מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר שלום רבאלי25/08/2009
מה הם תופעות הלוואי להקרנות לשם סגירת שאירית avm .
שאירית הavm הינה בגודל של 1.5\1 ס"מ
אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלי
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009אנא פנה לדר' שושן בהדסה על מנת לקבל יעוץ מקיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומחה לפענוח MRIלאה24/08/2009
שלום רב,
אימי עברה ניתוח להוצאת מנינגיומה אטיפית מהראש (ניתוח שני תוך שנה).
לאחר הניתוח השני מצבה הגופני התדרדר ורק לאחר 3 חודשים בוצע MRI.
תחילה נמסר לנו שרואים גידול קטן בבדיקת ה-MRI, לאחר מכן נאמר שכנראה
אין גידול ושמה שנראה כגידול היא בעצם צלקת.
עקב כך הרופאים החליטו שאין צורך בהקרנות בשלב זה. (גם לאחר הניתוח הראשון
לא הופנתה להקרנות).
אודה לכם אם תפנו אותי למומחה בתחום שיחווה דעתו על בדיקת ה-MRI.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לאה
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009ניתן לפנות לפרופ' גומורי בהדסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל23/08/2009
שלום ד"ר אני בן 43 סובל מנאופיברומטוזיס מסוג nf1 ולפני 4 חודשים קיבלתי טיפול של רדיוכרוגיה בראש בגלל גידול של מנגיומה ולאחר הטיפול אתחיל לי כאב חזק בצד שמאל של הראש ולכן הופנתי לבדיקת הדמיה חוזרת לבד. האים אין נגע אחר בגלל העית של נאופיברומטוזיס דק אני שולך בדיקת של הדמיה [צילום mri[הים יש שם נגה או גידול בבקשה תיסתקל תודה דקטור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009לא ניתן להגיד לפי בדחקה כל כך חלקית, אשמח לראות את כל הבדיקה ואז להגיב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת בבקשה....מאיה18/08/2009
אני פניתי לניורולוג לפני כשבועיים בערך בעקבות בעיה טורדנית מאוד של קפיצות של שרירים בגרון( צוואר). אני מטופלת אצל פסיכיאטרית זה שנים רבות בשל הפרעות במצב הרוח, שינה, וכדומה ואני כל הזמן התלוננתי על הפרעה זו- של שרירי צוואר קופצים.
היא לא מצליחה לעזור לי ואני מטופלת אצל פסיכיאטרים משנת 2002.
הייתי אצל ניורולוג בעבר, אבל לא בצורה עיקבית.
לפני שבועיים כשהייתי אצלו, סיפרתי לו קצת את ההיסטוריה שלי, ורצה שאחזור לפסיכיאטרית.
לבסוף נתן לי לעשות בדיקות מעבדה B12 ואיסוף שתן במשך 24 שעות, על מנת לשלול COPPER.
הוא רשם לי גם כן תרופה בשם טירל C.R במינון 200 מ"ג.
ברצוני לדעת מה זה התופעה הזו של קפיצות של שרירי צוואר, והאם התרופה טירל תקל עליי.
כמו כן אני סובלת ממתח שרירים גם כן באיזור צוואר, עורף כתפיים, נורא מפריע לי.
מה ניתן לעשות?
תודה וסליחה על אורך המכתב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאהובה17/08/2009
שלום רב.
אני בת 17 וחצי והובחן עצלי כיארי דרגה 1. הבדיקות מראות כי אני לא צריכה ניתוח, אבל אני סובלת מסחרחורות, אי שיווי מישקל ותחושה מוזרה בראש. יש לציין שזה רצוף כבר 3 חודשים וזה מפריע לי לישון בלילה.נודה לי כי ניתוח הוא הטיפול היחיד לההלמות התחושות שייש לי.
השאלה שלי היא האם אני יכולה לעבור ניתוח ביגלל שהתחושות מציקות לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אהובה,
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2009קשה מאוד לתת תשובה ללא בדיקת ההדמיה וללא בדיקתך.
