מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח MRI מוחשרונית19/11/2009
אשמח אם תוכל לעזור בפענוח MRI :
מגה ציסטרנה מגנה ולא ציסטה רכנואדלית בגומה האחורית.
אטרופיה של אספקט הקרניאלי של הורמיס הצרבלרי.
שאר הצרבלום תקין.
לציין שבסדרת הדיפוזיה נראה ממצא בתוך הקרן האחורית של החדר הלטרלי מימין ועד לתוך האטריום בעל ממצא מאורך צר, קשור לקרואיד פלקסוס המדגמים האטה בדיפוזיה.
ב- ADC לא מראה האטה רצינית.
על פי T1 ו- T2 והדיפוזיה מדובר אפידרמואיד קטן הקשור לקורואיד פלקסוס בחדר הצדדי מימין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרונית
פרופ` אייל יצחיאק22/11/2009קשה לחוות דעה ללא צפיה בהדמיה אך נראה לי שבסה"כ יש להמשיך ולעקוב עם MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך - רציתי רק לשאול
שרונית22/11/2009האם תוצאות ה- MRI מעידות על אירוע מוחי קל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא
פרופ` אייל יצחיאק23/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח mri ו-mraדלית16/11/2009
שלום,
אני בת 25. לאחר חשד ל-avm נשלחתי לבדיקות mri ן-mra. קיבלתי את התוצאות ואני מאוד מבולבלת. מה התוצאות אומרות? מה עושים עכשיו? האם מותר לי להיכנס להיריון?
ב-mri
בהמיספרה הימנית מודגמים כלי דם מרובים המנקזים לשני כלי דם מנקזים. הכלים מתנקזים למערכת הורידית מתאימים לונוס אנגיומה גדולה בכל ההמיספרה.
: MRA- ב
אין עדות למרכיב עורקי.
עורקי הקרוטיד תקינים.
סימטריים. MCA - עורקי ה
אין עדות להאדרה של נידוס.
לציין שהכורואיד פלקסוס באותו הצד מעובה, ייתכן שחלק מהונוס אנגיומה מנוקז לתוך החדר
דרך הכורואיד פלקסוס.
אין עדות למלפורמציה עורקית.
אין עדות למפרצת.
אין עדות לנזק איסכמי או לדימום.
סיכום:
הפרעה התפתחותית - DVA ונוס אנגיומה גדולה קרוב לודאי ולא AVM.
תודה רבה
דלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דלית,
פרופ` אייל יצחיאק16/11/2009ונוס אנגיומה הם ורידים גדולים שהתפתחו בצורה לא שגרתית אבל מהווים מרכיב חשוב במערכת הניקוז הורידית של המח. אין הם דורשים טיפול או מעקב. את מוזמנת לחיות את חייך ככל האדם.
ליעוץ נוסף כדאי לפנות לפרופ' חוזה כהן מומחה לכלי הדם של המח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת נימול באיזור הרדום לאחר ניתוחליר15/11/2009
שלום וברכה.
אימי עברה לפני כחודשיים ניתוח להסרת מניגיומה, והיא אינה מרגישה את איזור הניתוח וחלק מהפנים. לאחרונה היא חשה תחושת נימול באיזור? האם זה חלק מתהליך ההבראה או שמא עלינו לפנות לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירי סבלנות
פרופ` אייל יצחיאק16/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף אפילפטישי13/11/2009
מדובר בבן דודי החי באנגליה. הוא התמוטט לפני שבועיים ברחוב ונחבל בראשו. אמבולנס שהגיע כתב כי הוא פירכס. בבדיקת סי טי הסתבר ששבר את הגולגולת וכן שהיה לו כנראה הרבה שנים גם גידול שפיר ב"פוסטריור פוסה"? בבדיקה היו סימנים ליתר לחץ תןך גולגלתי כרוני והידרוצפלוס כרוני. האם יתכן שלחץ תוך גולגלתי כרוני והידרוצפלוס כרוני שנגרמו על ידי הגידול (כורואיד פלקסוס פפילומה) היו הגורם לכך שיום יום בהיר אחד סבל מהתקף אפילפטי? גם כאשר לא ניתן יהיה לראות כל שינוי הדמייתי בין בדיקת ה-סיטי הזו לבין בדיקה שנעשתה שנתיים קודם לכן והראתה את אותם המימצאים?
