פורום נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיקום נוירולוגי
    נירית
    15/02/2010

    שלום רב
    אבי, בן 62, עבר לפני כ3 שבועות ניתוח להוצאת המינגיומה בראש, כאשר הגידול היה שפיר אך ענק, בגודל של "אבוקדו". בעקבות הניתוח הוא נפגע מוחית בשתי אונות, וכעת הוא מוגדר כסיעודי, תשוש נפש וזקוק להשגחה 24 שעות ביממה. עיקר פגיעתו היא נוירולוגית/קוגניטיבית ומצבו הפיזי יחסית טוב, הוא עצמאי במידה רבה אך זקוק לעזרה מינימלית בתחום זה. לאחר שבועיים בבית החולים רמבם הוא נשלח לתקופת שיקום של 18 יום בבית חולים פילמן בחיפה. בית חולים זה עוסק בשיקום פיזי ולא נוירולוגי, ולכן אבי לא זכה לשום שיקום ולו בסיסי ביותר. כעת אנו עומדים בפני שיחרור מבית החולים, אך אנו לא יודעים לאן לפנות, מה עלינו לעשות כעת, והיכן הוא יכול לקבל את השיקום הטוב ביותר עבורו, במסגרת אשפוזית ולא במסגרת אמבולוטורית, שכן אין לנו את היכולת המקצועית/הכלכלית והנפשית לטפל בו בבית. עלי לציין כי הוא אלמן, ואין מישהו שיוכל להשגיח עליו. האם תוכלו לייעץ לי מה עלי לעשות ולאן עלי לפנות, במסגרת קופת חולים כללית, וכיצד אוכל להשיג לו את המקום שיעזור לו לחזור לרמת תפקוד הגבוהה ביותר שלה הוא יהיה מסוגל? בנוסף האם תוכלו לומר לי למי אוכל לפנות על מנת שיאבחן את מצבו בצורה מקצועית ומכל ההיבטים, היות שאף זאת לא נעשה עד עתה.
    תודה מראש
    נירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום נוירולוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נירית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    15/02/2010

    טרם עזיבתי את בית פלימן הייתי מתייעץ עם שרותי הרווחה ובודק בקופ"ח מה זכויותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    דוד
    13/02/2010

    לפני כ- 8 חודשים עברתי ניתוח להסרת גידול שפיר מהראש. בשבועיים האחרונים התחלתי לסבול מכאבי ראש חזקים שמונעים ממני לתפקד כרגיל. האם זה נורמלי או האם כדאי לפנות למיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דוד,

    פרופ` אייל יצחיאק
    14/02/2010

    בהחלט כדאי להתיעץ עם המנתח ואם הוא אינו זמין פנה למיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפרצת מוחית
    עפרה
    13/02/2010

    ידיד שלי עבר צינטור לסגירת מפרצת מוחית , שבעקבותיו השתתק חלק השמאלי של גופו ובנוסף
    יש קשיים בדיבור , הוא אמר שהמנתח אמר שהיו הסתבכויות בצינטור .
    האם תוכל להרחיב אילו הסתבכויות יכולות לגרום לשיתוק ? והאם הנזק הוא הפיך ?
    תודה מראש ,
    ע.ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפרצת מוחית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עפרה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    14/02/2010

    קשה להגיב ללא ידיעת הפרטים, אך יש לדעת שמדובר בפרוצדורה מסובכת ביותר בה מטפלים במומים בכלי דם קטנים ביותר שכל אחד מהם חשוב ולעיתים כשנסגר כלי הדם נגרמת הפרעה בזרימת הדם למח התקין. יש מקרים שמשתפרים ויש כאלו שאינם משתפרים.
    איחולי החלמה מהירה לחברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנט ופרופיל רפואי
    מור
    11/02/2010

    שמי מור אני בן 18 ועומד לפני גיוס.אני סבלתי בעברי מסאודוטומור צרברי עם לחצים של עד 80 ס"מ.השתילו בגופי שנט LP SHUNT לפני כ4 שנים.כיום אני מתפקד כמו ילד רגיל ללא פפילאדמה וללא כאבי ראש עצבי ראייה תקינים השנט מתפקד והכל רגיל כבר שנתיים בלי עין הרע.אני חושש מהשמועות ששמעתי ששנט מוריד אוטומטית לפרופיל 21 בלי שום קשר למצב רפואי.אנא ממכם אם אתם יודעים משהו או יכולים להדריך אותי, אני מאוד רוצה לצאת לקרבי יותר נכון פראמדיק במערך הקרבי או רופא.אנא ממכם תעזרו לי זה חשוב לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנט ופרופיל רפואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומלץ לפנות לועדה רפואית צבאית

