מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רעידותsivan08/04/2010
היי ד"ר שלמה
לפני כשבועיים עשו לי s.t בראש ראו שיש שם משהו לא תקין כלי דם או נים הם שחררו אותי הביתה
אמרו שזה לא מסוכן.ואני עד היום לא רגועה..... יש לי מדי פעם רעידות מוזרות בראש האם זה מסוכן?
בתודה סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לחזור לרופא המפנה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/04/2010סיון שלום
אני מניח שאם שוחררת הממצאים בגדר התקין
יש לפנות לרופא מטפל להמשך מעקב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעמוד שדרה צווארידניאל07/04/2010
שלום רב,
אני בן 21, ברקע סקוליוזיס וקיפוזיס. לאחרונה אני סובל מכאבים באיזור העורף צד ימין בעיקר כאשר אני מזיז את הראש או משעין אותו.....יש לציין כי ביצעתי לפני כשנה וחצי צילום גולגולת שבו הודגם "בלט גרמי בעצם אוקציפיטלי... ייתכן וריאנט אנטומי".
בדיקות דם תקינות למעט רמת פוספאט מעט גבוהה מן הנורמה (4.8), בשבוע הבא יש לי תור לאורתופד.
האם לדעתך כדאי לעשות פיזיותרפיה לצוואר/לגב? ממה הכאב בעורף יכול לנבוע והאם קשור לסקוליוזיס או לקיפוזיס? האם קשור לבעיה בעצם עקב רמת הזרחן הגבוהה?האם יש צורך לבצע MRI עמוד שדרה??? מה משמעות הבליטה הגרמית בגולגולת והאם מדובר בפגם מולד או נרכש?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דניאל
פרופ` אייל יצחיאק08/04/2010הרבה שאלות ומעט תשובות :)
קרוב לודאי שיש קשר בין הקיפוסקוליוזיס שיש לך לכאבי הצואר. במידה והכאבים בצואר בלבד קרוב לודאי שמעט פיזיוטרפיה, מנוחה ומששכי כאבים יעזרו.
לגבי הבליטה הגרמית בגולגולת גם היא קרוב לודאי בליטה שנמצאה באופן מקרי ודי חסרת משמעות .
בכל מיקרה עליך להיבדק על ידי רופא שעיסוקו מחלות עמוד שידרה ועל ידי נוירוכירורג או על ידי נוירוכירורג שמומחה למחלות עמוד שידרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת במוח שהתבקעלילי03/04/2010
לרופאים שלום!
אמי בת 45 עברה לפני עשרה ימים צינטור במח בעקבות מפרצת שהתבקע .כרגע היא מאושפזת בטיפול נימרץ ,המצב שלה מוגדר כקשה, היא מונשמת בפיום פה ומורדמת, מעירים אותה פעם בארבע שעות לבדיקות נוירולוגיות. אחרי האירוע והצינטור היא התעוררה וזיהתה אותנו ,מזיזה ידיים ורגליים ואפילו מנסה להגיד משהו רק שהצינור מפריע לה בפה. השאלה שלי היא כזאת, לפי מה שהרופאים הסבירו לנו שיש לה כרגע התכווצות כלי דם שזה השלב הקריטי ביותר, השאלה האם אחרי או בזמן ההתכווצות כלי דם יכול להיות סיבוך ולא תוכל לדבר או לזוז למרות שאחרי הדימום עצמו ראינו אותה מזיזה גפיים ומנסה לדבר?
תודה מראש מצפה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אנה
פרופ` אייל יצחיאק04/04/2010דמם ממיפרצת מוחית הינה מחלה קשה. בשבועיים לאחר הדמם יכולה להיות תגובה של כווץ כלי דם מוחיים. תגובה זו יכולה להיות קלה עד קשה מאוד. יש לחכות ולראות איך הימים הקרובים מתפתחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעה פסכיאטרית אחרי ניתוח ראשחלי03/04/2010
לדר' איל שלום רב
היתי רוצה לדעת בבקשה אם אחרי ניתוח מוח - להסרת גדיול מינגיומה
לפני 4 שנים, יש לזה השלכות פיכולוגיות פסיכיאטריות.
בעלי מאז הניתוח, יש התנהגות מאוד מוזרה , מאוד סגור, לא מדבר, לא מענין שום דבר.
מאז יצר לעצמו חובות ולא נשאר שום ביטוח פניסיוני ליום המחר חי את היום את הרגע.
