מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיסטולה בראשאורטל14/12/2009
אחי בן 22 סובל מפיסטולה במקום נדיר מתחת לגזע מוח עבר 4 צינתורים ע"י ד"ר שמעון מימון ללא הצלחה כעת מדובר על ניתוח כאשר אמרו לנו שיהיה מסובך וקשה המנתח שאמור לנתח הוא ד"ר נבו לאחרונה שמענו על ד"ר ספקטור שאלתי היא למי אתם הייתם ממליצים לפנות
אנו מאוד חוששים מניתוח זה .
קיבלנו גם חו"ד ממצנתר בחול שחושב שיצליח הרופאים בארץ סקפטים נשמח לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורטל,
פרופ` אייל יצחיאק16/12/2009הייתי בהחלט שומע את דעתם של פרופ' כהן ודר' ספקטור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל17/12/2009היי,
אני לא רופאה, וחוות הדעת שלי אינה מקצועית, אלא מדברת רק מניסיון של 18 שנה עם גידולים בראש אצל אמא שלי, וניסיון במחלקה הנוירוכרוגית באיכילוב, ומנסיוני אני יכולה לומר שד"ר נבו מרגלית הינו רופא מעולה, בעל שם מצויין שמתמחה בבסיס הגולגולת, ומעל לכל בן אדם. אני בטוחה שתקבלו אצלו טיפול מעולה. שיהיה בהצלחה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטת טיפול עדיפה?שלומי12/12/2009
אובחנתי שבוע שעבר עם אקוסטיק נוירומה, שמעתי על רופא בחו"ל שיכול להסיר את הגידול דרך חוט אופטי ולייזר, ללא "פתיחת" הגוגולת וללא הסרת העצב האחראי על השמיעה באותה האוזן.
האם זה נשמע הגיוני? יש טעם לחפש את הרופא הזה בכלל?
או שאולי עדיף את הסיכון של ניתוח ראש אצל דוקטור ספקטור שכולל הסרת העצב, דבר שישאיר אותי חירש באוזן אחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלומי
פרופ` אייל יצחיאק12/12/2009ההחלטה על הטיפול תלויה במספר גורמים. בעיקר באיכות השמיעה באוזן וגודל הגידול.
דר' ספקטור הוא כתובת מעולה. במידה ומדובר בגידול קטן מאוד אז ניתן לנסות טיפול בקרינה ממוקדת ואז מומלץ להתיעץ עם דר שושן.
לגבי הטיפול שאתה מתאר, נשמע לי די מופרך.
לפעמים לטיפול בחו"ל יש הילה של "תוצרת חוץ" אבל לעיתים קרובות מדובר באשליה.
אתה כבר מטופל בידיים טובות, אולי הכי טובות שיש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באוזן ולסת ימין לאחר ניתוח מוחחגית07/12/2009
בעלי בן 28 עבר ניתוח מוח לפני כ-7 חודשים עקב אבצס במוח. הניתוח עבר בהצלחה וחזרנו לשגרה לאחר חודשיים. בשבוע האחרון התחילו לו כאבים באוזן ימין ולסת תחתונה ימין (הניתוח היה בצד ימין וקרוב לאזור) לאחר חודשים ללא כאב כלל. הכאבים הולכים וחוזרים והם בין למשל 0-10 כש-0 זה ללא כאב כלל אז זה 2 ולפעמים מגיע ל-3. חשוב להדגיש כי לפני הניתוח הוא חש בכאבים דומים קצת יותר חזקים אומנם שלא פסקו כלל.
אני מודאגת מכך שאולי האבצס חזר והוא נותן את אותותיו. רציתי לשאול לדעתך האם זה דורש בדיקת MRI נוספת? או האם זה יכול לנבוע סתם ממתח?מה שמפריע זה שזה באותו צד וכאב דומה למה שהיה לפני הניתוח.
כמובן שאם ניתן להמנע מ-MRI זה יהיה טוב כדי לחסוך קרינה מיותרת (הוא כבר אחרי לפחות 5 קרינות).