אשמח לראותך במרפאתי ולדון איתך על האופציות הטיפוליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינגיומה על עצבי הראייה והזיותאוהד16/08/2009
לאבי חלה הדרדרות בראייה שלו מלפני 10 שנים עד שלפני שנתיים חלה החמרה והוא היה לא רואה בעין אחת ובשנייה רק צלליות..במצב כזה הוא נכנס לחדר ניתוח
אף פעם לא עשו לו סי טי ותמיד טענו שיש לו בעיה ברישתית ובגלל זה הוא לא רואה
התחילו לו הזיות מלפני חודשיים ואז דרשתי מהרופאים בדיקת סי טי, ואז גילו לו גידול (מינגיומה 3 על 3.5 ס"מ )שיושב על עצבי הראייה
יום רביעי הוא עבר ניתוח להסרת הגידול...כרגע הוא לא רואה בכלל וההזיות ממשיכות
הרופא המנתח אמר שלגבי הראייה עצבי הראייה היו כל כך פגועים..שתוך חודש אם הוא לא יראה קצת כמו לפני הניתוח אז אין סיכוי שיראה בעתיד
ההזיות עדיין ממשיכות
מה דעתך בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוהד,
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2009יש להמשיך ולללמוד להסתגל למצב החדש ובמקביל להמשיך לקוות לטוב ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד DVAמאיה14/08/2009
שלום, אני עשיתי בדיקת MRI בשנת 2007 ויצא שבאזור פילוקולוס במוחון ימין וריד מובלט קרוב לוודאי - DVA. רציתי לשאול מה זה אומר והאם זה חריג?
שאר סריקת מוח וע"ש צווארי תקינה.
בתודה, מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2009DVA, היא וריד גדול שמהווה חלק ממערכת הניקוז הורידית של המח.
אין צורך לעקוב אחריו ואין צורך לנתחו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!שאלה דחופה!13/08/2009
שלום.
עברתי 2 ניתוחי פיום עקב הידרוצפלוס ורציתי לדעת האם מותר לי לקחת את הגלולה פוסטינור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש להתייעץ עם גניקולוג.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/08/2009מבחינה נוירוכירורגית אין אני רואה מניעה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאהובה12/08/2009
ילדה בת 17 וחצי מזה שלושה חודשים סובלת מתחושת סחרחורת ואי יציבות . כל הבדיקות יצאו תקינות כולל בדיקות דם, אקו לב. EEG . בוצעה גם בדיקת MRI /התשובה היא חדרי המח, הציסטרנות, הפיסורות החריצים - בגודל, צורה ומיקום תקינים לגיל. החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. אבל יש צניחת שקדי המוחון לתוך התעלת השידרה עד לעומק עד כ 18 מ"מ. כמות דלה של CSF . סביב החוט בגובה פורמן מגנה ואימפרסיה עליו באספקט קדמי בגובה TIP OF DENS / לציין השטחה קלה של זווית בזילרי. האם המצב מוגדר מסוכן? והתופעות קשורות לצניחת שקידי המוחון? האם המצב יכול להיות מולד?
יש לציין שזה T1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המצב קרוב לוודאי מולד.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/08/2009אהובה שלום
אך יש לבצע מעקב אצל נוירוכירוג.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעה פרונטלית
דליה13/08/2009הכוונה לאונה הפרונטלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדליה12/08/2009
בן משפחה שעבר לפני שנה שני ניתוחי ראש מתאונת דרכים. פגיעה פרונטלית,לפני התאונה ברקע הפרעה נפשית לא מוגדרת היה פעיל ספורטיבית ברמות גבוהות.הוא מתלונן על עייפות מתמדת.עשה בדיקות דם הכל בסדר עדיין לא עשה בלוטת תריס,ברזל, בי12 ,מה כדאי לבדוק בנוסף? רופא משפחה אדיש.היה אצל נוירולוג למרות חדרים מורחבים בינונית אמרה שאין סימן קליני כרגע לביצוע שנט.הוא לא בדכאון ממשי אלא מצב רוח לא בשמיים.גם חסר סבלנות לפעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ז"א פגיעה פרונטלית????
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/08/2009רות שלום
יש לחזור לנוירוכירורג עם התלונות על מנת שיעריך מחדש את מצבו.
לא כל הרחבת חדרים מצריכה טיפול,ומהווה סיבה לתופעות אותן ציינת
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרונטלית
דליה13/08/2009התכוונתי לפגיעה באונה הפרונטלית סמוך לקרן המצחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסמטריה גלגולתיא12/08/2009
שלום ד"ר,
מה שלומך
נולד לנו בן לפני כשלוש חודשים ובאזור המצח יש "לפי הגדרת רופא הילדים" אי סמטריה גלגולתי הכוונה צד יותר גדול מהצד השני, המליץ לנו בהתחלה לעשות אולטרסאונד מוח, צילום רנטגן ובנוסף לפנות לנוירולוג ילדים.
שאלתי האם זה מפחיד, מדאיג?
האם נוירולוג מתערב בנושאים מהסוג הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי וליד,
פרופ` אייל יצחיאק12/08/2009חשוב מאד להיבדק ע"י מומחה לתחום.
מומלץ לפנות לדר' אלכס מרגוליס ממחלקת פלסטיקה בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיסמטריה
א12/08/2009ד"ר שאלתי אליך מה מומלץ כצעד ראשון לעשות?