יותר מזה , אני אשתו שהיתי בשבילו הכל - הוא אדם ערירי - אין לא משפחה
יש לנו 4 ילדים ,
מתהלך כל הזמן עם הראש למטה , לא מדבר , מבטי כעס ורוע.
הוא גם לא יכול להסתכל עלי היום , אני שהיתי בשבילו כל העולם
אנא בבקשה, עזרה אני מתחילה להשתגע איני יודעת מה לעשות.
הוא גם מהמר כפיתי היום ולא מוכן ללכת לטיפול גמילה
אנא, עזרתכם בבקשה.
תודה חלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חלי,
פרופ` אייל יצחיאק04/04/2010במקרים מסוג זה יש לשקול ביצוע הערכה נוירופסיכולוגית ואף הערכה פסיכיאטרית על מנת שיהיה ניתן להציע טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI ל בן 3 שעבר ניתוח להסרת גידולאנדרי שכטר02/04/2010
שלום, אשמח אם תוכלן לעזור לי לפענח את תוצאות ה - MRI של בני. Vילד עבר ניתוח לכריתת תהליך שנמצא ב- PILOCYITC ASTROCYTOMA. לאחר קרניאקטומיה פרונטו-פריאטלית קמרונית משמאל. התוצאות של הבדיקה-
1) נגע מואדר עגול בקוטר כ- 1.3 ס"מ היפותלמי שמאלי וכן אות גבוה ב- T2 והאדרה בקומיסורה הקדמית משמאל. הממצאים מודגמים במיטת הגידול שהוסר, במקום בו נראה נגע מסויד בחלקו בבדיקת CT. הממצא חשוד לשאריתץ אין עדות להידרוצפלוס.
2) אנצפלומלציה וגליוזיס במיקום פרונטלי שמאלי במסלול הניתוח עם התבלטות רקמת המוח כלפי החסר הגרמי במיטת הקרניוטומיה. אנצפלןמלציה מינימלית בשוליים קדמיים של הקורפוס קאלוזום מימין.
3) מודגמת האדרה דורלית נושולרית בקוטר 0.5 בשולים מדיאלים קדמיים של מיטת הניתוחת קרוב לוודאי על רקע מצב פוסט ניתוחי. לא נראים מוקדי האדרה נוספים או אותות חריגים נוספים אינטרא-קרניאלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אנדרי
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2010יש לפנות לרופא המנתח על מנת שיצפה בצילומים ויפענח אותם. רק הוא יודע מה היה בניתוח ויכול לפענח את ההדמיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהsivan26/03/2010
הייי ...
אני בת 27 עובדת בגן ילדים
לפני שבוע הלכתי לבית חולים עם כאבי ראש מאוד חזקים וזרמים שהולכים וחוזרים.עשו לי ct במוח והם ראו שם משהו לא תקין הם חושבים שזה נימים. בנירו כירוגית הייתי שם במעקב ווהכול יצא תקין בבדיקות דם...
השאלה שלי היא מה זה dva ?
אשמח אם תשלח לי תשובה בחזרה
בתודה סיון נחמנזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סיון
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2010DVA הינה הפרעה התפתחותית של ורידי המח ובדר"כ אינה מהווה בעיה קלינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בראש האם כדאי להבדק ואם כן אצל איזה רופא?פרופ` אייל יצחיאק25/03/2010
בחלק העליון של הראש מקדימה הבחנתי לפני כחודש ב"גבעה" קטנה קשה למגע. לפני כחצי שנה נחבטתי באזור ממסגרת של חלון. לא היו כאבים וגם היום אין. הייתכן קשר בין השניים? האם כדאי להבדק ואם כן אצל איזה רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ לפנות לרופא משפחה.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/03/2010שירה שלום
מומלץ ליידע את רופא המשפחה לבדיקה ראשונית
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה23/03/2010
מצאו אצלי במיקרה מינגיומה בגודל ס"מ 1.8+1.1+2.2
אחרי חצי שנה עשיתי שוב mri והתוצאה היא 15+20+20 מ"מ+ סמניי זרימה בכלי הדם הגדולים התוך גולגולתיים הסיכום: מבני המוח בגדר נורמה...
האם יש שינויי בגודל? האם מומלץ לעשות ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה מיקום התהליך?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/03/2010מדוע התבצעה ההדמיה ?