אשמח לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חגית
פרופ` אייל יצחיאק07/12/2009אני שמח לשמוע שבסה"כ בעלך חש בטוב וחזר לשיגרה. אבצס מוחי היא מחלה רצינית שכורכת בחובה תחלואה משמעותית. קשה לפרש את תלונותיו של בעלך ללא ידיעה איזה ניתוח בדיוק עבר. קרוב לודאי שמדובר בכאב מוקר מאזור החת או מפגיעה שהיא שגרתית בשריר הטמפורלי. בכל זאת הייתי ממליץ לחזור לרופא המנתח ולהיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב אחורי הראשיהלי05/12/2009
שלום ד"ר,
תודה רבה עזרת לי מאוד בתשובתך ,האם אתה יוכול להפנות אותי למישהו מסויים? משום שהתעניינתי בנושא ורוב הרופאים אמרו לי שרק באמצעות ניתוח מורכב שכמעט ולא מבצעים בארץ,וחומר מילוי לא ייעצב את אחורי הראש והוא גם ייספג תוך שנה, האם מימיקס הוא חומר נספג? והאם העלות שלו היא מאוד יקרה? והאם אצטרך לעשות קרחת? מפני שיש לי שיער ארוך.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציע לפנות לפלסטיקאי שיטפל בנושא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/12/2009שי שלום
למיטב ידיעתי :אין צורך בקרחת,
החומר יקר
החומר לא נספג
ממליץ לפנות לפרופ דין עדל או ד"ר מאיר כהן מבלינסון להתייעצות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה גולגולתיהלי04/12/2009
שלום רב,
יש לי מבנה גולגולת שהוא פחוס מאחורה,זה מאוד מוריד לי מהדימוי העצמי,מהפרופיל זה ראה ממש גרוע, רציתי לדעת אם ניתן להזריק איזה חומר בכדי לתת לראש צורה עגולה יותר או האם ניתן לעשות משהו מבלי לנתח?
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבלי ניתוח יש לפנות לפלסטיקאי.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/12/2009שי בוקר טוב
יש חומר שנקרא מימיקס שניתן להזריקו מתחת לעור- מעל העצם.
יש להתייעץ עם פלסטיקאי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת חדר במחמורן03/12/2009
שלום רב
אני בשבוע 29+
עם תאומים בן ובת.לאחר דילול משלישייה בשבוע 12.(העובר שולל היה בחשד לתסמונת דאון לכן הוא היה הנבחר לדילול)
כל הבדיקות היו תקינות עד כה.
לפני כשבועיים נתגלה לבן חשד להרחבה באחד מחדרי המח
מעתיקה מתוצאות הבדיקה-חדר לטרלי שמאלי0.9 ס"מ ,חדר ימני 0.8 ס"מ.
בבדיקה חוזרת לפני 4 ימים-חדר לטרלי שמאלי 1.14 באזור האטריה,חדר ליטרלי ימני 0.8 ס"מ.
לא ניתן להדגים קורפוס קלוזוס.
מה מומלץ לעשות חוץ ממי שפיר שאינני יכולה לבצע בגלל הדילול בשל ההריון היקר ובשל צירים מוקדמים.
1.מה זה אומר בעברית???
2.מה הסכנות שיכולות להיות לילד?
3.האם תסמונת דאון בהכרח?
אודה על כל המלצה לא ישנה כבר לילות שלמים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מורן,
פרופ` אייל יצחיאק03/12/2009כדאי לפנות לרופא המתמחה בבדיקת על שמע בהריון של מח העובר ( לדעתי בבית החולים וולפסון) ולנוירוכירורג המתמחה בנוירוכירורגית ילדים כמו דר' זאוברמן בבית החולים שיבא.
ניתן לשקול ביצוע MRI של העובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והאם יש לך המלצות באזור חיפה?
מורן04/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מורן
פרופ` אייל יצחיאק04/12/2009איני מכיר מומחים בנוירוכירורגית ילדים או בבדיקות על שמע בהריון בצפון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRIחגית03/12/2009
בת 36 סובלת מסחרחורות חוסר שווי משקל וכפל ראייה מידי פעם.בדיקות EMG תקינות ובדיקה
,נוירולוגית תקינה להלן תוצאות MRI:
בוצע בסדרות DWI1,FLAIR,2T,Tללא ולאחר גדוליניום במישורים שונים.