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    12/02/2010

    מור שלום

    לאחר פנייתך אל גופים אלו תדע בעוד מועד את עמדתם בעניינך וכן מהם האפשרויות שעומדות בפניך.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא במיפוי עצם כל גופי!
    א.
    10/02/2010

    אמא שלי פנתה לבדיקת מיפוי עצמות כל גופי בעקבות כאבי גב ובין היתר לממצאים האורטופדיים היה רשום משהו לעניין גולגולת:
    "קליטה מוגברת מוקדית באזור פריאטו-פרונטלי בגולגולת מימין- אי עצם? אחר?"
    מה זה אומר??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצא במיפוי עצם כל גופי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלתך לא ברורה.

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    12/02/2010

    שלום

    יש לפנות לרופא על מנת להמשיך את הבירור,יש לשקול אפשרות לסיטי מח.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנינגיומה מסויידת פרונטלית פרא-סגיט
    סיסיליה גצו
    06/02/2010

    אבקש הסבר על ממצא הבדיקה שלהלן: MRI מוח:




    ד"ר נכבד,
    . הבדיקה בוצעה בתאריך 28/01/2010
    של המוח ועצבי השמע כולל הזרקת גדוליניום MRI להלן ממצאי בדיקת
    .FIESTA DWI , FLAIR , T2 , T1 הבדיקה בוצעה בטכניקת

    התוויה קלינית: בשאלה של תהליך רטרו-כוכלארי מימין.

    ממצאים:
    2 ס"מ עם X1.4 - באונה פרונטלית עליונה פרא סגיטלי משמאל מודגם תהליך על בסיס דוראלי במימדים של כ
    האדרה בלתי הומוגנית בתוכו מתאים למנינגיומה שקרוב לודאי בחלקה מסויידת. המנינגיומה ללא בצקת
    סביבה.
    ללא עדות לאותות חריגים במוח למעט אזור המנינגיומה.
    מבנה גומה אחורית תקינים.
    חדרי המוח, ציסטרנות וחריצים תקינים.
    ללא עדות לאוטם או דימום
    אות זרימה תקין מכלי הדם התוך גולגולתיים וללא עדות לממצאים אקסטרא קרניאליים.
    .DWI – ללא עדות להגבלה ב
    קומפלקס עצבים 7,8 תקין. ללא עדות לתהליך תופס מקום
    מלאות בסינוס מקסילרי ימני.

    התרשמות: מנינגיומה מסויידת פרונטלית פרא-סגיטלית משמאל.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול שפיר

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    12/02/2010

    שלום

    המדובר בגידול שפיר קטן.

    מהם הסימפטומים ?מדוע בוצעה הבדיקה?

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנינגיומה מסויידת פרונטלית פרא-סגיט

    סיסיליה גצו
    18/02/2010

    שלום ותודה שאניתה לי, יש לי טיניטוס והרופא אאג שלח אותי לכמה בדיקות לאוזן
    יש לי ליפמים סחרחורות וחרש באוזן מפריע לי מאוד
    הוא חושב שזה מהרוש
    כמה אני צריכה לפחד מהסיטואציה החדשה

    המון תודה מחכה לכיובה

    סיסיליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    28/02/2010

    שלום רב
    אנני חושב כי הממצא בהדמיה מסביר את תלונותיך
    יש לפנות לנוירוכירוג להמשך מעקב וטיפול לגבי הממצא
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    גל
    06/02/2010

    שלום,
    יש לי מבחן בנוירולוגיה בקרוב ואשמח להבהרה קטנה!
    לאחר CVA בין אם דימום או איסכמי- נשלח לCT רגיל, CT אנגיו, CT פרפוזיה וMRI? או רק בדיקה אחת מספיקה?
    בכל מקרה, האם יש הבדל בין CT אנגיו לאנגיוגרפיה? אנגיוגרפיה זה צינתור לעורקי המוח שנכנסים דרך האורטה וכך מזריקים את חומר הניגוד ומצלמים בCT?