מה היה התלונות/סימפטומים?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שאלה29/03/2010אין שום תופעות!! קבלתי מכה בראש ואז גילו את זה בסיטי ...
מיקום באונה הפרונטלית ימנית מעל הסינוס פרוטלי מלווה בבצקת. נראה אקסטרא אקסיאלית
עכשיו עשיתי בדיקה חוזרת אחרי חצי שנה ..
אקסטרא - אקסיאלי , מסוייד ברובו חדרי המח תקינים . והחומר הלבן והאפור במיקום ואותו תיקנים ואין הגברה תפולוגית תוך מוחית לאחר הזרקת גדוליניום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירובכצטציפי23/03/2010
שלום רב, שמי ציפי ואני אובחנתי בבכצט בשנת 2004 (אני גם חולת פ.מ.ף)
לפני כמה חודשים אושפזתי במחלקת נורולוגיה עקב כאבי ראש חזקים ועלייה בלחץ תוך מוחי.
מעבר לזה לא נמצאו כל עדויות נוספות.
לאחר התיעצויות רבות עם רופאים קיבלתי תרופה להורדת הלחץ, וכשהמצב השתפר קמעא התחלתי בטיפול של אימורן בשאיפה להגיע ל100 מילגרם ליום, כרגע לא מצליחה לעבור את ה50 מל' ליום.
שאלתי היא: מה עושים במקרה שהתופעות שבשלהן התאשפזתי חוזרות והן אף מחמירות - כאבי ראש חזקים, רתיעה מאור ו/או קולות שנשמעים לידי - אפילו דיבורים?
והשאלה השנייה היא: האם יש פרגנוזה להישנות ו/או החמרה של המחלה הנוירולוגית?
מאוד אשמח אם אקבל תשובה לגבי העתיד? האם ישנן סטטיסטיקות של הידרדרות כזו או אחרת באבחנה כזו? וכו'.
תודה מראש
ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק26/03/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפידורל עם חשש לציסטהשלי23/03/2010
שלום,
לפני מספר חודשים בבדיקת סיטי התגלה אצלי חשש לציסטה באזור עמוד השדרה.
נוירוכירוג הפנה אותי לבצע בדיקת mri על מנת לוודא שזוהי אכן ציסטה. עוד לא ביצעתי את הבדיקה כיון שאני בהריון (שבוע 35) והוא אמר שאוכל לחכות עם הבדיקה לאחר הלידה.
שאלתי היא האם יש בעיה כלשהי בלקיחת אפידורל בלידה עם חשש לציסטה באזור הנ"ל, האם זה יכול להוות בעיה כלשהיא או סיכון?
אשמח לתשובה,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלי,
פרופ` אייל יצחיאק23/03/2010קשה לענות ללא צפיה בהדמיה.
ציסטה הינה מושג מעט ארטילאי. חשוב לברר למה הכוונה, כמו כן חשוב להבין למה נערך הברור ומה תוצאות הבדיקה הנוירולוגית שלך.
בהחלט יתכן ויהיה קושי עם הרדמה אפידורלית
אנא בדקי עם הנוירוכירורג המטפל.
אשמח לראותך במרפאתי ולתת תשובה מלאה יותר לאחר שאבדוק אותך.
בהצלחה בלידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח סיטיאלי22/03/2010
לד"ר שלום רב
קרובה שלי קיבלה תשובה של סיטי מוח (ללא חומר ניגוד)כתוב בה כדלקמן :-
הסתיידות גסה ומספר הסתיידיות זעירות נוספות סביבה באונה פרונטלית ימנית משמאל .
אשמח מאוד לקבל התיחסותך לממצא הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח הדמיה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/03/2010שלום אלי
בת כמה קרובת משפחתך????
חסרים לי פרטים נוספים.
מומלץ ברור עם חומר ניגוד ולישקול MRI.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרחבות עצם במוחהופ18/03/2010
עברתי תאונת דרכים עם אופנוע. במסגרת בדיקות שנעשו בבית חולים, הנוירולוג גילה כי בבדיקת CT ישנה התרחבות עצם במוח. לא הסבירו לי מה זה אומר בידיוק ורק שלחו אותי לבצע בדיקת MRI. אשמח לדעת מה זה אומר בדרך כלל? האם זה קשור לגידול במוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הופ
פרופ` אייל יצחיאק20/03/2010בדרך כלל אם יש מצב כזה לאחר חבלת ראש הבוונה לשטף דם שהתארגן והסתייד. בכל מקרה יש לשלול תהליך גידולי על ידי MRI ומעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לתוצאות CT של המוחעידן16/03/2010
שלום
אבי בן ה-60 עבר בדיקת CT של המוח.
אבקש שתסביר לי בקצרה את תוצאות הבדיקה.
בתוצאות נכתב:
הצטברות CSF אקסטרא אקסיאלית תת-קונביקסיטלי פרונטו פריאטלי דו-צדדי.
אבחנה מבדלת כוללת היגרומות תת-דוראליות? אטרופיה פוקאלית?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עידן
פרופ` אייל יצחיאק16/03/2010קיימת כמות רבה מהרגיל של נוזל בין המח לבין הקרומים העוטפים אותו. הדבר יכול לנבוע מהצטברות של נוזלים או מהקטנה של המח. יש להמשיך ולעקוב קלינית ורנטגנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
עידן16/03/2010שלום
בהמשך לתשובתך, האם יש צורך רק במעקב או שיש גם צורך בביצוע בדיקות נוספות או אפילו פעולות כירורגיות כגון ניתוח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי עידן
פרופ` אייל יצחיאק17/03/2010יש צורך במעקב על ידי נוירוכירורג ושקילת הצורך במעקב רנטגני. לפי תוצאות המעקב יש להחליט האם להמשיך במעקב וטיפול שמרני או לנסות טיפול ניתוחי.
יש להדגיש כי מכיון שלא בדקתי את החולה ולא ראיתי את ההדמיה ההמלצות תאורטיות בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשרות15/03/2010
ד"ר שלום,
לפני כחודש וחצי לאחר חשיפה לקור וגשם, הופיע כאב בעורף (דו צדדי) עם הגבלת תנועה, הכאב הקרין לחלק שמאל של הראש האחורי, כאב שבא וחזר כל כמה שעות.
נוירולוג איבחן חשד לנוירלגיה אוקסיפיטלית, ונתן לי זריקת סטראואידים באזור.
היום לאחר שבועיים מהזריקה הכאב בצוואר נחלש וכך גם בחלק האחורי בראש, אולם הופיעו דקירות מידי פעם בראש, ותחושת "שריפה" בראש למעלה.
האם תופעות אלה ידועות במקרה זה? האם זה אמור לעבור עם הזמן? (במידה וזה אכן קרה לי מהקור והגשם). ושאלה אחרונה, האם לדעתך יש מקום לבצע mri?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רות,
פרופ` אייל יצחיאק16/03/2010קרוב לודאי שעם הזמן תופעות אלו תחלופנה. בכל מיקרה כדאי לחזור ולהיבדק אצל הרופא שמטפל בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מורכבתא.15/03/2010
מספר שאלות שמטרידות אותי עקב קליניקה ממושכת של חצי שנה בערך.
בן 32 כמעט
1. בתקופה הנ"ל סובל מרעד בעוצמות משתנות בשתי הידיים ומכאבים בעצמות האצבעות כתגובה לקור.
2. לוקח טיפול תרופתי מגוון ssri לטיפול בsevere ocd עם איזון חלקי.
3. בשבועיים האחרונים תחושת כאב תמידית בגב תחתון עם רבוי יציאות רכות.
4. עליה בתחושת חולשה וחוסר תיאבון מסוים.
5. תחושת צמא מוגברת.
6. קושי מסוים בזיכרון לטווח קצר ובריכוז לימודי ביחס לעבר.
בבדיקה נוירולוגית כללית הכל תקין.
נשלחתי לבדיקת eeg.
האם יש מקום לחששות אונקולוגיים על רקע הנ"ל בצירוף להיסטוריה משפחתית של גידולים במעי הגס, בערמונית ובשד. בצירוף לקיומה של אנטנה מסיבית בשכונתי והעובדה שאנו 3 שכנים סמוכים שבני משפחתינו לקו במחלה הממארת וביחוד אמי ז"ל שנפטרה בחודש האחרון מסיבוך סרטן השד על ידי תאים ממאירים בנוזל מערכת העצבים המרכזית והראש?
אני משתדל לנתח הנתונים כמו שהם למרות הנסיבות האישיות ולכן קצת מוטרד מכל הנ"ל.
לתשובתכם אודה.
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי א.
פרופ` אייל יצחיאק15/03/2010על פניו לא נראית בעיה אונקולוגית חריפה. אנא פנה לרופא המשפחה ולנוירולוג המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