המעבר הקרניוצרביקלי והמבנים בגומה האחורית תקינים.
גזע המח תקין.
במח הסופרה טנטוריאלי מודגם מוקד בודד חריג בחומר לבן עמוק פרונטלי שמאלי חתך 19 מתוך 26 בFLAIRו ב T2אקסיאלי.
שאר המוח הסופרה טנטוריאלי תקין.
החדרים ,החריצים והציסטרנות תקינים.
המוקד אינו ספציפי.
יכול להיות היסכמי ,דמיאלנטיבי,לבירור קליני בהתאם לצורך.
בדיפוזיה ללא עדות להיסכמיה חריפה או ממצא מוקדי אחר.
ללא האדרה פטולוגית עם גדוליניום.
אות זרימה תקין בכלי הדם הגדולים התוך גולגולתיים.
אודה על פענוח הבדיקה
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חגית,
פרופ` אייל יצחיאק03/12/2009מדובר בממצא שיכול להיות מקרי וחסר משמעות. כדאי להיבדק על ידי נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נאורומה אקוסטית וכאבי ראשאני01/12/2009
שלום,
לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח נאורומה אקוסטית בהצלחה. (בריאה, עצב הפנים תקין). ללא שמיעה באוזן אחת. לאחר הניתוח סבלתי מאוד מכאבי ראש ולאחר הרבה זמן והרבה אופטלגינים ;-) נהייתה תק' טובה. בימים האחרונים ניהיו לי שוב כאבים גם בניתוח עצמו וגם בגולגולת. שאלותיי: האם זה טבעי? האם זה יכול לחזור מדי פעם? האם זה בגלל חילופי מזג אוויר? או שעלי להיבדק? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי טלי,
פרופ` אייל יצחיאק01/12/2009אנא היבדקי אצל המנתח שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולגולת שטוחהרחלי30/11/2009
שלום רב.
האם גולגולתשטוחה בתינוק בן 5 חודש מהווה בעיה קוסמטית בלבד? המליצו על helmit. האם ידוע לך אם הוא בסל הבריאות? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רחלי,
פרופ` אייל יצחיאק30/11/2009חשוב לבדוק את הילד על מנת להבין את משמעות הבעיה. ניתן להתיעץ עם דר' אלכס מרגוליס מהמחלקה לפלסטיקה בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת מנינגיומהזהבה26/11/2009
הנני סובלת ממנינגיומה קימרוניתפרונטלית בצד שמאל של הגולגולת.
המנינגיומה נתגלתה לפני כ-5 שנים בגודל קטן. מאז הנני במעקב. בשנתיים האחרונות היא גדלה לאורך שך 2.5 ס"מ. המליצו לי לעבור ניתוח להסרתה.
לפני קבלת החלטה הייתי רוצה לשאול האם קיימת אפשרות לצמצום/הקטנת הגידול באמצעות תרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי לא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/11/2009זהבה שלום
לצערי לא ניתן להקטין את הגידול בצורה תרופתית,הדבר מחייב התערבות כירורגית.
בברכ ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי אישיותמיכל26/11/2009
והנה עוד עניין -
אבי עבר תאונת דרכים קשה. הוא היה מורדם ומונשם משך שבועיים וחצי.
עכשיו, אחרי כחודש וחצי, שמו לו את הפקק שמאפשר לו לדבר עם החור בגרון.
ומסתבר (כמובן) שהנזק המוחי הוא משמעותי.
יש תחומים בהם הוא נשאר יחסית צלול - בנושאים שקשורים למקצוע שלו.
אבל בדברים אחרים הוא לגמרי לא מאופס.
איך ששמו לו את הפקק הוא התחיל לקלל (ואבא שלי אף פעם לא קילל).
הוא מבולבל לחלוטין ולמרות שיודע שעכשיו זה נובמבר, אמר שעוד מעט יהיה לנו שסק.
הוא חשב שאמא שלי נסעה לחו"ל.
הוא זוכר שאח שלי בא לבקר, אבל לא מצליח לזכור את שם האישה שנמצאת באופן קבוע בחדר ליד המטופל האחר.
וזה רק משהות של שעה לידו.