    שאלה נוספת
    neglect שבו יש התעלמות מצד שמאל לרוב של הגוף- נובע עקב פגיעה בקורטקס המוטורי והסנסורי ולכן לא ירגישו תחושה ולא יוכלו להרים את היד שיבקשו מהם ובנוסף לכך תהיה פגיעה בעירנות שלהם לצד הזה ככה שלא יהיו מודעים לבעיה??
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה במבחן

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    12/02/2010

    איילת שלום

    כנוירוכירוג אני מקבל את החולים עם הדמיה.

    בתחום שלי בארוע מוחי המורגי אבקש סיטי אנגיו.
    אנגיו גרפיה בדיקה פולשנית כפי שהגדרת אותה נכון.
    סיטי אנגיו לא פולשנית ורגישותה פחותה מאנגיוגרפיה .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI לתינוק
    זיוה
    03/02/2010

    שלום, בני בן כמעט חצי שנה, במעקב בטיפת חלב (4 חודשים) אובחנה עליה משמעותית בהיקף הראש (שבר שתי עקומות) הופנינו ע"י רופא הילדים לאולטרסאונד מח ולנוירולוג. באולטרסאונד מח נמסר לנו כי נראה שהחדר השלישי מעט מורחב וכן כי לא ניתן לשלול עודף נוזל. הנוירולוגית הפנתה אותנו ל- MRI. תוצאות ה-MRI הן:
    "מודגם CSF בכמות מוגברת בחללים הסוב ארכינואידלים הפרונטליים דו צדדית, טמפורלים דו"צ וכן הרחבת חריצים סילביאניים דו"צ.
    אין עדות להרחבת חדרי המח.
    בנוכחות הקפי ראש גדולים, סך התמונה יכולה להתאים ל EVOH.
    מיאלינזציה מתאימה לגיל 4 חודשים.
    אין עדות למלפורמציה מוחית. אין עדות לממצא פוקלי פרנכימתי מוחי."

    מה המשמעות של הדברים? הבדיקה נעשתה כשהילד כמעט בן חצי שנה, מה המשמעות של התאמה לגיל 4 חודשים, איחור בהתפתחות?

    אשמח לתשובה מהירה, אמא מודאגת מאוד.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי זיוה

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/02/2010

    כדאי לפנות לנוירוכירורג מומחה לילדים לצורך הערכה ומעקב. דר' קונסטנטיני או דר' בני- הדני באיכילוב, דר' פלדמן או דר' זאוברמן בשיבא או החל מחודש מרץ דר' בן יפלא בהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח MRI
    רווית
    02/02/2010

    שלום.
    בשבוע האחרון ביצעתי בדיקת MRI עמוד שדרה מותני. היום קיבלתי את התוצאות באנגלית ואינני מבינה דבר. יש לי תור לרופא המטפל בעוד כחודש ואני מודאגת. אודה על העזרה בפענוח הבדיקה :


    T11-T12
    there is a right paracentral herniation encroaching at the ostium of the right neural foramen. no definite never root compression is noted. degenerative changes of the facet joints , bilaterally.

    L1-L2
    small left paracentral herniation

    L2-L3
    hypertrophic degenerative changes involve the left facet joint narrows the left naural formen

    L3-L4
    there is loss of disc height and disc signal. there is a circumferential buging disc and a small hyperintensity within the bulging disc suggesting an annular tear
    there is a hypertrophic degenerative changes of the facet joints with narrowing of the neural formen more promnent on the left than the right

    L4-L5
    there is loss of dosc signal and disc heigh. there is modic type I changes. the bulging disc narrows the spinal canal and the neural foramina degenerative productive changes of the facet joints are more on the left then the right.

    L5-S1
    loss of disc signal and disc height with a left paracentral herniation that narrows the left neural formen and compresses the exiting left S1 never root.

    clinical correlation is advised.

    modic type II changes are noted


    מה פשר הממצאים ????
    לתשובתך ופיענוח אודה ,
    רמונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע בוצע ה-mri?

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    05/02/2010

    מהם תלונותיך?

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם החשש לגידול במוח מוצדק?
    איתי
    02/02/2010

    שלום,
    בן 39 וחצי, בריא בדר"כ, ללא מחלות רקע, לא סרטן במשפחה, לא מעשן ולא שותה, קצת חרדתי.
    לראשונה בחיי - בחודש וחצי האחרונים סובל מכאבי ראש עמומים בעצמה קלה עד בינונית במקסימום למשך כל שעות היממה שהחלו בצד שמאל, והתפשטו לארובות עיניים.
    היו גם 3 פעמים אפיזודות של התעוררות בלילה מכאבי הראש.
    מרגיש כאילו הדפ זורם לי ברכות ו/או דקיות קטנות ולחץ עמום קבוע.
    בשבועיים האחרונים החלו בנוסף סוג של חוסר יציבות בזמן הליכה או עמידה, גם מלווה אותי 24 שעות ביממה. שזה עוד יותר מדאיג אותי.
    בעמידה - לא מצליח לעמוד זקוף וישר מבלי להרגיש שאנ עומד ליפול. בהליכה - הולך ומרגיש שאני עומד ליפול.