וחשוב לציין שאני מהצפון? אזור חיפה
למי אפשר לפנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2009פנה לדר קונסטנטיני באיכילוב או דר פלדמו בשיבא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
וליד26/08/2009שלום
אם יש לך זמן ואפשרות תענה לי על האי סמטריה ואם איך לך תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות ובדיקת CTאפרת12/08/2009
שלום,
עקב תופעת סחרחורות הופנתי לבדיקת CT מוח ולהל"ן התוצאות:
נגע אקסטרא אקסיאלי בקוטר של כ-13 מ"מ,מלווה מעט בצקת סביבו בפלקס הקדמי. לחץ מתון על הסביבה. התהליך איזודנסי לחומר האפור ללא חומר ניגוד ולאחר הזרקת חומר ניגוד עובר האדרה הומוגנית.
מניגיומה מסויידת קטנה נוספת במיקום פרוונטלי ימני, ללא השפעה משמעותית על הסביבה.
בסיכום הבדיקה נכתב:ללא ממצא חולני.
התהלים שתוארו מתאימים כאן למנינגיומות.
אודה לקבלת הסבר לתוצאות. כמו כן, מה הדחיפות בבדיקת MRI?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אפרת,
פרופ` אייל יצחיאק12/08/2009קרוב לודאי שמדובר במד מנינגיות שנמצאו באופן מקרי (ללא קשר לתלונות)ץ כדאי לעשות MRI בתוך השבועות הקרובים ולהתייעץ עם נוירוכיררוג.
אשמח לרואתך במרפאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת LPמודאגת..12/08/2009
הבת שלי בת שנתיים עברה ניתוח לפני 4 חודשים בראש , נולדה עם חדר חסום ועשו לה חור למעבר הנוזלים מחדש ללא שאנט , עשתה בדיקת MRI ויצא הרחבה נוספת של החדרים וכל זה אחרי הניתוח עשינו לה השבוע בדיקת LP מהגב והתוצאות לחץ של 15 ס"מ מים , נוזל צלול עם תא 1 מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סוזי
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009מה שתארת אומר שהלחץ עדיין מעט גבוה ושהנוזל תקין. אנא פני למנתח לקבלת תשובות.
המומחים לתחום הם פרופ קונסטנטיני ודר בני הדני באיכילוב ודר פלדמן בשיבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגל לאחר ניתוח ראשדוד10/08/2009
עברתי ניתוח לפני כחודשיים להסרת גידול (מנינגיומה) מהראש. אתמול התחלתי לחוש בכאבים ברגל ימין שמקשים על הליכתי.
יש לציין שהגידול היה בצד שמאל של הראש.
האם יש קשר בין הניתוח לבין הכאבים ברגל? האם כדאי לפנות למנתח או למיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דוד
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009יש לפנות בדחיפות לחדר מיון על מנת לשלול קריש דם בוריד ברגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה. דחוף...אהובה10/08/2009
ילדה בת 17 וחצי מזה שלושה חודשים סובלת מתחושת סחרחורת ואי יציבות . כל הבדיקות יצאו תקינות כולל בדיקות דם, אקו לב. EEG . בוצעה גם בדיקת MRI /התשובה היא חדרי המח, הציסטרנות, הפיסורות החריצים - בגודל, צורה ומיקום תקינים לגיל. החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. אבל יש צניחת שקדי המוחון לתוך התעלת השידרה עד לעומק עד כ 18 מ"מ. כמות דלה של CSF . סביב החוט בגובה פורמן מגנה ואימפרסיה עליו באספקט קדמי בגובה TIP OF DENS / לציין השטחה קלה של זווית בזילרי. האם המצב מוגדר מסוכן? והתופעות קשורות לצניחת שקידי המוחון? האם המצב יכול להיות מולד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אהובה
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009תמונה דומה למה שתארת יכולה להיות מולדת, בדרך כלל אינה בעלת משמעות קלינית ואם בעלת משמעות קלינית תתאפין בכאבי ראש בעיקר בזמן העלאת לחץ תוך בטני, הפרעה בדיבור, בבליעה והפרעה בכח גס, טונוס ותחושה בארבע גפיים. יש לבדוק את ביתך ולהחליט האם התמונה מתאימה להדמיה.
אשמח לראותה במרפאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אהובה
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009תמונה דומה למה שתארת יכולה להיות מולדת, בדרך כלל אינה בעלת משמעות קלינית ואם בעלת משמעות קלינית תתאפין בכאבי ראש בעיקר בזמן העלאת לחץ תוך בטני, הפרעה בדיבור, בבליעה והפרעה בכח גס, טונוס ותחושה בארבע גפיים. יש לבדוק את ביתך ולהחליט האם התמונה מתאימה להדמיה.
אשמח לראותה במרפאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