השאלה היא, האם זהו נזק הפיך ? האם זה זמני ואחר כך הכל יסתדר ? או שדברים מהסוג הזה הם קבועים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיכל,
פרופ` אייל יצחיאק26/11/2009קשה מאוד לנבא, רק הזמן ועבודת שיקום יגיו לנו הם הנזק הפיך אן לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה נוירולוגית גנטיתמיכל26/11/2009
שלום.
אני בת 33. לפני מספר שנים היה לי אירוע של איבוד ראיה זמני בעין אחת, כאב ראש חזק, סחרחורות, בחילה, נימול בחלקי גוף, רעד, ועוד. איבוד הראיה נמשך שניות, אבל כל השאר נמשך כחודש.
עשו לי MRI ומצאו שיש לי כתמים בחומר הלבן במוח.
היו שטענו שזה טרשת נפוצה, אבל אחרים אמרו שלא. מאז עשיתי שימוש בעיקר ב - B12. אספירין גרם לי לתופעות לוואי קשות כולל בעיות בעיניים.
אחרי כשנתיים גם אחותי עשתה MRI בעקבות כאבי ראש רבים וקשים. גם לה מצאו את אותו ממצא של כתמים לבנים מרובים בחומר הלבן.
ולפני כשבועיים התברר לי שגם לאח שלי יש כאבי ראש דומים עם נימול, איבוד ראיה, רעד וכו'.
לאחרונה שוב היה לי "התקף" מהסוג הזה שנמשך שבוע וחצי. הפעם זה כלל גם איבוד ראיה מלא לכמה שניות, ובלבול בימים שאחרי.
הגעתי למסקנה שזוהי מחלה גנטית.
לשלושתנו התופעות החלו אחרי גיל 30.
כל הרופאים שפניתי אליהם מ-מ-ש לא יודעים מזה.
עשו לי די הרבה בדיקות כולל cadasil שיצא שלילי (למרות שלקחו רק דגימה קטנה).
האם תוכל להמליץ לי על רופא שיוכל לטפל בעניין ולפתור את התעלומה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיכל
פרופ` אייל יצחיאק26/11/2009הייתי מנסה את פרןפ' דימיטרי קרוסיס בהדסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת המלצהענת23/11/2009
אני מחפשת המלצה לרופא הכי טוב בארץ ובחו"ל מומחה לנוירוכרוגיה לטיפול במורסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ענת
פרופ` אייל יצחיאק26/11/2009מורסה מוחית הינה מחלה שכיחה וכל אחד מאיתנו מתאים לטפל בכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה-לאבי גילו מנינגיומותבר יחזקאל22/11/2009
לאבי גילו מנינגיומות שאינן גורמות לו בעיות הן יושבות
בחלק העליון וסביר להניח שיצתרך לעבור ניתוח להסרתן.
האם נהוג לתת כדורים נגד פירכוסים ישר לאחר גילוי
המנינגיומות או שזה משהו שניתן לאחר הניתוח.
לאבי לא היו פירכוסים בעבר והגילוי של המנינגיומות הינו אקרעי.
מחכה בדחיפות לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק23/11/2009התשובה תלויה בגודל המנינגיומה, תגובת המח ותזמון הניתוח. אם אמור להינתח בקרוב אז יש לשקול בחיוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצות דיסק בעו"ש צווארי c4-6כהו מלכה21/11/2009
לפני כ-3 חודשים החלה הרגשת נימול ביד שמאל ,בבדיקת CT ,אובחנו פריצות דיסק,בוצע גם MRI יש הצרות בתעלות, הומלץ ע"י אורטופד קופ"ח, ניתוח, עם המלצה ,לפנות לפרופסור פלומן יזהר לחוות דעת. השאלה מופנת לד"ר אייל יצחיאק האם לקבוע תור למרפאתך או לפרופסור פלומן.
תודה מלכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מלכה,
פרופ` אייל יצחיאק22/11/2009איני בטוח שתחושת נימול בלבד היא סיבה לנתח.
את מוזמנת למרפאתי אך מרפאתו של פרופ' פלומן הינה אופציה שהיא בהחלט ראויה.
לבחירתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