תודה מראש לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שי
פרופ` אייל יצחיאק16/11/2009בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיס בראשאילן12/11/2009
אני נפצעתי בפיגוע 1987ומאז הפיגוע אני סובל מכאבי ראש מאוד חזקים
יש לי רסיס בראש שעדיין קיים ולא חדר לגולגלות ומשם מתחיל לי הכאב ראש ואז זה עובר לכל הראש
האם הכאבים האלו כתצואה מהרסיס מתכתי שקיים אצלי בראש
אני כבר לא יודע מה לעשות
אני מפחד ללכת לרופא בגלל שאני מפחד שיעשו לי ניתוח להוצאת הרסיס
וזה מאוד מפחיד אותי
האם הקשר הסיבתי זה הרסיס בראש
יש לציין שאף אחד ממשפחתי לא סובל מכאבי ראש לא אחים שלי ולא הורי
תנו לי עצה בבקשה
הודה מאוד על תשובה מהירההדפסת ההודעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסיס בראש
עדי25/11/2012שלום, לאחרונה מצאו לבעלי רסיס בראש ככל הנראה מפעילות מבצעית כלשהי. אני קצת חוששת לשלוח אותו לCT מאחר וזה הרבה מאד קרינה אך מצד שני הוא סובל מכאבי ראש בלתי פוסקים ואני מעוניינת למצוא פתרון לבעיה. אני אשמח אם תוכלו להגיד לי מה כדאי לעשות? האם לדעתכם הוא חייב לעשות CT?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אילן,
פרופ` אייל יצחיאק16/11/2009יתכן והרסיס בראש גורם לכאבים אבל יתכן ויש גורמים אחרים לכאבים אלו.
במידה והינך חושש מבדיקה אצל כירורג ניתן לפנות לנוירולוג שאינו מנתח ומטל בכאבים.
הייתי פונה לדר' יעקב עזרא מהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוורנומה במרכז גזע המוחמיה12/11/2009
שלום רב.
לפני שנתיים גילו לבעלי קוורנומה באמצע גע המוח בגודל של כ- 10 מ"מ.
עם תופעות של דימום, נימול בחצי גוף ודיפלופיה, לחץ בראש,ציפצופים באוזניים וכו'.
בזמנו התייעצנו עם ד"ר שמעון מימון שהסביר לנו שבשל המיקום הוא לא ממליץ לנתח והסביר שבארץ אין ניסיון בניתוחים מעין והפנה אותנו לד"ר ספצלר מפניקס אריזונה שגם הוא המליץ לנו לבצע מעקב שנתי ולא לנתח .השאלה שלי היא אם בעלי כיום נחשב כאדם בריא(התופעות חלפו.)
ואם יש משהו שבכל זאת ניתן לעשות כדי לעזור.
האם קוורנומות מסוג זה הן גנטיות(מצאתי מאמר באתר של ספצלר שטוען שכן) ומה ניתן לעשות.
תודה
מיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיה
פרופ` אייל יצחיאק16/11/2009קברנומות מסוג זה הן מחלה מסובכת ולעיתים טיפול ניתוחי עלול להיות מסוכן יותר מאשר מעקב בלבד.
הייתי ממשיך עם מעקב MRI ומתייעץ עם דר' ספקטור.
אם מדובר בקברנומה בודדת אז הסיכוי לתסמונת משפחתית נמוך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ תמידי בראש בתוך הראש לאחר תאונהש.מ.11/11/2009
שלום רב
ב 10/09 חויתי תאונת דרכים.
הרכב שלי החליק בגשם ונחבט בחוזקה ברכבים חונים.
כרית אויר נפתחה. לאחר התאונה חשתי לחץ חזק ברכות במצח בראש.
בבית חולים רק מדדו דופק ולחץ דם.
נוירולוג קופח לא מצא מקום לדאגה לאחר בדיקה פשוטה של ריכוז/הליכה/ וכו'.
אין סחרורת, מעט מאוד בחילות/אין הקאות
ובכל זאת - לחץ חזק בראש. כאילו מזגו לתוך הגולגלת שלי 2 ליטרים של מים. מפחיד מאוד.
היוםי עושה סיטי ראש.
י מודגאת מאד כי אני חד הורית ללא מזונות
וחוששת שהלחץ בגולגלת - סימטופ לבעיה קשה שתחייב ניתוח ראש. זה הסיוט שלי.
אנא מכם מה אבחנתכם לאור התיאור שלי. יש סיכוי שעם הזמן זה יחלוף? התאונה קרתה בגשם הראשון 29/10/09 היום 11/11/09 עדיין יש לחץ בראש. תודה מראש.
זה לא בעיה אורתופדית. זה מעוצמת המכה. השאלה אם זה מחייב ניתוח ניקוז נוזלים .
