כרגע לעבור הקרנות אם אין לי שום הפרעה? או שלהיות רק במעקב בינתיים של mri פעם בחצי שנה?
אודה לתשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה בסינוס קוורנוזוס
ד''ר יוסף גילבורד08/07/2010אני גם בדעה שהטיפול העדיף בגודל כזה של גידול ובמיקום הנ"ל הוא רדיוכירורגיה.
על פי תיאורך הגידול כמעט הכפיל את גודלו. נראה לי שכדאי כבר שתקבלי את הטיפול כי אם הגידול ימשיך לגדול הרי שהסיכוי לריפוי בעקבות הקרינה בגידול שקוטרו מעל ל 3 ס"מ יקטן בצורה משמעותית. מאידך, עקב ההקרנות עלולים להפגע עצבים שטרם נפגעו.
בסה"כ אם משקללים את כל הדברים, אני הייתי הולך לקבל כבר את הטיפול המוצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה !!!גל08/07/2010
רציתי בבקשה את עזרתכם לקבל החלטה , בני לאחר חודש וקצת מתאונה בה הוא נפגע
הפגיעה הינה שבר בפריאטלי וטמפורלי משמאל דימום סבדורלי ואפידורלי קטן פחות מ- 5 מ"מ
טמפורלי משמאל, השאלה כזאת המצב הפיזי לו בסדר גמור, השאלה היא שיש לנו בתחילת חודש
הבא טיסה ארוכה לחול שמתוכננת הרבה זמן מראש, ובני שהוא בן 15 אמור לטוס איתנו
הנוירכוכירג בבית החולים טוען שאין שום בעיה, הרופא המטפל טוען שאין שום בעיה, הנורולוג טען שאין שום בעיה לחזור לשיגרה
אך יש לי חשש בגלל החמצן בטיסה הבנתי מאחד הרופאים שיכולה להיות לילד איזה בעיה
בזמן הטיסה בגלל הבעיה שהיתה לו בראש??? מה דעתכם בבקשה אני לא רוצה לקחת
איזה שהוא סיכון שיכול להיות ????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלת ראש לפני כחודש וטיסה
ד''ר יוסף גילבורד08/07/2010גל שלום!
כל הרופאים שיעצו לך צודקים, אין שום בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומיה טמפורלית שמאליתחיה06/07/2010
שלום
לפני כשנה חליתי בדלקת קרום המוח על רקע של ברטונלה. מאחר והרגשתי שלא חזרתי לעצמי, הופנתי לנאורולוג אשר ביקש ביצוע MRI. ב-MRI התגלה שישנה מנינגיומיה טמפורלית שמאלית.
רציתי לדעת האם דלקת המוח יכולה היתה להיות טריגר למנינגיומה - כלומר האם יש קשר בין הדברים?
האם גידול מסוג זה יכול להשפיע על יכולת ריכוז וזיכרון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה ודלקת קרם המוח
ד''ר יוסף גילבורד07/07/2010חיה שלום
אין קשר בין דלקת קרום המוח והמנינגיומה.
אם את ימנית אכן גידול טמפורלי שמאלי יכול לתת הפרעות בריכוז והזיכרון אך הדבר תלוי בגודל הגידול ובבצקת שנגרמת עקב הגידול. אם התהליך קטן מ20 מ"מ וללא בצקת מסביבו הרי שאפשר לחיות אתו עד 120 תחת מעקב בלד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה נוירולוגיתאלי06/07/2010
לד"ר בוקר טוב
לפני שנתיים היה לי דימום מוחי באיזור פרונטאלי ימני שגרם לי נזק מוחי המתבטא בהרבה דברים לרבות קשיי הליכה וירידה בתחושה בפלג גופי השמאלי .
בבדיקה הנוירולוגית האחרונה הרופא דפק בפטיש על שתי ברכותיי אולם השמאלית " החולה" קפצה הרבה יותר מהשנייה
מה משמעות הדברים ?
האם חל שיפור מסוים והאם אני צריך להשלים עם מצב זה אחרי שנתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר דימום במוח
ד''ר יוסף גילבורד06/07/2010אלי שלום
בהמשך לתשובתי חזרתי וראיתי שבכל זאת יש לך הפרעה בהליכה ואני משער על רקע חולשת הרגל השמאלית אשר בהתאם לכך יש לך רפלקסים יותר ערנים באותו צד. כפי שציינתי, זהו ביטוי נוירולוגי ידוע שחולשה בשלב הראשון הינה רפה עם החזרים מוחלשים ובשלב הכרוני נהפכת לחולשה "קשיחה" עם טונוס מוגבר והחזרים יותר ערים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