    עד כה - כל הבדיקות שעשיתי יצאו תקינות:
    נשלל סינוסיטוס ע"י אאג, בדיקה נירולוגית גופנית תקינה, עיניים תקינה - כולל שדה ראיה.
    ממתין ל - MRI מוח בעוד 10 ימים ומאוד חושש מגידול.

    בגלל הסימפטומים, התחלתי לקחת לפני יומיים כדורי הרגעה - ציפרלקס - 5 מ"ג ללא שום הטבה במצב הרוח כרגע.
    צריך לתפקד עבודה + לימודים ולא מסוגל להתרכז.


    שאלתי:
    1. מה קורה לי בגוף שפתאוםיצא משיווי משקל?
    2. האם סוג כזה של חוסר יציבות וכאב ראש עמום ולא ממוקד הינו תסמין אופייני ואפשרי לגידול במוח?
    3. האם חוסר היציבות שתוקף אותי יכול לחלוף מעצמו????
    4. אין איזה כדור שיכול לייצב/להחזיר את ש.מ לגוף?
    אודה לך על כל תשובה
    איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי איתי

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/02/2010

    אנא פנה לנוירולוג בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שאנט
    שרון
    02/02/2010

    בני בן 4.5 הולך לעבור כנראה ניתוח שאנט.
    אשמח לקבל הסבר מהו הניתוח, איך החיים שלאחר הניתוח, איך זה ישפיע על התפתחותו.

    אשמח גם אם תוכל להפנות אותי לאתרים עם חומר בנושא.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שאנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוז נוזלי.

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    05/02/2010

    שרון שלום

    מה סיבת השאנט?

    כעקרון שאנט הינה פעולה אשר מסייעת בניקוז נוזל ה-csf מחדרי המח לחלל הצפק(בטן)לרוב.

    אין בפעולה זו להשפיע על התפתחות הילד.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צורת גולגולת חריגה
    שימי
    01/02/2010

    שלום רב
    אני בן כ20
    לפני כשנתיים - שלוש שמתי לב שיש לי צורת ראש חריגה:
    גם גודל הראש הוא די הרבה מעל הממוצע.
    האם יש צורך לבירור מבחינה רפואית? (מיותר לציין שגם אסטטית זה מפריע לי)

    המלצה על מומחה תעזור גם מבחינה רפואית וגם מבחינה אסטטית.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צורת גולגולת חריגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר מאיר כהן

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    04/02/2010

    שימי שלום
    ממליץ לפנות לד"ר כהן מבית-חולים שניידר-פ"ת
    מחלקת פלסטיקה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ברדיוכירוגיה
    אריה
    01/02/2010

    שלום,
    אני בן 70.
    יש לי מנגיומה טנטוריאלית ימנית ישנה משנת 1995 שהייתה בעבר בגודל של 20ממ.
    יש לי הפרעות קלות של זיכרון עם סימני דלדול קליפתי דיו מצחי, שינונים ספונדילוטטים בע"ש צווארי שנעשה עקב סחרחורות.
    MRI מ 2003 ו2005 זהים, MRI מ2007 20 ס 20 ממ, עם איפרסיה קלה על סינוס רוחבי מימין.

    MRI מ12.2009 מראה שהגידול מימין גדך ב-3 ממ ולוחץ על המוחון.

    הרופא הציע לטפל ברדיוכירוגיה כל עוד הגידול בנפח המתאים.

    אבקש לדעת:

    אני מעוניין לדחות ההחלטה. עד מתי ניתן לדחות החלטה שכזו?

    מה יקרה באם אמתין שנה או שנתיים נוספות כדי לראות באם הגידול ממדיך לגדול?

    מה הסיכון בטיפול רדיוכירוגי?

    האם לאחר הטיפול הגידול ימשיך לגדול?

    האם כדאי לקבל SECOND OPINION מנויורולוג מומחה?