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבה נמתין לתוצאות ה-CT
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לרופא מומחה בתחום מנינגיומהיפעת09/11/2009
שלום לרופאים המכובדים
ברצוני לדעת לאיזה רופא נוירולוג עלי לפנות למעקב אחר מנינגיומה בראש
אני מחפשת רופא המתמחה בנושא ספציפי זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יפעת
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009ראשית תיקון קטן. עלייך להיות במעקב נוירוכירורג ולא נוירולוג. מיותר לציין כי כולנו מומחים במעקב וטיפול בגידולים מסוג זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקרואנגיופטיה ואספיריןאייזיקה09/11/2009
בבדיקת MRI כתוב:
לא הודגמה פטולוגיה בגזע המוח מוקד בודד של אות גבוה וחומר לבן תת קליפתי פרונטלי משמאל- מיקרואנגיופטיה. שאר החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. הוצע לי לקחת אספירין אבל אני חוששת מהשפעת הכדור לגבי דילול הדם.
נתון הסיכון היחיד שלי הוא כולסטרול גבוה. אני לא מעשנת, לחץ הדם שלי נמוך ואני לא סובלת ממחלות אחרות ונוספות. האם עלי לקחת אספירין? האם ניתן לקחת אומגה 3 במקום אספירין? (אציין שהתחלתי לקחת תרופה כנגד כולסטרול גבוה)
אודה לך על תשובתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אייזיקה
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009מומלץ לפנות בשאלות מסוג זה לדר' רונן לקר נוירולוג מומחה לשבץ בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI לצורך ביקורת לאחר ניתוחאוהד09/11/2009
אבי עבר לפני 3 חודשים ניתוח להוצאת מינגיומה גדולה שהייתה על עצבי הראייה
השבוע הוא עבר בדיקת MRI לצורך ביקורת לאחר הניתוח
להלן התוצאות:
הסריקה בוצעה בטכניקת FFE. FLAIR. TSE. SE ובשקלול T2. T1 במישור סאגיטלי, אקסיאלי וקורונלי, כולל הזרקת גדולניום.
מצב לאחר הסרת מינגיומה מהפלנום ספנואידלי, טוברקולום סלה, באיזור סופרה סלרית ודורסום סלה.
היום אין עדות לתהליך שארתי באיזור.
כמו כן, קולקציה סוב דורלית לאורך ההמיספרה השמאלית בעובי מרבי של 9.5 מ"מ עם לחץ מינימאלי על שולי פרניכמת המוח.
אוטמים לקונרים בחומר הלבן הפריונטריקולרי והתת קןרטיקלי בעיקר בהימספרה הימנית.
לציין שינויים מיקרואניופתיים בפונס.
מה דעתך דוקטור נכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוהד
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009לדעתי נשמעת תשובה בסה"F טובה אך יש לראות את ההדמיה על מנת להבין את המשמעות של הקולקציה הסבדורלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם אר איי מוחסתווית08/11/2009
בבדיקת MRI מוח לילד בן5 שסובל מלידה מבעיות אזניים נמצא : אפידרמואיד קטן מאחורי מערת מקל ומדיאלית לעצב הטריגימינילי משמאל. לאחרונה מתעורר בלילות כשהוא מחזיק את צד שמאל של הראש נראה סובל מכה באגרופים בכל מה שבסביבה ונרגע לאחר מס' דקות בזמן זה לא מדבר או מסביר את מקור הכאב. נוסף על כך שינוי משמעותי בהתנהגות הפך אלים עצבני ועקשן נורא. ( עבר מסטואידקטמי משמאל לפני כשנתיים) חשד לכולסטאטומה שנשללה בבדיקה . אשמח לשמוע דעתכם בעניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סתווית
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009נסיון לענות ללא בדיקת ההדמיה לא יהיה רציני.
מומלץ לפנות לדר' ספקטור או דר' מרגולין בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סתווית11/11/2009ראשית תודה אבל אולי בכל זאת כיוון לדעת האם זה ממצא משמעותי ? משהו שמצריך ניתוח
?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודרך אגב
סתווית11/11/2009MRI נעשה אצלכם בהדסה מכיוון ששם מטופל אצל פרו' אלידן אולי יש אפשרות ל"הציץ" על זה ובמקרה הצורך אני אגיע . אנחנו מהצפון וקצת קשה להגיע. ואם כן איך קובעים תור לאחד הרופאים שהמלצת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי סתווית,
פרופ` אייל יצחיאק11/11/2009מתקשרים למרכזיה 02-6777111 ומבקשים זימון תורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום צראבלי רחבאורי07/11/2009
שלום,
אבא שלי עבר ארוע מוחי שכלל דימום צרבלי רחב ביותר.
הגענו לבית חולים ולאחר 5 שעות מרגע פענוח ה סי.טי הוא נכנס לניתוח על מנת לנקז את הדימום וכו'...
מיותר לציין שהוא היה מחוסר הכרה.
שאלנו את הרופאים, למה לחכות 5 שעות ???
התשובה הייתה שמאחר והוא נוטל אספירין והדימום רחב, יש צורך לחכות לפחות 5 שעות.
האם זה נשמע הגיוני ? האם הנזק המוחי לא החמיר כתוצאה כך שהניתוח בוצע לאחר 5 שעות ולא בטווח זמן קצר יותר ?
תודה מראש,
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורי,
פרופ` אייל יצחיאק08/11/2009קשה לחוות דעה מבלי להכיר את המיקרה בפרוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל....
אורי08/11/2009אתה חושב שזה לא חובה לנתח מיידית ? כלומר, ייתכן ועדיף לחכות
על אף הלחץ התוך גולגלתי ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אורי
פרופ` אייל יצחיאק08/11/2009כמו שאמרתי קשה לחוות דעה ללא הכרת המיקרה לפרטיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת CT מוחשרונית7407/11/2009
הייתי רוצה לדעת מה אומרות תוצאות הבדיקה:
CT מוח:
ללא דימום או אפקט מסה.
חדרים וסולצי תקינים, קו האמצע שמור.
הרחבה ציסטית בפוסה אחורית בקו האמצע, ייתכן ציסטה ארכנואידלית
מול MEGA CYSTERNA MAGNA.
טונסילים צרבלרים במנח גבולי - ייתכן CHIARI 1
ללא הרס גרמי.
עיבוי רירית קל בסינוס המקסילרי דו"צ ובתאים אטמואילים
מימין.
אוסטיאומה אטמואידלית מימין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרונית
פרופ` אייל יצחיאק08/11/2009בסה"כ נשמע CT די תקין.
כמובן שקשה לחוות דעה ללא בדיקתך ושמיעת תלונותייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש שעוברים בשכיבהאורית06/11/2009
שלום,
לפני כשבעה חודשים עברתי ניתוח LP שאנט עקב PTC ממושך.
מאז הניתוח השתפר מצבי באופן משמעותי. הבצקות והדימומים בעיניים נספגו, ואחרי מספר ביקורות הנוירוכירורג שלי המליץ על ביקורת בעוד שנה.
מאז הניתוח אני סובלת מכאבים בשיעול, עיטוש צחוק חזק והתכופפות. הרופא שלי אמר שיש אפשרות שמדובר בניקוז יתר וצורך בויסות הצינורית, אבל מכיוון שהכאבים נסבלים לחלוטין הוא מעדיף לתת לגוף מנוחה ולחזור לבדוק את המצב בעוד שנה.
בשלושת הימים האחרונים אני סובלת מכאבי ראש חמורים מאוד, כאלה שסבלתי מהם לפני אבחון ה PTC. באופן מפתיע הכאבים חולפים בשכיבה.
בישיבה או בעמידה - הם חוזרים.
המצב דומה לתחושה שחוויתי אחרי ניקורים מותניים ולאחרי ה LP כשסבלתי מהפרש לחצים.
האם ייתכן והכאבים הללו קשורים לשאנט ולבעיה בניקוז?
האם יש סיבות אחרות לכאב ראש שחולף בשכיבה?
תודה רבה
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורית
פרופ` אייל יצחיאק08/11/2009בחלט יכול להיות שהדלף מנקז בעודף ולכן יש כאבי ראש בעמידה.
אחד הטיפולים הוא שכיבה ממושכת (למשך כ-10 ימים) ושתיה מרובה.
כדאי לפנות לרופא המנתח על מנת שיבדוק וישקול את הצורך בהדמיה חדשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד למוות מוחי-בהולרונית04/11/2009
שלום רב , אחותי בת 38 במצב של חשד למוות מוחי, בוצע סיטי ראש שבו ניצפה גידול גדול ליד גזע המח ולאחר מכן סיטי של זרימת כלי דם שבו לא נראתה זרימת דם למוח , היא ללא הכרה ומונשמת כ- 9 ימים. ילדה כשבוע לפני הגעתה למצב זה שקרה באופן פתאומי וללא סימנים מקדימים . אודה ליצירת קשר עימי בפלאפון 054-4782675.אם מישהו שמע על טיפול נסיוני/מקרה דומה,נוירוכירורג המוכן לשקול אפשרות ניתוחית כלשהי. אודה לכל מידע בדחיפות, רונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רונית,
פרופ` אייל יצחיאק04/11/2009לצערי נשמע שמצבה של אחותך קשה ביותר. חסרים מספר פרטים כגון מצבה הנוירולוגי המדויק. האם מוסיפה נשימות, מגיבה לכאב או לסקשיין והאם יש החזרים של גזע המח. במידה ואכן מצבה מוגדר כמוות מוחי כלומר שאין היא נושמת לבד, אינה מגיבה לכאב ואין החזרים של גזע המח אז אני מצטער אבל זהו מצב בו המח מת וממנו אין דרך חזרה. למעשה בעת שועדה מוסמכת קובעת זאת זה מצב שווה ערך למוות.
אני מצטער שאין ביכולתנו לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק תפילה ותחנונים לבורא לעולם יכולי
אוהב ה'04/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