    במידה ואחליט על הטיפול, מי הרופאים הטובים ביותר בתחום זה? ובאיזה בית חולים כדאי לעשות.

    האם ניתן לעשות טיפןל שכזה באופן פרטי? ואם כן, היכן?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול ברדיוכירוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אריה

    פרופ` אייל יצחיאק
    01/02/2010

    אתה מוזמן לפנות לדר' יגאל שושן בהדסה שמומחה לטיפול ברדיוכירורגיה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כף יד אחת קרה מהשניה
    גלית
    31/01/2010

    בת 37, עובדת מול מחשב כתשע שעות ביום, ומקלידה בשתי הידיים.
    אולם יד ימין, זו שגם מתעסקת בעכבר, הרבה יותר קרה מיד שמאל כך שאני משתמשת בכפפה קטועת אצבעות להתחמם, זה לא מספיק.
    אני לא זוכרת אם נתקלתי בזה בעבר אולם לא ידוע לי על בעיות שיכולות להיות קשורות להפרעה זו למעט העובדה שבד"כ נדמה שקר לי יותר מלאחריםפ...

    עוד פרטים: אני מתעמלת 3-4 פעמים בשבוע
    צמחונית ולוקחת כדורי B12, רוב חיי אנמית ולאחרונה אמא שלי מתלוננת שהמוטוריקה העדינה ביד ימין אצלה נדפקה, היא בת 70.
    האם כדאי שאבדק?
    האם זה הגיוני יד זו קרה יותר?
    האם זה בכלל הפורום המתאים???
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כף יד אחת קרה מהשניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גלית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/01/2010

    כדאי להיבדק, הייתי מתחיל אצל רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי במצב קשה מתאונת סקי בארה"ב
    אסף גדליה
    30/01/2010

    אחותי נפצעה קשה כשהתנגשה בעץ אם אופנוע שלג במהירות גבוהה לפני כ 5 ימים בארה"ב כרגע הגענו מהארץ אני והוריי בטיסה דחופה לפני שלושה ימים ופגשנו אותה בחדר טיפול נימרץ (חילוץ אווירי הביא אותה לבה"ח) כמו שהבנתי לאחר התאונה הגיע חובש שהיה באתר בזמן סביר ומשם הגיע באליקופטר לבה"ח , כרגע היא מונשמת ומורדמת וכמו שהבנתי (קשה להבין אנגלית מקצועית) המוח נפגע בכמה מקומות המצב הוא קשה אבל הם אומרים שנראה שהיא תצא מזה בע"ה ,הרופא אמר שהפגיע מאחור ויתכן בעיות עתידיות בראיה בעין ימין ועוד דברים לא צפויים, בתאונה נשברה לה גם היד אבל עדיין לא טיפלו לה בזה, הלחץ בראש משחק כל הזמן ובהתחלה היה על 27, 34, בכל פעם שנתנו לה תרופה הוא ירד ,לפני יומיים הוא ירד ל 5 ונשאר יציב הרופא החליט להוריד אותה מההרדמה ואתמול במהלך הדברים קפץ לה הלחץ בראש ל 47 בזמן הזה התיעצו אם הרופא המטפל בטלפון והוחלט להחזיר אותה להרדמה, בבקשה בבקשה תעזרו לנו קשה לנו פה במדינה זרה ללא הבנת המנטליות והשפה , האם זה בסדר שיש סביבה רק אחיות ללא רופא וזה נכון שהרופא מספיק שיגידו לו מספרים בטלפון והוא יתן הוראות (הבנו שהרופא כן כל הזמן בביה"ח אבל לא בחדר טיפול הנמרץ
    ,מה ההשלכות של לחץ של 47 במוח לזמן של קצר
    האם אפשר לקבל ליווי או יעוץ בטלפון בתשלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אסף,

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2010

    צר לי לשמוע על אחותך, נשמע שאכן מצבה קשה.
    ניתן לפנות לדר' גיא רוזנטל מהדסה שמומחה לטראומה נוירוכירורגית.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה, איך אני משיג

    אסף גדליה
    31/01/2010

    חיפשתי טלפוןמ שלו באינטרנט ולא מצאתי , איך ניתן להשיג אותו ? האם ניתן להתקשר להדסה ולבקש להתייעץ עימו ? ושוב אלף תודות על העזרה בשעות קשות אלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אסף

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/01/2010

    נסה טלפון 02-6777111 ובקש לדבר עם דר' רוזנטל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום